Jump to content

Golf 6 - Climatronic/AC - probleme


YEP
 Share

Recommended Posts

salut ....am si eu o problema cu compresorul de la AC la un golf 6 TDI 110 cp 2.0, mai precis nu cupleaza . L-am testat cu VCDS si a aparut o eroare de genul "first run" iar cel care mi-a facut testul a spus ca nu este recunoscut compesorul, este ca si cum ar fi fost schimbat si nu a fost codat pe masina. Mi s-a recomadat sa merg la reprezentanta vw sa imi faca codare sau resoftare, la clima. Am verificat si este presiune si freon in instalatie. Mentionez ca masina am cumparat-o in dec 2012 si nu stiu daca compresorul a fost inlocuit sau nu.  Ajutati-ma ca vine caldura!!! :(

Edited by adiGAF
Link to comment
Share on other sites

salutare....revin cu o completare la problema mea ..L-.am sunat pe cel ce mi-a facut testul si mi-a dat codul de eroare......9477872

Edited by adiGAF
Link to comment
Share on other sites

I-am spus si eu ce sa faca, dar vad ca nu vrea. Tot la tester ajunge. DAr la unul care stie ce sa faca, ca daca stia ala din Constanta il rezolva din prima.

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

salutare....am fost azi la reprezentanta in constanta si au constatat dupa o lunga expertiza ca axul compresorului ac este rupt.. :( si trebuie inlocuit... dar pe langa compresor ar mai fi si alte piese( din instalatia AC) daca compresorul ar fi bagat pilitura in instalatie.. 

Edited by adiGAF
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca dupa 2 luni de la inscrierea pe forum, inca nu pot deschide un topic nou, postez aici.

 

Modelul in cauza este un VI 2.0 tdi cu 110 CP, clima bi-zonala. Problema este ca atunci cand apas pe AC, nu simt ca aerul sa fie atat de rece cat m-as astepta. Dau pe 18 grade sau chiar pe LO, apas pe AC si nu simt aproape nicio racire. Acum, fie am ramas fara freon, fie e altceva. Motivul pentru care intreb este ca, la masina precedenta(BMW E46 318d) in momentul in care apasam pe AC, se auzea un mic zgomot de la compresor. La Golf nimic. Niciun zumzet sau sunet specific. Chit ca AC ramane aprins(din cate am inteles in caz de compresor dus, AC se stinge) sant ingrijorat sa nu fie ceva de la compresor. Exista vreun mod mai simplist de a-l verifica pana cand ajung la o diagnoza profesionala?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

cred ca esti si tu in situatia lui adiGAF

 

Banuiesc ca masina e tot SH, si in jur de 150.000 km

 

cica pica compresorul pe la km astia..

Link to comment
Share on other sites

Roaga pe cineva cu interfata vcds sa arunce o privire, se vede si daca sint conditii care impiedica compresorul sa fie cuplat (chiar daca becul e aprins), se vad si presiunile/temperaturile din instalatie

 

Zgomotul compresorului e minimal. La temperaturi exterioare mici (gen sub 5C, nu stiu pragul exact) nu pleaca. Uneori se simte pe motor, clima cere ridicarea turatiei de relanti sau daca nu o face (nu se intimpla intotdeauna) se simte un pic schimbarea de sarcina.

Edited by danb1974
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. In acest caz aveti vreo recomandare unde as putea gasi un service cu interfata VCDS in zona Drumul Taberei - Militari? E primul meu automobil din gama VAG asa ca stau prost la capitolul service-uri specializate pe aceasta marca. As fi tentat sa ma programez la Brady Service Militari, pentru ca au program si in weekend(si defapt sant singurii de care stiu, avand sediu in apropierea fostului loc de munca). Stiti ceva de ei?

 

Un singur lucru imi sugereaza faptul ca inca functioneaza compresorul. Cand activez recirculare aer, se aprinde automat si AC. In mod normal daca dezactivam AC-ul cu recircularea pornita, dupa putin timp se simtea aerul inchis si eventual apareau pete de condens mici pe geam. Daca las AC-ul pornit, nu se mai intampla asta. Deci e posibil sa fie doar nivel foarte scazut de freon. Caz in care trebuie verificata si instalatia.

 

As aprecia mult o recomandare de service in acest scop.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Vezi in aria de prestari servicii.

Sent from my  using Tapatalk.

Link to comment
Share on other sites

salutare....in sfarsit am rezolvat problema ....azi am fost la reprezentanta si mi-au schimbat compresorul ac.si totul functioneaza normal....multumesc tuturor de ajutor   (parerea mea..daca ai o problema mai serioasa ,cel mai indicat ar fi sa mergeti la reprezentanta ca mai sunt si mecanici priceputi si de treaba chiar daca e mai scump)

Edited by adiGAF
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi mai porneste compresorul de la AC. Cand apas pe tastele de la climatronic, i-mi afiseaza ce comanda primeste normal si scie REAR si un lacat inchis. Stie cineva ce sa intamplat?

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat problema in service dar evident ca nu pe garantie. Mi-au aratat piesa defecta, se vedea ca era fortata intr-un colt pe la un clips (se putea desface in doua) probabil cu o surubelnita, deci 's-a umblat'.

Mi-au zis ca in istoric a mai fost o interventie la Cliamtronic in Germania si probabil cumva atunci s-a intamplat 'minunea'.

