Jump to content
22Vik

Sfat achizitie masina pana in 5-6000 euro!

Recommended Posts

Cashgrab

Bmw e46 318, 1.9tdi 2005? Editie speciala?

Bmw e46 318, 1.9tdi 2005? Editie speciala?

scuze e 2000cmc ala de 110 cai daca nu ma insel...tre sa ma uit in talon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Eeeee, de bani nici nu am pomenit dar buna afirmatia"masina corecta la pretul corect"insa nu am platit cu mult fata de ce am vazut pe net"aduse de afara"dar satisfactia de a stii istoricul masinii au facut cei 300/400/500 € platiti in plus(atat as fi platitit timbrul de mediu daca era importata).

Edited by romytaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

eu te as sfatui sa te uiti si la japoneze,de exemplu o honda acord 2005-2007 care o gasesti la un pret decent si poate si diesel,desi benzina e sfanta. Am un amic si a luat o honda acord 2005 2,4 benzina din 2005 cu 3000 eur si 450.000 km ,iar masina merge brici,nu papa gram de ulei iar de fugit mananca pamantul,nu bate,nu troncane.....(distributie pe lant si fara turbo dar 190 cp)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

..fiecare cu pasiunile lui..insa, impozitul, rca-ul, consumul,intretinerea..? Plus ca la 450.000 km pe drumurile noastre ( chiar si adusa de afara si plimbata pe aici ) va fi o "comoara" de masina..si cum japonezele sunt scumpicele la intretinere si piesele mai mult pe comanda..e de vis !

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

impozitul este 800 ron,rca nu stiu,iar consumul este undeva la 9-11 /suta la um mers mai accelerat,in bucuresti ii arata in bord 10mediu. nu stiu cum sunt la intretinere,dar nici cu vw sau audi nu imi este rusine si decat o gramada de probleme mai bine ceva mai scump dar mai bine lucrat.

Skoda superb 2007-2008 motorul de 1.9 tdi de 115 cp are probleme cu axele cu came si semeringurile de la ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Audi e f.scump la intretinere din cauza suspensiei"multi brat" din fata, Opelul modelul mai nou va dau ca referinta doar kitul de ambreiaj(in jur de 1000 euro)dupa 2006 unele din modelele de Passat au trecut pe suspensia fata la"bratul clasic" cu 2 bucse, pivot, bieleta antiruliu, bieleta directie cu capat de bara deci..ok la intretinere dar motoarele de 2.0 l cu DPF si cel cu 2 axe cu came dau batai de cap, si lista poate continua cu motoarele CR de la vw, ford, renault(vorbesc din prisma meseriei mele).

Aurelian.

Sa te corectez putin, e vorba de ax cu came, tacheti, si cuzinetii axului si asta deoarece majoritatea dintre noi schimbam uleiul la 15.000 de km.

Eu personal schimb uleiul la 10.000 si folosesc Repsol elite 5W40 care e full sintetic care se preteaza si la interval de schimb long life dar...

Edited by romytaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Da normal, dieselurile in general sunt problematice...de aceea personal prefer benzina...dpf + egr + turbina + injectoare + volant masa dubla + problemele specifice fiecarui motor, sunt piese care atarna greu la buzunar ; dar asta cred ca o stie aproape fiecare om ce intentioneaza sa si-l cumpere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

eu am la munca 2 skoda superb si la amandoua s au schimbat de 2 ori axul cu came intr-un interval de 300.000 km,plus ambreiaje,sistem de climatizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Pai mai adaugam in calcul"factorul om" sau "senzorul dintre volan si scaun/pedale.

Toti stim ce se intampla cu masinile de firma, dar eu am purtat o skoda octavia 7 ani la care am schimbat ambreiajul la 290.000(cu o conversie de la ambreiaj cu masa dubla la ambreiaj cu masa simpla)apoi am vandut o la 440.000 cu km in bord nemodificati in orasul meu binenteles la"pretul corect"la km ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

pana acum doar motoare de maxim 2.0 am avut si nu vreau sa trec la mai mari, deoarce e mai mare impozitului, poate cand fac si eu o firma sa produca 2000 euro asa lunar atunci ma voi gandi la una cu mai multi cmc. Am condus vw phaeton 3.0 diesel... e avion cu cutia aia automata...(evident pentru cine nu conduce zilnic astfel de masini).

N-are rost sa vb de eternica diesel vs benzina, prefer diesel chiar daca trebuie "sa ai mai multa grija de ele". Parerea mea e ca atunci cand ai un diesel, e ca si cum ai un fotomodel, n-o poti tine frate cu o shaorma si sa ai pretentii sa spele si sa calce rufe si sa faca curat in casa. Ea trebuie sa fie acolo... bibelou... sa straluceasca.

Opel nu iau nici gratis, va duc la ai mei in localitate sunt 5800 de oameni in toata localitatea aia, 3000 pensionari si restu famili pana in 40 de ani. :)

Vreau sa zic ca peste 50% au opel de toate natiile. Toti sa plang de ele, dar nu au cui sa le vanda sau n-au bani sa-si cumpere alta....unu cu opel vectra diesel se plange ca-i consuma cat o benzinara(11l-12l), unul cu opel astra break a luat-o cu 5000euro modelu ala mai nou (2007 cred), pana acuma a mai bagat inca 5000 :)) ba l-a lasat cutia de viteze, ba nu stiu ce... mereu i-am vazut-o pe trailer...La opel toata faza e ca se gasesc usor piese din dezmembrari..la fel si golf-urile


acu vad ca am zis ca detin un bmw 1.9TDI e46, in talon scrie 1998cmc, am facut ca si preturile alea 13.99 lei si cand ma intreaba cineva cat costa zic 13lei( dupa virgula nu mai conteaza) :)) :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Da bine..e alegerea ta..nu vad comparatia cu fotomodelul..poate cu un milf, fiind vechi, galagioase, cu multi km, predispuse la investitii si costisitoare...fata de un benzinar turbo, care ofera senzatii, putere, silentiozitate, costuri mai mici de intretinere, caldurica iarna, etc. Pai probabil prietenii tai vroiau la fel ca tine masini ieftine dizal care sa consume putin ; sa fie mai noi si cu km putini in bord ; am doua opeluri, unul cumparat de nou acum 6 ani si altul care e la mine din februarie. Benzina ce e drept ; consum urban 8 si 6 extrurban ; in ambele nu am investit 1 leu ! De orice masina te vei plange atunci cand o vei lua de la samsari din targ care se jura ca au km reali ; discutia asta e interminabila, eu ma retrag. Multa bafta in luarea unei decizii !

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Buna remarca Chasgrab.

Off topic.

Mojoritatea am trecut de la tdi cu pompa VEP(care erau ca"tancurile") la tdi cu PD/CR cu DPF sau fara dar nu stim un lucru, motoarele tdi de generatie nou functioneaza intr un regim de turatie mai ridicat(au o ungere mai"precara"), au EGR comandat electric iar valva shoot off la CR este separata fata de EGR si comandata electric(nu vreau sa intru in amanunte), deci un condus cu turatii peste 2000 si un schimb de ulei mai des duce la o viata mai lunga a axului cu came tacheti, lucruri care pica cel mai des.

Seara faina tuturor.

Edited by romytaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites
ank994

cand platesti pe o masina 20% din valoarea ei de noua si te astepti sa nu bagi bani buni in ea cred ca ai o problema serioasa de rationament.ideea e  ca nu se mai fac masini ca pe vremuri sa tina o viata.traim intr- o societate de consum si piesele trebuie rulate.spuneai de audi a5 la 10.000 de euro dar daca tu aia o numesti masina inseamna ca avem diferente mari de opinie .tu incadrezi o marca ca fiind buna sau proasta dupa cum se prezinta masinile altora(sh-uri ieftine ) despre care nu prea cunosti ce s-a intamplat cu ele in viata lor ceea ce e gresit. cumpara ce masina consideri pentru ca pana la urma fiecare face ce vrea cu banul lui. 

si apropo de salarii ca nu ma pot abtine ,iti dau doar un exemplu :director de firma cu 2000 de angajati care a avut logan 5 ani de zile luat de nou(masina personala).omul castiga cam 3000-4000 de euro pe luna.Cred ca ai inteles ideea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cashgrab

cunosc persoana care are multi bani si n-are masina...merge cu taxi si in rest doar elicopterul lui personal...deci deja vorbim altceva...eu am zis general si cam asta e adevarul

Edited by Cashgrab

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bvlgari

Salut nu stiu daca am postat unde trebuie dar nu pot crea un topic nou..vroiam sa stiu si eu ce parere aveti legate de aceaste masinii raport calitate / pret..

 

l-am sunat au spus ca au fost inlocuite injectoarele :) cunoscuta problema..am si un VIN + NU ARE TAXA PLATITA asta la passat la golf inca nu stiu nu a raspuns:D 

 

http://www.autovit.ro/show?id=C34308790

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34331178.html

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Pai e afacere proasta cu amandoua cu taxa, iar despre km no comment mai ales cand vad 165/175/186k km.  Si-a luat o fosta colega azi un citroen c4 1.6 hdi 110cp din 2005/06 cu cica 176 000km. a dat pe masina 2600 euro, ia dai un search pe mobile/autoscout24 sa vezi panarame la banii aia cu 350-400 000km.

 

Ocazional ma mai uit dupa masini, echivalent in banii ce i-am dat eu pe a mea., am dat search pe autovit azi dupa niste bmw-uri in bugetul de 6500E, pai 99% din ele aveau sub 200 000km, m-am enervat si am pus de la 235 000km in sus si am ramas cu 9 masini, e posibil asa ceva?

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bvlgari

Tot caut masina d 2 luni jumatate deenman ..am vazut golf-uri 1.9 / 2.0 ...toate cu multe probleme :(....n-am gasit nimic cat de cat acceptabil pana acum...toata lumea ma tampit sa ma reorientez numai stiu ce sa zic asteptarea asta ma omoara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishutz

Nimic in vestul tarii? Acolo e lumea mai ok decat in sud unde stau eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Vrei neaparat diesel? daca iei benzina iti scazi sansele unei tepe/km multi/bani investiti ulterior.

 

Ce am adunat fugitiv de pe autovit, suni intrebi vezi cum se prezinta vanzatorul la telefon. Printre primele intrebari puse sa fie : sunteti primul proprietar?apareti pe actele masinii? asa scapi de posibili tepari care sa te faca sa bati sute de km.

 

- recomand daca iei masina din Ro de la unic prop o verificare a numarului de km la reprezentanta-

 

Avem asa:

http://www.autovit.ro/seat-altea-C34347386.html  - altea - nu tocmai o masina pt tineri, nu e sport, insa are motorul de 1.9 si doar 85 000km- problema majora e ca este euro 4 si taxa merge sus de tot- suni si intrebi de taxa

http://www.autovit.ro/ford-fiesta-C34500275.html - ford fiesta- masina de noua din ro-  92 000km- masina buna pt oras si pt iesiri inafara dar rare si cu maxim 2 persoane+bagaje-

http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C32912732.html - m. lancer- 120 000km - prim prop taxa platita - e ok daca las ceva la pret-  

http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C34427412.html    - asta mi se pare destul de ok - 120 000km - nu e tocmai cea mai sprintena masina dar e decenta pt daily drive- drumuri lungi- concedii- in nici  un caz masina de tinut 90% in oras. la fel cu lancerul de mai sus.

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C33915522.html   - prim prorietar se jura ca are 87 000km- o masina decenta, bagi benzina si mergi, fara mari probleme, consumabile ieftine, singurul minus e consumul putin mai mare decat celelalte masini de mai sus, daca faci preponderent oras si vrei neaparat golf asta e masina buna, sa mai lase putin la pret.

 

 

Atentie nu am vrut sa-ti dau masini aduse din germania, in nici un caz din gama VW/Seat- sunt manarite maxim la nr de km. insa totusi poti merge si pe asa ceva: http://www.autovit.ro/volkswagen-polo-C34129547.html - are doar 2 usi, in rest e decenta, verifica km cu atentie la asta.

 

Repet, daca nu vrei mari batai de cap- in 5000 euro cauti exact asa ceva : http://www.autovit.ro/citroen-c4-C34503787.html - problema la masina asta nu e ca-i usor atinsa (e aproape nimic, se rezolva)- e ca trebuie verificat la sange vanzatorul pt ca el sustine un nr de km foarte greu de crezut, insa se poate verifica usor, de ex logic ar fi sa aiba cauciucurile cu care a venit masina din fabrica, pt ca nu se uzeaza in 28 000km.  Apoi daca nu este el primul proprietar pa si la revedere, e clar ca sunt manariti. Atentie, se prea poate sa fie masina cu dauna totala trasa pe dreapta dupa 1-2 ani de la fabricatie si refacuta acum recent, chiar are nr -ul ala de km dar e facuta praf.

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
BubuBeshi

Ref. anunt Golf 5 variant: Voi, cei care recomandati masini samsarite, ati vizitat vreodata vreun parc din acesta auto si daca da, v-ati mai intoarce vreodata acolo? Intreb la modul general, n-am nevoie de exemple punctuale, pt ca stiu la randul meu o masina buna cumparata dintr-un astfel de parc, dar pt care s-a platit "comisionul" aferent, vreo 500 de Euro peste pretul de piata (pret corect pt o masina corecta, nu chilipiruri). O a doua pe care o stiam, am revazut-o acum 2 saptamani si este la pamant, dar intr-adevar a fost prost exploatata si intretinuta. Insa, n-am vazut niciodata o masina care sa ajunga in halul ala intr-un an de condus doar in Bucuresti.

PS: Am vazut doar anuntul cu Golful 5 Variant, cel cu C4 (ce pare a nu fi samsarita) pt ca cea de-a doua masina despre care vorbeam era un C4 1.6 HDI si cel cu Polo... imi place acel Polo :).

 

LE: @deenman: Nu lua personal intrebarea mea. Celelalte doua masini au fost propuneri pertinente, iar constatarile tale pt fiecare propunere demonstreaza ca nu fluieri pe campii.

Edited by BubuBeshi

Share this post


Link to post
Share on other sites
kunalex

Salut baieti,

 

Sper ca nu fac repost.

 

Eu am un Golf V break, din 2007, motor 1.9 TDI. Recent am avut niste probleme cu el si m-a costat ceva reparatia. Pana acum am avut doar diesel, de la BMW la VW si toate m-au lasat. Ba turbina, ba filtru, etc. Costisitor un diesel, dar in ceea ce priveste consumul, tot timpul am fost multumit.

 

Acum am nevoie de niste sfaturi. Caut un benzinar, care sa nu ma lase la greu la deal, dar care sa nu pape mai mult de 7-8 in oras. Preferabil din anul 2009+. Bugetul meu ar fi 7000-7500 eur si sunt dispus sa merg si in Germania dupa el (mobile.de). 

 

Eu as vrea sa raman in familia VW, dar am auzit ca pe benzina sunt probleme. De asemenea, mie imi place foarte mult Golf VI, hatchback (chair daca am 1.90m..).

 

Pana acum am gasit ce mi-ar placea, dar papa cam mult un A3, 1.6, 102 cai cu 10 consum in oras.

 

Voi ce recomandari ati avea? Eu circul enorm de mult in oras, de aceea nu prea ma avantajeaza Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Dupa parerea mea, 7-8% benzina exclusiv urban pe o masina din clasa compacta poti obtine cu un motor de generatie noua mic (e.g 1.2 TSI).

 

Urban, as cauta un Polo/Fabia, dar nu stiu cum te simti tu intr-o astfel de masina la inaltimea ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

1.2 TSI 105 cp ; altceva la consumul ala nu gasesti...si asta daca vei merge economic ; o skoda octavia ar fi ok pt tine ? dar nu vei gasi la km putini...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

nici 1.2 tsi nu ia 7-8 in oras decat intr-un oras mic, sau intr-un oras mare in weekend, noaptea etc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
kunalex

Skoda Octavia mi se pare prea mare pentru oras. Nu prea gasesc cu motorizarea ce mi-ai zis tu.


Eh,  cu Polo am experiente neplacute. Am avut si scoatea 10-11 in oras, pe benzina. Si era un gandac de masina. Golf break ce am acum scoate mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri