Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir

Recommended Posts

Mecanicul a facut ceva teste cu VCDS si concluzia lui este ca pompa suplimentara de apa nu functioneaza (cel putin nu corect). A incercat sa o porneasca din VCDS si desi nu am nici o eroare pe ea, nu pornea. Este posibil ca desi sa nu am eroare pe pompa, ea sa nu functioneze ? Nefunctionarea ei, poate determina lipsa caldurii la relanti?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    27

  • identitate78

    21

  • Skampia

    20

  • EEXCALADE

    20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sa stii ca ma gandesc si eu la treaba asta.

Salut și mulțumesc tuturor celor care au postat pe forum. Posesor Passat 2.0 tdi dsg 2011 am întâmpinat și eu "comuna" problema cu acel mic termostat de răcire a cutiei care s-a defectat. La drum

este normal la aceste temperaturi si cand e vb de un diesel - mai ales daca nu mergi turat, stai mai mult pe loc, etc - si caldura la maxim.

Posted Images

Eu stiu ca aceasta pompa ajuta antigelul sa circule prin răcitorul egr. Am avut cazuri de motoare cu aceasta pompa defecta, dar se comportau normal la răcire.

nu pe toate modelele ai posibilitatea sa o acționezi cu vcds.

daca pompa e arsa , trebuie sa lase eroare. Scoate mufa de la ea, vezi asa dacă lasa.

Link to post
Share on other sites
On 10.01.2020 at 8:53, EEXCALADE a scris:

Termostatul de pe cutie rezolva problema 

Confirm si eu. Azi am inlocuit acest termostat de pe cutie si dupa doar 4 km a ajuns pe bord la 60 grade. Temperatura exterioara fiind -1 grad azi. Ieri inainte de inlocuire am facut dublu km ca sa am temperatura asta si in plus era temperatura exterioara pozitiva de 5, 6 grade.

La o prima analiza, termostatul defect era blocat in pozitie intermediara.

Link to post
Share on other sites

Oare putem schimba pragul la care se opreste functionarea PTC-ului?

Edited by Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link to post
Share on other sites

De ce si vrea sa il schimbi ?

Faci trasee scurte si a scazut capacitatea bateriei ?

Edited by powershot
Link to post
Share on other sites

5km dus si 5 intors :(.

 Pe langa problema capacitatii bateriei, inregistrez si consumuri astronomice

Edited by Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link to post
Share on other sites

PTC-ul se opreste cand antigelul atinge  80  grade.

Ca sa porneasca la o treapta mica seteaza clima pe auto la 22 

Link to post
Share on other sites

Asa .. deci ai vrea sa il opresti ca sa incarce alternatorul bateria.

Nu cred ca se poate.

La Golf 5 apasam butonul ECON si se deconecta ptc.

Link to post
Share on other sites

Am mers 1 zi cu ventilatia oprita ca sa isi mai revina bateria. E cam aiurea ca nu se opreste acest consum imens decat dupa 80 grade la motor. Nu exista ceva parametrii in modulul hvac care pot fi modificati?

Edited by B7Nelu
Link to post
Share on other sites
8 hours ago, B7Nelu said:

5km dus si 5 intors :(.

 Pe langa problema capacitatii bateriei, inregistrez si consumuri astronomice

No, asta e problema consumului. Altfel, mai bine, ca ai caldura cât de cât. Altfel, deloc. Scoate-i siguranța de pe ebox... Și aia este. 

Link to post
Share on other sites

Discuția despre ptc este offtopic aici.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

salve,

pe motorizare 2.0 diesel, 140 cp, dsg, din decembrie am început să am și eu probleme cu temperatura lichidului de răcire:

-dacă afară-s sub 3...5*C, în 35 de km nu se ridică deloc acul la indicator - nici căldură n-am

-dacă este peste 5*C afară, în 35 de km se duce cam la 30*C indicatorul

-pe un drum bucale...bansko (cca 500 km), în ianuarie, acul s-a apropiat de 90, dar nu l-a atins (cum stătea în toamnă!)

io aș zice că-i termostatul blocat pe deschis, voi ce ați zice? se poate verifica pe computer chestia sau doar manual?

Edited by gushpi
inserare cuvânt
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Sau termostate, verifica dacă ai și la DSG. 

Link to post
Share on other sites
identitate78

Incepi cu cel DSG ca este cel mai ieftin ca pret/manopera.

Link to post
Share on other sites
On 1/1/2020 at 5:07 PM, Manuel N. said:

A mea se manifesta la fel - oscila la drum lung 70-90°.

Un mecanic foarte bun a zis ca nu e nici o problema cu atat mai mult cu cat vw a zis ca la motorul asta e normal (dar nu a mai gasit hartia unde scrie). Asa ca am continuat sa merg asa si nu au fost probleme.

Daca il schimbi sa pui doar original si cu ocazia asta avem confirmarea daca se rezolva sau asa e "normal".

Precizez ca in conditiile astea regenerarile au fost normale tot timpul.

Salut! Am schimbat termostatul(original) si totul merge perfect,acum sta apa la 90°

Link to post
Share on other sites

Pune vcds pe masina si te lamuresti.

Verifica sa nu deschida la 96 ca prajesti motorul.

Am avut cateva cazuri .. e drept cu termostat pe producator.

Totusi testeaza ... ca la COVRIG.19.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare, doresc cateva sfaturi in legatura cu un passat B7 140CP CFFB, an 2014.

In urma cu 3 luni am schimbat termostatul de la DSG ( am montat Mahle ) , pentru ca apa nu ajungea la 90° indiferent de distanta parcursa.

De 2 zile am observat ca apa trece de 90° , motorul e fierbinte,capota foarte incinsa, consumul este mai ridicat ~ 9% .

Ciudat este si ca apa ajunge la 90° in maxim 10 min ( mers linistit ) sau 5 min ( mers turat ) .

Sa inlocuiesc din nou temostatu de la DSG?

Edited by Bruka
Link to post
Share on other sites

Da-l jos si vezi daca a ramas blocat pe inchis.

Pune termostat OE

Link to post
Share on other sites

Mersi pentru replay, o sa-l inlocuiesc din nou....

Am uitat sa spun si ca ventilatoarele incep sa functioneze in maxim 10 minute dupa pornire, si continua sa mearga 2/3 minute dupa oprirea motorului.

Link to post
Share on other sites

Inlocuit fara succes termostatul mic Mahle cu unul original...alte idei ? 

Cod si pozitie cat mai clara pentru termostatul mare ?

Am fost la 2 mecanici si nu isi dau seama unde este pozitionat termostatul mare sau daca este alta problema....radiatorul se incalzeste, ventilatoarele pornesc cand apa ajunge la 90°, nu pierde antigel / ulei , vasu de expansiune este curat, nicio eroare stocata.

Edited by Bruka
Link to post
Share on other sites

Uite ce am gasit eu la CFFB dar schimba mecanicul in primul rand daca nu ti-a gasit termostatul:

image.thumb.png.ff84e1e92d602e88c885cf4e4b101552.png

Ti-as sugera reprezentanta si nu mai pierzi timp, poti fie sa vii cu piesa ta si platesti doar manopera sau le spui sa iti puna un termostat after market comandat de ei. Daca mai schimbi si alte piese cum deja ai facut fara succes ai sanse sa dublezi pretul reparatiei in cel mai bun service posibil :) 

Link to post
Share on other sites

Mergi la reprezentanta .. sa vezi cate mai ai de sch pe langa termostat.

Cauta un priceput vag sa ti.l sch.

Un sfat .. pune orig.. si oringul lat de pe conducta de plastic nou.

Treaba e grava .. daca 2 mecanici nu stiu unde e termostatul la 2.0 tdi cr.

Nu mai calca pe acolo.

 

 

Link to post
Share on other sites
On 6/30/2020 at 4:00 PM, Bruka said:

Inlocuit fara succes termostatul mic Mahle cu unul original...alte idei ? 

Ti-am zis sa verifici daca e blocat pe inchis  ! ?

Link to post
Share on other sites
On 18.03.2020 at 22:52, powershot a scris:

Schimba termostatul.. doar cu ORIGINAL.

zilele trecute am schimbat termostatul

cel nou a fost ales după seria mașinii

acum se ridică repede apa la 90*C și acolo stă!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept