Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 9N si 9N3


skandalouz
 Share

Postare recomandată

Sunt topic-uri pe aici si pe ariile de Ibiza, Fabia despre acestea motoare: 1.4 TDI si 1.4 i .

Ar fi interesant sa citesti si sa stii cateceva despre ele a.i. sa stii unde sa te uiti si ce sa eviti daca gasesti.

Bafta!

Adica trebuie sa ma feresc si de astea?! Pai de 1,2 mi-a spus majoritatea sa ma feresc, acum tu imi spui sa fiu atent si la 1,4. Nu-mi ramine decat sa iau un Polo GTI cu motor de 2 litri si 180 CP, nu? :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, glumeam si eu, nu stiu oricum ce variante de GTI exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt ffffffff multumit de 1,4 101 cp, este mai mult decat necesar pt o masinuta de 1 tona si ceva, la drum intins imi consuma intre 4,9 si 6,2 maxim depinde de cum merg cu ea. Si in oras imi ia in cel mai rau caz 10 l, Viteza maxima cu care am mers deocamdata 171 si inca ami ducea ca eram numai la 5500 ture. Eu mi-am schimat filtre si muti senzori, si mi se par foarte ieftini in comparatie cu alte modele. Deci eu zic 1,4 101 clar.

Si cu asta nu stau in spatele tirului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti singuru subiectiv in aceasta discutie ... omu` a vrut pareri, nu sa fie convins ... tu ai modelul polo fun, care desi pare la fel, este diferit. 1.2 si 1.4 benzina consuma mult, la fel se poate spune si despre 1.4 tdi si 1.9 tdi pentru ca atata timp cat stai consuma, iar in bucuresti ai doua viteze: deloc si pe loc. Cu alte cuvinte e diferit de cluj. Treaba e simpla ... mergi mult cauti diesel si inveti sa il exploatezi ca sa consume putin, mergi mai putin iei benzina si inainte sa pleci la drum cauti sa fii cat mai calm, eventual sa fie racoare afara sa nu fie nevoie sa folosesti A/C. Multa bafta cu achizitia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate bucurestiul nu se compara cu clujul ;) la trafic ma refer . Eu mi-am dat cu parerea omul decide, Succes la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am condus ambele masini de pe short list: 1,4 diesel (cu irosu :) , mi-a facut capul mare proprietarul !) si 1,4 benzina. Cea diesel este din 2006 cu 63000 km, benzinarul este din 2007 cu 53500 la bord. Pot sa zic ca mi-au placut amindoua, poate dieselul a fost mai bine intretinut, are un set suplimentar de roti de iarna, distributia schimbata. Motorul e mai zgomotos decit benzinarul (evident) dar trage bine. Evident ca e si mai scump, 5500 versus 5400 (la prima strigare), si totusi parca simt nevoia sa mai vad o masina, poate un 1,2 ca sa fie toate lumea multumita :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, au doua modele cu codurile AUB si BBZ.

Dar obtin acea putere mai mare prin turatie. Acei 101 cai sunt obtinuti la 6000 ture.

Toate celelalte motoare de 1.4 au puterea maxima la 5000 ture.

Daca am extrapola liniar, motorul 1.4 si 80CP la 5000 ture ar avea cam 96CP la 6000 ture.

Si un lucru interesant apropo de acest motor BUD....

Este singurul din gama 1.4 care nu are sistem EGR!

Si mai mult decat atat, are cuplul cel mai mare dintre toate modelele 1.4.

PS: Mai sus am vorbit de motoarele 1.4 care echipeaza 9N3.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista motor de 1,2 benzina cu 70 CP pe un polo din 2009? Sau batea campii proprietara?

Modificat de MihaiMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motor dar nu cu 70 cp, si cu 69 asta este cel mai puternic motor 1,2 de pe polo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e bun de ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca e sesizabil mai bun decat ala de 60CP dar nu face minuni. Nu te lasa nici unul din vanzatori sa faci un test-drive, sa evaluezi tu motorul si cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am plimbat un pic cu ambele motoare de 1,4, benzinarul este net mai silentios dar mai lent in acceleratie, diesel-ul tropaie in relanti (dar nu in masina ci doar cu capota ridicata) dar se infige cind o calci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la cel de 1.2, daca tot vrei sa il incluzi in comparatie. E greu sa-ti spuna cineva care-i experienta cu un 1.2 fata de 1.4, ideal ar fi sa te urci in masina si sa o invarti un pic. Ca idee, motorul de 1.2 6v (deci ala de 60CP) nu are EGR, celelalte au. Daca ar fi sa aleg eu as alege motorul fara EGR, fie el de 1.2 sau 1.4, desi teoretic EGR scade o idee consumul. Complexitatea redusa mi se pare un avantaj major la o masina mica de alergat prin oras (mai ales Bucuresti) si daca ma uit pe forum la cate probleme legate de EGR sunt parca mi se confirma banuiala.

Modificat de bausto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati-mi ignoranta dar habar n-am ce-i ala EGR :). Anyway, maine seara sau in weekend o sa ma dau si cu 1,2/70CP sa vad ce si cum, oricum masina o sa o iau pentru sotie care nu a mai condus de multi ani deci nu cred ca lipsa de putere va fi prima ei grija :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Principalul scop este sa reduca emisiile, iar in cazul motoarelor pe benzina le scade un pic consumul prin cresterea eficientei (cred ca avantajul asta se simte cel mai bine pe hartie) dar complexitatea si adaugata nu justifica un astfel de sistem. Adica pretul pentru "protectia mediului" este ca scurteaza viata motorului si iti da mai multe batai de cap la intretinere. Din pacate nu prea mai ai de ales, fix motoarele de conceptie mai veche nu il au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR - fix motoarele de conceptie mai veche nu il au.

Nu cred ca momentul conceptiei are legatura aici... Iti arat motor din 1978 care are EGR.

Cred ca are legatura cu cat de bine e proiectat acel motor si elementele lui de comanda si control si cat de eficient este.

Ideea EGR-ului, precum ai punctat in link, este sa scada temperatura in cilindri cand aceasta este prea mare ca sa evite formarea oxizilor de azot. Acestia se produc doar la temperaturi mari.

Deci, daca e sa judecam, un motor care nu are nevoie de EGR, este un motor mai eficient, in care combustibilul se transforma in lucru mecanic util si se pierde mai putin in generarea de caldura. Ca atare nu e nevoie de EGR care sa scada temperatura in cilindrii.

Avansul aprinderii si cantitatea de combustibil injectat sunt perfect calculate in scopul functionarii cat mai eficiente, fara sa creasca temperatura prea mult in cilindrii.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, faceam referire strict la motoarele in discutie si la unul din posturile mai vechi din topicul asta in care se spunea ca sunt de evitat motoarele de cilindree mica si conceptie mai veche. Cam toate motoarele mai noi de pe Polo au EGR, inclusiv cele pe benzina. Adica dintre alea de 1.2 doar cel 6v cred ca nu il are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un Polo 1,4 benzina / 75CP din 2007, cu 38000 la bord, la primul proprietar luat din Romania, echipat full (inclusiv parbriz incalzit) cu cutie automata! A condus/a mers careva cu o asemenea masina? Nici nu stiam ca au pus cutii automate pe Polo deoarece este o masina micuta. Pretul e rezonabil 7500 EURO, sunt foarte tentat sa o iau dupa ce o vad ca omul nu o tine in Bucuresti din pacate ci intr-un garaj la parinti in Slatina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare destul de mare pretul ;) 7500 sunt multi bani iar eu nu ia-s da pe un polo din 2007. Daca era din 2010-2011 era altceva dar nu din 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu multi stiu ce e ala parbriz incalzit... parbrizul incalzit in adevaratul sens al cuvantului are o retea asemenatoare cu cea care este serigrafiata pe luneta, dar firele sunt mult mai subtiri, verticale si in numar mult mai mare - nu cred ca a fost vreodata echipat un polo cu asa ceva ... costa foarte mult ... in al doilea rand PD-urile sunt zgomotoase si din cauza motorinei - multi alimenteaza de la luk oil, mol si alte cele ... sunetul mi s-a parut mult imbunatatit cu maxx motion diesel de la OMW, dar consumul nu mi se pare cu mult mai scazut in oras, daca nu chiar acelasi ... diferenta se simte pe autostrada ... 1.2 este un motor adaptat pentru oras si masina este foarte usor de condus cu el, dar nu mi se pare ca merita pentru consumul foarte ridicat.

ca sa iti faci o idee - pentru masina din semnatura, care este ca dotare attractive si are 77000 km in momentul de fata mi s-au oferit doar 5000 de euro (mi s-a parut absurd) si este resoftata de cei de la TCM acum 22000 de km. In afara de unele mici probleme care tin de comfort nu are nici o problema ... cu toate acestea preturile au scazut foarte mult din cauza evolutiei euro si a puterii de cumparare a romanilor

gasesti octavia2 la 7600 euro dotare elegance la weltauto 1.9 tdi ;) deci ai putea gasi si mai ieftin pe piata libera sau un g5 decent.

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit azi (si am mers cu el un pic) tot unul cu cutie automata, motor 1,4/75CP, benzina, 2006/50000km, cu climatronic si senzori parcare, volan sport piele. Masina arata bine pe afara si pe interior (negru metalizat cu interior bej si negru), din pacate are parbrizul fisurat si are nevoie de cauciucuri de vara. Proprietara cere 6000 pe el dar mai discuta din cauza parbrizului. Cat ar costa sa schimb parbrizul si sa-i iau cauciuri noi? I-as scadea suma respectiva (Inclusiv manopera) din pretul initial si cred ca ar fi o afacere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La polonicul meu mi-a fisurat parbrizul in urma unei furtuni cu gheata foarte urata. M-am interesat si am gasit preturi intre 425 roni si 600 roni pret cu montaj cu tot. O sa il schimb luna viitoare cand o sa am timp. App dureaza cam 3 ore schimbatul parbrizului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trei ore dureaza pina se intareste cit de cit siliconul de lipire sa poti sa mergi cu masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!