Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Compensatiile se verifica in momentul cand sunt simptome (la cald sau la rece).

Majoritatea injectoarelor nu se pot repara ,se pot doar carpi ,deoarece producatorul nu vinde piese de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Stormlord a scris:

,,purtand mentiunea Genuine VDO repaired diesel injector, insotite de raport de incercare si cod nou generat"...

Nu sunt piese originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam ,se carpesc cu piese sh ...

Cutia din imagine e de la un injector vdo.

Pentru autenticitatea pieselor ,cere certificat conformitate si certificat de provenienta ,apoi mai discutam.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesele sint mari .. bla.. bla e mult.

Se repata 100 la 100.

Am vazut .. testat..

Acuma.. e un forum.. fiecare crede ce vrea.

 

La multe injectoare .. reparatia lor consta in curatarea cu ultrasunete. 

 .. dar firmele trebuie sa vanda.. comertul.. economia de piata e totul.

Traim vremuri extreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE, certificat de conformitate si certificat de provenienta nu cred ca primesti nici daca cumperi injectoare noi, aftermarket VDO...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform legislatiei,  orice produs comercializat in RO vine insotit de certificat de conformitate si provenienta ,traducere,omologare RAR ....trebuie doar sa-l soliciti de la vanzator.

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazacu cristian
On 26.07.2019 at 9:06, Gabriel Dobre a scris:

Am gasit "buba"' masinii mele!

Injectorul 1 cu probleme: partea electrica dusa.

Schimbat cu unul nou VDO - manopera + injector 1.650 ron => masina merge impecabil.

La ce service ai fost? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

la 1.6 cayc octavia 2010 când se încălzește are un mers "oval" dar pe turometru nu se vede, iar la 2400 ture oscilează aprox. 200 ture, injector ul 4 are +0.6 la 90 grade, dacă pornesc un consumator mare (ac sau de aburire) nu mai face, un mecanic mi a zis ca sunt injectoarele "praf" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut prieteni, cum vi se par deviațiile la injectoare? Precizez că adaug și ulei 2t în motorină, mașina nu trepidează, nu bâlbâie nici la cald nici la rece. Motor 1.6 tdi cayc cu downgrade făcut de la dieselgate, menționez că, cu softul dieselgate valorile erau foarte apropiate de 0 și consumul la relanti era de 0.3 iar după downgrade este 0.5 .

Mulțumesc !

 

rsz_20201106_201642.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repeta testul dimineață la prima pornire 

La rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin și eu cu măsurătorile făcute la rece. Din ce înțeleg, injectorul 1 pare a fi cu probleme. Dacă nu sunt erori pe diagnoza, asta înseamnă că problema e una mecanica și nu cu partea piezo? O curățare cu liqui moly poate îmbunătăți lucrurile? Menționez ca acum ca simptome doar uneori sunt fluctuații la relanti la prima pornire și ronțăit sub 1500 rpm. Mulțumesc 

Screenshot_20201118_121223_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema este la inj 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 e dus, se rezolva doar prin schimbare,am fost în aceeași situație 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baiti,

 

Am reconditionat recent injectoarele la Skoda mea Octavaia 1.6 tdi an 2011. 

1. injectorul 1 avea arsa partea electrica iar celelalte probleme la duze. Acum toate sunt in parametrii, insa masina are un mic rontanit intre 1500-1800 rpm, e mai zgomotos si cand intra in regenerare si accelerez masina apar fluctuatii de turatii chiar daca eu tin piciorul fix."nu dau spritzuri.

Masina are 123k km originali.

Alimentez doar rompetrol/mol cu morina premium.

 

Ce ar putea fi? 

Cum as putea scapa de aceea "rontaiala" a injectoarelor?

Trebuie facuta resoftare la soft dupa ce schimbi injectoarele/reconditionezi injectoarele, daca da recomandari in Bucuresi?

Multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inj au fost calibrate pe bank ?

Scrise in ecu si adapt cantitatii minime injectata .. facuta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa le faci, le poți recondiționa de câte ori vrei tu,n au ce sa la facă băieții, doar îți iau banii. 

Singura soluție e schimbarea 

Modificat de eyesbloom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin.lupascu

Salut,

 

Ceva sugestii pentru corectiile astea ?  Cu motorul la 90 grade am vazut si valori de plus,minus 7-8.

 

VW golf 1.6 TDI, 2010, CAYC, aprox 140k km

 

image.png.ca133fb93ceeb34bd8ff4ff53c256070.png

 

Mentionez ca masina scos mult fum negru in trafic si merge foarte intrerupt. Momentan nu mai circul cu ea. 

 

Multumesc,

Florentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat toate 4,cel puțin asta și vezi dacă se rezolva sau trebuie sa mai schimbi/repari și altceva 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in dezmembrări cu garanție 4 injectoare. Daca nu sunt bune sa le poti returna. 

Costa mult un injector nou :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, undeva la 1400,am schimbat eu,poți cauta și second-hand, dar e greu sa ți le dea cineva sa faci proba și după sa le dai înapoi, nu cred ca găsești 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este centru de dezmembrări care face asa, cu garanție 

Eventual ti le montează ei, faceti toate verificările și daca sunt ok raman pe mașina altfel cauta altele ok si ti le pune. 

Vad ca ești din Urziceni. Dacă erai din București te trimiteam la service Coasta de est din Colentina, procurau ei injectoare și ti le puneau ei. Daca nu erau ok, le returnau si luau altele din alta parte. Mecanicii de acolo și șeful de service sunt ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin.lupascu

Salut,

 

Acum locuiesc in Bucuresti (desi cred ca ajungeam mai repede din Urziceni in Colentina decat din Sect. 6). II urmaresc si eu pe cei de la Coasta de est pe youtube si mi se par destul de profi. O sa le dau un telefon saptmana viitoare sa vad daca ma pot ajuta. Nu prea as vrea sa bag 10000 de lei in masina acum ca ii dublez valoarea...

 

Multumesc

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajungi din Sectorul 6 in Colentina pe sos Virtutii, pasajul Basarab, sos Iancu de Hunedoara, Ștefan cel Mare, sos Colentina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin.lupascu

Merci, dar faceam referire la traficul, de multe ori, infernal din Bucuresti :)

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!