Jump to content
22Vik

Sfat achizitie masina pana in 5-6000 euro!

Recommended Posts

bogdan_

In bugetul din discutie recomand Golf 5, Jetta sau Passat 1.9TDI sau 2.0TDI.

Edited by bogdan_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr.L

3 masini de genul au fost ieri, azi disparusera. Printscreenul e pt studiu de caz. Pe mine ma intriga mecanismul unui asemenea pret...or fi dauna totala?

Revenind la treburi mai lumesti, ce masini mici, dar cu motor (nu hamster) s-ar gasi in 4-5000 EUR? Audi-ul A3 de mai sus l-am notat si il cercetez.

Edited by Dr.L

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biziday

Dupa 3 ani, am decis sa vand batrana doamna... VW Bora 2001, ALH... nu va pot spune cat de rau imi pare. E cel mai reusit motor pus pe o masina. 0 lei bagati in el. Doar reconditionat TURBO(cauza soferului nu a masinii). Cine are putini banuti si vrea o masina buna, cautati acel motor.

 

Bun, sa revenim... Am vazut "n" anunturi cu VW Golf 6 pana in 6000e. Motorizare 1.6 diesel an 2010-2011

De exemplu : Acest model...

Sau acesta...

Ce sense am sa iau un model Highline in 6000, sau ce alta alternativa as avea in acesti bani?

Share this post


Link to post
Share on other sites
trust_24

e o loterie sa iei din romania la banii astia :(

m-am convins si eu, daca nu vine din surse sigure, masina sigur are istoric ascuns, fie km.. fie daune

era gata gata sa iau un touran, am aflat ca km cumva erau aproape de reali, si in ultima clipa m-am gandit sa scot si raport de pe autodna...

surpriza.. masina avuse o coliziune in 2013 si cu o reparatie in valoare de 12.000 euro!! deci accident nu gluma...

Edited by trust_24

Share this post


Link to post
Share on other sites
NIO95

Buna, in perioada urmatoare (toamna-iarna) o sa vreau sa schimb masina si am inceput sa ma uit dupa anumite modele si astept eventuale recomandari/pareri

- buget 6000 euro doar pentru masina, fara taxe si eventuale "reparatii"
- ma gandesc la diesel, deoarece fac aprox 1500 km pe luna, 70-80 pe zi, preponderent in afara orasului (50-60 exterior si 20 in oras)
- intretinerea sa fie ok din punct de vedere financiar și un motor fiabil. 

Aștept păreri/sugestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alin100

Salutare,

 

As avea nevoie de ajutorul vostru deoarece as dori sa achizitionez sau mai bine, sa inlocuiesc prezentul golf 3 1997 care da semne de oboseala.

Buget:4000-5000 euro

Tara de origine: Germania

Marca: Aici sunt intre Vw/Audi..

Ca si informatii as dori un euro 5, motorizare pe benzina, eventual niste senzori de parcari/ac. In rest ce o sa fie...

Acuma inca sunt in dubii daca sa raman tot la benzina sau motorina...

Majoritatea timpului il petrec la munca. Dimineata la munca, las masina 8 9 ore in parcare, seara inapoi acasa. Re-run every day. Sambata duminica eventual 100km pana acasa o data la 2 3 saptamani. Din start m-am gandit la benzina pt ca oras/bara la bara seara/frecaus treapta 1 2 1 2.

 

Voi ce ziceti?

 

Pana acuma am vazut niste modele Golf 6/Golf 6 variant/Golf plus/Touran...

Mi-a facut cu ochiul golf 6 varian 1.4 TSI 122 cp. Ceva pro cons?

Astept parerile voastre. Chiar sunt curios...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jancsi90

Buna ziua! 

Care este cel mai fiabil motor din grupul VAG? Am un Octavia 1.6 TDI CAYC dar nu sunt multumit deloc, problemele cu EGR si cu injectoare sunt foarte costisitoare. Pe an fac 14000-18000km. Nu vreau sa aud despre TSI pentru ca are tot probleme cu lantul... 

Ce recomandati?

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

alin1000, in locul tau, la bugetul tau as merge clar pe benzinara. Vrei un motor simplu, fiabil, fara turbo, euro 5, gasesti 1.6-le MPI. An fabricatie pe Golf 6 sau Golf Plus, 2009. Dupa acest an, benzinar doar TSI-uri mai gasesti. Evita 1.4 TSI de 160 de cai, e pretentios si 1.2 TSI, care e din nou cu probleme. Vrei TSI, mergi pe 1.4 de 122 de cai. Da sa ai siguranta unui istoric corect. Mai ales pe parte de distributie. Daca gasesti o masina ingrijita si service corect, eu clar as lua 1.4 TSI de 122 de cai. Daca la un moment dat ajungi sa schimbi distributia, aia e. O schimbi. La cati km specificai tu ca faci, si sa schimbi distributia aia dupa ce iei masina, sa fii tu linistit, pe urma cativa ani buni ai pace. Informeaza-te de motoarele pe benzina aici pe forum, sunt topic-uri dedicate. Unii hulesc TSI-urile, altii spun ca sunt ok. Si eu sunt de aceeasi parere. Cat timp gasesti o masina onesta, corecta, si stii pe mai departe de unde pleci, si o intretii corespinzator, nu are ce sa fie nasol.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai.onu94
în urmă cu 10 ore, jancsi90 a scris:

Buna ziua! 

Care este cel mai fiabil motor din grupul VAG? Am un Octavia 1.6 TDI CAYC dar nu sunt multumit deloc, problemele cu EGR si cu injectoare sunt foarte costisitoare. Pe an fac 14000-18000km. Nu vreau sa aud despre TSI pentru ca are tot probleme cu lantul... 

Ce recomandati?

Cauta un 1.9 tdi de pe un passat b5 sau golf 4 daca vrei doar fiabilitate.  Lantul ala la tsi nu mai e asa o mare problema, il schimbi si aia e. Te costa putin mai mult decat sa schimbi distributia la tdi si dupa stai linistit 80-100.000 km fiindca au tot aparut variante mai noi de lanturi si sunt mai ok acum,. Plus ca poate e deja schimbat de vechiul proprietar si mai scapi de o cheltuiala in viitorul apropiat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

in afara de distributii sa inteleg ca 1.2 tsi sau 1.4 tsi 122cp sunt rezistente? tin la km peste 150-200.000 sau apar si alt gen de probleme?

Edited by bossake

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Este un coleg pe forum ce are topic in sectiunea "Masina mea". Are un Golf 6 Variant cu motor pe benzina (1.4 TSI-ul) si dsg. Din ce am mai urmarit topicul lui, a cam sarit de mult de 200.000 de km. Cat timp grijesti exemplar de o masina, te bucuri de ea mult timp. Acuma fiecare intelege ce vrea din a griji de o masina. Este relativ acest aspect din punctul meu de vedere. Pana la urma si un motor 1.2 TSI sau 1.4 TSI daca esti atent cu el si schimbi tot ce ai de schimbat la timp sau cand iti apare o problema, o rezolvi imediat, pai atunci masina aia este in stare buna.

Edited by LUFY
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

1.2 TSI am avut si, pentru ce era, a fost foarte ok masina, mai ales dupa Stage 1. Bine, nu am mers 200.000km cu ea, am dat-o la ~60.000, dar am vazut masina pe strada la 4 ani dupa ce am dat-o si parea ca atunci cand am vandut-o. Cumparatorul m-a sunat la un an dupa achizitie sa-mi spuna ca nu-i mai merge cheia, i-am sugerat sa schimbe bateria si asta a rezolvat problema, asa ca tind sa cred ca m-ar fi sunat daca avea probleme cu motorul... :) 

Am schimbat distributia sub garantie, da, dar aici sunt 2 chestii de luat in calcul. In primul rand nu as cumpara o masina second-hand fara sa-i fac distributia imediat dupa achizitie (plus o revizie completa), indiferent de hartiile pe care le are (exceptand masini pe care le cunosc, evident); si in al doilea rand, ultima versiune a kit-ului de distributie (lant + intinzator) aparent a rezolvat problema asta. Cum motorul nu are alte bube cunoscute sau raspandite eu nu consider chestia asta un impediment la achizitie, atata timp cat se ia in considerare costul schimbarii distributiei dupa achizitie.

Pana la urma BMW-ul are fix aceeasi problema la 2.0 diesel (si alte cateva motoare pe langa) si totusi se vand ca painea calda asa ca... na

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Urmeaza ca peste 1 - 2 luni sa imi vand masina actuala :( si sa incep cautarile pentru un G6 1.4 TSI, 122 cp..cu ceva dotari..

M-am tot uitat pe mobile.de si am gasit cateva in jurul a 6500E cu ~ 150.000 km, majoritatea cu kitul de distributie schimbat.

In cazul in care sunt oameni aici care au de gand sa vanda sau stiu/gasesc ceea ce caut, va rog lasati linkuri sau PM.

Avand in vedere ca masina actuala am cautat o vreo 3 luni..nici nu vreau sa ma gandesc la ce urmeaza :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GabiAB

@DivinE13Exact cum zici si tu, timp de 2-3 luni am urmarit si eu piata (mobile, autoscout si ebay), am contactat persoanele/handleri si am pregatit intalniri.

Sfatul meu: NU handleri/autohouse!! Experienta mea a fost: 90% persoane de origine balcanica. Exact precum niste samsari de la noi, toti le aranjeaza si le ascund defectele - in loc sa le repare. Apoi lipsa TUV si istoric dubios. Singura experienta placuta a fost cu o afaracere de familie a unor nemti din Augsburg. Am discutat preferinte, buget si pe urma am trecut la parcul auto. Aveau si masini mai ieftine, dar nu erau inca puse la vanzare deoarece mai aveau de rezolvat probleme in service. 

Multa bafta!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
alin100

Salut,

 

Am mai intrebat odata aici pe forum despre un GOLF 6. Buget, 5000 euro maxim. 

Ce sa aleg intre un golf 6 benzina vs diesel? Merg cam 10-15 km pe zi pana la munca si inapoi si eventual in weekend iesire in afara orasului.(plus vara/iarna ceva excursii/plecari la munte mare).

Daca merita diesel, si daca da, ce motorizare sa aleg intre 1.6 si 2.0. Care e mai fiabila, putin stricabila?

 

Am condus azi un passat 2.0 140cp 2011 facelift si am ramas uimit ce fel se misca o masina diesel in oras. Totul e superb de la a frana/schimba viteza/apasare pe pedala de acceleratie.

Acuma sunt foarte nedumerit intre 1.4 tsi 122cp si un diesel.

 

Need help.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Nu gasesti golf 6 in 5000E, poate doar 1.4 MPI.

Intre 2.0 TDI si 1.6 TDI as merge pe 2.0 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri