Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Poate nu am fost sufficient de explicit.Spuneam doar ca 1.2 tsi e in 4 timpi si 4 cilindri.Exista si motoare in 5 timpi si 3 cilindri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e asa un motor de serie in 5 timpi? Ca sa fie in 4 timpu nu trebuie sa aibe 4 pistoane, 4 bujii.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scriam eu atatea off-uri la probleme si rezolvari sigur primeam si al 4-lea  avertisment! :icon_thumleft:

Daca nu l-oi primi acum! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. De câteva zilele am sunetul asta la pornire(primele 3-4sec). Abia acum am reușit sa-l prind pe "caseta".

Vreau sa dau o fuga și la o reprezentanta vw sa se uite și ei. Stiu ce presupune asta, cu lăsat masina, cu bătăi de cap. Garanția e pa din august.

Ce ziceți?

https://www.youtube.com/watch?v=sbXoQuo1Jno&feature=youtube_gdata_player

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se aude ciudat si dupa cele 3-4secunde de inceput.

Ai mai inlocuit lantul pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Am aprox. 22000 Sunetul se aude cat sta la peste 1000 de turatii (variabil cam 15sec) si doar la prima pornire după ce sta în loc câteva ore sau o noapte

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai simplu, e distributia! Parca mai e si un suierat acolo, dar asta cred ca e din alta parte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face mult mai rau decat ce am vazut acum. Si asta inca de cand l-am schimbat.

 

Ce soarta avem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut prima revizie la avia motors si a doua la Augsburg. Am vreo șansă sa prind kulanta în cazul în care voi fi nevoit sa schimb distribuția?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???? cam cu cantec!Augsburg e tocmai firimitura care umple paharul! Pentru vw si compania, ca intr-o tara normala erai si periat putin, asa sa nu iti pierzi increderea in firma!


La mine face mult mai rau decat ce am vazut acum. Si asta inca de cand l-am schimbat.

 

Ce soarta avem si noi.

CE? Cum sa faca la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am scris p-aici despre treaba asta.

La mine, dupa ce am schimbat lantul in primavara, face mai nasol decat ce am auzit eu pe inregistrarea de mai sus. Si asta chiar de a doua sau a treia zi dupa schimbare. Este adevarat, ca nu mai face chiar atat de nasol ca inainte de schimbare, dar de facut face.

 

Dupa cum am mai spus, in primul an, pana inainte de prima revizie, pronirea motorului era lina, linistita si normala. Dupa aceea lucrurile s-au schimbat. Mai am parte si acum de porniri normale, linistitite, dar de cele mai multe ori, pronirile sunt zgomotoase si neregulate. Dupa primele una-doua, poate chiar trei secunde de harmalaie, mai exista si un murmur care se stinge destul de repede, ca un ecou al zgomotelor initiale, sau ca o balbaiala mormaita. Dupa care totul revine la normal.

Pornirile la cald, putine ce-i drept, pentru ca nu prea am ocazia sa opresc si apoi in scurt timp sa plec iarasi, sunt in regula, normale si linistite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Bogdan a vrut sa spuna ca la noi vei avea probleme cu garantie pentru ca revizia a doua nu ai facut-o la un service de reprezentanta. Probleme pe care nu le-ai fi avut intr-o alta tara mai vestica, acolo unde, pentru a-si pastra imaginea, firma WAG, prin service-urile de reprezentanta din tara respectiva, te-ar fi tratat cu blandete si consideratie.

Lucru pe care il impartasesc si eu.

 

Dar merita sa incerci sa rezolvi pe garantie. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Programez o vizita saptamana asta si va tin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica sa pui o intrebare. Daca te refuza, pentru ca din pacate au motiv, le zici la revedere si schimbi distributia pe cheltuiala ta unde vrei. Mai bine dai 1.500-2.000 de lei pe distributie decat 15.000 pe un motor nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat lantul procedura a fost urmatoarea:au introdus seria masinii in baza de date si in scurt timp au primit raspunsul si procentul de decontare care in cazul meu a fost de 100%.Nu service-ul decide ci imparatia plateste.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Mai are cineva cu 1.2 TSI probleme cu benzina 95COR? Chiar si cu cea de 98 se mai auzea avansul putin. Numai cu cea de 100 nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi Golf-ul meu trecut in modul 1.2 fsi, nu stiu exact din ce motiv, am accelerat in treapta 1 blana, schimb la 5500rpm si pac se aprinde epc si intra in limp mode. Nu mai am turbo adica totul e absolut normal pana la 1500-1700rpm dar cand ar trebui sa intre turbina nu se mai intampla nimic, asa ca motorul este extrem de lenes. A mai facut asta acum o saptamana dar nu mi-am dat seama ca nu mai trage pt ca eram in trafic super aglomerat si mergeam doar cu treapta 1, atunci si-a revenit singura. 

 

Cata distractie cu masina asta si are doar 32000km. VAG sux ballz. O sa mai postez pana la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca il forteaza CE nu trebuie sa se aprinda niciun bec are doar limitare  la turatie NU :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a revenit singura, dar am ramas cu ceck engine aprins. O sa merg cu ea f rar si o duc la service cand face iar. Ca nu am chef și timp sa le explic o problema intermitenta.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!