Nu mi-a prea venit sa cred faptul ca fostul proprietar n-a schimbat piesa respectiva pe garantie si ca s-a apucat el sa dea jos bordul in garaj, sa umble la Climatronic poate repara el. Daca chiar s-a mai umblat la Climatronic in Germania atunci e vina celor de acolo.

Am dat mail la VW in Germania cat era masina in service, le-am explicat problema si am primit raspuns ca voi fi contactat de Porsche Romania. Intre timp mi-am luat masina, am platit si astept sa dea un semn Porsche Romania.

 

Sunt curios, te-a mai sunat Porsche Romania?

Link to comment
Share on other sites

Blackoberst

Nu. Le-am trimis e-mail si n-am primit nici un raspuns. Am dat din nou e-mail in Germania si le-am spus ca am luat legatura cu Porsche Romania dar nu am primit nici un raspuns. Nemtii apoi si-au cerut scuze, au urmat alte e-mailuri intre mine si ei, ca intr-un final sa-mi spuna din partea Porsche Romania si din partea dealerului de aici de la mine, ca din moment ce am achitat cv reparatiilor nu mai era necesar sa ma contacteze nimeni si cazul e inchis. Le-am raspuns din nou nemtilor ca nu eu am stricat piesa respectiva si ca nu mi se pare normal ca eu sa platesc ce au stricat altii, iar ei au tot insistat sa contactez Porsche Romania sa discut cu ei. Le-am explicat din nou ca daca PoRo nu binevoieste sa-mi raspunda la e-mail-uri eu n-am cu cine vorbi. Din nou nemtii au insistat sa iau legatura cu Porsche Romania iar eu am lasat-o balta in momentul ala.

 

Dupa vreo doua luni am aflat ca a iesit mare tambalau pe la dealer din cauza mea cu rapoarte, hartii si discutii cu Germania si PoRo. Dar nimeni din Romania n-a binevoit sa ma sune. Doar nemtii.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am si eu o problema de curand aerul conditionat nu imi porneste cand apas eu pe buton, indiferent daca eu pun pe Low climatronicul el face doar ventilatie. Dupa ceva timp de mers 5-10 minute incepe sa bage aer rece si apoi e ok, dar ma intreb de ce nu porneste in momentul in care apas, unde ar putea fi defectiunea?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Electrovalva de pe compresor cu probleme. daca mai ai garantie, fuguta la dealer, dar nu porni AC decat cand ai ajuns acolo si o pun pe tester, ca sa o vada ca nu cupleaza. Aceeasi problema am avut-o si eu in garantie,.

Link to comment
Share on other sites

sal boys...asa facea si ac-ul meu inainte ...ia sa te uiti in mijlocul fuliei de la compresor sa vezi daca mai este surubelul acela acolo daca nu este e clar ai  aceiasi problema ca la mine...

post-25358-0-19456700-1366967874_thumb.j

Edited by adiGAF
Link to comment
Share on other sites

Aprox. dupa cat timp de la pornirea AC trebuie sa vina aer rece ? (la mine vine aerul rece dupa 3-5 minute)

Link to comment
Share on other sites

Depinde cat de cald e afara...

Link to comment
Share on other sites

vreo 25 grade, evident in masina este mult mai cald (a stat la soare)

In alta ordine de idei, cum se testeaza instalatia cu VCDS ? :)

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta, mai inainte sa dai drumul la Climatronic ar fi bine sa mergi 100-200m, cu geamurile deschise ca sa iasa aerul cald din masina

Link to comment
Share on other sites

In maxim 15 secunde trebuie sa bage rece.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat. Am surubul. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

1.Cel mai probabil ventilatorul, daca s-a rupt, a atins radiatorul cu feon si l-a spart... in prima instanta incearca sa vezi daca mai ai presiune in instalatie, vezi pe unde se incarca pe la motor, desfa acel capacel, inauntru e un ventil, apasa-l cu o surubelnita subtire sa vezi daca mai e presiune... daca nu mai e trebuie sudat/inlocuit rediatorul de freon

Daca ai presiune treci la pasul 2. incearca sa ajungi la compresor (nu stiu unde e pozitionat la motorul tau) si desfa-i mufa de alimentare... cu motorul pornit si butonul AC ON ar trebui sa ai 12V acolo (banuiesc ca ai un multimetru)

Daca nu vrei sa te complici cu ce ti-am explicat, mergi cu masina la orice service de AC, mai mult de 50 nu te costa constatarea, eventual 100-150 lei sa-ti incarce instalatia cu freon+solutie verde fosforescenta sa vezi pe unde scapa daca e cazul...

Testul cu verificatul presiunii la freon se face cu motorul pornit sau oprit? Am facut cu motorul oprit si pare a fi presiune 0. Nu a scos niciun sunet la apasare.

 

Daca am facut testul corect, inseamna ca am pierdut tot freonul si acum ramane sa testez pe unde pierde la un service specializat.

Link to comment
Share on other sites

  • Adrian-91 changed the title to Salutare .. am constat recent că mașina nu mai baga deloc aer cald nici măcar cu clima la maxim! Mă poate ajuta cineva ,precizez masina este un vw golf 6 plus din 2010 2.tdi...multumesc anticipat
  • loghy locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!