Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Salut Dun, nici un fel de problema, fiecare are dreptul la o parere...poate exprimarea mea nu a fost cea mai fericita, ma refeream ca i-au trecut multe astfel de masini prin mana si mi-a confirmat ca nu au mai fost probleme cu lantul si la cei care a fost schimbat lantul au trebuit sa mai ridice capota sa isi bage lichid de parbriz...fara alte interventii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Eu am 72.500 km cu "batranul" meu care face 6 ani pe 01.02.2016 si cred ca este primul sau al doilea 1.2 TSI din tara. Functioneaza normal, este la al doilea lant. Primul a fost inlocuit cam la 30-40.000 km pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut polotsi...cam pe atunci mi-am schimbat si eu primul lant si de atunci toate bune. Cat mai multi km fara incidente! Chiar ma gandeam mai in gluma sau mai in serios, la cati posesori de 1.2 TSI suntem aici activi pe forum cred ca putem face o intalnire oficiala vara - gratar + bere si discutii despre masini ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polotsi, tu parca ai avut si alte belele cu ea?

Acuma daca va laudati cu 70000 de km, eu cu fabia mea htp de 250000 ce sa mai zic?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teologul...lauda? Nici vorba, era un simplu schimb de nr de km si opinii. Vis a vis de ai tai multi km...iti dorim inca pe atata, aici nu e vorba de competitie, nu de asta ne aflam pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 1.2 TSI, cumparata de noua de la PBN in Aprilie 2011, 62k km, primul lant, in afara de schimbarea unei fise de bujie nici o problema. Ma intreb: oare sunt singurul care nu a schimbat lantul pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa urmezi si tu ,cam pe la km tai cred ca a început sa se audă la mine ,acum am 95k mașina din Decembrie 2011. Schimbat lanț si fisa Nr 3.

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR !!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am schimbat lantul, am 55 mii km. La pornire acuma cand e frig zornaie maxim 2 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu uleiul de fabrica mai zornaia din ani in pasti, la pornire, maxim spre o secunda, acum, culmea, tot cu castrol LL, nu mai face deloc.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe 9 septembrie la skoda octavia unui vecin a cedat intinzatorul lantului original la pornire la vreo 38.000 km. A costat vreo 2800 lei reparatia din ce mi-a spus.

Octavia din 2010.

Merita schimbat la vreo 50.000 fiindca nu e foarte scump kit-ul (300 de lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la un service laudat de posesori de VAG(nu reprezentanta), si mi s-a spus ca nu este alta solutie pt. 1.2 TSI decit schimbarea distributiei(lant.patine etc.).

Daca sint de acord imi garanteaza 40k km, costul fiind 1500 lei.

In sevice autorizat costul era pe undeva la 1700-1800 lei garantie 1 an pt manopera!???

Deci de ce vorbim. Kit = 300 lei = intinzator?

Nu se rezolva problema numai cu intinzator pt. ca lantul a fost marea prob.

Si da merita sa schimbi o distributie decit toate prin motor(2800)

Apropo eu am schimbat primul lant pe garantie la 17000 km, si acum ma pregatesc sa fac inca o shimbare, Tot din 2010.

 

Modificat de tvirgil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai de te pregatesti pentru acest lucru?

Mai rentabil de schimbat la reprezentanta daca e doar 2-300 lei diferenta, ai garantia provenientei pieselor dupa codurile necesare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. 

Ma intereseaza un motor 1.2 TSI CBZ. (cu ceva garantie eventual istoric si acte).

Nu s-a schimbat lantul la timp....:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

happydriver imi pare rau. Ce s-a intamplat mai exact, detaliaza putin problema. An fabricatie, model lant, km masinii etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cauta un 1.6 mpi in mintile lui si incearca transplantul. Nu stiu cum se pupa cu cutia in 6 trepte

Din ce an, luna, o fi masina? ca parca cele din mai 2011 nu mai trebiau sa fie cu probleme de genul saririi lantului. kulanza nu se poate aplica?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulie 2011, 38000 km. Kulanza nu se aplica deoarece am sarit ultima revizie din garantie...din motive economice...(nu ca nu am vrut , nu am putut)

Lantul zornaia numai la pornire 3-4-5 secunde alternativ. Niciodata nu a zornait in mers.Nu a zornait in primii doi ani decat cate o secunda sau deloc.

Am pornit motorul, a inceput sa mearga in trei (mai patisem cu bobina...) alerta galbena, ma grabeam dupa un km s-a oprit motorul. Am incercat sa-l pornesc dar era blocat.

Vinovat eu.

