Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Adica codat injectorul in grupul ENGINE,dar a crescut deviatia enorm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai trecut si nou cod care se afla pe injectorul montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Claudiu,am codat la service cu noul cod,

cum a dat save la code>>injectorul a inceput sa se balbaie si deviatiile au crescut de la 0.5-0.8 la 2.7 chiar 3

Ma gandesc in ultim caz sa-i pun codul de la injectorul vechi,nush ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul e bulit....verifica si compresia pe cilindrul respectiv.

Temperatura cand masori deviatiile sa fie de 80 grade.

Trebuie calibrare cu Odis,poate nu merge din cauza interfetei,posibil clona.

Poti sa incerci cu un tester Delphi.

 

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci de ce mergea inainte sa fie codat?

testerul cu care a fost assignat este un BOSCH profi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si necodat cu valorile memorate de la celalalt injector,insa fara sa tina cont de calibrul celui montat.

Cu alte cuvinte fiecare injector are caracteristici tehnice diferite,si trebuie recodat sa aiba performanta maxima.

Indica valorile celuilalt injector de aceea compensatia pe cil 4 era ok.

Oricum poate un alt coleg ne mai ajuta cu o parere....asteptam putin.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand cumparati inj sh verificati si impedanta ar trebui sa fie in jur de 200kohmi.

ori testerul nu scrie corect codul ori codul de pe capac nu e cel corect (capac schimbat)

pune o poza cu inj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo BOB,la asta sincer nu m-am gandit,parea cam curat injectorul cand l-am primit,

exista vreo posibilitate sa recuperez adevaratul cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu!  te rog fa poze cu toate codurile scrise pe inj si un log din ecu unde sunt scrise codurile. masoara si impedanta la fiecare inj, cu motorul rece cu un multimetru digital.

-scoti mufa de la fiecare, cu motorul oprit normal si masori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc frumos,pentru ajutor Bob

voi face asta maine dimineata 

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca impedanta nu e ok...sigur da eroare!

Exista si posibilitatea sa fie alt cod,sa vedem....parerea mea este ca injectorul este defect!

Sa mergi si sa-l schimbi daca tot asa face,ii spui la vanzator ca poate sa-l arunce!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eroare da nu imediat. Exemplu intalnit inj cu 140kohmi dadea eroare o data la 1000km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil,intrebarea ar fi daca a avut o astfel de eroare inainte.....greu de zis!

Ce simtome avea acel injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul cald la mers pe autostrada pe tempomat la 2100 rpm in viteza 5 electrical malfunction...si ecu il dezactiva ....mers in trei pistoane. Isi revenea daca il lasai in pace 5 min si mergeai mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam ca asta era eroarea,deviatia era ok?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel cu injectoare noi. O data bagate codurile, valorile au crescut peste 2, desi fara codare valorile erau bune. Totusi masina mergea bine asa ca am lasat-o asa. Nu stiu daca s-a mai intors la mecanic cu aceiasi problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vlahdacoroman said:

Banuiam ca asta era eroarea,deviatia era ok?

 

Nu... Mai ales la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie care nu stiu cat de clara este, corectiile care se vad in VCDS si codurile care se baga la injectoare nu au neaparat o legatura directa intre ele .

Codul de pe injector este acolo ptr ca nu toate injectoarele pot fi produse cu aceeasi precizie, asadar daca ele se incadreaza in eroarea de productie, sunt puse pe un banc si masurate cantitatile pe care le injecteaza la diferite presiuni ale rampei si la diferite durate de deschidere, si apoi acele informatii sunt codate in acel cod de pe injector .

Corectiile care se vad in VCDS sunt ceea ce face ECU-ul dupa ce masoara contributia fiecarui injector la rotatia arborelui motor, daca nu sunt probleme cu pistonul, este compresie atunci ar trebui sa fie legate direct de injector daca e bun sau nu .

Dar bineinteles ca orice injector schimbat ar trebui recodat . 

Asta e doar partea teoretica cum merge softul, in practica nu stiu daca dureaza ceva timp pana se face update la acele corectii, cu siguranta nu este instant, poate trebuie sa parcurgi o anumita distanta sau un drive cycle ca sa faca update, acest lucru chiar nu am de unde sa-l stiu .

Dar e asa cum a spus si bob mai sus, daca ai bagat codul de la injector si merge mai prost, ori codul nu e de la acel injector, ori injectorul e stricat .

A mai avut si altcineva problema asta dar n-a mai scris si cum a rezolvat, daca a schimbat injectoarele cu altele sau ce a facut .

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Bob,

am masurat toate 4 injectoare,au 192kilo  si cel schimbat ultimul are 194 kilo

Injectorul e vazut in VCDS,dar deviatiile au crescut dupa assign

C7HMLL.PNG

Injector.PNG

si in VCDS e vazut,dar are deviatii mari

in VCDS e vazut.PNG

de asta ce parere aveti?

 

http://www.ebay.com/itm/4-x-Einspritzduse-VW-03L130277B-Siemens-CAYA-1-6-TDI-OHNE-PFAND-A2C59513554-/162259447257?hash=item25c76aadd9:g:C8cAAOSwLnBX4~u6&vxp=mtr

 

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok avem rezolvarea...sterge 0 de la coada si o sa iti mearga ...:))) cine tea pus sa pui 0 in coada?

de aia merge prost. capacul e original injectorul e facut in 2010 pare bun codul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

0 apare in VCDS peste tot,in VCDS

pe diag BOSCH nu a pus 0 Bob

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet codul e scris gresit, 0 nu are ce cauta la coada. codul corect care trebuie afisat de vcds este C7HMLL punel cu VCDS la new value, Do it.

si o sa vezi ca merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem undeva ca la unele trebuie un 0 adaugat altfel nu accepta codul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vcds-ul completeaza automat cu 0 daca codul e format din sase cifre in realitate ecu ignora 0 si ia in consideratie primele sase caractere.

concluzia e ca e bine scris codul la @playnil dar testerul la versiune mai veche afiseaza  0 in coada  desi el nu fusese codat cu sapte caractere.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am șters din ECU si merge ok,nu scutura,nu balbaie , merge rotund.

I-am bagat un aditiv curatate injectie liqui molly,vedem ce se întâmplă . 

TIn sa multumesc lui @bob7 inca o data pentru ajutor.stima

Modificat de playnil
Corectie nume membru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!