Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

E aici este placerea de a citi si privi..........restul e cancan .

Felicitari !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc pentru aprecieri! :)

Siiii cutia e functionala. Am instalat si amplificatorul si l-am prins pe spatele banchetei, pe sectiunea 1/3. Ma interesa sa am bass in masina si...chiar am. Suficient pentru mine in masina. Daca abuzez de el, vibreaza masina, dar nu asta era ideea. 

Intre timp (v-am zis ca nu mai stau cu rotile de iarna). Am trecut la cele de vara. 

IMG_9674.thumb.jpg.aa7cbd89a7b013b1984595bc75fdfc9a.jpg  IMG_9690.thumb.jpg.ab94e013d295b9e5f4fe4e258e57f839.jpg IMG_9691.thumb.jpg.9ae23ce17256bdcd91aaba6c70655cf5.jpg IMG_9694.thumb.jpg.925566590094330037525d57ce864a4d.jpg IMG_9695.thumb.jpg.68fe5700da2a5c304895e7f5b30ea8cf.jpg IMG_9697.thumb.jpg.cb47e60f4d2bf39f4b67a163b00824d0.jpg IMG_9700.thumb.jpg.3f81faced72bccdcec501eca8784efcf.jpg 

Unul schimba roti, altul le sterge :))

IMG_9679.thumb.jpg.cf6ab74529630cd16ba8a2117517df91.jpg

Cu ocazia asta am vazut ca arcurile fata au cam ruginit si stiu ca asa nu mai au viata lunga. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am comandat un set de arcuri Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch). Sper sa nu regret avand pline si bucsele mari de la brate (au si alea vreo 3 ani si nu au nimica)

IMG_9677.thumb.jpg.9fe01686b9cd57b12c52d9517c89e390.jpg IMG_9748.thumb.jpg.05beeff1be9376ce2a7bacc9a94d5261.jpg 

In plus, vad ca arcurile vechi, dupa cod, nu erau ce trebuia. Mie imi par a fi de Golf 4 1.4 16V... sau ceva de genul. 

Urmeaza bucsele de la bara stabilizatoare - Parca incep sa se uzeze desi am pus originale... 

IMG_9678.thumb.jpg.06ec19d008b6d0dbe91a2c7ab62853db.jpg 

Apoi intr-o zi m-am ocupat de geamul usii dreapta spate. Dupa cum banuiam, s-a dovedit a fi clema. 

IMG_9733.thumb.jpg.acc2e351a824811cc8549f08264a4f7f.jpg IMG_9736.thumb.jpg.7959b7759c7cf3214e2ac704487c7f77.jpg  

Si un lucru pentru care urasc inginerii care au proiectat Golful 4: 

IMG_9734.thumb.jpg.992110db080fbea0019abbf9db25d253.jpg 

....

Si putina curatenie pe la motor. De acum incolo nu va mai sta murdar si din cand in cand spalam si motorul. 

IMG_9747.thumb.jpg.0a5822a8cdb4889f97917608fa1da9d1.jpg 

Pana la noi vesti.. drumuri bune sa aveti (intre bucatarie-baie-balcon-camera-etc). 

:) 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Nu te plictisesti vad ? banuiesc ca si arcurile o sa le schimbi tu, mai ales cele pe spate.

O sa mai pierzi putin din confort, iar daca ai amortizoarele originale nu o sa te mai tina mult timp.

Link către comentariu
13 hours ago, Emy D said:

Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch)

Cum naiba sunt diferite...ca pe spate aveai arcurile mele ?

Link către comentariu

Se pare ca sunt arcuri speciale pentru Golf Variant. Banuiesc ca din cauza faptului ca oricum Variantul statea un pic mai lasat pe spate. Si cu arcurile tale @Laurentiu_LWR, era mai lasata pe spate. 

@~LauR~, Da, ma astept sa mai pierd din confort. Dar nu pot lasa arcurile alea ruginite pe puntea fata. 

Daca puneam arcuri noi, golful devenea "SUV". Daca puneam altele vechi...nu ar fi rezistat prea mult nici alea. Pe spate aveam deja 2 arcuri de la Laurentiu. Deci, merita un set complet. Un pic mai jos...plus sa nu taie asa mult din confort = Eibach Pro Kit. 

Amortizoarele nu mai sunt cele originale de mult. (3-4 ani). 

Sunt chiar curios cum o sa fie... 

 

Link către comentariu

E si normal sa fie diferite arcurile intre hatch si variant. Pe langa ca ai jumatate de masina in plus, variantul poate transporta mult mai multa greutate in portbagaj, adica pe arcurile spate. Poate sunt la fel intre bora si variant care sunt aproximativ la fel de lungi.

Cu eibach va fi complet alta masina dpdv dinamic, mai ales daca zici ca ai avut arcuri de 1.4 pe 1.9 tdi care e mult mai greu.

Asteptam poze cu before and after! :D 

Link către comentariu

ai scapat doar cu clema, cum speram si eu la Bora...

Impartasesc ura pentru acea piesa :) Probabil era francez sau italian inginerul ala.

Link către comentariu

Couldn't agree more! :)) La Peugeot cand trebuia sa schimb o curea, dadeam altele 2 jos.

O chestie care nu mi-a placut la noua clema-desi parea identica cu cea originala. Arcurile de pe cabluri, cand le-am pus in clema, stateau foarte ciudat. Umflate. Si cand treceau pe langa acea gaura pe unde se baga acel bolt se agatau in tabla (in sina). A trebuit sa modific gaura in asa fel incat sa fie umflata un pic spre interiorul masinii sa preia arcurile apoi sa le preseze in locul lor. Ciudat. Le-am tot asezat si ras-asezat de mi s-o acrit de ele apoi am ajuns la solutia respectiva. 

O sa fac poze la cealalta usa. Cel mai probabil o sa o schimb si pe aceea in curand. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

No, iaca o venit si ziua in care am pus arcurile. Cateva ore de munca si voila! 

Hai sa va mai zic ceva: Eu aveam probleme cu suspensia si NU stiam! Amortizoarea era groaie...se simtea orice pietricica, orice denivelare, orice sant in asfalt si intr-un fel, ma dispera suspensia golfului la partea asta. 

Si acum, poze... 

Asta era arcul de pe dreapta. Acolo mi se parea ca bate ceva...dar nu am gasit nimic "ne la locul lui". 

IMG_9867.thumb.jpg.ae50b08c18a44086f2d808c095ce63ea.jpg 

Eibach Pro Kit vs OEM...(6-700 kg sarcina)

IMG_9864.thumb.jpg.005eace469057fc7b36993e6924e0828.jpg

Si dupa ce am terminat de montat: 

IMG_9869.thumb.jpg.242de1a40c51a680267b8282b48c0061.jpg 

Apoi testul final:

1. Drum bun, virajat (DN14) = perfect! Imi place cum se aseaza masina! (cred ca ar merge acum si o bara stabilizatoare mai dura putin) :))

2. drumul de pe strada mea...cu gropi si denivelari: E ok. Nu imi pleaca pietrele de la rinichi si pot sa zic ca amortizeaza mai bine ca cele de dinainte. Masina e mai inchegata si ca si confort nu iti dai seama ca sunt arcurile Oem sau unele "sport". 

3. In final, am urcat si pe deal... pe un drum de pamant/iarba.

IMG_9873.thumb.jpg.b4f401fa90a830c9b1ff6f1cfc7b9940.jpg IMG_9874.thumb.jpg.c7186f55a7a9e868f63cb95af72cb754.jpg IMG_9875.thumb.jpg.a93866f8bed65989afbbeb1492854b4c.jpg IMG_9876.thumb.jpg.5001f220e94aa10daeb89a3553321105.jpg

 IMG_9879.thumb.jpg.329949b7e8dfe38c129231d48f18d9ee.jpg IMG_9880.thumb.jpg.444d466b1dfa2c2881ed8513a6b30abe.jpg IMG_9882.thumb.jpg.298fe3cef864737771b58ae3f4752697.jpg

 

Una peste alta...m-am reindragostit de masina. E ideal cum e acum din punct de vedere al raportului confort/duritate si nu mi-as fi inchipuit ca se poate si mai bine OEM :)

Mi se pare (sigur) ca e mai ridicata pe fata. Dar... sa vedem cum se aseaza in urmatoarea luna... Dupaia vedem ce facem sa o aducem "la nivel". 

Drumuri bune :Driver: si ne citim mai incolo. 

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Trebuie sa faci ceva cu nr de inmatriculare pe fata, pare a fi trecut prin multe.

In afara de grila fara emblema ce nu imi place, + like pentru restul upgrad-urilor ;)

Tot timpul mi-a placut albastrul de pe Golf 4, parca mi si dor de al meu.

 

Link către comentariu

Numarul ala e asa de sifonat de cand am avut accidentul din Ungaria- deci chiar a trecut prin multe :)). Si mi-i atat de urat de schimbat (din cauza birocratiei) incat am preferat sa raman asa cu el. Pana la urma, o sa il schimb...dar numai timp de mers pe la politie nu am... 

Grila - Trebuia schimbata cea originala (deoarece cea luata din dezmembrari era AM si nu-mi placea cum statea (evident) asadar,, am zis...hai sa incerc una fara sigla. Why not. Mie-mi place cum arata...pana la urma e o chestie ce tine de gust. 

Acum vad la profilul tau. Gata? No more Golf Mk4? ? :( 

Link către comentariu

Da, de anul trecut, a ajuns sa stea in garaj 1 an si am simtit ca era cazul sa dau "torta" mai departe dar mai trag cu ochiul ici-colo pentru ca "nu am uitat de unde am plecat" :D desi spiritul de modificari e acolo, rabdarea si timpul nu mai e.

Am vazut, imi pare rau de accident, bine ca pagubele au fost materiale si nu omenesti :(

Pentru nr de inmatriculare poti incerca aici

 

 

Link către comentariu

@cxr2test  acele numere recomandate nu sunt omologate , prin urmare nu este legal sa circule cu o astfel de placuta , informatia este chiar pe site-ul lor  Placile noastre sunt scrise in relief numai cu litere care au forma  fonturilor de Germania, deci forma scrisului este diferita placile neffind omologate.  

Din pacate pentru @Emy D alta solutie decat cele emise oficial nu exista. 

Link către comentariu

Nici gand sa pun alte numere cumparate de undeva. Daca era legal, de mult o faceam si le-as schimbat inclusiv daca erau patate de la muste. Dar asa.... Niet. NADA. Doar la inmatriculari se pot obtine. Si stai sa vezi: il declari ca distrus? De ce? Cum ? Unde? etc... Sau il declari ca pierdut. De ce?> Cum ? Unde? Cand? Ora ? Locul? declaratii..? 

De-asta mi-e sila... mare mare sila. Dar va trebui sa o fac pana la urma...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Man...cred ca exagerezi putin...:))

Eu l-am schimbat in 2013 si treaba a fost super simpla...nu m-a intrebat nimeni nimic.

La mine a durat cateva ore toata distractia si 20 Ron...

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Si inca nu am ajuns sa  inlocuiesc numarul de pe fata. Asta doar pentru ca am  avut o gramada de treaba ;)

Unu la mana...ne-am luat casa pe roti, si pe langa serviciu si santier, am mai avut de lucrat si la asta. Pentru ca vrem altfel de concedii, mai libere de "booking" si alte minuni de genul. 

IMG_1004.thumb.jpg.872a3c221999f1efea651f1a0f4f6201.jpg IMG_1006.thumb.jpg.ce3e5f9859bc6871cbf1bd05d520f831.jpg IMG_1078.thumb.jpg.a2fef80daa44a7fa15da4fcd60e45f91.jpg 

 

Si pentru ca ...rulota are MTMA 1400 KG, aveam nevoie de franele mai mari. Cele vechi de 280mm si asa erau subdimensionate... si erau deja uzate. In plus, un rulment pe fata a inceput sa urle de nebun ca s-o saturat de munca pe care o facut-o. Frati-su de pe partea ailalta nu zicea nimic....

Asadar, rulmenti noi SKF (Nu mai pun in veci  rulmenti Optimal), butuci noi, senzori ABS/ESP noi (nu cred ca-i scoteam intregi pe ceilalti)... Si ne-am apucat de treaba. 5 minute la o presa cu un prieten si gata butucii si rulmentii. 

Apoi...montajul. 

IMG_1095.thumb.jpg.5d062b39dbc80c2c88dc3037535751c0.jpg 

Asa arata un disc de 280mm (jos) vs 312 (sus)

IMG_1093.thumb.jpg.9fe2d33bae811354cf0f5991d9a70e55.jpg  

Pe partea dreapta trebuia schimbat si un burduf de planetara, asadar, am dat jos capul de planetara si am zis sa il curat.. dar mi-a scapat in galeata cu solutie de spalat (motorina+benzina amestecata) si am facut lego... 

IMG_1148.thumb.PNG.4ba22daa66ba3f6f6d71f16ff286a91d.PNG IMG_1096.thumb.jpg.00aea2aa082688b040ccfd77c6992767.jpg 

Pe partea cealalta in schimb, am rupt un cap de bara Lemforder. Pacat de el ca nu avea joc si se prezenta bine, dar nu o vrut deloc sa se desfaca surubul de pe fuzeta, mai degraba s-o rupt...

IMG_1100.thumb.jpg.26bf2def12c7afd7d1f99bd5c30a0535.jpg 

Si...cam asa arata montate pe masina. 

IMG_1097.thumb.jpg.176704a054858b18a1b0878ce4d29be5.jpg IMG_1098.thumb.jpg.309f4fddaee6ed03aaff1fb5ee86aa45.jpg IMG_1107.thumb.jpg.100950713ba50d78c492c572a8813193.jpg

 

Deocamdata se simt ok. okish... nu sunt 100% multumit...dar  astept sa se aseze placutele bine pe discuri si dupaia mai vedem. Pare ca prind tot mai bine pe masura ce parcurg km. 

Va urma/To be continued... etc :)

Drumuri bune :Driver:

 

Link către comentariu

Ar fi interesant un topic pt. camperi. In rest... concediu plăcut! 

Link către comentariu

Am mk4 cu franele "mici" - Bora ALH, si mk4 cu franele "mari" Golf VR6. Ambele, bineinteles cu franele in stare foarte buna, si cu TEXTAR + Ate ambele.

Diferenta este, insa nu este "wow" ... Totusi ambele sisteme au etrieri cu un singur piston.

Link către comentariu

Da, corect, insa conform principiului vaselor comunicante, cu cat e mai mare pistonasul din etriere cu atat ai nevoie de o forta mai mica de impingere. Aplicand aceeasi forta de impingere la pedala,  forta de frecare pe disc ar trebui sa fie mai mare = franele ar trebui sa fie mai bune. 

Dar na... 

Link către comentariu

Pai sunt, se simte diferenta, insa aceasta nu este deloc impresionanta.

Link către comentariu

mda. Cred ca am eu asteptari prea mari. In comparatie cu franale de pe A4 B8...2013... :))

 

Link către comentariu

Te-am vazut vineri zona Strand - arata foarte bine albastrica! ? Presimt ca o sa vreau ne intalnim candva dupa pandemie, vreau sa o admir de aproape. 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!