Jump to content

Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari


qwk
 Share

Postare recomandată

Am schimbat distributia la 24000, acum nu mai am zgomote la pornire, iar problema a aparut in mers normal la sub 2000rpm deci nu e vorba de distributie sărită.

O sa verific bujiile, marti o sa ma ocup de ea pana atunci am alte priorități.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin, ca depinde ce garantie are la ea. Daca e cea de fabrica, de 2 ani, e ok, nu au ce sa comenteze. Daca masina e fabricata dupa 2010 si si-a prelungit garantia cu inca 2 ani, nu stiu ce sa zic. Eu de exemplu am platit-o, am chitanta la garantia suplimentara de inca 2 ani, insa nu gasesc caietul service (suplimentar) ce vine cu garantia de 2 ani si nu au vrut sa se uita la un amarat de claxon, era vorba de o goarna arsa. Asa ca mi-am comandat claxon original VW si l-a montat un prieten care are un service.

 

Sper sa nu fie cazul si la tine, oricum am numai cuvinte de lauda in legatura cu dealerii din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema, era de la fisa cilindrului 3 care facea scurt.

 

O sa inlocuiesc toate fisele ca sa fie treaba ca lumea, deocamdata merg cu o fisa de cielo care se potriveste (desi mai da rateuri si se poticneste acceleratia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste si bujiile. Posibil sa fie o bujie strapunsa si sa treaca si prin fisa cea noua.  Eu am inlocuit doar fisa si dupa 20 km simptomele au reaparut, asa ca am inlocuit si bujiile. cea de la cilindrul cu pricina, era fisurat izolatorul. Asa cred ca e si la tine.

 

Si vezi ca fisele sunt 100 lei / bucata.  Nu te arunca sa le schimbi pe toate. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific si bujia dar clar e fisa deocamdata, am inteles ca facea arc daca punei mana pe ea.

 

Si am mers mai mult de 20km.

 

BTW Eu abia am trecut de 30000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pentru ca vorbim de motorul de 1.2 tsi; ma gandeam sa-mi schimb bujiile, deja am 73 de mii de km cu ea, ce recomandare imi faceti?

 

Ma gandesc la ceva mai eficient, indiferent de cost.

Modificat de claudellus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudellus in cei 73.000 km ce probleme ai avut cu acest motor?Ca  sa stim si noi cat e de fiabil dupa toate cele scrise mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe anunturi pe forum un jetta cu 60 000, si cica nu a avut probleme cu lantul. 

si eu as schimba si bujiile. toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme avute:

1. Lant schimbat pe garantie (scanasem cu VAG-Com si daduse eroare pe lant) ~58k km

2. Fisa de bujii nr.3 ~62k km.

 

Cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De aprox. o saptamana conduc nooul leon 1.2 tsi cu distributie pe curea + metal. Masina are aproape 4000km si la pornire are acelasi zgomot de distributie dar la o alta intensitate.

Ca-i de bine sau de rau, fiecare cum crede ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie sunetul normal de pornire. El porneste putin mai turat si face un mic sunet normal, ala de distributie pe duca era tare rau de tot.

Eu m-am speriat intr-o zi cat de tare a facut, moment in care am si plecat spre reprezentanta... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am considerat normal raportat la 1.4 tsi-ul meu si alte tsi-uri ascultate. Doar am incercat sa mai elimin din carcoteala. Ce am remarcat este ca relantiul coboara foarte repede spre deosebire de al meu. Nu stiu la 1.2tsi-urile anterioare cum este dar asta scade imediat. In 10 sec. poti sa pleci. Chiar o sa-l cronometrez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac si eu asta cand voi mai porni masina, dar din cate imi aminesc, la frig nu face faza asta cu sustinerea la relanti a turatiei la 1200 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curiozitate, motorul 1.2 tsi de 105 cai e in 3 cilindri sau 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mananca si ei o paine.

 

Si pana la urma nu a gresit deloc cand a spus ca este in trei pistoane pentru ca, de fapt, asa a si gandit VW acest motor, ca pe unul de 3+1 cilindri. Trei cilindri in linie, in fata, urmati de inca unul, plasat in spatele lor, care sa anuleze amprenta sonora a celor trei din fata. D-aia nici nu se prea aude motorul asta. Ati vazut si voi: e ... curata poezie.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putea sa il puna si in baia de ulei. Are 4 pistoane, dupa cum vedeti la el comentariile sunt dezactivate ca sa nu poti sa il penalizezi.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.2 tsi e in 4 cilindri la fel ca 1.4 tsi si cel de 2.0 tsi. Adica e un motor in 4 timpi (4 bujii,4 pistoane ...etc)

Modificat de tfv82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aouleuuu :)) Si daca e V8 e in 8 timpi?

 

 

Dun, cum adica "Trei cilindri in linie, in fata, urmati de inca unul, plasat in spatele lor"? E in L motorul sau 4 in linie?  :question: 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 cilindrii e altceva decat in 4 timpi. Ciclul motor, Otto e in 4 timpi, ca si la diesel indiferent de nr de cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!