Jump to content
Sign in to follow this  
22Vik

Sfat achizitie masina pana in 5-6000 euro!

Recommended Posts

deenman

Sau se reduc costurile de productie aka criza dupa 2008, exact masinile care le recomanzi tu. Pe langa asta ma repet a mia oara, cine dracu vrea masina euro 4 2008/2009? nimeni.

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

o fi mai buna una cu euro5 si dpf dupa 2010 ? :D

 

not.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

e vreo 1000-1500 taxa la una eur4 din 2008-2009. vorbesc de diesel

la una euro5 taxa e vreo 100eur ceva de genu. cred ca asta voia sa spuna colegul mai sus.

Edited by bossake

Share this post


Link to post
Share on other sites
diabolik123

Ceva bube pe fabia 2 1.6 TDI 2010-2012?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

EGR - 1500-1700 Ron, atentie la filtru de particule.  Fiecare masina are punctele ei sensibile, daca stii sa le verifici periodic si sa o intretii corect ai o masina fiabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
diabolik123

Am gasit problema cu EGR-ul pe forum cica dupa 10/2010 s-a rezolvat.

 

Care e smecheria cu filtrul de particule?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Cauta si tu pe forum detalii sau pe wikipedia sa vezi ce face ; i se mai spune prescuetat dpf ;

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

Daca se infunda, trebuie schimbat ( 1000-2000€ cost ) sau anulat ( 4-500€ cost + resoftare inclusa ) si probabil probleme la noxe ; si apoi ne laudam toti ca avem E5 dar defapt sunt E4 ; cum tipa ecologistii din noi…

Share this post


Link to post
Share on other sites
diabolik123

Stiu ce este un dpf. Nu stiam care e buba la el.

La ce sa ma uit in special la un tdi 1.6 sh cand il testez?(fabia2)

Edited by diabolik123

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Test compresie, log in mers (pt depistare valori debimetru/egr/turbina/ tubulatura- avans injectie- valori injectoare)  dupa care inspectie vizuala/tehnica la sistemul de rulare, bucse, frane, suspensie,directie si nu in ultimul rand un test drive, fi atent la ambreiaj, cutia de viteze.

 

Nu recomand sa cauti/testezi singur masina.

 

 

Treaba cu verificatul tehnic o poti face la un sediu itp, daca nu cunosti mecanici, iar treaba cu logul in mers sa o faca o persoana priceputa nu orice baiet de cartier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
diabolik123

In acest moment caut prin prieteni pe cineva din Constanta care are o fabia2.
Am un amic bun care lucreaza de cativa ani la un itp. Pe langa asta,pot sa ma duc la reprezentanta , sa fac o programare ca sa verifice masina si sa ii verifice km?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

Salut,

 

Doresc sa achizitionez o masina, dar nu m-am decis la marca/model. Nu prea am prieteni in astfel de cercuri... desi am mai intrebat pe ici colo cativa cunoscuti (daca sunt multumiti de masinile lor etc.) dar niciunul asa mai dedicat (care prospecteaza piata).

Ei , cand mi-am cautat locuinta, eram la fel de dezorientat, nu stiam de unde sa o iau. Am avut noroc sa dau peste un agent imobiliar care nu doar vindea locuinte dar stia cateva principii de baza... ca sa zic asa (gen mai intai ganditi-va unde v-ar placea sa stati (periferie , centru etc.) , pe urma beneficiile locatiei ( mijloace de transport in comun, magazine etc.) iar datorita lui, am ajuns locuiesc intr-o zona in care sunt mai mult decat multumit si am si tot confortul necesar (gen. vroiam 3 cam.- am, vroiam living open space - am , vroiam 2 bai - am etc.).Evident si norocul meu!! :)  Deci,  in sensul asta pot spune ca am facut best deal.

 

Revenind la masini eu le-am impartit in doua tabere... oldies but goldies (BMW , Audi - 2005, 2006 , 2007 ) - atat imi permit.

Si masinile astea noi si ieftine ( Megan 3, Ford Focus turnier, Opel J - 2010, 2011, 2012)

Pe scurt eu caut sa fie "fata mare" -  km putini, dotari multe , sa arate bine  si daca se poate sa nu bag banii in ea pe eventuale defectiuni etc.

De BMW, Audi , Passat  toata lumea imi canta ca la banii aia (maxim 7000) niciodata nu vei gasi una de 170mii km si sa fie reali. Imi furase ochi un BMW 320D e90 ( avea o vopsea special edition...arata bine) am pornit-o suna superb  si cand arunc ochii in bord (380de mii de km) si mi-a pierit cheful.

De restul astea mai noi 2011/2012, nu le-am incercat ca nu prea ma incanta, dar stau si ma intreb daca dupa 4 ani vechime pretul este intre 5000-6000 dupa doi ani cat dracu mai iau pe ea daca acuma e asa de depreciat pretul.

Aceeasi dilema si pe BMW , Audi si VW , cat pierd la astea , oare mai si bag banii in ea? (gen ma lasa turbo, ma lasa nu stiu ce, ca totusi au si ele o varsta 10 ani...)

Voi ce m-ati sfatui sa caut. 

Multumesc ca ati avut rabdarea sa parcurgeti aceste randuri si v-as ramane recunoscator daca mi-ati da si un sfat referitor la dilema.

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius-Dan

Aia cu km multi,poate nu trebuia sa te sperie daca iti placea cum arata/merge..


Uitasem si eu am aproape 300.000 si nici un stres(major).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

In orice masina trebuie sa bagi bani. Turbo, injectoare, ambreiaj, telescoape, eventuale daune, etc.. Nicio masina nu e nemuritoare. Daca pretul pieselor de schimb e mare si de exemplu o reparatie costisitoare (1000 e) va tine masina pe dreapta 2 luni, recomand Sandero/Logan cat mai nou. Nu inteleg unele persoane ce isi cumpara de exemplu un A8 din 2006, dupa care nici vorba de bani de intretinere. Genul asta de masini trebuie evitate, care au ajuns la proprietari nepotriviti si care au vazut doar carpeli. O masina bine intretinuta va fi mai fiabila, dar repet, mai devreme sau mai tarziu va costa, depinde doar cat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Hmm..intelegi acum care este problema ? mentalitatea ;) daca avea bmw-ul ala 80.000 in bord cred ca il luai pe loc ! verifica masina, daca este in stare foarte buna si necesita investitii minore si iti place, go for it ! marcile premium sunt altceva..daca iti permiti intretinerea eu nu m-as uita la megane / ford ; si in masinile noi bagi bani, asa ca din pacate nu vei gasi fier in care sa nu bagi bani..acum trebuie sa stii sa eviti problemele principale si costisitoare, precum si defectele de fabricatie ; daca nu esti pasionat al vreunei marci si nu suspini dupa bmw, atunci poti merge si pe un focus tournier cat mai nou ( 2012 ) ; dar nu iti garanteaza nimeni ca nu vei avea probleme nici cu aia..doar ca probabilitatea este mai mic fiind an mai nou, km mai putini, si acum depinde si de unde o cumperi, daca are carte servis si nu are bube de fabricatie ; din categoria oldies but goldies eu  as baga audi-ul A4 / A6 1.9 tdi 131 cp ~2004, passat b5.5 acelasi motor / an , mercedes c200, si poate si altele ; dar trebuie sa gasesti una foarte buna, intretinuta de un maniac, care sigur va costa peste pretul pietei ; sau cumperi una cu mici probleme si iti iei in calcul de prima data ca mai investesti ~1000-1500 euro in ea sa o faci cum trebuie ; deprecierea este foarte mare la masinile noi ; cel mai bine spui ce iti doresti de la o masina : gen confort, consum mic, performante, diesel / benzina, intretinere ieftina, tinuta de drum buna, etc ; asa iti poti cumpara orice 1.6 benzina 102 cp de la VW, un motor fara pretentii, foarte ieftin de intretinut si fiabil, dar cu un consum ridicat de benzina ( 10-12 pe oras , 7-8 afara ) si performante slabe ; compromisuri trebuie facute..dar eu consider ca e mai important ca masina aia care iti place sa iti aduca zambetul pe buze cand esti la volan si sa te urci cu drag in ea ; altfel, daca nu te intereseaza acest asepct si vrei doar un mijloc de transport, iti poti lua logan 1.5 DCI ; costuri minime, generatie noua. etc ; 

Share this post


Link to post
Share on other sites
danutzZeu

Golf 5 cu motorizare 1.6 benzina si ii pui gpl si mergi ieftin si bine.Nu ai cuplu , dar nu le poti avea pe toate si cuplu si intretinere ieftina.

