Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir

Recommended Posts

On 1/4/2020 at 5:17 PM, andutzel said:

Update nou:

- Am schimbat senzor temperatura / nivel ulei si am rezolvat cu problema afisajului temperaturii uleiului.

- Raman in continuare cu temperaturi ridicate ale antigelului / uleiului si cu caldura care imi da bine in sarcina, la relantiu simt cum scade puterea ei.

Astazi mecanicul a facut ceva teste cu VCDS si concluzia lui este ca pompa suplimentara de apa nu functioneaza (cel putin nu corect). A incercat sa o porneasca din VCDS si desi nu am nici o eroare pe ea, nu pornea. Este posibil ca desi sa nu am eroare pe pompa, ea sa nu functioneze ? Lipsa functionarii ei poate imi poate determina problemele mai sus mentionate?

O seara linistita!

Am rezolvat prin schimbarea racitorului EGR. Am observat dimineața la rece un abur intens albicios și de aici am suspectata racitorul. Acum totul este ok. Sper sa ajute pe viitor și alți colegi. 
o zi frumoasa 

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    27

  • identitate78

    21

  • Skampia

    20

  • EEXCALADE

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sa stii ca ma gandesc si eu la treaba asta.

Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum

este normal la aceste temperaturi si cand e vb de un diesel - mai ales daca nu mergi turat, stai mai mult pe loc, etc - si caldura la maxim.

Posted Images

Salut, după aproape 1 an am aceeași problema de mai sus.... cum naiba? Sa fie tot racitorul? Cel pus anul trecut e nou OE. 
 

simptome:

-fierbe apa dacă trec de 80km/h

-nu bagă caldura, merg 5km fără caldura, apoi 2km bagă normal și tot așa. 

-fum albicios la pornire

Edited by andutzel
Link to post
Share on other sites

Așa am presupus și anu trecut...dar chiar nu cred ca e garnitura... motorul merge și se aude bine, antigel nu am completat deloc intr-un an, antigelul/uleiul e la nivel. Mașina are 190k km...
 

Astazi am făcut un drum de vreo 300 km și după 250km  m a lăsat caldura dintr o data și a început sa crească Temperatura la apa și ulei, am mers asa 50km... apoi când am intrat in oraș a început sa bage caldura bine și îmi scăzuse temperatura la apa și ulei...și așa a rămas pna am ajuns acasă. 
 

anul trecut am schimbat:

- pompa apa

- răcitor gaze

- senzori temperatura 

- termostat 

toate noi, pe original

Edited by andutzel
Link to post
Share on other sites

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Link to post
Share on other sites

Garnitura de chiulasa arsa. 

*******

Edited by Manuel N.
Citeste regulamentul! Pentru servicii ai topic dedicat!
Link to post
Share on other sites

Salut baietii. Am o skoda superb 2 170 cp 2011 cu dsg am citit toate le 16 pagini am inlocuit si eu acel termostat mic primu behr al doilea mahle acelasi comportament ajunge apa la 90° dar la stationari mai lungi scade la 80° 75° dupa creste iar. Mahle parca lucreaza un pic mai bine. Nu stiu ce sa mai zic a zis cineva in urma cu cativa ani ca prin cel oe nu trecea aer cand suflai in el. Comandam cate unu mergem suflam in ele daca trece aeru nu e bun si tot asa pana da-m de ala care nu trece aeru nebunie zic. Si eu drum bran brasov drum de 35 km ajungea pe la 70° maxim. Nici nu stii cum e mai bine. Pt regenerarii mie frica ca nu  si le face cum trebuie neavand  temperatura care trebuie 

Link to post
Share on other sites
On 1/9/2020 at 11:10 PM, EEXCALADE said:

Explicatia oficiala :

17C85172-D151-423A-8A39-6890557E69CA.jpeg

 

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, EEXCALADE said:

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?


Antigelul a prins culoare de rugina. La fel ca data trecută....deci am exact aceleași simptome ca data trecută. Nu mai înțeleg nimic

Link to post
Share on other sites

Ai o problema cu racirea antigelului .

Nu o rezolvi pana nu cureti instalatia 

Link to post
Share on other sites

Cauta pe forum, s-a discutat cum se poate curati instalatia de racire corect. Bafta

Link to post
Share on other sites

Da multumesc de raspuns. Eu o sa mai comand unu OE si aia e dupa o las in pace cum vrea suflutu ei. Nu stiu ce mai cred 4 anvelope noi hankook la 120 km tremura volanu si o tinea pana la 130*****km de vis a fost drumu pana la mare 2 din ele falfaia pe aparat cand le invartea asta a constatat un baiat de la vulcanizare de cartier alte 4 vulcanizari mai bine cotate nimic nu au vazut cele 2 puse pe spate si aia e  . Planetara lunga dupa un an troncanea Spidan ceea mica la fel avea opturi flanse amortizoare Skf de noi faceau urat la viraje pe loc, rulment roata Fag la fel scoate un vajait de nou, acum termostate noi behr si mahle nu tine temperatura cum trebuie deci tind sa cred ca e  loterie si cu piesele astea AM de noi. Imi cer scuze pt mesaju acesta lung. 

Edited by Manuel N.
Citeste regulamentul! Mesaj partial offtopic! Urmeaza sanctiune! First/last warning.
Link to post
Share on other sites

Salutare, trec și eu prin agonie și extaz cu încălzirea motorului CFFB, nu ajunge la 90 grade în mers . Am înlocuit termostatul de pe DSG cel vechi era MAHLE și am pus unul original VW. Întrebarea mea este la voi termostatul acesta de pe cutie opune ceva rezistenta în momentul când suflați prin el? La mine între cele 2 termostate nu am văzut nici o diferență ba chiar mai mult dpdv personal cred ca trece un  volum de aer  destul de mare . Am mai văzut ca la unii colegi pe forum spun ca la relanti temperatura scade, în schimb la mine creste și chiar ajunge la 90. Deci pt mine e un haos, aștept și părerile voastre. Mulțumesc! 

Link to post
Share on other sites

Termostatul se testeaza in apa.. cu un termometru.

Vezi la ce temp incepe sa deschida.

 

Recomand doar originale.

Link to post
Share on other sites
On 12/8/2020 at 10:34 PM, EEXCALADE said:

Racitorul defect nu fierbe antigelul ,nu face presiune in instalatie.

Cum arata antigelul si vasul de expansiune ?

Salut,

Sunt de acord cu tine, insa anul trecut cu aceleasi simptome....le-am rezolva prin schimbarea lui. Acum nu stiu ce sa mai cred...

 

In alta ordine de idei, care ar fi cauzele pentru care antigelul a devenit, iar, ruginiu?

Link to post
Share on other sites

Climatizarea trebuie pe 22°si pe Auto si Ac se dezactiveaza sau trebuie lasat activ?Pt ca se activeaza si Ac cand o lasi pe Auto. Multumesc. 

Link to post
Share on other sites

@andutzel
Nu a fost pus antigelul care trebuie sau nu a fost respectata concentratia.

Acum blocul motor a devenit o sursa continua de rugina 

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Antigelul g12 oricare marca ar fi el,dupa un anumit timp face niste depuneri ca o clisa. Clisa aia infunda in prima faza caloriferul din aeroterma. La schimbarea caloriferului se spala pe cat posibil tot sistemul de racire,ptr ca majoritatea clisei se depune in partea inferioara a radiatorului de racire. Am avut golf 5 la care am schimbat caloriferul de 3 ori in 6 luni de zile ptr ca nu a vrut sa fie spalat sistemul de racire. 

In cazul tau depunerile au ramas si au infundat iarasi orificiile.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut!E ok daca pun antigel Hepu G12 la motor 2.0 TDI CR din 2009?CBBB este codul?Trebuie sa inlocuiesc radiatorul de caldura din habitaclu,exact pentru motivele expuse de cosminwon mai sus.Inainte voi face 2-3 flush uri ale instalatiei de racire.Am cumparat deja antigelul dupa ce scrie pe vasul de expansiune,G12..Am tot citit ca ar fi trebuit G13..Nu mai inteleg nimic!

Link to post
Share on other sites

Masina a venit din fabrica cu G12++ sau cum mai este numit G12 superplus. Ordinea cronologica de apartie a tipurilor de anitgel este G12, G12+, G12++, G13 si ultimul intrat in ring G12 evo. Personal as pune G12 evo, desi nu sunt diferente semificative intre ele in materie de performanta, sunt mai mult considerente de protectie a mediului inconjurator. 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 10 ore, Dan Cristi a scris:

Salut!E ok daca pun antigel Hepu G12 la motor 2.0 TDI CR din 2009?CBBB este codul?Trebuie sa inlocuiesc radiatorul de caldura din habitaclu,exact pentru motivele expuse de cosminwon mai sus.Inainte voi face 2-3 flush uri ale instalatiei de racire.Am cumparat deja antigelul dupa ce scrie pe vasul de expansiune,G12..Am tot citit ca ar fi trebuit G13..Nu mai inteleg nimic!

Salut.

O posibila solutie vizavi de curatarea radiatorului de caldura din bord. La fosta masina (polo 1.4 tdi din 2006), in toamna anului 2018, odata cu racirea temperaturii exterioare, am constatat ca lichidul de racire ajunge la la 90 grade, dar caldura in interior nu aveam. Am verificat lichidul antigel, era in parametri, dar caldura in habitaclu, nu. Am verificat furtunurile de tur si retur al radiatorului. Turul era cald/fierbinte, iar returul rece. Dupa cateva intrebari pe la diversi mecanici, raspunsul a fost inlocuirea radiatorului. Dar am zis sa incerc curatarea lui fara sa-l demontez de pe masina.

Cum am procedat: de la un magazin de bricolaj am cumparat 3 metri de furtun transparent, pe dimensiunea stuturilor de la radiator, l-am taiat pe jumatate (l-am prins cu coliere), de la cora (scuze, sa nu considere reclama) am cumparat solutie winny degresant si anticalcar, am pus acea solutie cu 4 litri de apa calda, dupa care am turnat solutia in radiatorul de caldura. Inainte de aceasta operatiune, am facut un bybas intre furtunele care intrau in radiatorul de caldura. Am lasat acea solutie in radiator circa 4 zile, dar intre timp circulam acea solutie prin radiator prin suflare. Dupa aceea am golit lichidul din radiator (care avea o culoare destul de murdara), am spalat cu apa de la retea, la o presiune mica, introducand apa atat pe tur cat si pe retur. Am conectat furtunule la radiator, am completat cu antigel, si surpriza! aveam caldura in habitaclu, si astfel am evitat inlocuirea radiatorului. Mentionez ca am procedat astfel pentru evitarea demontarii/montarii radiatorului si eventualelor neplaceri cauzate de acestea, nu din cauza costului un radiator (circa 100 ron si 100-150 manopera).

Scuze daca detalierea acestei operatiuni a fost prea ,,explicita".

 

Edited by sorinaciu
Link to post
Share on other sites

Daca antigelul se schimba la timp,adica in intervalul dat de producator,NU vor exista problemele depunerilor! Depunerile apar cand se depaseste perioada de utilizare si nu datorita marcii de antigel. Eu unul consider ca pe piata au aparut multe lucruri care au mai mult legatura cu marketingul decat cu calitatea produselor. 

In cazul in care aveti colmatat ceva pe la instalatia de racire,va recomand sa spalati cu apa de la robinet,tot interiorul instalatiei de racire pana nu mai iese apa ruginie. Eu nu sunt de acord cu solutiile care se introduc ptr curatarea instalatiilor. Alea mai mult afecteaza decat fac bine.

Link to post
Share on other sites

De acord cu cele afirmate de cosminwon, dar după părerea mea, din 10 posesori de automobile, cele mai multe persoane înlocuiesc lichidul antigel doar la înlocuirea distribuției, și poate 1-2 persoane la 2-3 sezoane. Aceași regulă am observat și în cazul lichidului de frânare ,,nu sunt pierderi, am frâne......de ce să-l schimb".

Vizavi de spălarea instalației de răcire doar cu apă....nu știu ce putere de curățare ar putea avea doar apă simplă fără ajutorul unei soluții sau a unui solvent. Mai greu este în schimb cu clătirea instalației de răcire, ești nevoit să faci câteva cicluri de spălare/clătire, respectiv să ajungă temperatura apei la 90 de grade, astfel încât apa să circule prin tot sistemul de răcire. 

De aici și ideea mea din postarea de mai sus, este mult mai ușor de curățat doar radiatorul de căldură din habitaclu, decât toată instalația de răcire, asta evident dacă acesta este singura problemă. 

Edited by sorinaciu
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept