Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

eu cred ca degeaba ai calibrat injectoarele...daca problema persista si ai compensari mari verifica si compresia,daca e buna atunci schimba injectorul-injectoarele cu compensari mari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectoarele 1 si 2 si am scapat de zgomotul metalic iar consumul a scazut  cu 1 litru. Motorul merge mult mai rotund, inainte aveam vibratii si la relanti dar acum am vibratii in treapta a 4-a si a 5-a in intervalul 1800 - 2500 rpm cand accelerez. Daca o turez mai mult nu am probleme, doar in acest interval se simt vibratii si foarte putin in treapta a 3-a.

Am rescris injectoarele, mai este nevoie de calibrare?

Modificat de pixmas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa calibrezi la aceste injectoare,verifica si celelalte injectoare,cele doua au fost schimbate cu unele second?

Posteaza si valorile lor la 90 grade, si/sau fa un log cu ele in mers....mai ai erori pe motor?volant si ambreiajul e ok?egr si turbina sunt verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa multe pareri ascultate si informatii stranse din diverse surse, mai mult sau mai putin autorizate, concluzia ar fi ca injectoarele CR fabricate dupa 2005-2008 nu se preteaza la verificari/reconditionari/calibrari, in special injectoarele motoarelor cu DPF ( au constructie diferita si sunt mai complexe )

personal am vazut multe injectoare reparate de firme mai mult sau mai putin specializate si cu renume, dar durata de viata a fost invariabil 1-2-3 ani maxim.

Pe moment raportul pret/ performata/ fiabilitate este bun, dar pe termen lung nu e nicio afacere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele de 2.0 CR se pot reconditiona cu succes depinde unde sunt facute...cele de 1.6 CR da acelea nu merg deloc.

Nu inteleg 2005-2008? la vag CR s-a introdus dupa 2009...pe mororul de 2.0 si 1.6.

Injectorul nu are nimic special daca motorul e DPF...se poate reconditiona si calibra.

cele piezo cum e la 1.6 nu ai ce sa reglezi si calibrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG a introdus Cr de la jumatea lui 2008 pe Audi, dar eu ma refeream al restul marcilor in general, care au folosit CR inca din anii 2000.

Cu succes si perfomante de uzina nu se mai pot repara niciunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, pe VAG de 2.0Tdi te referi.... ca motoare mai mari, au fost de mult CR si la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

dupa cum spuneam cateva posturi bune mai inainte,am probleme cu injectorul 4>>deviatie peste 3.0

Restul de 3 injectoare au deviatie sub 1 si sunt injectoarele originale.

Am facut rost de injector,dar are cineva vreo procedura de schimb va rog?trebuie presa?

 

Stima si multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/7/2016 at 8:17 AM, F l o r i n said:

Andrei, pe VAG de 2.0Tdi te referi.... ca motoare mai mari, au fost de mult CR si la VAG.

Da, normal Florine.  clasa mica

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati,

am schimbat injectorul 4 si au coborat si valorile celorlalte injectoare, si injectorul 4 >>de la deviatie 2.8-3.3 a coborat la 0.5

Deci se poate schimba cate un injector.

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci EEXCALADE,

trebuie adaptat in Engine>>Adaptation>>Injector 4 pui un 0 la sfarsitul codului de pe injector si do it?

 

Stima

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe injector gasesti un cod lung din cifre si litere care trebuie scris cu vcds-ul . Cine a inlocuit injectorul trebuia sa stie asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie,a zis ca le recunoaște automat.

Si mi-a crescut consumul. Deci trebuie sa merg undeva sa-l scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le recunoaste automat, trebuie scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am fost in service pentru a coda injectorul schimbat,dar tot am trepidatia (balbaiala)aia in turatie,

Sa fie de la saiba de foc,cea de cupru care nu am schimbat-o?

La relanti nu intrerupe,nu se misca nici cafeaua pe bord,

 

Multumesc de ajutor

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu informatii nu prea placute legate de starea motorului si a injectoarelor. Dupa reconditionare si rulat in jur de 100 km valorile compensarilor au scazut undeva intre -0.6 si +0.6, dar intradevar motorul era mai galagios. Spun "era" pentru ca am renuntat la setul respectiv de injectoare dupa ce motorul a intrat de vreo 2 ori intr-un regim de balbaiala, ce ma facut sa cer banii inapoi pe recondionare si sa aleg sa cumpar un set nou de injectoare pentru a nu ramane pe undeva pe la "Cucuietii din deal" in pana.

Daca cineva doreste fisele de calibrare ii stau la dispozitie.

Am montat injectoarele noi iar astazi am crezut ca pica cerul pe mine cand am avut neplacuta surpriza sa aud din nou acel rontait ticalos de injectoare, in aceeasi plaja, la aceeasi temperatura, etc. Nu stiu ce as mai putea sa ii fac, poate doar o resoftare. Acum a versiunea 8853 instalata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut calibrarea lor cu ODIS ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar le-am introdus codurile.

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy Cand am spus ca nu ai ce sa calibrezi, si ca trebuie schimbat numai injectorul problema..... Trebuie facuta adaptarea cantitatii minime injectate dupa ce esti sigur ca ai scris codul  in ecu si ai ultima versiune de soft. Poate schimbi si mecanicul.

cat a costat setul nou de inj sunt luate de la vdo sau canal oficial vw?

fisele de calibrare sunt pur si simplu maculatura...nu ai ce calibra repet a o mia oara cine pretinde asa ceva minte 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e discutabila treaba cu recalibrarea, tin sa cred ca daca faceam un update de soft care sa mareasca plajele de corectie poate ar fi mers foarte bine. Se putea trai si cu ele asa mai galagioase, dar cum am zis balbaiala aia mi-a dat de gandit. Mecanicul doar le-a montat, de restul trebuie sa ma ocup eu. Setul de injectoare este de la VDO. Am sa sun azi sa vad ce zic cei de la Tess. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca faza cu trancaneala injectoarelor este mai mult din SW decat de la injectoare, si se intampla atunci cand motorul este la turatie foarte mica si load-ul este f aproape de limita pe care o are motorul la acea turatie .

Probabil ca in acest caz, ptr a produce cuplu, din soft se inchid injectiile secundare si se pastreaza doar injectia principala, si de asta e acea schimbare de zgomot si se aude motorul brusc ca un diesel vechi, ptr ca injecteaza doar o singura data .

De curiozitate Ursy, incearca sa pornesti dintr-o panta nu foarte mare fara a tura masina peste 2000 rpm, eu in acest caz cand patinez ambreiajul ca sa plec la turatie mica se aude trancanitul ala de la injectoare la greu ... deci daca vrei sa nu-l mai auzi fara mers sub 2000 rpm cam asta ar fi regula .

E posibil sa fi remediat aceasta problema in ultima versiune de soft cine stie, eu tot sper ca o sa ma cheme cu Dieselgate si asa primesc si eu un update mokka la soft, dar vad ca in DE se tot intarzie ptr motoarele de 1.6 ...

O sa caut in VCDS sa vad daca este vreun camp in care arata numarul de injectii pe care le face, si sa vad daca se reduce acesta in cazul trancanelii ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacaneala/rapaiala/rontait  apare numai cu motorul rece cand un injector sau mai multe ies din parametrii datorita uzurii in conditiile descrise foarte bine de @bbogdanmircea  mai sus.

- @bbogdanmircea  ce valori la deviatie ai cu motorul rece?

-nici un motor cu corectii ok nu suna prost

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima oara cand m-am uitat corectiile la cald erau toate aproape 0 adic 0.2-0.3, nu m-am mai uitat de ceva vreme insa, dupa un drum cand se incalzeste motorul o sa pun VCDS sa mai citesc pe acolo . Eu tind sa cred ca e eroare de soft, probabil si injectoarele astea piezo de la VDO (Conti) nu au fost cele mai reusite ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt noi suna impecabil. La rece la prima cheie dimineata ma intereseaza, fare  sa atingi pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!