Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Prin SS te referi la start stop?

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da SS = start stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am.

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci merge o baterie normala, nu trebuie sa fie AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mai nou am vazut ca vin masini noi din fabrica fara baterie AGM desi au SS (cel putin la Skodele noi am vazut, au si cod BEM) .Sunt niste baterii EFB (Enhanced Flooded Battery) situate intre cele normale si AGM. Sunt concepute sa mearga cu sistemele start-stop, 85.000 porniri, etc. Cred ca sunt mai ieftine decat cele AGM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt si acestea.... oricum, pentru masinile care sunt omorate zilnic in oras.... trafic gen Bucuresti - un AGM este un lucru bun, chiar daca nu au SS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce baterie cu AGM recomandati si ce amperaj, pentru inlocuire la B7 2.0 CFFB cu start/stop? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de mare gasesti, cu precizarea sa te uiti la dimensiune, sa iti incapa in protectia pe care o ai acum. Ai limitare in acest sens. Banuiesc ca acum ai ceva pana in 64A... nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de 61. Ma refeream la brand Exide Varta etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie probleme daca nu pui bateria specifica pt start/stop ,ar trebui sa aiba un cod pe care trebuie sa-l scrii cu vcds-ul 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, Cipano said:

Da de 61. Ma refeream la brand Exide Varta etc...

eu pun in general Varta Silver Dynamic cu AGM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci poti folosi AGM si EFB pe masini fara start stop fara probleme? Am vazut ca la SS au voltaje putin diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc Varta AGM pe un golf 2004 (cum spune Florin mai sus), merge f bine de 2 ani aprox, inclusiv acum la -13 / -15 grade porneste f frumos, motor benzinar

Modificat de Nutu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, valioglu said:

Deci poti folosi AGM si EFB pe masini fara start stop fara probleme? Am vazut ca la SS au voltaje putin diferite...

asta este cu totul altceva.

Totusi, AGM-ul este mult mai rezistent la pornirile repetate, mers pe distante scurte, etc - tratament la care ne supunem masinile in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara

Vin si eu cu o problemă legată de un passat b6 variant 2009 ,cind am achiziționat masina prin ianuarie a făcut bateria probleme ( nu voia să pornească și pîlpîiau toate alea in bord) zic să iau una nouă că deh asta e veche și obosită. Iau baterie nouă , montez toate bune și frumoase pina într-o dimineață cind iar la fel nu voia să pornească nicicum ( peste noapte au fost -25 ) dar bateria era nouă....am reușit cu cabluri să i dau curent să pornească.

Azi deschid radioul si dau ceva mai tare cam 80 la sută și fiind seară schimb din faza scurta in lungă în acel moment radioul mort , fara lumini pe el fara nimic (rns510) .Ajung acasă ,parchez si opresc masina , dau să pornesc nimic iar flash-uri in bord iar mort totul , intru in casă să iau o lanternă să vad ce are , cind dau să pornesc o ia din prima dar imi apare in bord volanul galben si esp ul ca si cum bateria a fost scoasă ( am înțeles că așa se întâmplă cînd se schimba bateria si trebuie mers cu masina pentru recalibrare); culmea e că am fost la 2 testere intre intimplarile astea si nu au găsit nimic !!!

Sunt disperat că dacă mi face așa pe drum ce mă fac , are cineva idee despre ce poate să fie ,un scurt ceva ? O problemă cu bateria , chiar nu am idee ? 

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai daca iti incarca alternatorul.... si cat incarca.

Daca incarca, masurati consumul de curent, in standby. Posibil sa ai un consumator ascuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns, am să merg la un service auto , bănuiesc că dacă le zic de problema asta ar cam trebui să știe cum și ce să facă....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau ce sa verifice.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Richard Victor

Salutare tuturor,

Este prima data cand scriu, fiind nou pe forum si cu ocazia asta va salut pe toti si imi pare bine de cunostinta.

Am citit cateva pagini bune din acest topic inainte sa scriu si m-a luat groaza :))

Am achizitionat recent si eu un golf 2012 1.6 tdi adus din Belgia.

Am fost la un mecanic pentru verificarea aferenta, si pe langa o gaura minora in baia de ulei si discuri ce necesita schimbare la urmatoarele placute de frana, mecanicul mi-a aratat ca bateria e aproape dusa (acul voltmetrului se juca intre "weak" si "bad").

Am inceput sa caut pe net bateria pe care o am acum pe masina, evident ! Ca habar de alte specificatii compatibile..n-am. Problema este ca nu gasesc o baterie cu specificatii identice si aici intervine motivul acestei postari.

Bateria actuala este Banner 12V 68Ah 380A DIN 680A EN/SAE/GS, tehnologie AGM pe ea.

Avand in vedere ca am citit in paginile anterioare ca tehnologia AGM este mult mai performanta si se recomanda indiferent daca ai sau nu S/S, solicit suport pentru ceva echivalent bateriei actuale pentru VW Golf VI 1.6 TDI BlueMotion deci cu S/S.

Desigur, ar fi de apreciat enorm si daca as primi indrumare catre ce magazin/service sa ma orientez avand in vedere ca tot in acest topic am citit ca este important sa avem grija de unde luam bateriile avand in vedere ca stand, acestea se pot descarca complet si astfel sa fie afectati parametrii de functionare.

De asemenea si montajul sa fie unul pe masura.. codare, masuratori, incarcare, etc.

Eu nu am cunostintele tehnice necesare sa o codez, sa o imperechez si tot ce a mai fost mentionat pe aici de cativa ani incoace.

Seara faina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe varianta originala. E scumpa, dar nu degeaba. Si eu am schimbat bateria, am pus una ieftina after market de 500 ron si imi pare rau. Data viitoare dau 1000-1200 lei si imi pun originală. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian Popescu

Buna ziua,

As dori sa schimb bateria existenta la un Passat B6 2.0 TDI fara SS (Bosch S4 004 12V, 60Ah, 540A, 24.2x17.5x17.5 cm), dar nu am idee daca in acea husa din material textil incap si dimensiuni mai mari (baterie cu dimensiuni asemnatoare ar fi Varta Silver 61AH 561400060 D21).

Exista o baterie mai puternica care sa se potriveasca in husa respectiva (nu as prea vrea sa o demontez), este ok acea Varta sau imi recomandati sa trec la o baterie mai puernica si sa gasesc alternative (1K0915433C).

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vedeți ca fiecare model de baterie are date și dimensiunile in cm; dacă vreți sa încapă...căutați una la aceleași dimensiuni, dar la capacitate mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema,

Ieri am spalat pe langa EGR depunerile cu o solutie pt curatarea motorului, apoi am spalat cu apa, si am dat apa si pe alternator, am lasat sa se usuce, am mers 20km cu masina si totul a fost ok.

Astazi, la un drum mai lung, dupa 100 de km mi-a aparut martorul de la baterie in bord, am oprit masina, am scos mufa de sus de la alternator si am dat cu un spray de contact in ea, s-a stins martorul, si dupa 20 de minute s-a aprins din nou. Am mai facut aproximativ 40km si s-a stins (in depasire cand eram cu pedala la podea), am mers inca 100-150km si nu s-a mai aprins.

Este posibil sa fie carbunii, asa se manifesta? Sau sa fi fost contact imperfect la mufa? (desi dupa ce am dat cu spray in mufa s-a stins si s-a aprins din nou).

Multumesc anticipat!

Modificat de razu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de acolo sau modul incarcare. Vezi daca iti mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de incarcare este releul?

As vrea sa ma duc sa-l dau jos in weekend, daca nu imi mai da eroarea in bord si incarca, cand il demonteaza un electrician poate vedea care a fost cauza (in cazul in care a fost releul), sau trebuie sa astept sa se manifeste din nou si atunci sa merg sa il verifice?

O sa plec in vacanta luna viitoare si nu vreau sa-l las asa sa vad daca mai face sau nu, vreau sa-l dau jos sa il verific prima data...

Modificat de razu
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!