Jump to content

P o p i c a

Postare recomandată

Salutari,

De astazi sunt fericitul posesor al unui Golf VII electric. Masina a fost importata din Germania unde a fost folosita ca si test drive car. 

Are 5000 km la bord, 115 cai electrici si 270Nm de la 0 la 12000 rpm.

post-43466-0-45413600-1426703249_thumb.j

 

Masina vine cu echiparea de top plus cateva optionale:

- roti de iarna si vara

- pachet de iarna (parbriz incalzit, scaune incalzite si duze spalator parbriz incalzite)

- Full LED (faruri, stopuri si interor)

- stopuri fumurii

- senzori de presiune roti

- PDC fata spate

- park assist

- camera pentru mers inapoi

- ACC cu City-Brake

- Front Assist

- Lane Assist

- Navigatie Discover Pro

- Bluetooth premium

- auto-hold

- Keyless Access

- lumini ambientale albastre in usi si praguri, footwell lights

- volan multifunctional si schimbator de piele cu cusaturi albastre

- oglinzi electrice incalzite si rabatabile

- senzor de ploaie

- Coming Home, Leaving Home

- USB si AUX 

- Servotronic

- Clima programabila (un fel de webasto electric)

 

post-43466-0-85492500-1426702921_thumb.j

post-43466-0-86780300-1426702941_thumb.j

post-43466-0-67431900-1426703263_thumb.j

post-43466-0-24540500-1426702957_thumb.j

post-43466-0-80401100-1426702973_thumb.j

post-43466-0-97390100-1426704753_thumb.j

post-43466-0-81943700-1426702989_thumb.j

post-43466-0-88861400-1426703308_thumb.j

 

Am si doua cabluri de incarcare de 10A respectiv 16A. Cel de 10A se foloseste la priza normala  si cel de 16A la statiile de incarcare.

Scaunele sunt super comfortabile, pozitia la volan la fel.

E surprinzator de spatioasa chiar si pe bancheta din spate, pentru mine la 1.88m si 95kg, avand in vedere ca bateriile sunt plasate sub scaune.

 

Am luat hotararea de a o cumpara dupa doua saptamani de cautari si calcule. Passatul ce-l aveam necesita o suma considerabila pentru a-l pregati pentru inspectia tehnica si pastrarea lui nu mai era justificabila d.p.d.v. economic. 

Link către comentariu

Felicitari pt prima masina de acest gen de pe intreg forumul! Sunt curios daca vrei primi o subventie de la stat pt masini electrice.

Link către comentariu

E cea mai cool masina de pe forum la ora asta!  :icon_thumleft:  Felicitari!

 

Ps: ne poti spune si un pret?

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Sa ne dai detalii despre cum e sa traiesti cu o electrica (durata incarcarii/ autonomia reala...) lucruri pe care le observi odata cu trecerea timpului, sa ai parte de ea, e cu adevarat speciala.

Link către comentariu

Criminala,senzatie pe forum!Nu stiam ca exista,este prima care o vad si aflu ca exista! Sa o stapanesti sanatos,sa ne zici te rog autonomie,consum de curent,etc:D impresii:D

Link către comentariu

Interesant prototip. Sa te poarte sanatos si fara evenimente , chiar sunt curios de parerile tale despre masina pe parcurs . Sper sa postezi impresii regulat pe topic , este o masina unica cred pe forum in momentul de fata . 

Link către comentariu

neinspirata alegere as putea spune

masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma

iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe

http://www.topgear.com/uk/videos/9998399001

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Intr-adevar ceva unicat...de curiozitate...cum arata cablul de 16A? Daca arata asa se gaseste in comert si iti poti monta in casa priza :)

Link către comentariu

Full electric, interesanta abordare. Have fun si incarcari multiple !

Link către comentariu

Foarte frumoasa, multi km fara probleme! De curiozitate, ce autonomie are in modul electric?

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie ! Asta este viitorul apropiat, sau cel pe hidrogen asa scapam de griji si cheltuieli. Cu banii economisiti de la carburant, revizii, alte consumabile, piese de schimb pe 4-5 ani strangi lejer banii de acumulatori . :icon_thumleft:  Este tare desteapta alegerea, sunt curios daca treci RAR-ul ! cum masoara ei noxele ! :lol:

Modificat de calin.g
Link către comentariu

neinspirata alegere as putea spune

masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma

iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe

http://www.topgear.com/uk/videos/9998399001

 

zenith,cum poti sa spui ca este neinsipirata? eu chiar am auzit de niste proiecte actuale cu masini electrice.Masina se poate incarca si la priza normala si la priza speciala.

 

Incarcarea parca poate dura 2-3 ore(la statie speciala) numai tin minte,asa stiam in general,asa cred ca este si la acest golf.La bateriile alea ai garantie 5 sau 10 ani,garantie,asta nu inseamna ca o sa se strice,iar la masina electrica nu are ce sa se strice in afara de baterii.In 5-10 ani iti scoti banii bateriilor numai din combustibil.

Si aia este si ideea,sa mearga foarte mult urban cu ea!in extraurban mai slabut,dar in urmatorii 5-10 ani trebuie sa se mai faca statii de incarcare.Masina nu are noxe,nu are taxa,nu are euro,nu platesti nici impozit la ea din cate stiu eu sau?

 

"sunt curios daca treci RAR-ul" ai glumit aici nu?

Link către comentariu

Va multumesc pentru cuvintele faine  :D

Aici masinile electrice sunt excluse taxelor de inmatriculare si inregistrare, impozit, parcari si portaje.

Am configurat un Golf ca al meu pe vw.de si pretul e putin sub 40.000 EUROarrow-10x10.png. Eu am platit pe ea 30.000. Unul cu un 1.6L 105 cai si echipare similare costa in jur de 36.000, asta din cauza taxelor de inmatriculare.

 

Autonomia e undeva intre 130 si 180km. Depinde foarte mult de stilul de condus, geografia drumului, modul in care conduci si greutatea masinii.

Primul drum de la reprezentanta pana acasa a fost de 140km cu 4 roti in masina si am mai avut 20km range. Toate astea pe modul "NORMALarrow-10x10.png", pana in 130km/h, cateva depasiri si clima off.

 

Poti alege intre trei moduri: Normalarrow-10x10.png, Eco si Eco+

post-43466-0-26043300-1426714455_thumb.j

Pe Normalarrow-10x10.png se pot folosii toti cei 85 kW, clima si toate sistemele de incalzire functioneaza normal.

Pe Eco motorul dezvolta 70 kW iar clima functioneaza cu oarecare restricii.

Pe Eco+ puterea e limitata la doar 55 kW, clima se opreste si doar incalzirea in scaune mai functioneaza.

 

Pentru a incarca bateria de la 0 la 100% de la priza normala de 10A dureaza 12 ore. Pe 16A dureaza 8 ore de la 0 la 100%. Masina se mai poate incarca la statiile de incarcare rapida din benzinarii de la 0 la 80% in 30 min.

Ideea e ca situatiile in care bateria ajunge sub 10% sunt practic nule. Asa ca in fiecare dimineata bateria e la 100%.

Imi voi instala in garaj o statie semiportabila de incarcare pe 16A in viitorul apropiat. Asta pe langa statiile de incarcare din parcarea de la munca, unde masina se incarca gratisarrow-10x10.png in perioada programului.

 

Masina vine cu garantie de 8 ani pe baterie si motor. Asta inseamna ca daca autonomia scade sub 75%, adica 142km cu bateria incarcata 100%,  aceasta v-a fi schimbata cu una noua la reprezentanta VW.

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu

A deci aia stiam e,adica 30 minute de la 0-80%.Stiam ca este foarte rapid da numai tineam minte.Cam mica autonomia...inseamna ca si bateriile sunt de putere mica,de exemplu masini electrice de renume gen Tesla,parca aveau si autonomie 300-400km.Poate vw nu a dezvoltat sisteme care sa incarce masina din mers prin frana de motor de ex:D...da cu aceasta autonomie sunt de acord ca in afara orasului nu prea ai cum sa mergi,chiar si cu incarcarea rapida,poate sa fie destul de stresant.Oricum este masina de oras deocamdata:D si asa ai foarte multe avantaje cum am presupus,nu platesti nimic nimic la ea.

Link către comentariu

Eu voi folosii masina indeosebi extraurban, circa 120km zilnic pana la munca si inapoi acasa. 

Golful are 4 trepte de incarcare a bateriei in mers, prin frana de motor. Primele 3 trepte sunt actionate prin a misca schimbatorul de vitese inspre stanga "+" si dreapta pentru "-", iar treapta a 4-a prin a trage schimbatorul in spate catre "B" (de la Brake banuiesc). Ultima treapta e destul de brutala (lampile de frana se aprind aici) si poate oprii masina in loc daca ii acorzi suficient timp si spatiu.

Bateria unui Tesla Model S are 60 respecti 85 kWh. Bateria Golfului e de 24.2 kWh si cantareste mai putin de jumatate din greutatea bateriei din Tesla. Model S cantareste 2.2T pe cand Golful doar 1.5T.

Link către comentariu

Cred ca f multi nu au observat ca esti in Norvegia. :) Statul european cu cele mai multe masini electrice vandute (multe Tesla de altfel). Tratament complet preferential pt posesori si bine fac.

 

Felicitari pentru alegere si sa ne tii la curent cu viata cu o masina electrica. Ar fi interesant pt toti.

Link către comentariu
Dan Treisprezece

La 120km zilnic si incarcare gratis vorbim de o economie serioasa. Sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu
Master_Blaster

F misto masina bravo, pacat ca in Romania nu vedem asa ceva. :(

 

Ar trebui sa-ti schimbi orasul din semnatura pt ca acum ii induci in eroare pe unii colegi care observa pe buna dreptate ca la noi, cel putin deocamdata, e cam neobisnuita o masina electrica, si infrastructura lipseste cu desavarsire.

Link către comentariu

Sunt cateva aparate speciale de incarcare a masinilor electrice in bucuresti.Stiu de exemplu pe cineva la WestGate,un complex-campus gen pe la intrare in bucuresti,unde sunt situate niste parcari pentru oamenii care lucreaza la anumite firme in acel campus,fiind dotate cu aparate speciale de incarcare a masinilor,deci se poate si la noi in Romania,dar numai in Bucuresti cred ca existe aparate de acest gen!

Modificat de BazavanFlo
Link către comentariu
Master_Blaster

Cu o floare nu se face primavara!

 

Stiu ca exista cateva statii de incarcare (care nici nu sunt publice) dar asta nu inseamna ca exista infrastructura. Mai ales pentru cei care stau la bloc si nu au garaj.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!