Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Nu stiu dupa versiunile de soft care este cu dieselgate si care nu, oricum, nu este 100% in regula ca pe VW Golf sa ai soft de Skoda, sunt echipe diferite de dezvoltare si fiecare tine cont de anumite aspecte ale masinii (greutate, rapoarte cutie, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai facut cu plata? Ai platit tu atatea seturi de injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe pagina anterioara am descris si eu problema cu "rontaitul" , sunetul metalic, pe care o am de aproape trei ani.

Am schimbat si eu injectoarele cu un set "second hand" si am crezut ca mi-am rezolvat problema. La fel ca la tine Ursy, consumul mi-a crescut de la 0.3 in relanti, la un 0.5 ... 0.6 dar nu am mai auzit sunetul metalic la pornirea de pe loc. Minunea a tinut trei zile (in care am facut vreo 200 Km, pentru teste) timp in care ECU-ul a refacut corectiile pentru noul set de injectoare si a reaparut problema, dar si consumul a scazut la 0.3 l/h (ceea ce inseamna ca ECU-ul si-a adaptat calibrarile pentru injectoare). In momentul in care am schimbat injectoarele am rescris si codurile noilor injectoare (cu VCDS-ul), fapt ce a dus la stergerea corectiilor invatate de ECU (vezi parametrul "Learning cycle counter of. min deviation quant. of injectors ..." , grupul 192 - acest contor de invatare se incrementeaza dupa aprox. 100km de in care lasi masina destul de mult sa "curga" cu frana de motor- cand se fac injectiile de test).

Daca ai pus un alt ECU, sau un dump de pe un alt ECU, probabil ca avea calibrarile adaptate deja si mergea mai bine motorul. La mine dupa stergerea corectiilor injectoarelor, motorul mergea groaznic, batea si fumega alb, fapt ce a disparut de la sine dupa ce am facut peste 100 de km, increment "1" la contorul de invatare.

Acum am comandat un set de injectoare (tot second hand) de la Diesel Technik Bieberach (ii gasiti pe Ebay.de) cu certificat de masurare si garantie un 1 an. Este ultima incercare pe care o fac vis-a-vis de injectoare. Daca imi rezolv problema o sa postez un link catre magazinul de pe Ebay, iar daca nu, atunci ma gandesc ca poate altceva cauzeaza acest comportament enervant (cand suna metalic nu are nici putere), care dispare dupa 100-200 de metrii de mers.

Revin cu detalii de indata ce am schimbat injectoarele si am mers vreo 200-300 de km.

Numai bine.

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teologul : Am platit 3 seturi, 2 noi injurul valorii de 5000 lei /set si unul SH 1800 lei/set. Le rupea dupa nici 2 zile.

@Dolfin : Versiune de SW este 9971

@TTibi : Fix acelasi comportament l-am observat si eu. Nu conteaza cum era dump-ul inainte din moment ce am rescris codul injectoarelor.

Eu as fi curios daca EGR-ul are vreo implicare? De exemplu la mine la relanti duty cycle-ul este de 35%, iar asta merita comparat cu unul de la o masina care nu are roncaiala asta. Coroborez asta cu faptul ca la inspectia ITP, nea Caisa spunea ca nu poate sa ii obtina o turatie constanta, ca cica varia in plaje +- 100 rot/min, dar noxele erau bune. Acum compensarile injectoarelor sunt foarte bune intre max 0.1.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat versiunea de software de pe ECU si tot 9971 am si eu. Ciudata problema asta cu croncanitul metalic, suna de parca bat tachetii (sunet de motor "spart") si apare doar cand repornesc motorul la cald (probabil la rece sunt injectate cantitati mai mari si/sau sunt folosite alte mape ale calibrarilor).

Mi s-a parut putin ciudat cum fluctueaza corectiile pe cil. 1 si 3 (probabil se compenseaza reciproc - rosu si galben) fata de 2 si 4, vezi poza atasata.

Vad cum evolueza lucrurile dupa ce schimb injetcoarele si scriu. Sper sa rezolve problema, altfel ma dau batut. Sunt prea multe alte componente ce ar putea fi de vina: EGR, ECU, pompa de injectie, poate o problema pe unul dintre cilindrii 1 sau 3, ma gandeam si la volant (pe care am schimbat-o acum 3 ani, ca batea, dar am cumparat-o de pe net,  de la Efixteam.ro, sper ca o fi OK),  ...

Ar ma i fi o mica problema, la nici un minut dupa ce am oprit motorul, pedala de frana se intareste, deci probabil se pierde vacuum-ul din circuit. Am mai patit cineva, e vreo componenta (supapa sens, tulumba , ... ) despre care se stie ca pica, cu preponderenta ?

Diag_1.JPG

Modificat de TTibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 1 compenseaza pe 3, si asta vine de la Otto citire. Ordinea de aprindere este 1-3-4-2.

Volant nu este ca l-am schimbat eu si la fel face. Din avans distributie nici atat, si pe aia am schimbat-o si am rasverificat-o. Pompa de injectie slabe sanse pentru ca rolul este este sa faca presiune pe rampa si daca te uiti la specified si actual o sa vezi ca nu sunt diferente mari iar span a mea nu face. A fost verificata in service cu trusa Common Rail, isi face treaba bine.

Senzor de presiune de pe rampa verificat si ala, regulator de presiune de pe rampa verificat si curatat. (Dupa spusele mecanicului)  

Singurul lucru pe care l-am mai patit a fost sa mi se blocheze odata EGR-ul pe deschis si motorul nu mai pornea pentru ca era sufocat. Nu l-am curatat si nici nu l-am schimbat doar l-am ciocanit putin si si-a revenit. 

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma problema ai rezolvat-o la Tess sau ai gasit alt service (caz in care as vrea si eu nume/adresa...asa preventiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Tess un singur lucru e cert ca vei plati mult. Nu ai nici o certitudine ca iti vor repara masina sau ca isi vor da interesul sa iti rezolve problema. Gandeste-te ca mie mi-au zis ca trebuia sa le spun eu ce sa investigheze la masina. Mai asteapta sa o mai rulez o masina perioada ca sa pot sa ma asigur ca de acolo a fost. Am observat ca la relantii a inceput sa roncane un pic, o sa mai fac cateva investigatii. Vreau sa compar cateva loguri cu ale unei masini care nu roncane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu platitul mult e pe la toate reprezentantele...dar macar sa ai certitudinea ca iti repara bine masina

 

un mic off topic: un prieten de-al meu a mers la repr BMW pt update de soft. i-au spus aia ca e foarte probabil sa prajeasca nu stiu ce modul si ei nu raspund(nu au vrut sa dea in scris treaba asta)... deci mergi pt o problema, te trezesti cu alta si nimeni nu isi asuma nici o raspundere... deci se poate :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Recent am cumparat o masina second hand, un VW Golf 1.6 TDI (135.000 km, an 2010), iar din lipsa experientei, am cumparat-o cu defectele enumerate de voi mai sus.

A inceput sa mearga din ce in ce mai prost, masina sa ineaca la ralanti la pornire, cand accelerez masina la fel, se ineaca si se pare ca nu mai pot amana prea mult inevitabilul.

Am fost la un test la Avia Motors Pantelimon, am facut o microadaptare, iar rezultatul a fost: toate 4 injectoarele sunt stricate si trebuie schimbate. Pretul pentru un injector, la aceasta reprezentanta, este in jur de 3000 de lei. Nepermitandu-mi aceasta suma m-am reorientat catre alte injectoare aftermarket la un pret mai decent (Injector VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VDO A2C59513554) 

Inainte de a face aceasta achizitie si de a vizita din nou reprezentata, am consultat si acest thread, iar din lipsa de cunostiinte mecanice, nu imi este totul foarte clar.  Cu scuzele de rigoare pentru posibile intrebari repetitive, v-as ruga sa ma sfatuiti cum sa procedez si ce mai exact ar trebui sa le cer sa mai schimbe/verifice dupa instalarea noilor injectoare.

@Ursy Din cate am inteles soft-ul masinii este la ultima versiune. M-ai sfatui sa-i fac un downgrade sau sa-l schimb cu unu de Skoda? Ce altceva ar mai trebui sa am in vedere?

 

Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu SW e cauza. Mai ai rabdare o saptamana fiindca vreau sa schimb EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilif23,nu te-ai gandit si la un set de injectoare la mana a 2-a?Eu sincer,daca ma lasa vreun injector,cred ca asta o sa fac prima data chiar daca exista posibilitatea sa fie cu probleme.Ma gandesc ca un injector aftermarket e mai slab decat unul original cu ceva km.Ar fi o idee si downgrade sau schimbarea ecu sa vezi cum se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy Multumesc de reply. O sa astept raspunsul tau.

@12seven12 Multumesc de sfat. M-am gandit si la aceasta varianta, dar este destul de riscant, mai ales la experienta si cunostintele mele limitate de mecanica. As prefera sa platesc mai mult dar sa nu-mi iau alta teapa. In cazul de fata si cele originale au picat dupa mai putin de 130.000 km.  Aceste injectoare aftermarket vin si cu o garantie de 2 ani.

