Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Las-o asa, e absolut normal, la tempertruile alea mers in frana de motor la vale scade la orice masina, depinde doar cat de lunga e panta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Reincerc dupa ce se incalzeste vremea, sper sa nu mai scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o nelamurire cu privire la schimbarea termostatului de 2.0 CFFB, cel de sub galerie. Ce cod are sau unde gasesc si oringul de la teava de plastic care intra in el?

In manual scrie ca se inlocuieste.

 

Multumesc!

oring.PNG

Modificat de Manuel N.
Care este nelamurirea? Pentru coduri piese ai topic dedicat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.01.2021 at 22:23, Siret Nicu a scris:

Am fost la reprezentanta, si initial au presupus ca e vre-un radiator defect care raceste excesiv. Dupa investigatie, au ajuns la concluzia ca ar fi de vina termostatul mare. Pret: 1000 ron cu manopera. Mi s-a parut foarte mult. Am apelat la un alt service, care mi-a recomandat sa schimb ambele termostate, deaorece acestea lucreaza in cascada. Pret 900 ron inclocuit ambele termostate. Din experienta avuta, larca as inlocui initial termostatul cutie. Sa vad ce se intampla. Ce ma sfatuiti? Din ce am citit pe forum, nu prea au fost probleme cu termostatul mare in general. 

 

Multumesc.

Am inoocuit termostatul cutie. La 2-3 grade afara, apa urca destul de rapid la 75-80 de grade, si acolo ramane daca am clima pornita. Daca opresc clima, in 1 minut apa ajunge la 90 chiar si la relanti. Culmea, ca dupa ce repornesc clima, apa tot la 90 ramane. Am discutat cu mai multi posesori de b6 si b7, care au confirmat aceeasi problema, si ca ar fi ceva normal. Ba chiar producatorul ar spune ca motoarele euro 5 diesel, pe timp de iarna, nu ajung tot timpul la 90 de grade. Ba mai mult ca daca ai si clima pornita, este foarte putin probabil ca lichidul de racire sa atinga 90. Sa schimb si termostatul motor? Sa astept caldura sa vad cum se comporta? :) Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza corecta, in parametri si te lamuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Fa o diagnoza corecta, in parametri si te lamuresti.

Salutare! Poți descrie metoda de diagnoza.,pasi care sunt? Ce trebuie urmărit. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi coolant temperature.

Cand ajunge la 65 grade, pui mana pe radiator sa vezi daca e cald.

Urmaresti mereu asta pana la temp de 87, 88 grade.

Daca radiatorul incepe sa fie caldut sub aceasta temp, sch termostatul cu altul orig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Îmi poate confirma cineva dacă este normal ca valoarea prescrisă a antigelului la ieșire din radiator să fie de 80°C? Pe alte forumuri din afară am văzut că ar fi de 90°C.

Passat B7 2012 2.0TDI CFFB manual, stage1 - 190hp, 416Nn

 

IMG-20210208-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut

Am citit acest topic si cred ca, cel mai probabil, am probleme cu termostatul de la DSG. La mers in afara apa/uleiul nu urca la 90. Abia ajunge la peste 90 spre 100 grade. Doar pe autostrada la viteza mare. Se poate debloca termostatul si merge apoi fara probleme?  Sau daca face figuri cel mai sigur e sa-l inlocuiesc cu OE pentru ca urmeaza sa se blocheze iar?  

Multumesc 

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la viteze! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TErmostatul este ramas pe deschis. pana nu il schimbi nu ai cum rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, voi schimba si gata.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am luat termostatul dsg pe original(cel cu sigla Vw/Audi si cu cele 4 coduri de piesa mentionate pe el) E normal sa treaca putin aer in ambele sensuri prin el daca suflii? Sau trebuie sa fie inchis perfect daca e OE? Ca sa n ajung sa schimb din nou apoi ca tot cu inchide cum trebuie

Multumesc

Modificat de Ionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, Ionescu said:

E normal sa treaca putin aer in ambele sensuri prin el daca suflii?

Da,e normal,are o mica fanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, 

Am  schimbat și eu termostatul dsg dar tot scade termperatura apei când dau drumul la căldură. 

Oare cum as putea rezolva. 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca termostatul mare e ok, nu ai ce ii face.

Ai ambele noi originale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel Mare este original, pentru dsg am pus de la  mahle. 

Oare trebuia sa pun original? 

Am înțeles ca ca mahle și behr fac pentru oem, avea stanta ștearsă 

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,...

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Temperatura motorului nu mai ajunge la 90 gr. T ulei maxim 73 iar la apa acul urca aproximativ in dreptul orei 10. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostate originale, nu pune aftermarket.

..chiar daca vrei sa pui Behr/Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate am intalnit de multe ori probleme, cu cele aftermarket 

Craciun fericit! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Craciun fericit, tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Doua termostate sunt la CBAB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La automate mai au unul pt dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o supapa de sens.

Grija la montaj, sa nu iti inverseze teemostatul cu supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De cateva zile ma confrunt cu urmatoarele simptome. La cateva secunde dupa pornire, mesaj in bord nivel scazut antigel. Am completat cca 150ml, ok. La cateva zile am verificat vasul cu mot rece si era aproape gol, cand am desfacut busonul a fasait si s-a umplut la nivel. Apoi am tot verificat in fiecare zi si cateodata are presiune in vas cateodata nu, dimineata cu motorul rece. Motorul se incalzeste cam greu, rar ajunge la 90gr. Astazi, dupa o pauza ce cateva ore, iar am mesaj de nivel in bord si am completat foarte putin. Am vb cu mecanicul, dar nu prea s-a lamurit, in sensul ca motorul nu se incalzeste, supraincalzire nici vb, uleiul este negru si la nivel, buson (sus) ulei curat, vas expansiune si antigel curat... Asa cum a scris, dimineata are presiune in vas, sub masina curat, ceea ce ne face sa excludem o pierdere de antigel pe la furtun, colier, calorifer, etc. Am inlocuit busonul vasului si la fel se manifesta. Urmeaza sa inlocuim si termostatele. Cu motorul pornit si vasul fara buson am vazut o bula...doua de aer, atat. Problema este ca antigelul dispare si nu stiu ce sa mai verific, sa ma indrept catre ceva defect si sa remediez. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!