Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Scaunul de etansare trebuie curatat la fiecare inlocuire. Inj sa fie perfect curat. Saiba de foc noua. 

Si cel mai important .. strans la cuplul cerut de fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal am decălit șaibele de foc înainte de montare, pentru o etanșare mai bună (formarea amprentei). Asta se întâmpla la alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se proceda acu 20 ani cand nu se gaseau saibe .. la Aro.

Scuze .. dar daca nu le.ai montat tu si ai fost la meserias .. nu mai merge altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru corecție. Sper să nu fiu nevoit să umblu la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am realizat ca sunt dobitoc, injectoarele cumparate nu aveau saibele de cupru deloc, si eu nu am observat, am pus saibe noi..acum masina functioneaza ok, voi pune si o poza cu valorile lor. Multumesc acelora care au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, relativ minora la masinuta din semnatura. Cod motor CAYC. La prima pornire dimineata, trepideaza motorul si mai apoi la plecarea de pe loc, da putin in nas. Mentionez si ca masina are DSG7, dar dupa ce motorul se incalzeste, nu mai persista problema. Rontaiala, bineinteles este prezenta. Valori de compensare la cald prima poza, a doua poza la rece, masurate azi dimineata. 
Km reali 133.000 aproximativ. 

53096695_2188663794719896_2006040346194083840_n.jpg

53164967_257740478485929_2604479476943290368_n.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele ies din calcul, valorile sunt ok. Trebuie văzut în altă parte. Am ajuns la concluzia că ronțăiala este de la combinația biodiesel cu aditivi în exces din motorina de iarnă. O porcărie mai mare nici că se putea. Niciodată nu am auzit să ronțăie injectoarele ca acum, indiferent de mașină, indiferent de marcă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca eu sm scapat de rontaila" .. cum am pus soft fara dieselgate.

Rontaia indiferent de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am banuit si eu ceva de genu'......sincer sa fiu. Ideea e, cum sa fac sa-i pun softu' vechi.....Neamtu' a dus-o la reprezentanta din pacate pentru schimbarea softului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu te duci la unul din tunerii renumiți și faci un stage I lejer, asta include și downgrade. Cu ocazia asta mai umblă un pic la anumiți parametri și nu îți mai recunoști mașina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am softul diselgate și nu am niciun fel de zgomot. Merge super mașina și este alimentată cu motorină ieftină de la Petrom.

Știam că stage 1 nu implică obligatoriu downgrade de la softul diselgate.

Modificat de nicusan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge stage 1 la mine, cutia dsg nu suporta mai mult de 250 Nm si nici nu vreau sa risc din punctul asta de vedere. E cel mai sensibil subansamblu al masinii si cel mai scump. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cutie e aia de tine atat? Esti sigur de asta?

Eu cred ca tine pana la 350 NM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG cu 7 trepte. "Cutia DSG cu 7 trepte suportă un cuplu maxim de 250 Nm și a fost special concepută pentru a echipa automobile din clasa compactă și mică. Datorită ambreiajelor cu frecare uscată, randamentul general este mai bun, comparativ cu cutia DSG cu 6 trepte și ambreiaje multidisc umede. Din acest motiv automobilele echipate cu cutia DSG cu 7 trepte obțin un consum de combustibil mai mic și emisii poluante reduse."

Revenind la acele trepidatii la rece, mentionez faptul ca nu facea asa cand am cumparat-o, nici dupa. Problema se manifesta aproximativ de la inceputul lui decembrie incoace. Toate filtrele inclusiv uleiul schimbate acum 10.000 de km.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Detin masina din semnatura cu 105.000 km. De cateva saptamani am observat la baza injectoarelor 1 si 2 ceva lichid. Tind sa cred ca este ulei. Am cerut parerea catorva mecanici si fiecare mi-a spus variante diferite. Nu stiu daca are legatura cu scurgerea de la baza injectoarelor, insa dimineata cu motorul rece pot sesiza acea "rontaiala" doar la accelerare de care s-a vorbit mai sus. 

 

52836990_2051051691608863_178909057443168256_n.jpg

53182993_747047809012752_1700158148377051136_n.jpg

52830919_1254629004693625_3623193613011255296_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, nicusan a scris:

Am softul diselgate și nu am niciun fel de zgomot. Merge super mașina și este alimentată cu motorină ieftină de la Petrom.

Știam că stage 1 nu implică obligatoriu downgrade de la softul diselgate.

Scapa rapid de softul dieselgate.

.. sa vezi ce diferenta e .. dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

La cum arata poza 2 sigur e motorina.Verifica returul sa nu fie oringul dus,si incearca sa strangi daca nu piulita de la tur.Mare grija daca problema e intre stut si injector sa nu antrenezi impuritati in caz ca desfaci.Eu am patit ca impuritati din rugina sa intre in injector si sa-l bloceze iremediabil.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt ok aceste valori, au fost facute la relanti cu motorul la 90  grade.

VW GOLF 7 1.6 tdi cod motor CRXB cu 200 mii de km.

injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt ok valorile,dar ca să depistezi un posibil injector cu probleme fă asta cu motorul rece

La cald aproape toate dau valori ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și este rău? Mă refer că mergem cu motorul cald în marea majoritate a timpului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu

Dacă îți merge ok si la rece,atunci nu

Dacă se aude motorul ok si la rece.....

La mine ce-l puțin nu se aude,în schimb la cald sunt ok valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece valorile nu difereau foarte mult, cea mai mare valoare era de -  sau + (nu mai stiu exact) 40 pe cilindrul 4. Asta in primele secunde dupa pornire.

La rece motorul merge foarte bine, rotund si fara zgomote suspecte.

Deci este ok sau n?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!