Jump to content

Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire


andrei.rir
 Share

Postare recomandată

Mecanicul a facut ceva teste cu VCDS si concluzia lui este ca pompa suplimentara de apa nu functioneaza (cel putin nu corect). A incercat sa o porneasca din VCDS si desi nu am nici o eroare pe ea, nu pornea. Este posibil ca desi sa nu am eroare pe pompa, ea sa nu functioneze ? Nefunctionarea ei, poate determina lipsa caldurii la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca aceasta pompa ajuta antigelul sa circule prin răcitorul egr. Am avut cazuri de motoare cu aceasta pompa defecta, dar se comportau normal la răcire.

nu pe toate modelele ai posibilitatea sa o acționezi cu vcds.

daca pompa e arsa , trebuie sa lase eroare. Scoate mufa de la ea, vezi asa dacă lasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.01.2020 at 8:53, EEXCALADE a scris:

Termostatul de pe cutie rezolva problema 

Confirm si eu. Azi am inlocuit acest termostat de pe cutie si dupa doar 4 km a ajuns pe bord la 60 grade. Temperatura exterioara fiind -1 grad azi. Ieri inainte de inlocuire am facut dublu km ca sa am temperatura asta si in plus era temperatura exterioara pozitiva de 5, 6 grade.

La o prima analiza, termostatul defect era blocat in pozitie intermediara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare putem schimba pragul la care se opreste functionarea PTC-ului?

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce si vrea sa il schimbi ?

Faci trasee scurte si a scazut capacitatea bateriei ?

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5km dus si 5 intors :(.

 Pe langa problema capacitatii bateriei, inregistrez si consumuri astronomice

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PTC-ul se opreste cand antigelul atinge  80  grade.

Ca sa porneasca la o treapta mica seteaza clima pe auto la 22 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa .. deci ai vrea sa il opresti ca sa incarce alternatorul bateria.

Nu cred ca se poate.

La Golf 5 apasam butonul ECON si se deconecta ptc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers 1 zi cu ventilatia oprita ca sa isi mai revina bateria. E cam aiurea ca nu se opreste acest consum imens decat dupa 80 grade la motor. Nu exista ceva parametrii in modulul hvac care pot fi modificati?

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, B7Nelu said:

5km dus si 5 intors :(.

 Pe langa problema capacitatii bateriei, inregistrez si consumuri astronomice

No, asta e problema consumului. Altfel, mai bine, ca ai caldura cât de cât. Altfel, deloc. Scoate-i siguranța de pe ebox... Și aia este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuția despre ptc este offtopic aici.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salve,

pe motorizare 2.0 diesel, 140 cp, dsg, din decembrie am început să am și eu probleme cu temperatura lichidului de răcire:

-dacă afară-s sub 3...5*C, în 35 de km nu se ridică deloc acul la indicator - nici căldură n-am

-dacă este peste 5*C afară, în 35 de km se duce cam la 30*C indicatorul

-pe un drum bucale...bansko (cca 500 km), în ianuarie, acul s-a apropiat de 90, dar nu l-a atins (cum stătea în toamnă!)

io aș zice că-i termostatul blocat pe deschis, voi ce ați zice? se poate verifica pe computer chestia sau doar manual?

Modificat de gushpi
inserare cuvânt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul.. doar cu ORIGINAL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau termostate, verifica dacă ai și la DSG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi cu cel DSG ca este cel mai ieftin ca pret/manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/1/2020 at 5:07 PM, Manuel N. said:

A mea se manifesta la fel - oscila la drum lung 70-90°.

Un mecanic foarte bun a zis ca nu e nici o problema cu atat mai mult cu cat vw a zis ca la motorul asta e normal (dar nu a mai gasit hartia unde scrie). Asa ca am continuat sa merg asa si nu au fost probleme.

Daca il schimbi sa pui doar original si cu ocazia asta avem confirmarea daca se rezolva sau asa e "normal".

Precizez ca in conditiile astea regenerarile au fost normale tot timpul.

Salut! Am schimbat termostatul(original) si totul merge perfect,acum sta apa la 90°

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vcds pe masina si te lamuresti.

Verifica sa nu deschida la 96 ca prajesti motorul.

Am avut cateva cazuri .. e drept cu termostat pe producator.

Totusi testeaza ... ca la COVRIG.19.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, doresc cateva sfaturi in legatura cu un passat B7 140CP CFFB, an 2014.

In urma cu 3 luni am schimbat termostatul de la DSG ( am montat Mahle ) , pentru ca apa nu ajungea la 90° indiferent de distanta parcursa.

De 2 zile am observat ca apa trece de 90° , motorul e fierbinte,capota foarte incinsa, consumul este mai ridicat ~ 9% .

Ciudat este si ca apa ajunge la 90° in maxim 10 min ( mers linistit ) sau 5 min ( mers turat ) .

Sa inlocuiesc din nou temostatu de la DSG?

Modificat de Bruka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l jos si vezi daca a ramas blocat pe inchis.

Pune termostat OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru replay, o sa-l inlocuiesc din nou....

Am uitat sa spun si ca ventilatoarele incep sa functioneze in maxim 10 minute dupa pornire, si continua sa mearga 2/3 minute dupa oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit fara succes termostatul mic Mahle cu unul original...alte idei ? 

Cod si pozitie cat mai clara pentru termostatul mare ?

Am fost la 2 mecanici si nu isi dau seama unde este pozitionat termostatul mare sau daca este alta problema....radiatorul se incalzeste, ventilatoarele pornesc cand apa ajunge la 90°, nu pierde antigel / ulei , vasu de expansiune este curat, nicio eroare stocata.

Modificat de Bruka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce am gasit eu la CFFB dar schimba mecanicul in primul rand daca nu ti-a gasit termostatul:

image.thumb.png.ff84e1e92d602e88c885cf4e4b101552.png

Ti-as sugera reprezentanta si nu mai pierzi timp, poti fie sa vii cu piesa ta si platesti doar manopera sau le spui sa iti puna un termostat after market comandat de ei. Daca mai schimbi si alte piese cum deja ai facut fara succes ai sanse sa dublezi pretul reparatiei in cel mai bun service posibil :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta .. sa vezi cate mai ai de sch pe langa termostat.

Cauta un priceput vag sa ti.l sch.

Un sfat .. pune orig.. si oringul lat de pe conducta de plastic nou.

Treaba e grava .. daca 2 mecanici nu stiu unde e termostatul la 2.0 tdi cr.

Nu mai calca pe acolo.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/30/2020 at 4:00 PM, Bruka said:

Inlocuit fara succes termostatul mic Mahle cu unul original...alte idei ? 

Ti-am zis sa verifici daca e blocat pe inchis  ! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.03.2020 at 22:52, powershot a scris:

Schimba termostatul.. doar cu ORIGINAL.

zilele trecute am schimbat termostatul

cel nou a fost ales după seria mașinii

acum se ridică repede apa la 90*C și acolo stă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!