Mai negociezi la pret si banii ii bagi in instalatie

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C35453122.html

 

sau una gata echipata

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C36451267.html

Edited by danutzZeu

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

@Cashgrab: ce cauti tu..cauta toata lumea :))

 

La 6000 (hai 7000) esti la limita in toate cazurile , stiu suna ciudat, dar Logan nou cum zicea coleg mai sus nu poti sa iti iei (mai ales 1.5dci) si un Focus sau Astra J 2012 bun , cu km putini nu gasesti in banii astia. 

Poti sa mai pui ceva bani si sa iei pe la 8000E un Focus sau Astra ok sau Logan cu tichet rabla sau sa iei cu 5000-6000E o masina din cele enumerate mai sus in care mai trebuie sa bagi ceva bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

Multumesc de raspunsuri. Niste principii ascunse am. La benzina am renuntat de cand avea tata dacia super nova si nu doresc sa ma reintroc la o benzinara, de curand + ca dupa 7 ani de condus disel cand am urcat pe o benzinara parca eram "handicapat", schimbam la 2200 de turatii si a zis proprietarul da-te jos conduc eu. Deci doar DISEL caut. Avand in vedere ca am avut masini abia iesite din garantie (108mii respectiv 89mii cand le-am luat) acum cand am vazut aia de 380mii km...m-am "speriat"...deci am una de 260mii km care am sa o las mamei mele, dar sincer nu as vrea sa dau 7000 (chiar daca arata bine) pe una cu tot atatia km ca asta, la care renunt... consider ca nu fac nici o schimbare fie ea si un ferari :))

La logan, nu ma uit asta tot pe un principiu ascuns de al meu...e tot dacie....era pana si o piesa...in femei si in franele de dacie niciodata sa n-ai incredere.. chiar daca treburile s-au schimbat.... Gen am fost client vodafone, pana m-am ars cu serviciile lor, de 12 ani is doar pe orange si poate sa imi dea telefon gratis si factura sa fie gratis, sa-mi cante si smiley si tot nu trec inapoie la vodafone...ei asa si cu dacia - poate sa scoata si dacia q7 si tot nu ma intorc la dacia :))

Tot oscilez, dar tot la masini mai vechi am uit...gen deschis o pagina cu masini din 2010,2011 2012 si una cu oldies but goldies dar mai mult acolo ma uit...chiar daca alea is noi tot nu ma atrag la aspectul exterior, calitatea materialelor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

Deci tu ai masina din semantura Bmw 318D si vrei alta doar pentru ca a ta are km "multi"!?  Si ai vrea tot Bmw, eventual 320D dar cu Km mai putini !?

Eu raman la parerea ca mai bine mai strangi 1000E si la 8000E gasesti un Focus sau o Astra cu km mai putini , o masina corecta, fata de un Bmw/Audi vechi.

Sunt si exceptii dar...mai rar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

nu vreau neaparat tot un bmw...m-am uitat serios in ultima vreme la audi a3. masina de la semnatura, face taicameu naveta cu ea...momentan conduc un ford fiesta 1,4 tdi 2004...si doresc sa o las la maicamea (si-a schimbat serviciul si incepe sa faca naveta si ii trebuie masina) si decat sa-si cumpere ei una noua, facem 50/50 si imi iau eu una "noua" (xxxxxxxxxxxxxxxxx). Idea e ca vreau sa iau o masina cu putini km, ca dupa doi - trei ani sa io las la taicameu (cine sti cat mai duce si bmw-ul... are 260mii in momentu de fata) - pana acum n-am avut probleme cu niciuna din ele. Inafara de consumabile, am bagat, asa la 2 -3 ani, un 300-500 de euro pe fiecare pentru diferite chesti minore. Iau una cu 200mii acum...in 2-3 ani are 260mii si iar o luam de la capat. daca gasesc una maxim 170mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marian

 (xxxxxxxxxxxxxxxxx).

 

Ai grija la limbaj!

Data viitoare primesti un warning de toata frumusetea, tot pentru.. "xxx singurul baiat"... :D

 

Multumesc pentru intelegere!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Daca tu ai principii prestabilite este greu sa iti spunem o parere subiectiva ; tu ai o problema cu nr de km…nu intelegi calitatea pieselor si a rezistentei in timp la marcile premium…masina in cauza ( bmw-ul ) duce 6-700.000 daca este intretinuta corespunzator, la fel si TDI-urile PD de la vw ; in 2008 cand cautam sa iau masina, NU gaseam passat b5.5 2002-2004 1.9 tdi adus din Germania sub 210-220.000 km ! Decat fff rar si erau f scumpe ; atunci au intrat fara numar in tara pt ca erau taxele mici si inainte de criza lumea avea bani ; acum, dupa 7 ani de zile, rar gasesti un b5.5 sa aiba peste 250.000 km, kilometraj pe care il aveau acum 7 ani ; avand in vedere mersul lor cu spatele, probabil vei gasi si tu o masina asa, pt ca majoritatea asta cautati ; cu siguranta multe merg mult si bine si acum, personal am un var care a schimbat un G4 variant si un passat, luate pe la 200.000 si schimbate la 350-400.000 km ( normal ca nu cu kilometrajul din bord, ca nu le mai lua nici draq ) , fara reparatii capitale si mergeau perfect ! Decat sa dai o masina buna care o ai de ceva timp si nu are probleme capitale, doar pt ca vezi tu 200000 km in bord si peste 2 ani crezi ca va fi epava, mai bine o pastrezi si pt psihicul tau ii dai km la 0 si zici ca ai masina noua, pt ca sunt sigur ca merge foarte bine ; sau crezi ca majoritatea isi vand masinile de bune ce sunt??? Daca vrei diesel cu km putini, cumpara din tara cu carte servis la reprezentanta ; pt ca doar la noi isi iau oamenii masini dizel cu motoare 1.9/2.0/2.5 ca sa mearga 10.000 / an, tocmai din cauza " handicapului " pe care il ai si tu ; sau incearca o benzinara turbo, dar nu stiu ce gasesti in banii aia ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan20cj

Salut, eu am fost in aceasi situatie si am luat o jetta 1.6 de care sunt destul de multumit. consumul este in functie de cat de grea iti este talpa. Un drum Dej - Cluj consumul mediu este 5.5 cu viteza in mare parte 90 dar si mici reprize de pana la 140 in depasiri.

 

Distributia si toate filtrele & ulei au fost 1200 RON, cred ca la un diesel este mult mai mult decat atat.

 

Si eu am trecut de la un 1.4 (renault) la 1.6 Vw , diferenta = no comment.

 

Sunt si Jetta diesel daca asta iti doresti dar nu iti recomand motorul 2.0 TDI care este si pe Passat, A4 , din ce am inteles are probleme destul de mari cu Turbo, injectoare etc.

 

Spor.

Edited by Bogdan20cj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

mersi bogdancj - o sa trec sus pe lista si o jetta.  nu-i rau ce spui tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Trebuie sa fi constient ca o masina buna, de la prim proprietar va fi mereu peste pretul pietei.

Asa gandeam si eu la inceput, sa aiba putini km, sa aiba un singur prop, dotari, carte service. Nu uita ca aici este topicul in care vorbim de masini cu pretul de 5000-6000E. Este foarte greu sa gasesti o masina buna in care nu va trebui sa investesti imediat, care sa corespunda cerintelor tale, la banii acestia.

 

Sper sa nu se considere reclama, dar clipul asta face toti banii :

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

numa in pitesti gasesc masini cu km putini , pe acolo nu prea circula lumea cu masinile  - poate is pe sistemul ala cu nr pare luni, miercuri , vineri , dum si impare in restul zilelor :))) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri