Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Postare recomandată

Astazi am pornit Golful si am lasat-o sa mearga la relanti cam 10 min sa curat fiesta sotiei. Dupa ce m-am urcat in masina nu-mi venea sa cred. Temperatura ajunsese la 60 grade in doar 10 min mers la relanti. Ciudat avand in vedere ca TSI-ul nu se incalzeste deloc la relanti.

Da' de ce e asa frig in masina ?? (-5 grade). Pai, nu intra nici un pic de aer (cald/rece) pe gurile de ventilatie. NIMIC. Butoanele erau functionale, pe orice fel de setare erau puse dar nu baga nimic. Butoanele erau aprinse, singurul lucru al panoului care nu functiona aparent era cand apasam de doua ori pe recirculare (trebuia sa se aprinda si butonul de AC) si clipeau amandoua un moment si se stingeau imediat.

Cand apasam pe dezaburire parbriz (butonul pe care scrie MAX) se auzeau click-uri si clack-uri prin bord urmate de un usor uruit de ventilator care se chinuia sa porneasca dar nu reusea.

Ora fiind 14.15 am dat o fuga la prietenii PBN, care, la express service au pus VAS-ul pe ea.

Nu stiu exact codul erorilor dar aparuse:

- front passager door electronics - fault (am coborat geamul si fiind inghetat a mers in gol putin motorasul)

- climatronic - fault - malfunction

S-au sters erorile s-a mai scanat inca o data si tot aparea - climatronic - fault - malfunction.

S-a uitat baiatul la sigurante, a scos-o pe cea aferenta sistemului de ventilatie si a pus-o la loc. a mai sters inca o data erorile si climatronicul meu a revenit la viata. - probabil a contat (nu stiu...) ca se mai dezghetase si el in hala acolo... :D

Am plecat fericit, dar nu a durat mult. Imi tot zicea nevasta din dreapta ca ii e frig la picioare. Dar eu eram pe HI cu temperatura setata. De fapt venea o vijelie de sub bord pe locul pasagerului de iti ingheta mana daca erai curios sa explorezi pe acolo. Si acum vine.

Si nu inteleg de ce. Peste tot baga cald numai pe acolo vine frig :blink: :blink: :)

Ce are ma frate???

Si mai e ceva legat de topicul celalalt "De ce se incalzeste asa greu iarna TSI-ul". Cand clima este pe OFF motorul se incalzeste pana la 90 grade INSTANT (ca o benzinara aspirata). Daca ai clima pe ON motorul se incalzeste de 2 ori mai greu as indrazni sa spun - cel putin la mine asa e. asa cum ziceam cu clima OFF ajung foarte repede la 90 grade. Ulterior dupa ce pornesc caldura temperatura scade de la 90 spre 85-80 --chiar si in mers sustinut uneori. Nu mai vorbesc de stat la relanti ca atunci se duce chiar catre 70.

Care sa fie explicatiile?

Si de ce am crivatul ala in masina pe la duzele de incalzit picioarele pasagerului din dreapta? (mai precis chiar dupa duze pe unde se imbina mocheta cu cartonul ala de sub bord)

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca incerci sa gasesti si aici o excplicatie, dar cel mai bine e sa te duci din nou la dealer. Acesta trebuie sa iti rezolve problema (intr-un mod sau altul). Si inca ceva... daca te duci la dealer sa ai o foaie care dovedeste ca le-ai adus la cunostinta problema.

Eu unul nu pot sa dau cu parerea pentru ca nu stiu.

Referitor la topicul cu incalzitul motorului, dupa cum am scris si acolo, e foarte ciudat ce se intampla la tine (fata de ce se intampla la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din nefericire pentru mine si eu am patit acelasi lucru ieri dimineata, am iesit sa dau zapada din parcare si am dat drumul la motor ca sa se dezghete si ea. dupa 10 min am observat ca clima mea era "inghetata" dar dupa 2h si-a dat brusc drumul, nu stiu cauza. Am vrut azi sa ma duc la cumparaturi si a mea clima a luat-o de la capat tot nu a vrut sa porneasca si am observat ceva un pic dubios la ea ceea ce la golf 5 nu mi sa intamplat sa intre zapada sub capota, dupa chederele de la capota era pe recipientul de antigel in spatele farurilor. si referitor la temperatura cred ca nu au trecut mai mult de 15-20min si avea 90 grade si uleiul parca 58 de grade. in concluzie maine la prima ora ma duc la pbv1 sa se uite la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sunt off dar acelas lucru am patit si eu azi climatronicul mergea dar aer nu intra deloc :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel ieri seara. Nu mai pornea clima. Opresc AC-ul cu gandul sa las decat ventilatia. Dar nici ventilatia nu mergea desi era data la maxim. Dupa o jumatate de ora de mers (eram exact ca intr-o dacie stergand permanent geamul sa pot vedea ceva in fata) porneste ventilatia. Care sa fie problema ? Ingheata motorasul ? A fost prea frig ieri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ieri "mi-a rezolvat" problema un mecanic de la PBN, astazi am patit acelasi lucru. Am plecat asa inghetat si dupa 20 min a inceput sa bage. Bine, functioneaza destul de defectuos adica intre 22 si 26 grade nu se modifica deloc puterea ventilatorului :) :vaidecapulmeu:

Crivatul de la picioarele pasagerului este in continuare prezent (probabil e blocata o clapeta ceva de vine frig).

Oricum nu sta in picioare afirmatia ca de la frig (astazi au fost -1,5 grade) ....asta nu e frig. Pai la -15 ce se mai intampla?

cum am mai spus la mine functionarea climei imi scade drastic temperatura apei, daca prind ceva aglomeratie nici nu ajung la 90 grade. Sau ajunge si scade imediat la 75-80.

Colac peste pupaza azi mi s-a aprins si becul de avertizare "defectiune sistem de franare/lipsa lichid de frana" - acelasi bec care sta aprins cand ai trasa frana de mana. A clipit vreo 4 min si s-a stins. Bineinteles ca lichid aveam si franele functionau ok. Si nu avusesem frana de mana trasa peste noapte.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema. Azi dimineata la fel, nu pornea deloc climatronicul nici dupa 40 de min de mers. Mi-am facut programare la service PBN si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am plecat cu ea la 7 dimineata (-11 grade afara) si a pornit clima din prima dar pana la servici din Ghencea pana in Turda (cam 8 km) am zis ca mor de frig aerul care-l baga era un pic mai cald decat afara, eram pinguin la polul nord, cu geaca, fular, manusi, caciula. Iar apa sa incalzit doar pana la 65-70 de grade nu mai mult. La ora 15 ma duc cu ea in service sa-i faca ceva

O curiozitate masina asta se poate folosi doar vara ca iarna am simtit pe pielea mea ca nu prea. Regret pe zi ce trece tdi ca la ala nu sa intamplat niciodata si a prins si el multe grade pe minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa iti spun ca eu am luat tdi, am 1800 km cu ea si am patit la fel

am plecat de dimineata de la ora 7 cand erau -14 grade. dupa 20-25 min temp apei a ajuns la 90 grade, insa dupa aceea a scazut rapid la 75-80 grade. AC nu il aveam pornit, imi era dat doar sa sufle aer pe parbriz si la picioare, insa la picioare venea destul de rece. o s amai dau o tura in timpul zilei sa vad cum se va compurta, insa cred ca tot la service voi ajunge si eu cu ea. nu am mai patit ca o masina dupa ce a ajuns la 90 grade sa scada la 75-80. asta se intampla la daciile vechi la care trebuia sa le pui iarna un carton in fata la radiator ca sa se incalzeasca

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulementul! Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt programat maine la PBN. Pentru colegii care au fost la dealer si au rezolvat problema va rog postati aici, sa ne luminati si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iepumare

este normal sa se incalzeasca mai repede motorul cu climatronicul pe OFF - in aceasta pozitie ventilatorul este complet oprit, si nu ajunge aer rece fortat pe langa calorifer. Astfel lichidul se incalzeste mai repede.

Chestia asta se intampla la orice masina - eu si zilele astea - de 3 ori am dezghetrat parbrizul cu aerotema masinii (woo nu vag, dar nu conteaza) - si primele 2-3 minute am lasat ventilatorul pe OFF abia cand s-a ridicat oleaca indicatorul de temperatura - i-am dat drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu este normal sa nu ajunga temperatura la 90 grade la o benzinara nici dupa 1 ora de trafic; sa-ti scada de la 80 la 50 dupa ce pornesti clima. Si de asemenea nu este normal sa iti bage un aer amortit cand temperatura e setata pe HI sau, mai rau sa-ti bage frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e - suna a termostat cu mici probleme...

Iar aer amortit pe HI - daca motorul nu este in temperatura de regim (90 pe ceas) nu prea are cum sa bage foarte cald.

Insa din ce am citit mai sus - suna foarte asemanator cu o problema pe care am avut eu la clima - si mai exact volet cald/rece si/sau volet distributie aer semigripat. Am rezolvat doar prin schimbarea servomotorului voletului...

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la PBN si erau o gramada de oameni care faceau CRIZE DE NERVI pe probleme de CLIMATRONIC.

Nu mai baga caldura la nici una.Stiu sigur ca era un PASSAT si un TIGUAN.Nu am mai stat sa vad ce se intampla ca se transmifrmase in revolutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la pbv1 cu problema cu clima. Mi-au demontat aeroterma si au curatat-o. Cauza acestei probleme se pare ca ar fi gurile de ventilatie de sub stergatoare care au fost modificate la golf 6, passat cc si la polo. Ca sa prevenim acest fenomen nu se prea stie. Cel mai sigur lucru a fost ca eram a 7 masina pe ziua asta cu aceasta problema. Daca doriti mai detaliez ce mi-a zis si ce am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi3891 cat te-a costat remedierea problemei ?

Nici la mine nu mai porneste clima :blink:

Modificat de pavaroti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica gurile de ventilatie? Care este fenomenul: se infunda cu mizerie, zapada...? Detaliaza te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e de proiectare ca si mie imi face la fel si am golf 5 :icon_thumright: e ceva la care au trecut peste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service la PBN. Asa cum a zis si adi3891 iti da aeroterma jos, o curata si o greseaza... Explicatia lor a fost ca ingheata din cauza condensului care se formeaza in masina si ca acele guri de ventilatie de sub stergatoare sunt obturate de gheata sau zapada.

Problema este ca aceasta solutie este doar temporara. Adica o sa mai apara cu prima noapte in care vor fi temperaturi cu mult sub -0 grade. Dar ce faci cand esti la munte si stai o saptamana fara sa misti masina ??

Apropo pret 125 RON, adica 1h de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine explicatia a fost in felul urmator. Datorita zilelor in care a nins, clima mergand, sa topit zapada, datorita temeraturilor foarte scazute de afara nu a avut timp sa se scurga toata si ca atare a inghetat si sa format un dop de gheata, din cauza caruia sa tot acumulat apa care a dat pe dinafara care in cele din urma sa scurs pe aeroterma si in acelasi timp a opturat si gurile de ventilatie. Aceasta fiind cauza nefunctionarii climei. Singura legatura intre frig si clima este apa care era acolo si nu a avut timp sa se scurga. Clima mea a plecat si ieri noapte si astazi dimineata fara nici o problema in conditiile in care afara erau grade pe minus.

Singura solutie este ca in momentul cand ninge foarte mult si oprim masina pentru o perioada de timp mai lunga (peste 1h)sa curatam portiunea de sub stergatoare sa nu ramana acolo zapada. Motorul fiind cald si ea partial dezghetata se mai topeste putin si dupa aceea formeaza un strat de gheata pe gurile de ventilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.

Acuma iarna A/C cand sunt temperaturi cu minus normal trebuie sa porneasca ?

La mine cand apas pe A/C nu se intampla nimic.

Modificat de pavaroti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e sub 4 grade celsius nu mai porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce obturare a gurilor de ventilatie ... eu nu cred ... mai ales ca acele gauri de sub stergatoare sunt doar pe partea soferului si nu sunt undeva in jos ca se scurga apa pe acolo. Eu cred ca au o problema cu l aerotermelor. Este imposibil va vezi Tiguan, Passat, Golf 6, Polo si Scirocco toate cu aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut treaba cu climatronicul pana acum, dar intr-adevar, portiunea de sub stergatoare este foarte greu de curatat. Ca fapt divers, mergeam astazi cu clima data pe HIGH, si pe gura de ventilatie nu baga aer la fel de cald ca in Opel Tigra din '98 a unui coleg. Destul de trist :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!