Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Salut,sa sti ca eu am alta motorizare decat a ta si la rece se simt si la mine dar nu tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt normale dar se simt. La temperaturi negative, daca o lasi 2-3 minute fara sa pornesti de pe loc,  ai senzatia ca da sa se opreasca uneori, parca are asa o poticneala si apoi isi revine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie la TSI. Nu tot timpul dar cand le-am avut, le-am pus in seama benzinei proaste. Desi pun numai OMV 100, cand alimentam de la o anumita statie, apareau (mai ales la rece, cu motorul putin turat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la benzina. 

am pus numai 99+, si trepidatiile nu apar la 2.0TFSI, oricat de modificat sau stock ar fi. nici la 2.5TFSI, ca am intrebat pe un forum de RS3.

deci sunt doar la 1.2 si inteleg la 1.4TFSI.

ia sa vad daca fusco simte ceva.

LE: si el le simte, si cica ar fi missfire-uri...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Iti confirm eu Bogdane, si la 1.4 se simt trepidatiile alea, dar doar in anumite situatii, temperaturi sau posibil carburant. Cam greu de urmarit ce da simptomele astea. Mai mai ca simti "rateul" in caroserie.

 

LE: Le mai simt ocazional si cand motorul e cald si stau la relanti destul de mult, acul nu se misca dar simt usor in caroserie trepidatiile.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa iti spun si de fusco ca l-am intrebat si eu. La inceputurile tsi-ului, am inteles ca la unii facea destul de urat si se rezolvase printr-un update. Poti intreba daca exista update si pe 1.2

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca si noi, cu tdi-urile, avem aceleasi simptome. Chiar scrisesem pe topicu dedicat, dar din cauza unei erori nu s-a postat, apoi am vazut aici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep sa cred ca nu a existat motor mai slab decat asta in tot grupul VAG.

nici primele 2.0TDI nu aveau atatea. 

daca nu au rezolvat nici problema cu lantul...e de rau.

 

cand am luat 1.8Tul imi faceam griji ca e sensibil, ca are cei mai multi sensori ever...ca blah blah..bobine, turbine, ambreiaje..dar toate s-au rezolvat. 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T-ul nu a fost chiar un exemplu de fiabilitate in grup :) , dar toate bubele s-au rezolvat de-a lungul timpului... Probabil asa se vor rezolva si astea, mai devreme sau mai tarziu.

 

Am simtit si eu trepidatii la relanti, destul cat sa se simta prin scaune in cabina. Nu apar mereu, nu am vazut sa fie legate de vreo temperatura si cred ca au legatura cu benzina...

Ultimele 3-4 ori am alimentat la OMV-ul de langa PBN si nu am mai simtit nimic, coincidenta sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai, ca nu era chiar modelul de fiabilitate..si totusi cand era nou, era mult peste 1.2TSI.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si daca le urmaresti!Trepidatiile! Si vorbesc cu Rave!

Eu dupa prima cheie indiferent ca-i vara-iarna stau cel putin 1 minut(piticul meu, sa urce uleiul, etc, etc), iarna chiar 2-3! Atunci se simt mai tare trepidatiile, si cred ca variaza mai mult functie de temperatura decat de benzina! Parerea mea e ca sunt din soft! Soft pe care l-au modificat de nenumarata ori negasindu-l pe cel apropriat de optim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. o sa-i fac o scanare zilele astea.

1-2min e ok de stat, iarna 2-3, dar nici mai mult nu e bine. uleiul se incalzeste mai repede in mers, si daca mergi cum trebuie, ajunge mai usor la temperatura optima in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am amintit ca am simtit si eu respectivele ... sughituri ale motorului.

Suplimentar adaug o manifestare despre care am mai scris: imediat dupa pornire, indiferent daca motorul a trecut prin ciclul acela cand porneste turat la 1200 RPM si ramane asa pentru 20-30 de secunde, apoi scade cuminte la 7xx RPM, sau a pornit cuminte si a scazut direct la 7xx RPM, sau a ramas turat la 1000 RPM - aparent din cauza frigului - sunt zile in care, desi nu accelerez in forta, in primele trei trepte de viteza, smuceste ca un apucat. De fapt, nu smuceste ci da in nas. Senzatia este ca atunci cand ai trece peste benzi succesive de gheata, cand rotile patineaza si apoi revin pe aderenta. Fenumenul asta dureaza cateva minute, probabil ca maxim 10. Mi s-a spus sa stau cuminte ca este o manifestare comuna, asa ca nu mi-am batut capul cu ea.



Nu stiu daca mai era nevoie, dar ... eu dupa ce am facut actiunea saiba nu am simtit absolut nici un fel de modificare a comportamentului masinii (consum, putere, elasticitate a motorului). Din pacate, in ciuda insistentelor mele, nu mi-au spus ce versiune de soft mi-au pus pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am un ritual anume de a asculta motorul sau chestii de genul.

Nici nu am o perioada standard de stat sa se intample ceva, pornesc motorul si apoi imi aranjez chestii: centura, telefonul, diverse, asta tot inseamna cam un minut insa...

 

Trepidatiile, vrand-nevrand, le simti si cand stai la semafor si d-astea am destule.

Cand facea se simteau destul cat sa fie deranjante si pentru pasageri, chiar m-a intrebat cineva odata de ce face asa, asa ca nu trebuie sa le cauti pentru ca sunt acolo.

 

In retrospectiva s-ar putea sa fi disparut cand am facut soft-ul la masina si sa nu fie de la benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a pornit si mie de 2 ori si a stat la 1200rpm...dar dupa 2s l-am oprit, l-am repornit iar si a pornit normal.

sa inteleg ca si asta e "normal"!?

 

masina o sa o preia mama, care o va folosi zi de zi...sa-i zic sa ignore astea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar. Este o manifestare normala.

Nu stiu sa iti spun care este logica pentru care face asa, dar atunci cand am luat masina mi s-a explicat ca este un ciclu normal la pornire menit sa aduca un flux de ulei in turbina. Explicatia am primit-o de la un consilier apropiat mie de la PBV1. Ma mir ca nu ti-au spus si tie de chestia asta atunci cand ai luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pornitul la 1.200 RPM si apoi scazut la 7-800 e normala. E practic un "soc" automat pentru perioadele in care nu-i convine temperatura.

Faza cu "datul in nas" nu am patit pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii fericit cu masina asta trebuie sa ignori multe, Bogdane!

 

Consilierii spun multe, cand m-am dus prima data cu lantul spuneau sus si tare ca e normal, inclusiv mecanicii! 8 luni au mers  cu presul si era normal! Pe urma nu a mai fost normal si mi-au schimbat lantul! :tuktuk:

 

Faza cu pornitul turat e dubioasa, mai ales ca am observat ca porneste mai turat la temperaturi ridicate. Probabil la temperaturi negative protejeaza motorul............ :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consilierii de la Cardinal mi-au spus ca ei nu stiu de nicio problema la 1.2TSI. zic..lantul..saiba la turbina? ei: NIMIC.

dar fie nu stiau (asa paraleli erau), fie ma minteau...(nah..sa vanda).

i-am intrebat daca s-au rezolvat si mi-au spus ca DA. deci au stiut de ele...

ce sa mai imi zica de...detaliile astea.

 

Consiliera din Buc, de unde am luat masina nu stia de aceste alte probleme. si nici eu nu stiam ca sa intreb. 

 

dun...aia e bullshit. ce flux de ulei in turbina?! de unde au scos-o? sa vad eu explicatia tehnica cu traseul uleiului...

 

bogdanpiatra, fericirea e relativa.:)) eu nu am luat masina sa ma faca fericit decat prin simpla functionare in parametrii. si sa nu se strice. dar avand in vedere ca nu va fi folosita de mine personal, as fi vrut ceva mai simplu..aspirat dar nu avem decat 1.2. 1.4 m-ar fi facut linistit. linistit...nu fericit :)

 

le-as ignora...DAR sa nu aiba efecte secundare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog utilizatorii sa-si verifice intercoolerele sa vada daca au ulei la surubul de mijloc precum e la mine in poza. E normal sa avem asa ceva? Eu am mai verificat la 1 prieten din oras si la fel avea, ba mai mult, aparuse si la un alt surub ulei.

 

post-21020-0-77507800-1364978310_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat si eu la reprezentanta skoda de acest lant de distributie si se stie ca exista probleme mai ales la primele modele de lant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pornirea mai turata la temperaturi mai mari apare si la 1.4TSI. Si pe deasupra fara nici o periodicitate normala...cand vrea muschii lui TSI...

De multe ori mi-au explicat ca cica ar fi ceva preincalzire catalizator. La aceste explicatii intotdeauna raspund: bine si atunci la -5 grade C de exmplu nu ar fi mai bine ca la +20? Adica cand afara este si asa cald o incalzim si cand afara este rece o lasam sa se incalzeasca cum poate? Logica lui peste, de altfel cred si aceasta explicatie cu preincalzirea catalizator este o poveste ca multe altele cu aceste motoare "superbe" si superfiabile!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca la -5 grade nu e ok sa stea turata in gol (relanti), spre deosebire de +20 grade.

esti foarte suparat pe generatia asta de motoare pe mai multe topic-uri, si nu am citit sa fi avut vreo problema cu el - nici nu iti doresc asta, dar nu reusesc sa imi explic de ce tii neaparat sa ataci TSi-urile de 105 si 122 de oricate ori ai ocazia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la moda in ultima perioada! Go with the flow, you know!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike: ar fi de preferat sa ne abtinem de la comentarii legate de parerile altor useri, fiindca automat acestia se simt atacati si-si exercita dreptul la replica, de aici apar persiflari, care conduc la flame, care se soldeaza cu warn.

@Andrei: contrar parerii tale, asta nu-i forum umoristic. Vrei sa critici, OK, fa-o documentat, cu exemple concrete, nu cu tirade verbale, OK?

 

Haideti sa ramanem ON-TOPIC. E simplu: n-ai nimic constructiv de adus discutiei, nu contribui la dezvoltarea subiectelor paralele.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!