Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Nu ai avea de ce sa le explici. La o scanare a masinii vad motivul pt care e aprins martorul de check engine. De asemenea vor vedea si erorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu astepta prea mult ca daca eroarea nu mai apare, dupa un anumit nr de porniri se sterge singura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F bine sa se șteargă, daca a facut asta de 2 ori o sa o mai facă. Nu ma grăbesc, oricum nu o mai conduc si chiar nu am timp de prostii din astea. Poate crăpa blocul motor si instat ii pun un 1.6 mpi. Dar vise probabil o sa pice turbina sau in cel mai bun caz acutatorul.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai studiat problema montarii unui 1,6 mpi la cutia in 6? asa, de curiozitate, nu ca m-ar bate un gand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fizic ar trebui sa se potriveasca, dar s-ar putea sa fie primul 1.6 cu 6 trepte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a trebuit sa iau iar golful, o planetară comandată la Twingo nu era ce trebuie si mai stea cateva zile pe bara. De dimineata dispăruse și martorul ceck engine, dar pe parcursul zilei iar a intrat in limp dar am descoperit ca o pot fraieri scoțând cateva sigurante de sub capota si uita de limp, ramane doar ceck engine, nu de alta dar e f enervant sa mergi fara turbo.

Cum masina nu are alte probleme (fum sau alte zgomote) si merge bine, probabil problema vine de la un senzor.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa se comportau turbinele cand pica actuatorul inainte de actiunea saiba!

Ai montat acel distantier si softul corespunzator?

 

Eu zic sa nu te bazezi pe acele emulatii pe care le faci! Sunt de scurt efect si cine stie cand intr-adevar ai nevoie de masina la parametri din fabrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STAI!!!!Ce sigurante?Poate rezolv si eu problema...

 

Am mai spus treaba asta si cand am schimbat pe garantie turbina.De la PBA cand am intrebat daca se poate schimba doar actuatorul mi-au spus ca datorita erorilor si faptului ca nu mai inregistreaza parametrii ok actuatorul in timp distruge si axul turbinei (nu stiu sigur daca totusi axul sau paletii ).Sper sa nu fie si cazul aici , dar oricum merita incercat.

 

Totusi tie cum ti-a venit ideea cu sigurantele?

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuia sa sterg cumva eroarea de la epc, si puteam sa deconectez bateria sau sa scot siguranta.

Am saiba si softul schimbat.

Vad ca acum intra in limp f repede.

De curiozitate cat costa o turbina, la reprezentanta și la alt atelier.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vazusem candva pe net cam cu 2700 lei! La reprezentanta nu stiu sigur, dar parca 3500 lei. Or mai fi scazut preturile?

 

La o kulanza cat de mica nu te incadrezi? Mai ales ca avnd saiba montata ii ataci usor cu modificari constructive aduse unui reper, de altfel sigur efectuate fara un proiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit undeva pe net si un domn care vindea separat Actuatorul la 800RON.Ma batea un gand sa iau asa ...

 

Deci inca mai intra in limp si cu siguranta scoasa ?

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat turbina in 1/11/2012 pe kulanta, devizul era undeva pe la 5500 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi nimic rau daca ne-ai spune si noua cum au decurs ostilitatile (cum s-a manifestat, cum s-a pus problema la service, ce continea devizul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, poate ne mai spui si cum iti merge masina cu cel de-al treilea lant( care parca zornaia de la 2000 de km de la schimbare).!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dun: prea multe nu ar fi de spus. Aveam actiunea saiba si intr-o dimineata m-am trezit cu martor EPC in bord (si mesajul Check Engine-Service Now). Am oprit-repornit, a disparut. Am dus masina in service -> problema era actuatorul, verdict -> schimbare turbo. S-a aprobat kulanta 100% si in cateva zile aveam turbo nou. Cand am luat masina am intrebat doar cat era devizul, au verificat si mi-au zis 5500 ron.

 

@bogdanpiatra: da, la o luna dupa turbo, am schimbat a doua oara lantul. Si da, la scurt timp dupa, zornaia si asta. Acum are momente si momente. Este cand zornaie foarte des, il auzeam si de 2-3 ori pe zi, cand aveam porniri dese (si la scurta durata una de alta) si uneori si la rece. Cateodata chiar facea atat de urat ca aveam impresia ca zboara lantul si face varza motorul. Vorbisem la service, urma sa duc masina, doar ca am amanat vreo 2 saptamani ca aveam de facut cateva drumuri si nu ma puteam lipsi de masina. De cand s-a mai racit, nu prea a mai facut...acum mai astept...probabil o duc pana la urma si o las in service cateva zile, sa vad daca descopera ceva. 

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marius, prompt ca intotdeauna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai avut toate reviziile la reprezentanta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, de câți ani aveai masina cand ai schimbat turbina si cati km?

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee: da, aveam. 

 

@Master_Blaster: 2 ani si vreo 2 luni. Km nu mai stiu exact, am postat pe aici la vremea respectiva, undeva in jur de 30.000. Acum merg spre 43.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2 ani, 4 luni si 32000km, deci am mari sanse sa o fac pe kulanta, super. Chiar si asa masina e de k** si nu o mai tin f*** vag.  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca vin si eu cu o ecuatie:

 

Motorul merge in parametrii normali.Cand apa ajnge la 90 grade (doar la ralanti) se aprinde ESP-ul si intra in limp.

 

Observatie : Daca tin piciorul apasat pe frana (mai tare) nu mai intra in limp si merge normal.

 

La o scanare cu VAG-COM-ul am primit urmatoarea eroare :

 

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AH    HW: 1K0 907 379 AH
  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H30 0107
           Software Coding: 113B200D09230001880B04ED90210040300000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 78F4038DCBDE20DEAC3-802D
1 Fault Found:
 
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 61
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 
                    Time Indication: 0
                    Date: 2039.14.06
                    Time: 18:46:13
 
             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 12800
                    Count: 8196
                    Count: 50176
                    Count: 512
                    Count: 0
                    Count: 0
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
Control Module Part Number: 03F 906 070 BJ    HW: 03F 906 070 
  Component and/or Version: SIMOS10.10H03 9679
           Software Coding: 001900D6230400080000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00023
              ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070BJ 003011 (VW36)
                      VCID: 6BDE2CC182889B46511-803E
1 Fault Found:
 
6322 - Air Intake System 
          P307A 00 [047] - Flow too Low
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 58
                    Mileage: 
                    Date: 2039.14.06
                    Time: 18:46:12
 
 
Pe Ross Tech am reusit sa gasesc : 
 
012410/P307A - Air Intake System: Flow too Low Possible Symptoms
  • MIL on
Possible Causes Possible Solutions Special Notes

 

Are cineva idee care poate fi legatura cu frana  si air flow-ul?

In prima faza da o eroare pe ABS si pe urma te trimite catre motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Atunci cand am avut o fisa de bujie "puscata" si motorul functiona doar in 3 cilindrii, aveam si martorul de ABS aprins in bord. Erorile avute erau: 

Address 01: Engine (J623-CBZB)       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
   Part No SW: 03F 906 070 J    HW: 03F 906 070 B
   Component: SIMOS10.12H03 9663  
   Revision: --H03---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 001900D6230400080000
   Shop #: WSC 00066 000 00158
   ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070J 004007
   ROD: EV_ECM12TFS02103F906070J_VW36.rod
   VCID: 29538C0048E23D6
 
2 Faults Found:
6352 - Cylinder 3 
          P0303 00 [237] - Misfire Detected
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 65350 km
                    Date: 2027.14.01
                    Time: 11:04:13
 
11836 - Cylinder Disabling 
          P130A 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 65350 km
                    Date: 2027.14.01
                    Time: 11:04:14
 
Readiness: 0000 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 BJ    HW: 1K0 907 379 BJ
   Component: ESP MK60EC1   H31 0121  
   Revision: 00H31001    
   Coding: A13B20F8092900FA851304E4901E0040210000
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 7BFF8648FAFE7F6
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 190
                    Mileage: 65350 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2027.14.01
                    Time: 11:04:13
 
             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 32768
                    Count: 12800
                    Count: 8196
                    Count: 49666
                    Count: 1
                    Count: 251
                    Count: 0
 
Deci, se pare ca este o stransa legatura intre motor si ABS. Eu am rezolvat eroarea de la motor si instantaneu a disparut si cea de la ABS.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut fișa puscata, daca are vreo relevanță, dar atunci era cu totul diferit, alte erori inclusiv martorul abs si masina nu mai putea fi condusa. In 3 cilindri merge groaznic.

La mine epc se aprinde mega random, ieri stăteam in masina sa astept pe cineva cu radioul oprit si am închis si deschis geamurile de cateva ori, punem doar contactul, si la un moment dat a apărut eroarea si a intrat in limp fara sa pornesc motorul. Dupa ce am ajuns la destinație si am stat acolo cam 4 ore eroarea a dispărut și de atunci merge normal, chiar si daca i-am dat blana.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!