Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Da.. Asa zis releu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am o problema mare,am lasat masina in parcare o saptamana si a murit bateria complet,masina inchisa la deblocarea din cheie nu mai raspunde iar cand am incercat sa dechid usa de la sofer mecanic cu cheita se invarte in gol  stanga dreapta si nu deschide nimic!Cineva imi poate da vre o idee sau trebuie sa sparg geamu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentezi cu cabluri, pe sub masina. Dar, forteaza cheita un pic, va merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat in iala cu un spray de lubrificare ,invartind din cheie stanga/dreapta dar nu declanseaza nimic,se simte ca este blocat,o sa incerc tot asa!Nu stiu daca a mai patit cineva ca bateria sa moara complet si apoi singura iala manuala sa fie blocata!Ma gandesc si la treaba cu alta baterie,cleste pe plusul de la electromotor dar trebuie sa ma bag sub ea si cine stie daca se ajunge!Cred ca pana la urma o sa sparg geamul la sofer 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sparge nimic. Asa face cheia, e nefolosita merge greu. Trebuie sa invarti mai multe grade pt a deschide. La un moment dat da impresia ca nu mai merge dar mai are cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am dat si cu spray si tot invart dar numic ,treaba e ca daca apas pe ea si apoi invart atunci se invarte in gol la 360 de grade!E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...e clar, e stricat butucul. Da-i curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Florine,mersi,acum trebuie sa desfac scutu iar apoi sa dau de electromotor sau alternator,sper sa nu fie chiar imposibil de ajuns,daca nu sparg geamul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Am rămas fără curent, în sensul în care nu am mai putut debloca mașină nici din telecomandă. Săptămâna trecută mi-a căzut geamul din macara la ușa dreapta spate l-am forțat când era înghețat din greșeală, și tot în aceeasi zi am schimbat și parbrizul (cu încălzire). Mașină a stat aproximativ o săptămână în garaj și când m-am întors la ea, mort tot. Atunci când au schimbat parbrizul, băieții au spus că au observat o anomalie, în sensul în care atunci când au scos mufa de la oglinda, s-au ridicat geamurile treptat în sus. (Macaraua era deja sărită). Vreau sa mai spun și că nu-mi merg de atunci dezaburirea in oglinzi, senzori ploaie și nici funcția de antiorbire la oglinda. Există șanse ca din cauza macaralei sărite să apară problemele? Sau parbrizul montat prost? Ce pot face? Mulțumesc!

LE: bateria are aproximativ 10 luni vechime

Modificat de davyid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamurile s-au ridicat ca poate ai activa functia de rain closing. Macaraua nu are treaba cu pb enuntate. Ori pb pe partea de sig, ori m9ntaj defectuos. Erori stocate pe 09?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet, nu am nimic pe 09. Pe 52 am găsit doar: 131584 - Motor for Rest Window Regulator - Missing Calibration

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba. Calibrarea se face prin mentinerea apasata a butonului ptr capatul de cursa. La tine e o pb electrica, de aceea nu functioneaza. In 09 ar fi trebuit sa iti arate. Vezi si pe calc de usi daca sunt stocate alte erori. Incalzirea din oglinzi, de ex., o poti testa  ruland secventa dedicata in output test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lăsat mașina o noapte fara baterie și am observat că a mers. Cred că nu a mai intrat în standby până s-au descărcat bateria și probabil cum am dat curent au rămas erori. Nu îmi explic altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, va rog un sfat, ce sa aleg intre:

1.Baterie auto originala VW-AUDI, 61Ah, 540A (varianta economy) sau

2.Baterie auto Varta SILVER 12V 63Ah 610A

in conditiile in care masina a venit cu J0N Battery 330 A (61 Ah) iar preturile sunt sensibil egale.

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau Exide, sau Banner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand Rombat Premier. Ai 3 ani garantie.

Am schimbat zilele astea bateria veche (Rombat Premier) de pe New Beetle 1.4. M-a tinut 5 ani in conditiile in care masina merge pe distante scurte, zilnic, in oras (aproximativ 2000 km pe an). La schimbarea bateriei am constatat ca am un curent de incarcare de 13.6V, nu stiu daca acest aspect a influentat negativ viata bateriei.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Manuel N., cu ce am gresit daca am folosit quote la mesajul lui @juice_kk, mesajul lui nefiind "chiar ultimul" in discutie?

Seara buna!

Modificat de Manuel N.
Nu conteaza ca nu era ultimul. Era mai mult decat evident/clar ca raspunsul era pt el!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! 

Dupa ce am gasit bateria moarta de cateva ori ,am descoperit clima ca fura curent prin metoda scosului sigurantelor cu ampermetrul inseriat la baterie! Consumul creste , scade, creste scade si se aude si clic clic in zona climei!

Daca scot siguranta 37 nici clima nu merge , consumul se duce in 0.0Adescuiata si 0.02 armata! 

Acum ce urmeaza sa fac daca am depistat vinovatul? 

20190709_172809.jpg

Modificat de iani85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an este masina ta ? si ce cod motor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6, 2009, cbab! 

Erori pe clima aveam doar pe servomotoare v 158 si v159!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sig 37, cf Elsa, ai 

Magnetic field sender for compass -G197-
Rain and light sensor -G397-
Climatronic control unit -J255-
Air conditioning system control unit -J301-
Reversing camera system control unit -J772-
Remote control receiver for supplementary coolant heater -R149-
Voltage monitoring relay -J813- (Multimedia system RSE)

ce consum ai cu siguranta pusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea exacta nu am retinut.o! 3 A si ceva! Joaca mereu intre 0.4 si 3 si ceva!

Cu bornele puse nu se aude nimic, dar cu ampermetrul inseriat(curent mai putin banuiesc) se aude clic clic in zona climei!

Problema e ca am facut mai multe masuratori si mi s.a intamplat sa coboare sub 0.04 chiar si cu siguranta pusa! 

Modificat de iani85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se aude de la modulul confort. Am avut cazuri în care acesta era de vina. Deci, nu e sigur ca 37 e de vina... Sau nu.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o scot pe 37 consumul nu mai oscileaza si nici clic, clic nu se mai aude! 

E unul din releele enumerate de tine mai sus! Cum il descopar?

Modificat de iani85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!