Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Era scris undeva pe topicul asta, ca apar erori de procesor atunci cand sunt probleme electrice cu unul sau mai multe injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu apărut decât după înlocuirea injectorului 1 acum 3 zile, timp în care am făcut cam 150km, motorul trepida, a apărut spirala și lam oprit imediat. Am pus vcsd și a rezultat p0606. As încerca înlocuirea restului de injectoare. Motorul pornește fără probleme, oscileaza relantiul ușor fără nici un martor aprins

Maine vorbesc la service, și revin cu informații, după ce înlocuiesc restul de injectoare, și am sa cer verificarea cablajului pana la ECU. Asa am citit pe la pagina 46, dar p0606 era împreună cu o eroare pe un injector. Presupun ca dacă o mai lăsăm un pic sa meargă dădea și eroare pe cilindru, dar am oprit. Mulțumesc 

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit ceva pe youtube, legat de erori injector și ecu

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai .. pune aici sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/26/2020 at 8:32 PM, powershot said:

Intri in parametri la obdeleven si selectezi inj amount 1..2..3..4.

Vezi ca ai mai multi parametri pe injectoare.

Am intrat la 01 Engine, live data, am cautat 'inject' dar nici un parametru nu arata valorile. Am atasat niste screenshot-uri cu toti parametrii gasiti

screenshot1.jpg

Screenshot2.jpg

Screenshot3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bifează alea cu Fuel injection time deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu arata nimic acelea cu Fuel injection time deviation, doar 'Not Available'

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca iti fac un print cand am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o Skoda Octavia 1.6 TDI DSG din 2016 care are din cand in cand un tremurat destul de puternic la relanti si se accentueaza pana pe la 1000RPM. Apare si dispare random si atunci cand apare daca o turez de cateva ori mai tare dispare. Am incercat sa fac o diagnoza cu cineva de pe forum insa valorile date la injectoare erau in μs si nu in mg. Ceva sugestii cum pot vedea valorile in mg? Sau ma poate ajuta cineva cu o diagnoza unde se pot vedea valorioe in mg? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Am reușit sa înlocuiesc toate injectoarele, totul este normal,consum la relanti 0.2, fata de 0.4 cât aveam înainte, cu consumatori opriti

1593775265822_IMG_20200703_133926_resized_20200703_022031371.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanjitaru, daca nu ai dieselgate intr-o mie de km o sa fie la loc consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Nu am dieselgate, și nici nu voi avea. Am 9971, și nu consumul la relanti e asa important, sa funcționeze ca pana acum atât îmi doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu Siemens revine la parametri care vrea el. Stie sa si invete .. dar e si capos. Nu e Bosch.

Daca gresesc va rog sa corectati .. cu ceva argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După vreo 250 km de la înlocuirea injectoarelor, timp în care a funcționat foarte bine, astăzi m-am pricopsit iar cu P606, eroare pe procesor ecu.... Ce am observat, ca s-a întâmplat după un ciclu de adaptare a injectoarelor. Offf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

vezi ca au mai fost zmei care nu au inteles dc pica elementul piezo si nici faptul ca nu se reconditioneaza cu kit de pe alliexpress sau de la alte injectoare  second,in final cedeaza cine este mai inteligent: Unitatea de control motor.?

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt noi, dar datorita injectorului cil 1, a afectat procesorul, revin după ce rezolv. Poate scap cu resoftare, în cel mai rău caz, alt ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general....a doua varianta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă, caut pe cineva care sa rezolve problema la mine în zona. Mașina pornește,relantiu stabil, dar de la un timp o ia razna. Nu voi folosi mașina pana la remediere. Am mai discutat cu unii care se ocupa cu resoftari, au zis ceva de posibile probleme la cablaj. O sa vedem.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

daca eroarea prezenta este doar cea cu procesorul ...nu te obosi cu cablajul fiindca nu are nimic!

poti pune un soft de proba vezi ca ai o versiune mai noua 9972 pre dieselgate,nu te imbata cu apa rece...eu am rezolvat cu alt ecu,si nu am avut doar un caz cu p0606

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar p0606 am, și o bujie incandescenta pe cil 3 dar, asta e altceva, acum am versiunea de soft 9971

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

incearca ce am scris in postarea precedenta...si apoi vedem ce e de facut in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare destul de rar, a coincis cu un ciclu de adaptare injectoare, se poate afla dacă ecu este defect? , sau trebuie sa resoftez, si apoi sa aștept sa reapăra eroarea. Momentan nu am mai circulat cu mașina, doar em pornit-o, și totul pare normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înlocuit iar injector cil 1( cel pe care mi l-a distrus Dorel), acum am făcut-o în service, totul funcționează bine, fără erori, și ceva km în plus. Ecu a făcut și o adaptare a deviatiilor, sper sa fie bine, cu o mare gaura în buget. IMG_20200718_072923_resized_20200718_073002618.thumb.jpg.81957d2c372ee1d74a99aee2794fc562.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

sper ca tutorialul nu va fi luat de bun,este total gresit,tipul respectiv deconecteaza mufele injectorului in timp ce motorul merge...inteleg ca omul este pasionat dar asemenea chestii doar pe forumuri si youtube poti vedea.

Bun,hai sa lamurim de ce nu se deconecteaza niciodata un injector piezo in mers....

pe langa faptul ca este amintit si in SSP uri...elementul piezo este comandat de ecu prin cele doua fire cu o tensiune de 120 V (pericol de electrocutare)comanda data simultan pentru actuatarea tijei injectorului apoi inca o noua comanda dar cu sens invers ptr revenirea elementului piezo la status ul de repaus initial.Daca deconectarea se face in timpul comenzii de injectie acel injector ramane pe "deschis" cu pericolul care survine din acest lucru.

caz concret la un v6 de 3.0 l (adunare de pasionati...etc.),"baietii pasionati" si super bine intentionati pusi pe constatare nu gluma,au verificat injectoarele prin deconectare si reconectare,masina a mers o perioada pana cand nu a mai pornit,dupa masurare compresie : zero pe 3 cilindri,motor desfacut si 3 pistoane topite,cauza fiind ca, acestea au ramas pe deschis!

Piezo_Voltage_vs_Current.png

 

Waveform notes
These known good waveforms have the following characteristics:

One or more pairs of positive and negative pulses, which respectively drive the opening and closing of the injector.

The pulses have peak amplitudes around ±7 A and cycle from 0 A to their peak value and back within 100 to 200 µs (the precise values will vary with system and test conditions).

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!