Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, sandor gherghely said:

ok multumesc d-nu Florin atunci de ce se descarca bateria asa repede 4-5 zile?

este posibil ca un modul sa se trezeasca si sa consume bateria.

recomand sa mergi si sa faci si un test la acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

a incercat electricianul si la inceput este mai mare apoi dupa aprox 15 min se stabilizeaza pe 30mA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, ma ajutati va rog cu un sfat..."s-a dus" bateria si am inlocuit-o temporar cu un Bosch S3 56AH ce o aveam acasa de pe un Cielo, o folosesc pe Passat de aproximativ o luna, bateria fiind buna nu am avut nici o problema la pornire sau la consum. Nelamurirea ar fi, daca as merge in continuare cu asta pana in iarna pot aparea ceva probleme, adica fiind mai mica poate afecta electromotorul sau alte componente in timp la pornire. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina ti porneste cum trebuie,si aici ma refer sa nu se chinuie sa ti invarta,nu vei avea nici o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Stie cineva cum as putea coda bateria pe un Passat din 2012 cu ss? Mentionez ca e vorba de un exide agm am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa meargă. Au încercat si la reprezentanta, nu au reusit, motivatia fiind ca bateria nu e oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are Bem Code ca cea din imaginea de mai jos nu o poti coda si iti trebuie alta. 

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate lasa vechiul cod. Din majoritatea masinilor cu s&s care mi-au trecut prin laptop au este acelasi cod. Daca nu modifici amperajul la cea noua nu cred ca e pb. Pb am intalnit in mod deosebit la audi -acolo imi cere expres acea serie. Obligatoriu trebuie tehnologie agm, altfel in max. 1 an ai terminat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria pe care o am acum este cea din imagine. Problema care ma deranjează efectiv acum este ca din când in când motorul sta mai turat in relanti. Si nu este vorba de regenerare ptr ca daca opresc motorul, electroventilatoarele se opresc si ele. Am uitat sa zic ca motorul sta mai turat in relanti doar când e cuplat AC-ul sau ventilatorul de la clima este la o treapta mai ridicata. Spre ex mi s.a întâmplat ca motorul sa fie in relanti la o turatie corecta, cca 800 rpm iar când am cuplat AC-ul turatia a crescut la 1000 rpm. Nici nu mai stiu ce sa.i mai fac.

WP_20160626_002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii fa nimic. E normal sa creasca turatia. O discutie similara am avut cu un alt coleg pe aceleasi coordonate. Iarna daca pornesti incalzirea, luminile etc e normal sa ai consum mai mare si implicit acesta sa fie sustinut cumva. La fel si vara-clima pornita, luminile etc-sunt consumatori in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la baterie ar trebui sa fie o eroare pe 61-Battery Regulation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu prima ocazie o sa o scanez din nou sa vad daca apare ceva. Mi.e teama sa nu.mi strice bateria. Ma intreb totusi de ce e asa mare diferenta de pret intre o baterie luata de la reprezentanta si una after m. Oricum, am văzut ca si pe bateria mea scrie ca are sistem de management, dar fără niciun cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Am facut o scanare a baterie pt ca nu mai merge start stop(am 2 consumatori camera video si detectorul tot timpul) si bateria are 5 ani. Am o poza cu scanarea, ce ziceti mai rezista pana in iarna.

 

scan baterie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Bateria mea dă semne de slabiciune din cauza pornirilor dese si curculației pe distanțe scurte. Mă gâdeam să o incarc pe un redresor ca să nu mă lase iarna asta. Dacă o dau jos si o pun după încărcare, cca o zi, pierd vreo setare, mă refer codul  rcd 500 sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu pierzi nimic. Si chiar se recomada incarcarea odata pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! la masina din semnătura am bateria originala...dar nu știu de care e. Problema e ca am lasat masina depozitata undeva, iar înainte de asta am dezactivat alarma și închiderea centralizata. Bateria  murit la numai 5 saptamani de la data "depozitarii" mașinii. 

Întrebarea mea este: la 5 luni de la moartea bateriei, care mergea perfect, mai am șanse sa o aduc la viață cu un redresor? 

În caz ca nu, trebuie sa cumpăr Varta Silver 74Ah, sau Exide...dar ce fel de Exide? îmi poate spune cineva precis? ce versiune, cati amperi...

 Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mai poti folosi, dar cred ca nu te mai tine mult. Daca nu ai start / stop poti pune linistit orice baterie. Eu am schimbat-o pe cea originala tocmai ca nu mai aveam incredere ca mai duce si iarna asta si am pus o Caranda de 65 Ah tot pe CBAB din 2009 (Varta originala avea 61Ah). Pentru 230 de lei nu merita sa ramai fara masina pe ger...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna

Am si eu un Passat 2.0 tdi din 2007 pe care acum 6 luni am pus o baterie noua de 74A (varta silver). Acum in decembrie cu temperaturile negative, masina nepornita 4-5 zile m-am trezit ca bacteria era descarcata complet. am incarcat-o pe redresor de lidl (e foarte bun pentru astfel de cazuri), am circulat fara probleme cu o pornire pe zi pentru test in zilele cind nu circulam. Joia trecuta, inainte de Craciun am bagat conserva in curte si ieri am zis sa-i dau o cheie de verificare. Bateria iarasi descarcata. Am pus-o la incarcat si azi am verificat consumul in standby. Am un consum enorm de 0.74A, cu variatie pentru fractiune de secunda la 0.93A. Pina acum nu a facut asfel de probleme. Incarcarea este ok, 14.2-14.4 v masurata cu aparatul de masura sau direct cu vagcom-ul. Ca modificari, am montat senzori de parcare aftermarket ( acum vreo 4 ani ), schimbat la inceputul verii radio-cd cu o naviatie aftermarket Erisin dedicata VW (nu consuma in standby a fost testata la montare) si camera mers inapoi si montat tot atunci carlig remorcare Westfalia cu calculator original VW (facute toate codarile). Zic eu ca toate aceste upgrade-uri ar fi trebuit sa descarce bacteria si pana acum daca ar fi probleme la ele. Poate cineva care s-a lovit de un consum asa mare poate sa-mi spuna unde sa verific mai intai, sa nu stau sa iau sigurantele la rand pe frigul acesta. Alternatorul cum pot sa il decuplez in afara de a demonta siguranta aceea mare ? ( as incepe cu el pentru verificarea consumatorilor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatorul - ai fir mare de plus pe el - parca cu o cheie de 13 il desfaci.

consumul este enorm.

trebuie sa te apuci sa deconectezi din module, calculatoare de usi, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am scos totusi pe rind toate sigurantele din tablourile B,C si D . Am scos si toate cele 4 sigurante de la instalatia de carlig. Nu e nici o diferenta. La sigurantele din tabloul A nu m-am bagat, fiind prinse cu piulita si surub. am inteles ca trebuie stranse la loc cu o anumita forta de stringere. Scoaterea sigurantelor am facut-o dupa ce am lasat masina aprox 45 minute in stanby (cu contactele de la usi si capote pacalite). Daca era problema pe un modul la care am scos siguranta, nu trebuia sa scada imediat consumul? Sau dureaza mai mult ? Eu nu am asteptat prea mult, am scos siguranta, am vazut citeva secunde ca nu incepe sa scada semnificativ, apoi am trecut la urmatoarea. Cu alternatorul o las pe maine, azi am scos numai mufa cu cele 2 fire ( excitatia banuiesc) si acelasi consum. 

Pina la urma am decuplat si alternatorul, firul mare si excitatia. Astept sa vad ce indica dupa vreo jumatate de ora cu aparatul de masura conectat.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Aceleasi simptome si cu alternatoru decuplat. La un moment dat cind am decuplat si cuplat inapoi aparatul de masura, a scazut  consumul la 0.07A, dar dupa ce am repetat aperatiunea de decuplare a aparatului, a revenit la 0.75A. Oare ce modul consuma atat ? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate si piulitele de la sigurante si deconecteaza. Eventual da jos Ebox-ul si vezi sa nu gasesti umezeala prin pinii de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum mai stati cu turatia de relanti? La mine iar sta la 1000 pana cand apa ajunge la 90 gr. Banuiesc ca tot bateria ar fi de vina. Mentionez ca merg rar cu masina, cca 50 km pe saptamana. Masina e un B7, motor CFFB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!