Jump to content
22Vik

Sfat achizitie masina pana in 5-6000 euro!

Recommended Posts

Mishutz

Cu 4750 si-a luat un prieten un Focus break, model 2009, diesel 1.6 de 90 CP. Clima bizonala, navi cu sd card, comenzi volan, 6 airbaguri, proiectoare, jante originale pe 17". Inmatriculat pe RO, taxa platita, el e al doilea proprietar. Masina e ok, cu un stop crapat, un amortizor spate dus, dar per total e ok si nu e lovita. El vroia Octavia 2 in 5000 de euro, dar nu a gasit la momentul ala, dar e posibil in vestul tarii sa gasesti una ok. Masina e ok, e sub un Golf 5 la capitolul interior, cat de legata e masina, spatiu, etc.

Gasisem si Golf 5 in banii aia, dar din 2006-2007, nu 2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Da, si focus 2 torunier e o varianta de luat in seama;  insa in configuratia 1.6 tdci 110 cp ; motorasul ala e super..are un cuplu de te baga in scaun, demaraj bun si consumuri minime...echiparea titanium are tot ce iti trebuie ; gasesti la ~5000 euro neinmatriculate din 2008-2010, si daca sunt euro 5 te costa ~50-70 euro taxa ; In rest,eu mizez pe A4 cum ti-am spus si pe celalalt forum sau astra H ; golf-ul e prea scumpe pt ce ofera, plus ca e cam invechit...iar skoda e zgomotoasa si nu ofera prea multe ; cel putin eu nu o consider o masina frumoasa sau care sa merite cumparata...intre A4 si Astra H e diferenta de la cer la pamant...ti-am mai zis ; testeaza unul si te vei convinge ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BubuBeshi

Anul trecut si la inceputul acestui an vazusem chiar pe acest forum doua Octavia 2 bune care la o negociere sustinuta cred ca s-ar fi batut palma la 6500 Euro. Una imi amintesc ca era visinie, combi si cu DSG. Un prieten de-al meu a vandut un O2 berlina diesel din 2005 in august anul trecut cu 90k+ km si distributie & ambreiaj schimbate recent cu acelasi pret. In ultimii 2 ani am cautat fara sa disper O2 si Mondeo benzina pt un prieten nehotarat. In cele din urma a ales acum 2-3 luni un Mondeo din 2008, 2L benzina si 120k km in stare foarte buna pt 7000 Euro (ce am gasit la 6500 erau provenite din leasing sau din parcuri auto si se aflau intr-o stare deplorabila ori au fost lovite rau). Dupa achizitie a schimbat racordul acela cotit de la evacuare (cred ca este catalizatorul), cureaua de accesorii care era praf inca de la achizitie si placutele de frana pe spate care ar fi mers pana la urmatoarea revizie. Urmeaza anvelope de iarna noi si jantele aferente, iar la primavara un set nou de anvelope de vara. Daca la O2 nu avea importanta daca era diesel sau benzina, la Ford am exclus din start TDCI-urile. Este plin forumul Ford de probleme ale diesel-urilor PSA. Prin comparatie, B6-le sau CC-ul sunt nevinovati.

Masinile luate in considerare erau toate de la primul proprietar. Nici una de la samsari, din targ sau cumparata de la buy back. Diferenta este enorma. Vreau sa spun ca daca poti sa suplimentezi bugetul cu 500 - 1000 de euro ai sanse serioase sa gasesti o masina buna. Cat timp vei cauta, mai pune de-o parte niste bani... s-asa e vremea prea urata pt o bere la terasa, o plimbare la munte sau o balaceala in mare.

LE: N-ar strica sa te uiti la preturile unui Volvo V50 diesel. Un coleg al varului meu (ambii lucrand la RTR... Renault) a cumparat un 2L diesel acum 3 sau 4 ani (atunci a platit 8000 Euro pe ea) si la intretinere era apropiat de vechiul meu Passat B5. Nu mai stiu din ce an era si ce rulaj, dar masina se tine bine si acum chiar daca proprietarul nu o ingrijeste cum ar trebui si o tavaleste miseleste prin toate coclaurile. In acest caz, evita 1.6 diesel datorita DPF-ului.

Succes!

Edited by BubuBeshi

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin03

La renault megane te-ai uitat? pe la 6500 gasesti din 2012. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22Vik

Renault/citroen/peugeot/fiat/alfa sunt excluse din start. Daca ar exista doar aceste marci,cred ca as fii fost un biciclist impatimit :). Am gasit un passat b5 din 2004,din poze arata impecabil. costa 4900 euro fara taxa si e model highline.problema e ca are motor 2.0 TDI 136 cai. Nu stiu nimic despre acest motor. E la fel de problematic ca cel de pe b6?

Edited by 22Vik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emilut

Are probleme la pompa de ulei (ansamblu echilibrare antrenat de lant cu patina si ax de antrenare al pompei de 77mm). Problema se poate rezolva. Mai are probleme cu filtrul de particule care este cu aditiv. Acesta cand nu mai functioneaza se elimina. In rest motorul este ok, putin gurmand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishutz

Emilut, esti sigur ca BGW are problemele alea? BGW-ul de pe B5.5 mi se pare la fel de fiabil ca si cel de 1.9 pd

Are o singura axa cu came, injectie PD bosch, nu piezo, e un 1.9 putin mai mare, euro 4, ce vine cu 6 trepte, 1.9 din acei ani venind preponderent cu 5 trepte. E diferit de 2.0 de 140 cp, acesta de 136 cp

Pe Passat B6 e alta mancare de peste. Colegii mai "in bransa" pot sa dea mai multe detalii.

Edited by Mishutz

Share this post


Link to post
Share on other sites
top

Da, uite problema cu pompa descrisa aici cu zgomote etc. Cred ca dupa atata vreme sansele sunt sa fi crapat/fie schimbata deja :)

http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-pump-failure-or-balance-shaft-module-faq-b5-vw-passat-or-audi-tdi-engine/

Si axul cu came comun PD

http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-lobe-wear-inspection-and-replacement-on-tdi-pd-engine/

Share this post


Link to post
Share on other sites
danubius

eu din punctul meu de vedere m-as feri de 1.6 HDI/TDCI de pe ford si peugeot/citroen. e aceasi motor, si au probleme destul de mari cu turbine, ax came si lantul dintre axe came...etc.

 

pe opel 1.9cdti e motorul de fiat/alfa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22Vik

Am gasit un Golf 5 care se ridica la pretentiile mele. E din 2006,dublu climatronic,senzori de parcare/ploaie, tempomat,comp bord,137.000 km, motor 1.6 benzina,e motorul de 105 cp sau 102 cat are. Chestia e ca masina are gpl,montat in germania in 2007 si e trecut si pe actele masinii,in brief etc. Intrebarea ar fi urmatoarea. La noi la inmatriculari,ai nevoie de ceva omologari ''speciale'' ? Masina nu este inscrisa si va trebui sa platesc taxa de prima inmatriculare si n-as vrea sa am surprize pe acolo.Omul are actele care atesta montarea in germania,reviziile la instalatia de gaz etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin03

Un prieten a cumparat un golf 4 cu gpl pe el si nu i-a mai cerut nimic pentru ca era trecut in acte, sa zicem ca dai peste unu care zice sa fie omologat in ro te duci la un service cu gpl si iti face omologare contra cost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22Vik

Salutare! Pana la urma am luat un golf 5 1,9 TDI, 105 cp, 6 trepte din 2008. Masina se ridica la pretentiile mele. Acum ramane de vazut cum se va comporta :). Multumesc pentru pareri :)

post-93108-0-97729900-1403954726_thumb.j

post-93108-0-40116500-1403954737_thumb.j

post-93108-0-19064100-1403954752_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
doru_fant4

Sa o stapanesti sanatos! la ce pret ai luat-o? Inmatriculata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Da-ne si noua niste detalii : km, dotari, pret.. Unii dintre noi chiar suntem in cautarea unui G5, am vazut atatea preturi incat nu mai stii ce sa crezi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
22Vik

Masina a costat 5500 euro si nu este inmatriculata! Este 1.9 TDI, 105 cp, 6 trepte, an 2008. Ca dotari : Geamuri fata electrice, oglinzi electrice + incalzite, scaun reglabil, ASR,Tempomat, dublu climatronic si cam atat. Mi-ar mai fi trebuit si computer de bord,dar din pacate nu are...  Masina are 168000 km (chiar nu ma intereseaza daca sunt reali sau nu) si se comporta impecabil pana acum. Am schimbat uleiul + toate filtrele + uleiul la cutie care cam lipsea din cutie, am mai scos aprox 7-800 ml. Din cauza uleiului din cutie,sau mai bine zis,lipsa lui, in treapta a 5 a intra putin mai greu dupa ce se incalzea uleiul. Dupa ce am dat jos uleiul si am pus altul,s-a schimbat situatia, toate treptele intrau incredibil de usor,inclusiv a 5 a cu care aveam mici probleme.  Ce pot spune,per total, sunt multumit de alegerea facuta chiar daca ma va ajunge masina pe la 6700 euro cu tot cu mama lor de taxe si de asigurari. Am ales-o pentru ca a fost printre putinele masini care se ridicau la pretentiile mele,atat la exterior cat si la interior. 

 

 

Multumesc pentru sfaturi si pareri!

Edited by 22Vik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

Salutare,

 

Sunt nou pe forum si am incercat sa postez in alte rubrici dar observ ca nu se poate :-| (imi cer scuze Adminilor)

Facand o retrospectiva a pietei, variantele care se incadreaza in acest buget sunt urmatoarele: VW PASSAT B6, AUDI A4 -avant (mai des), Renaul Megan 3 (2011), ATENTIE DOAR DIESEL caut.

Evident, mai sunt si ford-urile si golf-urile, jetta (nu-mi plac) si ar mai fi loc dar care nu prea ma intereseaza asa mult.

Dupa ce am inceput cautarile am dat de asa zisele "mit-uri":

VW Passat b6 motoarele de 2.0TDI au probleme cu turbina cu injectoarele cu garnitura si etc.

si nu numai: A4  au tot motoare de vw aceeasi poveste....si uite asa e plin google-ul si forum-urile de acest subiect.

Ba mai mult, ma intalnesc in piata auto cu un prieten care tot aduce masini si din vorba in vorba zice ce cauti...zic un vw passat, audi...la care el, vezi ca alea de 2.0TDI sunt cu probleme.

 

Am dat si eu un search si am gasit asta:

 

- A4 an 2006 2.0 TDI sau folosit urmatoarele motoare: BVG(89kw); BVF(93kw); BRF(100kw); BNA(100kw); BLB(103kw); BPW(103kw); BRE(103kw); BVA(120kw); BRD(125kw).
- A6 an 2006 2.0 TDI : BVG(89kw); BNA(100kw); BRF(100kw); BLB(103kw); BRE(103kw)
- VW PASSAT 2.0 TDI 2006: BWV(88kw); BVE(90kw); BMA(100kw); BKP(103kw); BMP(103kw); BUZ(120kw); BMR(125kw).

 

Deci care sunt de evitat?

Sau sa merg pe 1.9 TDI?Astea n-au probleme?

 

Am mai luat in calcul si o a3 varianta, adica sa fac un efor financiar si sar la 7000EUR si sa caut un BMW  seria3. Voi ce ziceti?

Desi imi plac mult passat-urile si audi a4 si a6, nici BMW-urile nu-s de aruncat.(zic eu..)

 

 

Multumesc anticipat!

Edited by Cashgrab

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Depinde cati bani de intretinere ai ; masinile care le-ai mentionat tu la banii astia inevitabil vor avea peste 250.000 km, deci vor fi un sac fara fund in care vei baga bani. Mai bine fa un efort si i-ati un passat B6 motorizare CR 2009. Sau mergi pe renault..poate ti-ar place si un focus tournier, au preturi foarte bune, sau peugeit 308/ mazda / honda, seat leon..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

Mersi celor care mi-au mutat topic-ul, mersi si tie bgd_b92 de parere. Faza e in felu urmator: eu caut o berlina (limuzina sau cum vreti voi sa-i ziceti), nu-mi plac break-urile (o mica exceptie sunt audi avant) pe care am si avut ocazia sa-l conduc si care vreau sa zic ca sta in curbe de neimaginat(masina e excelenta). Altceva, fordul spre exemplu, din 5 masini care trec pe langa mine sunt alea break cu chestia crom pe capota.Nu sunt masini rele, are un unchi de al meu, care a luat-o doar sa faca naveta barlad -bucuresti si scoate 3.8l /100km dar conduce de zici ca e in concediu(merge 90 - 100) pe drum pe care poti sa-i dai. Plus ca ford-urile astea break au ajuns un fel de logan al romanilor, la fel ca si golfurile. Scuze daca jignesc dar asta e adevarul. Cei cu salariu net pana in 1500 detin logan, cei cu 2000 detin ford break (2006) si  vw golf V ( zic la modul general). Iar, ce zici tu cu b6 cr2009 nu e rea varianta doar ca pretul sare cu mult (la o berlina) si cand ai banii de o berlina b6 cr2009 deja iti sare gandu la alte masini audi a5 (am vazut pana in 10.000 EUR) , bmw 525 si ar mai fii loc.Am avut renault laguna si renault stiu cum sta treaba, sunt ca imprimantele alea canon (cele ieftine au consumabile scumpe) si invers.Plus, ca imi par masini fragile, zic de megan-urile din 2010 -2011 (ma refer astea ce-s acum aduse din franta...e plina piata de ele).Golf-urile imi par asa sportive, tineresti (desi am 25 ani), eu vreau sa-mi fac familie nu sa agat pitzipoance.

Pe scurt, cum zice romanul, is genul de om si sarac si cu pretentii.

Iar, legat de costuri de intretinere nu prea m-a durut capul pana acum, in sensul ca am 2 masini (un bmw 318 e46 2005 1,9 tdi si un ford fiesta ( 2004 1,4 tdi) care il conduce prietena, pe care inafara de consumabile n-am bagat nici un ban. Urmeaza placute de frana la bmw si ceva bucse la bratul de directie dreapta la ford (a dat prietena in ceva canal de scurgere de pe langa un trotoar si la drum cu denivelari se aude ca bate ceva dreapta).

Vreau o a treia masina pentru ca fiesta o las mamei mele, bmw ii revine prietenei si eu vreau alta. :D

De ce nu merg pe bmw in continuare? deoarce e tractiune spate iar iarna cand merg unde stau ai mei sunt cam 5 cm de zapada pe drumu principal si e nasol cu ea, in sensul ca  cu toate esp-urile si abs-urile si toti dumnezeii ca nu ajuta cu nimic.In schimb iarna mergem cu fiesta si face fata cu brio si nu mi-e frica sa fac depasiri cu ea +  plus ca bmw-urile astea dupa 2005 (2006 in sus) tot tinuta sportiva au (deci nu prea e masina de familie).
Mi s-a fixat asa pata pe passat dar acum totusi , care motoare is de evitat? Mie tot nu imi vine sa cred ca neamtu a fost asa prost si a scos toate masinile cu probleme, eu tot trag speranta ca e doar un lot si ca dupa vrio 5000 de sesizari  poate s-au trezit baietii si au remediat.

Mersi inca odata!

Edited by Cashgrab

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

bmw e90 la 7000 euro nu poate fi decat o cazatura in care ai nevoie de extrem de mult noroc sa fie o masina buna. tocmai ma pregateam sa spun ca la 5-6000 mai bine iei un e46 foarte foarte dotat (la masinile premium sunt diferente enorme intre nivelul de dotari) dar ai scris mai jos ca ai deja unul :))

 

cati bani ai pt masina? faci multi km pe an? ca daca faci multi km pe an eu nu as lua o masina cu foarte multi km (peste 250.000) pt ca in scurt timp o duci la 300-350.000.

cred ca la 5000-6000euro nu gasesti passaturi sub 250.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

6500 euro am buget. asta fara inmatriculat doar banii de masina. o lugesc 2- 3 luni cu nr rosii dupa care din doua salarii o inmatriculez,

km multi nu fac decat ceva excursii 2-3 pe an si in weekend 120 km dus in tors. de la mine la ai mei si inapoie + plus ce fac prin oras...pana la un market, mall, cinema ce a mai fii. Nu stiu cum ziceti voi ca nu gasesti sub 250mii, cand eu am fost in piata si mai toate au 150mii 180mii...iar vanzatorii toti afirma cu incredere ca sunt reali, adica n-au nicio retinere plus ca atunci cand au luat-o asta au verificat si ei (ma gandesc) mai ales ca e foarte usor, te duci cu seria sasiu la reprezenta si-ti zic totul despre ea.Omu(vanazatorii/ul) care aduce isi pune si el 100 -200euro  sa-i iasa si lui un ban si nah, nu cred ca aduc masini doar asa sa dea tzepe. Si plus ca te uiti si dupa figura omului, daca e dubas sau nu. E cate un tziganoi din ala care sa-mi dea si gratis masina si nu as lua-o.

Pana la urma care-s motorizarile de evitat la astea passat b6 si audi..am dat acolo o lista BLK BLB...am auzit de astea doua pana acum, altele mai sunt?

Edited by Cashgrab

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Hmm...esti un om complicat..iti cauti o masina mai mult pt imagine, ca tot romanul ; vrei diesel desi faci putini km ; crezi ca exista pasaturi diesel pe piata la pret de ford focus care sa aibe sub 2-300.000 km pt ca asa se jura vanzatorii..normal ca toate au km aia pt ca asa cere lumea..daca ai vedea in piata una cu 300.000 km ce ai zice.? Cred ca nici nu te-ai uita la ea chiar de ar fi impecabila si foarte buna tehnic..iti iei cu 6500 masina dar nu socotesti ~ 500 euro DOAR consumabilele ( distributie + filtre + lichide ) ; sa numai zic de eventualele reparatii pt ca nimeni nu vinde masina noua, mai ales la banii aia ; majoritatea nu au carte servis la reprezentanta, si daca ai verifica fiecare masina in reprezentanta ai ramane fara bani si tot nu ai gasi una buna ; daca ai citi topicul asta ar fi multe de invatat. Vrei masina ieftina, buna, cu km putini care a costat 30.000 euro ; esti victima usoara pt samsari asa ca ai grija mare..decat sa te chinui sa eviti motorizarile cu probleme, mai bine cauta o masina BUNA indiferent de motorizare si care sa nu necesite investitii mari. Si golf-ul...nu este deloc o masina sportiva..a fost dintotdeauna o masina clasic, un hatchback calitativ. Din clasa sport este seat-ul ( exclus gti-urile de la vw , ma refer ca aspect ); mai bine cauta o skoda octavia / superb in banii aia..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

Skoda n-a schimbat nimic de cand ma stiu (poate putin crome), tata are de la firma o skoda octavia 1.9tdi din 2004 sau 5 nu mai stiu exact, are un bord asa parca ii o replica de vw si bordul acela iluminat cu verdele(e urat).E bunicica masina dar n-are prezenta scenica, imi place superb 2009-2010 dar de unde banii aia.

De benzina nici vorba , si sa o tin in garaj non stop nu mi-as lua benzina, sunt fan disel si asta nu mi-o poti scoate si daca as vrea sa o vand ...zi care e piata pentru benzina? e ca si cum as avea o raritate si colectionari nu sunt. Si oricum de as luat benzina cred ca cel putin odata i-as face plin de motorina doar asa din objinuinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Eu te as sfatui sa ai rabdare si sa cauti o masina cumparata din reprezentanta de la noi cu proprierar si carte service care sa i poti verifica istoricul dupa VIN masinii(stiu ca multi o sa spuna ca"masina rulata in Romania...bla, bla, bla) dar eu am cumparat un Seat Leon model 1P din decembrie 2007 1,9 tdi PD acum un an aproape si nu am investit un ban in el(doar cand a fost sa i schimb DOAR cureau de distributie conform manualului de service, pt ca absolut toate interventiile pana la mine au fost efectuate in reprezentanta Seat lucru pe care l am verificat f.usor cu ajutorul unui prieten) deci rabdare multa si cautari pe net(eu din piata nu mi am luat masina niciod.

Pot sa va spun ca am batut multe drumuri la diferiti clienti sa vad masinile de vanzare dar intr un final sunt multumit de ce am cumparat, a meritat asteptarea si efortul.

Zi frumoasa tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Da..rabdare..si..normal, totusi, masina corecta gasesti la bani corecti..eu mi-am luat masina dupa 2 ore dupa ce s-a postat anuntul pe autovit..si omul deja avea un client, dar am fost mai rapid..eu personal am mers cu un superb din 2006 ceva timp, full option ( orice chichitza a fost bifata din fabrica, piele crem, trapa solara, clima, pilot, tot ce se poate pune pe ea ), era 2.8 v6 192 cp..si era o super masina..gasesti si 1.9 131cp, motoare fara prea multe batai de cap...si mi-a placut foarte mult ca masina ; cred ca intr-o comparatie se tine zdravan cu b6-le

Share this post


Link to post
Share on other sites
v@sy

Bmw e46 318, 1.9tdi 2005? Editie speciala?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri