Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Am ramas dator cu niste poze cu camera de bord (dashcam): 

IMG_3513.thumb.jpg.ae64808ea59db660b141a4f9adfafb43.jpg IMG_3519.thumb.jpg.db0b8b12747dadf8e6aa955f03769b70.jpg IMG_3520.thumb.jpg.fe90e730d1f5f593f1e97f56e5e7ff5e.jpg 

Si...asa filmeaza: 

https://youtu.be/21UUcWJcBfE

https://youtu.be/GaijXP3Y9ak

https://youtu.be/KPQo-xDRpiA

Si gata, ajunge si cu capitolul asta. 

Intre timp, masina a primit grile de bora. Gasite la cineva cu defect, luate si reparate de mine. 

before:

IMG_3383.thumb.JPG.029cdf055efe0a0c29ffa1b60a6d5a17.JPG 

After:

IMG_3380.thumb.jpg.db418fdd914ea92bf7fca0117d315e96.jpg

 

Si rezultatul: 

IMG_3125.thumb.jpg.abf5963f37f381f6b39ada37feba02e9.jpg IMG_3141.thumb.jpg.7acc92f35b3bf0dbc0b86611131d572b.jpg IMG_3490.thumb.jpg.bc90fe5ca5c280f56a40178c38069ecc.jpg 

Drumuri bune! 

:Driver:

Link către comentariu

cam mare/vizibila camera.

eu caut ceva pe spate sau mut asta pe spate si pun altceva in fata. dar vreau sa fie la fel de "invizibila"

Link către comentariu

Da, este un pic cam mare si vizibila. Cand am fost in Bucuresti am dat-o jos ca nu m-am indurat sa o las acolo. Poate gasesc un cover negru pe Ali se se mai ascunda un pic. 

Din cele mici, prea putine am gasit sa-mi placa cum filmeaza la un pret decent (1080p60fps). 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Si...ca tot o aparut aplicatia aia de la RAR... mi s-a confirmat ca masina nu are "decat  260 000 km" ci vreo 360 000 km. Cam cat estimam eu dupa ce am vazut axul cu came. Asadar, desi ma atrage mult sa imi iau arcuri spor de la H&R si mai investesc pe partea de estetica, ma axez pe partea mecanica si o sa iau usor toate piesele necesare: tacheti Ina black, cuzineti Glyco, Ax came Kolbensmidt (ocazie buna sa iau ax de SDI?) garnituri, simeringuri, etc. Apoi ne pregatim de operatie pe cord. Prefer asa... 

Pe langa, o sa mai fac diverse maruntisuri. 

poza: 

KmGolf.png.f7e249bbe88154014159764d22f60013.png

 

Cu verde - data cand am luat eu masina si am trecut pe la RAR la identificare. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Man...nu stiu ce sa zic cu aplicatia vietii...

Uite la mine...masina este la mine din 2007...si conform aplicatiei in 2011 i-am dat vreo 40k inapoi...lucru care nu mi-l aduc aminte...

Este adevarat ca am schimbat ceasurile de cateva ori...dar am trecut km care erau...

1680126045_ScreenShot2019-03-24at13_47_19.png.98cf428921aa41a3856bbd59f3c52349.png

Link către comentariu

Asta imi aduce de un itp facut prin 2015 la fostul g5, cand pe bord aveam ~260.000km iar pe raportul rar mi-au trecut ~185.000km.  L-am intrebat ca de ce a trecut asa, nu a vazut bine? a ras...

 

Nu zic ca asta s-a intamplat si la voi, dar este o posibilitate, nu de alta, dar mai citesc si altii pe aici.

Link către comentariu

@Emy D, recunoaşte că nu o cumpărai cu rulajul real. :P Sămsaru' a făcut ce cere piaţa, a pus numărul de Km sub pragul psihologic al cumpărătorului (200k).

@Laurentiu_LWR, mai degrabă inspectorul a introdus 166 în loc de 126. :) 

Link către comentariu
40 minutes ago, Emy D said:

Si...ca tot o aparut aplicatia aia de la RAR... mi s-a confirmat ca masina nu are "decat  260 000 km" ci vreo 360 000 km. Cam cat estimam eu dupa ce am vazut axul cu came. Asadar, desi ma atrage mult sa imi iau arcuri spor de la H&R si mai investesc pe partea de estetica, ma axez pe partea mecanica si o sa iau usor toate piesele necesare: tacheti Ina black, cuzineti Glyco, Ax came Kolbensmidt (ocazie buna sa iau ax de SDI?) garnituri, simeringuri, etc. Apoi ne pregatim de operatie pe cord. Prefer asa... 

Pe langa, o sa mai fac diverse maruntisuri. 

poza: 

KmGolf.png.f7e249bbe88154014159764d22f60013.png

 

Cu verde - data cand am luat eu masina si am trecut pe la RAR la identificare. 

Tocmai mi-au sosit si mie fix aceleasi piese, plus semering axa si kit reparatie pompa tandem. Sunt sigur ca ni se vor schimba masinile foarte mult dupa ce facem operatiunea asta. 

PS Axa de sdi am comandat-o din germania.. daca pentru tine merita diferenta de pret (~350 lei) si timpul de asteptare, atunci baga. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
acum o oră, MyKe a scris:

@Emy D, recunoaşte că nu o cumpărai cu rulajul real. :P Sămsaru' a făcut ce cere piaţa, a pus numărul de Km sub pragul psihologic al cumpărătorului (200k).

@Laurentiu_LWR, mai degrabă inspectorul a introdus 166 în loc de 126. :) 

@MyKe,  ba chiar mi-ar fi placut sa stiu ca are 400 000 km dar sa stiu ca aia sunt reali. Nu 195000 si sa ma trezesc ca trebuia sa fie cu 100 K mai batrana. Nu de alta, dar sa stiu ce ma asteapta din punct de vedere mecanic. 

acum o oră, deenman a scris:

Asta imi aduce de un itp facut prin 2015 la fostul g5, cand pe bord aveam ~260.000km iar pe raportul rar mi-au trecut ~185.000km.  L-am intrebat ca de ce a trecut asa, nu a vazut bine? a ras...

 

Nu zic ca asta s-a intamplat si la voi, dar este o posibilitate, nu de alta, dar mai citesc si altii pe aici.

Posibil, insa a intrat in tara cu 25x K km si apoi brusc o continuat cu 195K km... uatevar... Macar stiu o treaba acum.

 

57 minute în urmă, rudiRUD a scris:

Tocmai mi-au sosit si mie fix aceleasi piese, plus semering axa si kit reparatie pompa tandem. Sunt sigur ca ni se vor schimba masinile foarte mult dupa ce facem operatiunea asta. 

PS Axa de sdi am comandat-o din germania.. daca pentru tine merita diferenta de pret (~350 lei) si timpul de asteptare, atunci baga. 

Nu-i asa mare diferenta. Daca e si mai rezistenta, mai bine!  :)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR
4 hours ago, MyKe said:

aurentiu_LWR, mai degrabă inspectorul a introdus 166 în loc de 126. :) 

Mai mult ca sigur asta s-a intamplat...dar o pui la vanzare...si cumparatoru' verifica aplicatia vietii...si te faci de bascalie...

Link către comentariu

Cu o cerere bine formulată cred că se pot corecta situaţiile astea în sistem.

Link către comentariu

La mine e bine ca stiu acum cat are, ca usor usor sa-i dau inainte. :) Sa arate si in bord cati are de fapt... Sau si asta e ilegal? :))

Intre timp...ca vine vara si trecem la rotile de vara: 

Capace jante noi, originale: 

8EFA3E9C-8ED8-413C-8691-BCAE4C89A620.thumb.jpg.5345507323b193fc4035a49ddccc282b.jpg 

Distantiere de 15mm pentru spate. Pe fata inca nu sunt hotarat daca sa pun ceva sau nu. 

16FF3B66-B60B-4345-A7F4-EAC8DBA2C5C6.thumb.jpg.1c2092713b8f87b5fef54f539557021d.jpg

Si tot incercam sa facem Subwooferul integrat in portbagaj:

intai in Sketchup

IMG_3779.thumb.jpg.71c14e80e7cd9f5368fe1d31249a646d.jpg IMG_3782.thumb.jpg.49fb31d0b02816ec16c046808c4ef1eb.jpg

Trebuie sa ne apucam de taiat MDF si sa il asamblam... 

Link către comentariu

Nu stiu la break cum e dar la hatchback cel mai bine da cu 15mm pe fata si 25mm pe spate.

Ti-ai luat si prezoane?

Link către comentariu
1 hour ago, cxr2test said:

Nu stiu la break cum e dar la hatchback cel mai bine da cu 15mm pe fata si 25mm pe spate.

Ti-ai luat si prezoane?

In functie de jantele pe care le are masina*** 

Link către comentariu

Exact. In functie de jante. Cu Santa Monica pe masina, distantiere de 20mm, 2 persoane in spate si ceva bagaj, freaca in interiorul aripilor. Si nu am chef de asa ceva. 

Pe fata, vedem cand pun jantele daca merge ceva de 10mm sau de 15mm. 

Ps: da, am luat si prezoane. :) 

Link către comentariu

@techmaster34 ? ce-i cu pozele astea? 

O dat caldura, au aparut problemele. Bine nici nu sesizezi, dar stiam de mai de mult timp ca celulele  IC-ului sunt infundate si nu prea trece aerul prin ele incat sa raceasca cat trebuie aerul comprimat. Asadar, racire deficitara a aerului bagat de turbocompresor = sunt in cautare de IC. 

Rezultatele a doua loguri in mers: 

Duminica, 20 grade C afara: - IAT -  52 grade C - mi se pare mult. 

Luni, in medie 6 grade C afara - IAT - 40 grade C. Iarasi mi se pare mult. 

Momentan, am gasit asa ceva la 700 ron + curier. Pe darkside, cu tot cu transport ajunge pe la 785 ron. Poate iau pana nu se finalizeaza Brexit :))

Apoi, strang piesele pentru inlocuire axa cu came si ce mai trebuie acolo. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cum ai facut logurile?mers cu 100km/H si vazut temperatura la care se opreste?

Link către comentariu

Indiferent de log-uri sau temperaturi sau celule infundate sau nu, eu sunt de parere ca intercoolerul la masinile astea e subdimensionat. Deci, daca ai cel mai mic motiv, fa upgrade si sunt sigur ca nu o sa regreti. 

Link către comentariu

upgrade cu mutare intercooler in fata radiatorului,deci a pozitiei lui,implicit a conductelor prin care intra/iese aerul?Mulțumesc.

Modificat de techmaster34
Link către comentariu

Merci pentru poze. Cred ca ramane totusi sa folosesc unul de tip SMIC, complet din Aluminiu si ceva mai mare. Sau poate SSFMIC (same side  Front Mounted InterCooler). Vedem.

Azi, am trecut la rotile de vara si am montat si distantierele spate. Ma bate gandul sa pun si  pe fata de 1cm. :D

Poze: 

IMG_4124.thumb.jpg.7a7ca485b275990488402767e2b3592b.jpg IMG_4125.thumb.jpg.35792b441b0bd1354f9812f08f9ea941.jpg IMG_4128.thumb.jpg.699b3d6ab74258f3a7079a22a8778e32.jpg IMG_4129.thumb.jpg.2be0122e7029298216289551e2044e83.jpg 

totodata, am pus si capacele centrale cu VW :)

IMG_4131.thumb.jpg.2b205ae3c9cbcb4b43af0ea68926cce2.jpg  

trebuie sa mai fac geometria ca nu-mi place cum sta volanul. Nu sta perfect drept. 

Intre timp, am inlocuit bucsele de plastic de pe sina scaunului stanga fata (Sofer). Aveam un pocnit si am crezut ca rezolv cu astea. 8 ron o bucata si 9 cealalta- deci nu-s asa o avere. 

 

04CBC6B4-9784-4D39-95F1-3B6EA18DA71F.thumb.jpg.e456b67c7cfea7178325bad9f507e763.jpg  IMG_4105.thumb.jpg.8e0cc76c33b567815fe11d28ef08e880.jpg IMG_4106.thumb.jpg.f9754d9bd517186ba09f44de1b10e00a.jpg IMG_4107.thumb.jpg.c71580b726c40174ea1edc8a3e3c5f14.jpg  IMG_4097.thumb.jpg.73807a85eb9fe33a5e2e31ebec8d353f.jpg

Old vs New

IMG_4099.thumb.jpg.52f8dfdbf7cfdbed4df16c25b624c021.jpg  IMG_4103.thumb.jpg.01b4835e758fbe47d8c7f1f678e1bcbf.jpg

Si apropos de boltul acela de blocaj! merge inlocuit doar cu M6 nu cu M8. Eu am luat suruburi M8 si inlocuieste-le daca poti! Asa ca am trecut la largirea gaurilor sa intre un M8.

Si asta e masina fratelui meu. O stricat-o!  :))dar abia astept sa ne apucam de remontat pe ea. 

IMG_4118.thumb.jpg.aade7397c796608e2f2eac05d9144224.jpg IMG_4119.thumb.jpg.6ca0eca12a65665e5d4f0c5886d1bb4a.jpg IMG_4117.thumb.jpg.daa73fa44b75d594207d0589a591c70f.jpg 

Gata, ajunge!

Drumuri bune tuturor! :Driver:

 

Edit: nu am rezolvat pocnitul scaunului. Inca pocneste si nu stiu de ce si cum o rezolv. 

Video, aici.

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Cumperi alt scaun si se rezolva :P

ce ET au jantele santa monica?

Link către comentariu

Bravo bravo!! Arata bine vagoneta. Sa vedem daca/cum afecteaza bara montarea distantierelor: pietricelelele :blackeye[1]: 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Momentan nu am probleme cu murdaria pe bara si nici cu pietricelele. Dar e devreme sa ma pronunt. :D 

Datorita dorintei de a investi in motor si in alte chestiuni mecanice, renunt la ideea de arcuri HR pentru o vreme. Daca reusesc sa le iau si pe alea, atunci fericire maxima. 

M-am apucat de frane: Am luat furtun principal de vacuum pana la tulumba de frana (cel cu valva unisens) - 1J0 612 041 AJ (OE) 185 ron. + 3 ron colierul. 

Am luat si garnitura care intra in "brake booster" pe original. Sper sa fie ce trebuie: 861 612 175. 25 ron. 

Dupa ce schimb astea, vedem cum se schimba franarea. Daca e mult mai bine, lasam asa. Daca nu, schimb pompa centrala de frana sau brake booster-ul. Nici nu stiu cum ii spune in romana altfel decat "tulumba de frana". 

Ne citim dupa ce schimb furtunul de vacuum. :)

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!