Nu am eliminat complet varianta de injectoare SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt after market sunt VDO identice cu cele care au sigla vw, nu au o calitate mai slaba singura diferenta fata de "originale" consta intr-o revizie mai veche. Softul ok pt 1.6 Cayc este 9971

@Pilif23 Golf 6 2010 135 000 km cu probleme la inj....... Ceva nu merge in ecuatia asta. Ghici ce?

este absolut imposibil sa fie picate toate patru. Sunt de acord ca nu mai merg ca la 0 km dar cine poate pretinde asta? Reprezentantele.......fara comentarii

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bob7 deci injectoarele ar fi Ok. 

Si eu m-am gândit ca ceva nu se leagă, ori mașina are mai mulți km (are toate reviziile făcute in rețeaua vw, deci puțin probabil). Acest diagnostic, toate 4 injectoare defecte, mi l-au dat in urma rezultatului microadaptarii, toate 4 trebuie înlocuite...

Eu nu am pretenția sa meargă ca la 0 km, dar mașina merge din ce in ce mai prost, a început sa trepideze sa se înece la ralanti si multe altele... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa incheiem discutia asta cu injectoare originale vs injectoare aftermarket am sa postez discutia pe care am avut-o cu cei de la Conti VDO. Cine va mai baga pe gat musai injectoare originale trimiteti-l la plimbare fiindca vorbeste prostii si va pune in postura sa cheltuiti mai multi decat e necesar.

Gasiti discutia in atasament.

@Pilif23: BoB 7 are dreptate, este putin probabil sa fi cedat toate 4. Toate 4 noi te costa in jur de 1000 eur. Ai verificat compensarile? Dar evacuarea? Intreb de evacuare fiindca se pare ca ceea ce ni se intampla noua cu injectoarele e de fapt efectul si nu cauza.

Continental VDO.doc

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si raspunsul, exact ce banuiam:

 

 

Supapa EGR-ul nu inchide complet oricat as incerca sa o imping inapoi. Supapa deschisa partial da nastere unui amestec motorina-oxigen prost care este cel mai bine resimtit fix in momentele cand accelerezi, pentru ca acolo se injecteaza multa motorina si mult oxigen(supapa EGR trebuie sa fie inchisa complet). Raportul stoichiometric odata ce este destabilit da nastere unei arderi incomplete care se poate identifica prin socurile hidraulice pe care noi le auzim dimineata sau in regim subturat (rontait).  Motorina nearsa aruncata pe evacuare infunda DPF-ul treptat, iar acest lucru creste contrapresiunea pe injectoare care in timp vor ceda. Motorasul are un potentiometru de pozitie, dar se pare ca abaterea pe care o are EGR-ul meu se incadreaza in tolerante.

Alte simptome EGR blocat pe intredeschis:

- Consum mediu mai mare;

- Consum la relanti mai mare;

- Motorul se leagana in diminetile/zilele reci;

- Motorul merge neregulat in primele 3-5 minute dimineata;

- Motor fara vlaga in jurul valorii de 2000 rot/min;

- Foarte multa calamina adusa catre clapeta de acceleratie.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa din clip inchide . Separa egr de racitor ca sa vezi exact 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy Multumesc pentru update. Din pacate nu am facut nimic altceva decat o microadaptare, de unde a dat acest rezultat  "faulty injector 1,2,3,4 => to be replaced" ceva de genul. Eu nu am cunostintele necesare, va trebui sa vorbesc tot cu cei de la repreznetanta.

Intrebarea mea: Este posibil ca rezultatul acesta sa fi fost influentat de EGR? si injectoarele sa fie ok?

Ma voi programa la service luna viitoare, ma poti indruma te rog ce sa le cer exact sa faca? Vad ca ei vor mura-n gura...

Iata si un exemplu de problema, cand pornesc motorul si accelerez pentru o secunda, turatiile cand revin in zona ralanti-ului produc acest efect: (mai nou motorul moare, pana la urma)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Clima/AC pornit ?

Daca da, opreste-le si nu o sa-ti mai faca. Cel mai probabil este din cauza compresorului AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qwk Din pacate clima era oprita. Uneori are rateuri si la accelerare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa face cu AC pornit. Chiar mi-a murit motorul de multe ori cand o scoteam din viteza la semafor, dar doar cu AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Mie pe vechiul PD asa imi facea atunci cand un injector era blocat sau injecta foarte putin . La prima pornire avea mari dificultati sa stabilizeze turatia la ralanti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Mitu Ionut Ovidiu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!