Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Nu mai schimbati termostate ca le schimbati degeaba. Daca in mers normal, acul se ridica la 90 grade, iar cand masina sta pe loc sau se merge mai mult in frana de motor, se foloseste aerul conditionat pe High, e normal ca temperatura sa scada. Probleme sunt daca mergi cu masina normal, pui clima pe 23 si apa nu urca la 90 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea nu am regasit al doilea termostat.Cel putin nu este in pozitia prezentata in poze la inceputul discutiei.Adica sub filtrul de aer.Poate astea cu ambreiaje uscate nu au acest al doilea termostat.Baietii ,dupa teste, zic ca e termostatul normal cu probleme ,deoarece la cca 50 grade radiatorul este cald ,inclusiv un furtun care cica nu are voie sa se incalzeasca pana nu deschide termostatul.Luni il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul la masina cu cutie manuala unde e pozitionat?

Am vazut ca toate pozele arata cel de la cutia dsg.

Vreun tutorial de schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe langa alternator termostatul de pe motor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.01.2019 at 21:43, Arhanghel a scris:

Salut,

Va rog sa imi spuneti daca termostatul 1K0 121 113 A il gasesc si la un Passat B6 fabricatie 2010 DSG 2.0 TDI cod motor CBAB. La autokarma imi zic ca nu e compatibil cu masina mea senzorul respectiv si daca caut pe net in general apare compatibil cu masinile pe benzina acel senzor. Intampin si eu aceiasi problema - nu sta apa la 90 grade si as incepe cu inlocuirea termostatului DSG daca e si pe Passat B6. Totodata am gasit acest senzor la epiesa cu 77 RON pe producator BEHR, din cate am vazut din postarile anterioare ar fi o alternativa de luat in calcul la cel OEM, corect? Multumesc.

alege oe. desi Behr este un producator consacrat nu merita diferenta de pret intre el si oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la mine a fost termostatul principal sa zic asa.Schimbat ,totul ok , acul sta unde trebuie.Posibil la DSG 7 cu ambreiaje uscate sa nu fie decat un termostat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Cum se schimba termostatul principal?Trebuie alternatorul si admisia scoase pentru a ajunge la termostat?Multumesc

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. Nu mai folosi quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Se demontează doar clapeta de accelerație, după care ai suficient loc să demontezi termostatul.Ai nevoie de un clește special cu șufă pentru demontarea colierelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc pentru raspuns. O sa cumpăr un clește si o sa incerc. Am văzut că nici la șuruburi nu este loc prea mare pentru a le desface de aceea am intrebat daca trebuie dat jos alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru șuruburi ai nevoie de un clichet de 1/4 cu articulație cardanică și o tubulară de 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu aceasi problema pe o Jetta din 2011, 2.0 TDI, cu DSG 6, cod motor CFFB. Temperatura creste la 90 de grade numai in oras, cum ies in afara scade la 75-80 de grade

Am cautat piesa cu seria 1K0 121 113 A pe mai mute siteuri insa apare compatibila doar cu motoarele pe benzina. Aveti idee de ce? Sigur este compatibila cu motorul meu?

 

Multumesc,

Valy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cutie DSG ? Ai termostat pe cutie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cutie DSG, cu 6 trepte. Nu stiu daca am termostat pe cutie.

Am insa acelasi cod de motor ca si ceilalti care au avut aceasi problema - CFFB. Presupun ca am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Am si eu o problema cu un Passat B7 Alltrack si nu ai dau de cap, poate ma ajuta cineva... Am fost in vacanta in Turcia si la un moment dat cand am ajuns pe un drum f bun, in panta si am inceput sa calc mai tare acceleratia am vazut ca incepe sa se ridice apa, la un moment dat mi s-a aprins releul si nu mai tragea (releul se aprindea din cauza unor reglaje la turbina pe care credeam ca le-am rezolvat), am lasat-o mai incet sa merga din inertia si am observat ca apa si-a revenit la 90 Grade. Am oprit si am facut un popas, releul s-a stins si mi-am continuat drumul, apa crestea doar cand acceleram si era drumul in panta  .... am ajuns la destinatie. Acolo un prieten a verificat daca pornesc ventilaroarele, termostatele daca deschid, la relanti totul e ok si cu ocazia aceasta am vazut ca imi arata si temperatura la ulei. M-am intors si la fel, in panta la acceleratie se ridica si apa iar temperatura la ulei a ajuns pana la 128 grade.

Am fost la un servis, unde merg de obicei si dupa ce s-a uitat a constatat ca ar fi radiatorul de aer conditionat, care se afla primul si ar fi infundat si l-am schimbat.

Am fost dupa aceea la Bucuresti, la dus toate bune (am mers pana in 140 km/h) la intoarcere am inceput sa o calc si surpriza, apa a inceput sa creasca si uleiul a ajuns chiar la 138 grade, cand o lasam sa mearga din inertie temperatura la apa si ulei scadea, apa isi revenea la 90 grade, am observat atunci ca daca merg pana in 140 km/h nu creste apa ....

********

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Recomand celor ce se confrunta cu incalzirea greoaie a apei, sa schimbe termostatul de pe cutie. Datorita acestui forum, am scapat de cheltuieli inutile. Sunt mecanici care habar nu au de existenta termostatului d epe cutie, si iti sugereaza sa schimbi o garmada de chestii sotisitoare. Multumesc VW forum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 3/6/2017 at 10:04 AM, identitate78 said:

A schimbat si eu in week-end termostatul cu pricina.

Toata operatiunea a durat 45 min. si nu a fost nevoie de demontarea bateriei si a suportului pe care aceasta este asezata.

De pierdut se pierde aprox. 150 ml de lichid de racire.

Chiar si in conditiile temperaturilor mari de afara se observa clar cum acul se ridica mai repede si nu se mai ridica sacadat ca pana acum ci uniform.

Multumesc celor ce au impartasit informatiile aici.

Dupa 2.5 ani si aproximativ 40.000 Km a cedat din nou termostatul Mahle. De data asta o sa cumpar OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat termostatul cu unul OE si comportamentul a ramas identic cu cel de dinaintea schimbarii.

In mers acul sta fara problema la 90*C.

La semafor, temperatura exterioara 10*C, daca las clima pe 22*C dupa 1-2 minute incepe sa scada usor acul la temperatura. Daca in schimb in acelasi conditii, la semafor, dau clima pe High in 30-40 sec. acul la temperatura incepe sa scada.

Cand l-am schimbat acum 2.5 ani pe cel OE al masinii cu cel Mahle, am scapat de acest comportament si in absolut orice conditii, odata ajuns acul la 90*C, nu se mai misca de acolo.

Din experienta, credeti ca poate fi defect termostatul nou sau este mai probabil sa am altceva defect? Ce anume ar putea fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre care termostat e vorba?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de pe cutie.

vezi postarea de mai sus citata, din 2017

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE, asa cum spune si @Muale, atat in 2017 cat si acum a fost inlocuit termostatul DSG.

Doar ca in 2017 am folosit Mahle si am scapat de variatia acului iar acum am folosit OE si pozitia acului variaza in conditiile descrise mai sus.

Merci.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am aruncat deja. Cine se astepta la asta...

Ceea ce este diferit fata de 2017 este ca la acel moment problemele erau in sensul ca acul cobora la drum intins si statea ok in oras.

Recitind topicul vad destui care spun ca problema pe care o experimentez acum cu scaderea atunci cand nu e in sarcina ar fi "normala" pentru VW.

Nu mai inteleg nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la 10 grade afara, nu are voie sa miste acul odata ajuns la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, la mine se misca daca masina nu e in sarcina si daca e clima pornita nu neaparat pe High.

Sunt in continuare confuz cu functionarea acestui termostat deoarece nu imi explic de ce la acelasi motor, cu un termostat Mahle(pana sa se defecteze si sa se comporte exact ca acesta) nu aveam problema variatiei acului de la temperatura dar cu noul termostat OE am aceasta problema care este exact motivul pentru care l-am inlocuit pe Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!