Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Daca ai fi postat eroarea inregistrata de pe modul, lucrurile ar fi fost simple.

Da. Motoras  actionare clapeta recirculare aer.

Intuiesc ca codurile inscriptionate pe motoras sunt acestea:

20iw7k5.jpg

Poti sa-l achizitionezi nou de la orice magazin piese auto pe comanda, sau sh.

Varianta sh:

https://dezma-auto.ro/53034-motoras-grila-aeroterma-bord-vw-golf-5-20tdi-bkd-1k2907511g.html

https://www.pieseauto.ro/aeroterma/vw/touran/motoras-clapeta-acceleratie-vw-audi-skoda-2004-1031283036.html

 

 

 

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa imi dati un sfat referitor la urmatoarea situatie: am un Golf 6 1.6TDI la care am randament scazut la climatronic. Mai exact, daca sunt pana-n 25-26 de grade afara, este ok imi raceste interiorul la 21-22 grade cat e setat...

In schimb, la temperaturi de peste 28 de grade in exterior, aproape ca nu face fata... porneste pe maxim si ramane asa inclusiv la drum lung (scade cel mult o treapta, doua din viteza de ventilare... dar sta aproape de maxim oricum..)

Am pus testerul azi-dimineata si nu am nicio eroare, dar am parametrii din poza. Din pacate nu am avut ocazia sa testez si in timpul zilei cand a fost foarte cald.... imi puteti da un sfat ce ar putea fi?

Completare cu freon am mai facut in trecut, desi nu a fost cazul (nu imi scapa, s-a constatat ca aveam freon suficient...) - mi s-a sugerat sa schimb compresorul dar nu am garantia ca asta e problema, pentru ca functioneaza doar ca nu are randament... Ce ziceti?

IMG_20190620_092029.jpg

Modificat de Rigips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor .. e boala lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare electrovalva defecta. Verifica dacă fulia de la compresor e strânsă bine, dacă da... Schimba electrovalva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,6 Nm cuplu  e de la electrovalva, nu de la fulie slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca daca tot umbla la compresor, este bine sa o verifice si pe aceasta. Le recomand mereu acest lucru, cine vrea sa tina cont, bine...cine nu, nu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri! Revin cu un update: intre timp, am mai citit ca o pierdere de 50 gr/an este normala si tinand cont ca au trecut mai bine de 2 ani de la completarea cu freon am decis sa merg pentru o revizie AC --> mi s-a confirmat ca nu am pierderi dar in instalatie erau putin peste 400 gr.

Dupa revizie, baga ceva mai rece (aprox. 10-11 grade pe ventilatie, la aprox 24 grade in exterior) si parametrii s-au modificat conform pozei de mai jos - revin cu informatii si dupa ce vad cum se manifesta in conditii de peste 30 grade afara (atunci nu face fata AC-ul..)

Dupa completarea cu AC, cuplul a ajuns la 5.9 Nm - ramane sa vad cum se manifesta cand e mai cald dar ma tem ca va persista, asa a fost si in urma cu 2 ani... problema asta imi persista de mult timp, noroc ca in Brasov vara este mai suportabila...

IMG_20190621_184456.jpg

Modificat de Rigips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxstate88

Salut, detin un VW Jetta din 2015, 1.2 TSI. Am tinut masina in parcare in ultimele 2 saptamani si azi la un drum pe autostrada, am constatat ca AC nu mai functiona dupa o anumita turatie/viteza, respectiv 130km/h si 2900 de turatii (viteza a 6a) - intra doar aerul cald de afara. Daca reduceam viteza pe la 120km/h baga din nou aer rece. Am facut cateva teste in mers cat am rulat pe autostrada: crescut/scazut viteza, oprit/repornit AC, crescut/scazut temperatura de la LO, 18 grade pana la 22 de grade, insa aceeasi problema - cum cresteam viteza peste 130km/h, AC nu mai functiona si intra doar aerul cald de afara prin ventilatie. Completarea cu freon a fost facuta in toamna anului trecut.

Stie cineva va rog care ar fi cauza si cum s-ar putea rezolva problema? Multumesc, Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat in blocurile de masura, posibil problema electrovalva, presiuni, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe caldurile curente de 32C  AC-ul nu mai face fata, pot sa il tin si pe 18 grade ca nu se simte si e zapuseala in masina, chiar si  pe recirculare, masina este neagra, Variant; desi am schimbat eletrovalva de la compresor anul trecut.

Daca fac o pauza de 20 min, dupa ce o pornesc mai raceste putin si apoi iar e zapuseala; doar pe Low te mai racoresti, dar de la viteza ventilatorului, nu ca ar fi aerul mai rece.

 

Am mai observat ca temperatura uleiului sta intre 105-110C, e normal? Inainte era pe la 97C-100C cel mult. Apa e la 90C.

 

Jumatate din fantele radiatorului din fata sunt indoite,  din zona grilajului pe unde intra insectele.

Schimbarea radiatorului  va rezolvat cele 2 impedimente? sau sunt probleme ce se abordeaza diferit?

 

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza vezi cat urca presiunea cu ac pornit.

Ventilatorul functioneaza la turatie max cand e temp pe Lo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună! Sunt posesorul unui Golf VI 2.0 tdi 110 cai, probleme cu căldură, în oraș merge binișor, dacă pun pe 21-23 căldură ok. Un drum până la București, căldura a tot scăzut si pe gurile de ventilatie centrale simțitor aer rece, dacă puneam pe 25-26 sau High căldură din nou. Am si VAG com, ca să verific exact motorasele la ce valori ar trebui să fiu atent din grupul HVAC? Să îmi dau seama dacă funcționează corespunzător motorasele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa vezi in parametri .. ai senzori pe fiecare tubulatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, azi am patit o chestie dubioasa la butoanele de la climatronic. Am vrut sa pornesc aerul si butoanele au luat-o razna. Nu mai puteam opri, butonul de on/off pornea modul dual ? aerul mergea indiferent. Temperatura puteam sa o setez, era in permanenta pe auto. Mentionez ca butonul de auto este 'impins' (s-o fi dus un arc ceva). Pot rezolva daca desfac interfata de la climatronic? Este un proces relativ usor/fara riscuri? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l jos si fa-l bucati. Vezi ce s-a intamplat in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Imi cer scuze daca a mai avut cineva problema asta, am folosit search-ul, dar nu am gasit nimic asemanator. Am o problema cu aerul conditionat si anume ca nu mai porneste deloc compresorul. Zilele trecute fiind mai cald afara zic sa pornesc AC-ul si surpriza nimic. O problema exista dinainte pentru ca avea un suierat exact ca in acest clip si din ce am vazut trebuia facuta o verificare la freon.

 

Joi am facut o programare la service. Sa ma astept la un compresor nou? Am facut si o diagnoza cu VCDS si am urmatoarele erori:

eroare1.jpg

Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce diagnoza sa faci? ai facut deja si reiese clar ca nu ai freon in instalatie. Suieratul era de la freon putin in instalatie.. 

Acum trebuie sa cauti pe unde il pierzi

Nu are treaba compresorul momentan

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Aveti idee daca vreunul dintre panourile de mai jos merg montate pe golf 6, plug&play? Daca nu au simbolul A la butonul de recirculare inseamna ca nu au functia de recirculare automata?

5G0907044CK

18b1cce744748e4cb018d89f67be.thumb.jpg.b3415a405ebc846781e83b1a83e135c6.jpg

5G0907044BQ

e1858f6c492bb25e8a67995c6e5e.thumb.jpg.f985fcfcc78c2d017f3f215bb3082f50.jpg

 

5G1907044P

70e29d0c-6a1d-4fbb-9881-51edc3e145d7.thumb.jpg.417ba5040e6a64e51df5362f8c6b230a.jpg

 

5G0907044BD

werwerwe.thumb.jpg.a276125b28bcc675e2efa177591a5b20.jpg

 

5G0 907 044 R

 

 

climatronic-panou-clima-vw-golf-7-cod-5g0907044r-12d8519eb0148e215a-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

5G...nu merg pe Golf 6. Numai cele similare.de Passat B7 dupa 2012...2013...arata asemanator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Salut, am schimbat freonul la golf 6 1.6 CAYC, din cel vechi mai erau aproximativ 350 g, mașina o am de 2 ani și ceva, presupun ca nu a fost "umblat" pana acum, și am impresia ca nu mai răcește ca înainte (acum un an). Sa fie probleme la electrovalva? Țeavă ce iese din compresor este foarte rece.

IMG_20200501_113328_resized_20200501_010618699.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

este foarte probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanjitaru

Ok, o voi inlocui și revin cu detalii. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am o problema ciudata la un 1.6 tdi bluemotion din 2010. Nu mai pornea compresorul, l-am reparat, am completat cu freon, totul bine, raceste. Partea ciudata este: pe low imi raceste foarte bine, pe orice alta temperatura incalzeste tare pe toate gurile, nu mai functioneaza bine climatronicul. Afara cald, 26 grade, in masina si mai cald, pun climatronicul pe 18-19-20 grade, degeaba, baga cald. Pun pe low, raceste puternic ac-ul. 
Nu am erori pe vcds, ce am observat eu, temperatura interioara fluctueaza foarte mult...de la +27 la sub 0 grade si invers. Bun, am schimbat senzorul de temperatura interioara, cel din stanga volanului, accesibil deasupra sigurantelor, unul original. La fel face...temperatura interioara tot nu apare constanta pe vcds. Practic nu mai am climatronic, sau raceste foarte tare sau incalzeste, ceea ce nu e prea ok, mai ales la drum lung. Ati mai intalnit asa ceva?

Modificat de timisorean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica fiecare senzor, etc, pana gasesti unde este problema. Asta daca nu cumva panoul de comanda este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, timisorean said:

Salut! Am o problema ciudata la un 1.6 tdi bluemotion din 2010. Nu mai pornea compresorul, l-am reparat, am completat cu freon, totul bine, raceste. Partea ciudata este: pe low imi raceste foarte bine, pe orice alta temperatura incalzeste tare pe toate gurile, nu mai functioneaza bine climatronicul. Afara cald, 26 grade, in masina si mai cald, pun climatronicul pe 18-19-20 grade, degeaba, baga cald. Pun pe low, raceste puternic ac-ul. 
Nu am erori pe vcds, ce am observat eu, temperatura interioara fluctueaza foarte mult...de la +27 la sub 0 grade si invers. Bun, am schimbat senzorul de temperatura interioara, cel din stanga volanului, accesibil deasupra sigurantelor, unul original. La fel face...temperatura interioara tot nu apare constanta pe vcds. Practic nu mai am climatronic, sau raceste foarte tare sau incalzeste, ceea ce nu e prea ok, mai ales la drum lung. Ati mai intalnit asa ceva?

NU ai schimbat ce trebuie, senzorul de temp interioara este in panoul de clima, se schimba cu totul sau il iei de la alt panou de clima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • bobeanu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!