Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Al "treilea" lant e la fel,ca si constructie, ca al doilea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial din fabrica vine cu 5w30 normele 504,507. La schimbarea lantului pe garantie/culanta se pune tot 5w30. Uleiurile care indeplinesc acele norme sunt Low SAPS. Important acest lucru pt motoarele cu injectie directa pt ca vor fi mai putine depuneri.

http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/ConferencePapers/LowerSAPS.pdf  Slide-ul 19.

 

Suntem off topic cu uleiul aici, dar inca o data la pornire vascozitatatea este tot pe acolo fie ca vorbim de 5w40 sau de 5w30. Castrolul 5w30 oricum se consuma mai mult decat altele 5w30.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes tuturor celor care au raspuns. Am schimbat azi uleiul si surpriza uleiul s- a scurs incredibil de repede de parca era apa am ramas surprins mentionez ca am avut castrol edge profesional 5w30 si am facu 4800 km cu el. Acum i-am pus 5w40 magnatec c3 sunt curios sa vad cum merge. Ce parere aveti despre acest ulei?

Ce nu inteleg eu de ce la prima revizie facuta la reprezentanta mi-au pus 5w30, iar la a doua revizie mi-au pus 5w40 turbo diesel?

Despre lant sa fie sanatos nu iii mai fac nimic sa zornaiei pana o crapa asta e o sa ma uit in cartea de service si am sa-i fac ce scrie acolo. E cineva cu km mai multi cum a procedat la mai verificat la revizii, el se schimba la un anumit interval?

La reprezentanta nu ma mai duc pentru schimb de ulei il fac acasa ca vad ca mi-au dat flit cu, kulantza asta, si cu 500 de ron cat ma ajunge un schimb de ulei cu tot cu drum mai bine il schimb acasa la 7500 si sanatate.

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când vine din fabrică vine cu Castrol 0W-40. Apoi se pune în Ro 5W-40 (ei pun Mobil), iar la greci 5W-30 Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma poate ajuta cineva cu un cod sau specificatii tehnice ptr un filtru ulei ptr golf 6 1,2 tsi 86cp ce filtru trebuie mann w712/94 sau w712/91 care e diferenta intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w712/91 oricum nu mai gasesti ca nu se mai fabrica. S-a inlocuit cu  /94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de reproducerea zgomotului, s-a prins cineva de ce depinde ? La mine conteaza cam asa:

 

(Polo 1.2 TSI din 11.2011, 60,000km, neschimbat)

 

- 20-50 minute pauza inainte de pornire

- masina parcata putin in panta (nu mai stiu daca inclinata in fata sau pe o parte)

- temperatura ridicata (?)

 

Si dispare dupa 4 secunde, dar complet abia dupa prima accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xuhu: Cam asa era si la mine. In rest nici o problema. Eu am patit ceva total neasteptat.

LE: ai vazut ce data de asamblare este insciptionata pe motor in dreapta, langa curele, sau pe intercooler?

 

Mi-a raspuns cineva in felul urmator legat de modificari aduse TSI-ului:

 

 

I read it on ETKA.
Since 7/11/2011 it has been introduced in production a new version of the engine monobloc.
This new version has new chain components, specifically modified to fix all the problems of the old monobloc version.
For the old version of the monobloc it has been designed and produced a reparation kit, which introduce a new reinforced chain and a new carter with "anti-jump" teeth. These modified components solve the risk of destroying the engine, but don't fix completely the chain sound at cold start (but after all, it will be just a bad sound and nothing else more serious).
Since 2011 others components have been upgraded too: high pressure fuel pump, spark plugs cables, etc. : so, at the moment, a new produced EA111 1.2 TSI CBZ* engine is more powerfull, more silent, more reliable and less thirsty of fuel.

Si nu vorbeste despre EA211 pe curea. Deci zgomotul nu mai este problema si probabil ca asta este motivul pentru care nu se mai schimba lanturile versiuni noi.

Modificat de Phlom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus revin cu detalii. Am luat fisele astazi (arata exact ca cele originale) numai ca cele originale aveau acea protectie pe portiunea de la langa acele conducte incinse. 

Oare nu ar fi bine de pus acolo si o protectie, chiar daca or fi ele de silicon?Dar ce fel de protectie, ca eu am vrut sa pun si la cele originale, si am cautat prin dedeman ceva protectie la temperatura si nu am gasit. Ceva idei de la cineva priceput?

 

Ce ai putea sa pui acolo ar fi doar ceva din azbest deoarece rezista la temperaturi foarte inalte (mult mai mult decat se incalzeste masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai accelera motorul imediat cum il pornesti. Uleiul nu ajunge instant la turbo.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ma inebunit masina asta tind sa cred ca mi-am cumparat aro. Schimbat uleiul pus 5w40 c3 magnatec. Am fost in plimbare cu ea acum, uruie la pornire veselie asta n-ar fi o problema ca m-am obisnuit dar la relanti pana nu ii dau putin in goarna troncane lantul de rupe. Inainte am avut 5w30 edge doar la pornire uruia. Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robi_zet

I-ai pus un ulei foarte slab calitativ.

Ce ulei recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista topic dedicat pentru uleiuri si aditivi.

Indiferent de producatorul uleiului, acesta trebuie sa respecte norma inscrisa in manualul vehiculului. Uneori ajuta sa-l si deschideti.

Va rog sa ramaneti la subiect.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, dar spune ca din 2011 "more silent", ori si acestea zornaie pare sa zornaie. Tare ma gandesc eu ca e cam vrajeala ce scrie acolo, dar ma rog, sa fie asta adevarul.

 

Acum si data aceea, e iulie 2011 sau noiembrie 2011? Ca daca o fi noiembrie, poate or fi modificarile aduse pe motoarele montate mai mult pe rapid, toledo, etc, poate or fi si cu modificarea aceea la arbore, poate e rezolvata problema cu aceste noi motoare......inlocuite cu motor pe curea ............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a raspuns cineva in felul urmator legat de modificari aduse TSI-ului:

 

 

I read it on ETKA.

Since 7/11/2011 it has been introduced in production a new version of the engine monobloc.

This new version has new chain components, specifically modified to fix all the problems of the old monobloc version.

For the old version of the monobloc it has been designed and produced a reparation kit, which introduce a new reinforced chain and a new carter with "anti-jump" teeth. These modified components solve the risk of destroying the engine, but don't fix completely the chain sound at cold start (but after all, it will be just a bad sound and nothing else more serious).

Since 2011 others components have been upgraded too: high pressure fuel pump, spark plugs cables, etc. : so, at the moment, a new produced EA111 1.2 TSI CBZ* engine is more powerfull, more silent, more reliable and less thirsty of fuel.

Si nu vorbeste despre EA211 pe curea. Deci zgomotul nu mai este problema si probabil ca asta este motivul pentru care nu se mai schimba lanturile versiuni noi.

 

Acelasi lucru mi l-au transmis si mie cei de la service. 

As vrea sa te intreb cine este cel care ti-a dat raspunsul asta ? Sau ma rog ... nu e important cine e ci mai exact in ce calitate ti-a dat raspunsul ? E reprezentat de service/importator/producator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu! Pe youtube am postat un video și acolo am intrat în vorbă cu respectivul. El mi-a scris că pot să-l întreb orice dacă vreau, ca s-a documentat destul de mult pe tema asta. De unde, nu știu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că data asamblării pe linia de producție. Scrie și pe intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Sper sa nu fiu penalizat pentru postari succesive, insa am gasit un pe un alt forum o discutie despre problemele intampinate de fratele 1.2 TSI-ului, adica 1.4 TSIul. Stiu ca nu este locul de 1.4 TSI, insa am gasit o explicatie legat de problema mea cu pistonul spart. Topicul este aici.

 

 

A) Piston Rings

After it was finally admitted in late 2011 that there was a problem leading to engine failure(bearing in mind the engine came out in 2010), SEAT offered customers new piston rings
Actually, what they were doing was fitting completely new pistons. It was VW trying to delude the customer that it was a minor piston ring batch problem rather than a major piston design problem.
In truth, its the pistons that were weak full stop and couldn't handle much punishment before they failed. The specific problem was that the part of the piston between the rings used to crack and then come away, damaging the piston rings and eating into the cylinder bores (although these have proven to be very strong due to being plasma coated). 
There have been examples of totally standard cars having piston failure and these tend to be early cars with the original ignition hardware and OEM ECU software. Then when you add an ECU map you are bound to have a failure. 
When these pistons crack, oil consumption is increased as it enters the combustion chamber, also lowering the effective octane value of the fuel being injected. This is not the only reason for oil consumption and equally the culprit is the turbocharger, especially on cars with aftermarket exhausts. I will talk about that later.
Its easy to blame the pistons but its not the whole story. If the car was used for daily driving and not running massive amounts of boost, there’s no reason why these pistons should be put under such an amount of punishment that it would result in failure........unless there are other contributing issues, which there are. Read on.........

Solution: Revised pistons 2012 onwards and come as standard in the CTHE/CTHF engine codes.

Scrie si despre altele, insa partea de sus ma priveste cel mai mult. 

Sper sa va fie de folos.

Eu ma gandeam sa aflu ce cod au pistoanele dinainte sa iasa cele imbunatatite. Asta daca este cazul si la 1.2 TSI, desi cred sincer ca dandu-mi kulanz-a, SEAT a recunoscut ca motorul meu avea astfel de pistoane. Deci una din banuieli era corecta: pistoane prost construite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CTHE este motorul de pe Ibiza Cupra, care ma indoiesc ca are vreo componenta comuna cu 1.2 TSI. Oricum, bucura-te ca ti s-a intamplat ce s-a intamplat in Grecia si nu in Romania, aici nu stiu daca ai fi rezolvat problema in acelasi mod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecu ieri pe la service. Văd că se întârzie, dar motorul era la Seat Național GR și urma să fie trimis reprezentanței. Vine în cutie de lemn. Mi-a arătat mecanicul cum le-a venit un motor de Fiat. Acela a venit cu bujii noi. A zis că el crede că așa vine și al meu. Bun așa, că oricum trebuiau schimbate. Când a întrebat la Național despre comanda motorului, a menționat codul 03F 100 091 AX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu acceasi problema am pus ulei 5w40 castril magnatec am capatat un uruit la relanti la motor de mai mare frumusetea am facut 200 km cu acest ulei si l-am dat jos si am pus Castrol edge profedional longlife III 5w30 am sperat ca este mai bun si dispare zgomotul de la motor. Am mers ceva km cu ea si tot asa se aude. Am fost la mecanic si mi-a spus ca cica ar gi de la compensatori ca nu are presiune uleiul. Cand e turata nu se mai aude numai la relanti face de parca e diesel am mai patit cineva asa ceva care e rezolvarea ce se poate intampla cu motorul. Cineva mi-a sugerat sa pun aditiv in ulei.

Cand am schimbat uleiul cu care facusem 200 km a iesit negru desi nu avea decat 200km facuti cu el e normal?

E bine sa pun adotiv?

Modificat de Marian_Barbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!