Modificat de happydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinovata fabrica, nu tu!!!!!! E cumparata in 2011 masina, dar o fi de mai de mult in parc? Ai idee exact cand a fost produsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau de ce ti s-a intimplat.

Ce va spuneam ceva mai sus - 40000km, cam asta-i durata de viata a distributiei pe lant.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil daca schimbam distributia la timp nu o pateam. Dar lipsa financiara si-a spus cuvantul. Acum am o masinuta ...de jucarie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar tebui sa le inchida fabrica la ce motoare de doi lei fac, dai o caruta de bani sa te bucuri de masina si ei sfideaza toata lumea cu produsele lor de proasta calitate, se leaga de revizia la reprezentanta, numai la noi e asa, daca service-ul unde ai facut revizia este autorizat nu vad care e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, ceva nu-i ok. De unde stii ca e lantul? Daca masina e fabricata dupa Aprilie mai 2011 lantul zornaie dar nu sare(cel putin garanteaza ei si nu au mai fost cazuri de loanturi sarite). Poate e turbo? Poate fisa nr 3 de la bujii? Poate s-a spart un piston? Ca daca sarea lantul nu mai mergeai nici 10 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, calin.g said:

Ar tebui sa le inchida fabrica la ce motoare de doi lei fac, dai o caruta de bani sa te bucuri de masina si ei sfideaza toata lumea cu produsele lor de proasta calitate, se leaga de revizia la reprezentanta, numai la noi e asa, daca service-ul unde ai facut revizia este autorizat nu vad care e problema ?

OFF TOPIC dar e bine a se citi.

asta cu service autorizat e o treaba sensibila. Mai ales ca autorizarea la service-urile noaster se face .... la masa la restaurant. In principiu autorizarea e complexa, inainte vreme era pe marci de masini ( trebuia sa ai manuale de reparatii aferente marcilor respective si tester). Din 2014 autorizarea se face pe operatii efectuate> majoritatea service-urilor au luat doar revizii si ceva electrica. Doar service-urile mari au luat si inlocuire placute frana, piese suspensie , directie , motor. DE ce? pentru ca daca vrei sa schimbi placute de frana, trebuie sa ai stand de verificat franele - propriu, nu mai merge sa zici ca faci testul la serviceul al mare care are stand. vrei sa inlocuiesti distributie, trebuie sa ai analizor de gaze propriu sa demonstrezi ca ai pus bine la punct distributia. Vrei sa inlocuiesti EGR sau Turbo, trebuie sa ai acelasi analizor. 

Lista poate continua.

Fabrica e de acord sa faci revizia in alta parte , dar are niste conditii de baza : Service-ul sa fie autorizat pe operatia respectiva, sa aiba manuale de reparatie pentru masian respectiva, sa foloseasca filtre ORIGINALE si ulei aprobat, sa ai om specializat prin curs recunoscut de fabrica.  E stupid si restrictiv din partea fabricii? Cred ca nu. E normal, isi protejeaza parcul auto. SI nu vreau sa aud ca e o SIMPLA revizie, nu aveti idee ce tampenii majore s-au facut la acest motor de 1.2 TSI cu un BANAL schimb de ulei efectuat la colt de cartier. Foarte multe masini veneau cu probleme la presiunea de ulei , pentru ca nu se obosea nimeni sa verifice acea garnitura care ramanea pe motor si strangeau filtru de ulei cu 2 garnituri. DEci unde  e adevarul ?

 

 

1.2tsi.jpg

17082012(001).jpg

17082012.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, tu ai intrat prea adanc in miezul problemei, sunt de acord cu tine pana la un punct, am inteles ca lucrarile mari se fac cu ceva investitii in dotarea unitatilor de service, dar aici e cazul unei simple revizii de ulei si filtre care sa fim seriosi cu un elevator, doua chei si o surubelnita se face in maxim 2 ore. Eu toate reviziile, distributia, verificarile, ITP-ul  le fac la un service multi marca, iti garantez ca lucreaza f. responsabil, ingrijit cu toata atentia. Dupa fiece lucrare masina a fost controlata si testata, dupa schimbul de placute , lichid au pus masina pe stand sa verifice franarea, au scos diagrama pe care au atasat-o la deviz si factura, totul cu garantia legilor in vigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine si stiu si eu multe service-uri unde chiar sunt atenti si priceputi, dar le numeri pe degete. 

Uite ce se intampla in alte parti.... si din pacate in prea multe service-uri se intampla anomalii care in final duc la defectiuni grave.. si nu toate din vina producatorului... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!