Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

da.mi se pare cam scump.amabilitatea asta cam costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la inspectia de iarna (postul de mai sus al lui Riddler) , parerea mea este ca oferta se adreseaza doamnelor pretioase sau celor totalmente atehnici. Am vazut si eu un astfel de pliant, si operatiunile sunt: verificarea lamelelor de stergator, a instalatiei de climatizare, a nivelului lichidului antigel, al lichidului de parbriz, al starii profilului anvelopelor cat si gresaje la balamale si incuietori (unde este cazul) . Ei bine, aceste verificari pot fi facute zilnic printr-o simpla aruncare a privirii , de catre un sofer cu experienta. Doar la capitolul lichid de racire iti trebuie un densimetru care costa 15 ron . Pt balamale si incuietori se poate folosi cu succes un lubrefiant universal imbuteliat in flacoane sub presiune (gen wd40).

Aceasta verificare nu te scuteste de eventuale probleme sau reverificari pe parcursul anotimpului rece, let's face it: cine de aici nu isi da seama ca nu-i merge climatizarea sau ca lamelele stergatoarelur nu mai sterg cum trebuie? Sau cine nu realizeaza ca are profilul anvelopelor neconform sau nu mai are lichid de spalat parbrizul? .....

Nu vreau sa par malitios, dar bine ar fi sa fie mai mult loc in service-uri pt probleme reale, sau pt revizii obligatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Constat ca nu prea s-a mai atins nimeni de topicul asta... din pacate! As fi dorit sa mai aflu ce preturi de revizii se mai practica pe la reprezentantele noastre dragi. Ma apropii de cea de 15000 de km si nu stiu la ce ar mai trebui sa ma astept, in lumina crizei asteia si plus euro care a luat-o razna rau...sper sa nu fiu considerat off-topic, dar ma gandeam ce bani sa imi pregatesc. Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost sub 10 mil revizia de 15,000 la un Porsche aici in Bucuresti, nu stiu care ca mi-a dus-o un prieten care cunostea lumea pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa fac un new topic, dar nu ma lasa. in fine, adaug aici si daca nu este potrivit rog administratorul sa faca un now topic.

am un vw passat 1,9 tdi 105 cai. momenatan am 117.000 km

intrebarea este la cati km se face distributia?

in carte spune asa, la motorul pe care il am, la 180.000 se verifica cureau (deci se verifica, nu se inlocuieste), iar la 240.000 spune ca se inlocuiesc rolele.

mentionez ca, cartea este cea originala, in romana, pe care am primit-o o data cu maisna atunci cand am cumparat-o de la TESS Brasov.

la service vreau sa va spun ca au vrut sa imi faca distributia la revizia de 90.000, bineinteles doar pentru a mai scoat un ban in plus in plina cria financiara pe piata auto.

eu nu inteleg un lucru: de ce au pus in cartea tradusa in romana chiar de importatorul vw in romania, ca se fac anumite lucruri la un anumit numar de km, si apoi la service autorizat tot de ei (Tess bv) iti sugereaza ca ar trebui aceleasi lucrari facute mai repede (poate chiar jumate din nr de km recomandat in carte) din cauza conditiilor din romania. Pai nu era mai simplu cand traduceau in loc de 180.000 km verificarea curelkei sa puna 90.000?

Deci am rugamintea cine are acelasi motor sa imi spuna la cati km a facut distributia

multumesc

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar la romani e boala _schimba distributia_ boala grea... Eu zic sa iei in seama manualul ca astia de la service-uri lucreaza dupa ureche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era un post exact pe aceeasi tema scris de un coleg de forum care vroia sa ii dea in judecata pentru ca apare diferenta intre ce zice cartea (la 180 K) si ce zic ei (adica mai repede de 180). Nu am cunostinta daca a materializat amenintarea insa e foarte suspect cum fixeaza ei intervalele de service. De la 180k la 150K e ceva diferenta, unii fac distanta asta in unul sau 2 ani de zile, nu mai vorbesc ca vor sa schimbe la 90k curea originala - e hotie curata.

Am inteles ca nu circulam in RO ca in DE si ca in timp ce ei dau bice pe autobahn cu 200 la ora in mod constant noi ne taram prin gropi cu 130 si e normal ca la acelasi numar de kilometri, cureaua neamtului sa se uzeze ceva mai putin decat a romanului (ca neamtul merge in treapta a 6-a by default, pe cand noi astialalti cam rar ne atingem de viteza a 6a - ma rog, care o avem)

La fel, am inteles ca neamtul face 200k in 2 ani in timp ce romanul mai greu - si cureaua cica imbatraneste si daca sta pe loc. Ok, am inteles. Dar care e regula dupa care reduc ei intervalul? Au ceva ecuatie? Vreau sa o stiu si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte opinii? a mai facut cineva distributia pana acuma si la cati km? o opinie de-a cuiva care lucreaza printr-un service?

multumesc

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi duce la Cardinal Motors Constanta pentru revizia de 15000Km , asta pentru ca deja sunt la limita cu km si serviciul nu imi permite alta alternativa deocamdata. Am fost "avertizat" sa imi pregatesc vreo 9-10 milioane (ce i-o face la masina de banii astia, sincer nu stiu, dar o sa aflu pe pielea mea). A, si inca ceva, pentru cei interesati, se accepta o depasire a intervalului de service cu 500-700 Km maxim. Cat de indulgenti sunt ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obsess3d - te rog sa ne tii la curent cu ceea ce "ti-au facut" la revizie. Dupa cate stiam eu (asa scrie in cartea service) la 15000 km se schimba doar uleiul si filtrul de ulei. Mi se pare exagerat 1000 ron pentru asta. Dar suntem in Romania unde hotia este lege. Sa zicem: ulei 4,5 litri = 200 ron, filtrul 50 ron si 750 manopera sa schimbe uleiul? :ceuameni: :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victor: asa am facut si eu socoteala, deci ce e suplimentar ar fi filtrul de combustibil si filtrul de polen, si nici asa nu duce la 10 mil. O sa postez imediat ce se intampla evenimentul. Oricum, daca am de ales, o sa le cer sa respecte planul de service, ceea ce duce la schimbarea a doar ceea ce ai amintit tu: ulei si filtru, plus filtrul de aer. Filtrul de aer il vreau eu schimbat, la ce jeg e pe unde umblu eu mai des cu masina...

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie 15000, 19.01.2009, Scorpion Galati:

- 4 litri ulei 5W30, norma 507.00 (pentru DPF) si filtru de ulei obligatorii;

- optionale, solicitate de mine: filtru de aer, polen si de motorina.

TOTAL: 798 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee, asa da. Eu un pret mai decent. Filtrul de motorina puteai sa-l mai lasi pana la 30000 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile cu revizia stau cam asa: azi dimineata la 8:30 receptia masinii. Discut cu tipul de la service ce se schimba, si pana la urma, dupa ce am mai reflectat, zic sa schimbam tot, toate filtrele. Ok, la 9:40 m-a chemat sa ridic masina. Lucrarea era gata. Bun si acum desfasurat:

service schimb ulei - 65 lei

filtru motorina demontat si montat - 65 lei

filtru aer demontat si montat - 39 lei

filtru polen demontat si montat - 26 lei

materiale mici - 15 lei

ulei texaco - 214 lei

filtru ulei - 30 lei

filtru combustibil - 110 lei

filtru polen - 48 lei

filtru aer - 62 lei

antigel - 8 lei

total factura 816 lei, din care 195 lei manopera. Mentionez ca filtrele de polen, aer, motorina sunt optionale la 15000Km.

Pareri: hmm m-am dus cu sperante foarte mici si sincer am fost placut surprins. s-au miscat repede si pretul bate cu cel de pe la alte reprezentante, ma rog ce am mai vazut eu pe forum. in ceea ce priveste treaba asta ma declar multumit. doamne fereste de altele mai grave! cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai stat langa ei exista marele risc sa nu fi schimbat nimic din filtrele mentionate - multi au patit-o. Incearca sa verifici doar filtrul de polen daca este nou (curat). In rest pretul mi se pare decent - cam pe aici se "invarte" la orice masina de provenienta straina. La ce service ai facut revizia? In Constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia la Cardinal Motors Constanta, iar filtrul de polen e verificat, si e schimbat...arata prea bine ca sa nu fie nou sau doar scuturat, si pe jos pe unde s-a umblat e plin de frunze si alte resturi, deci e clar, e schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michi - S-a discutat pe diferite arii despre schimbarea tuturor consumabilelor. Nu sunt lucruri complicate. Problema este ca atat timp cat ai masina in garantie esti obligat (sub sanctiunea pierderii acesteia) sa faci toate aceste operatii/schimburi la dealeri VW. Unii dintre noi (mai intreprinzatori), dupa expirarea garantiei fac singuri toate aceste mici operatii, rezultand o economie de cca. 45%, altii (ca mine) le cumpara pe toate de la magazine si merg la cate un mecanic priceput, in particular, realizand o economie de 30-35%, iar ultimii (care nu se uita la bani sau au masinile "pe firma") merg tot la dealeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva idee la masina mea cat ar costa o revizie ca ma apropii de 15000... si nu mi-am permis bmv sa aiba revizia la 60000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Pentru cel care era interesat de intervalul de schimbare a distributiei pot sa te ajut cu urmatoarea informatie:

In vara ma aflam in Germania cu Skoda O2 acelasi motor ca si al tau respectiv 1.9 TDI 105cp si am fost la o reprezentata Skoda in Stuttgart pentru a cumpara kitul original de distributie de la ei (e mai ieftin cu vreo 70-80E) si i-am intrebat la cat se schimba la modelul asta si mi-au zis 120.000km iar eu cum aveam aproape de 100.000 am zis ca e ok. Initial am vrut sa o schimb acolo pentru ca nu era mare lucru (aproximativ 380E cu tot cu manopera) dar am zis ca scutesc mai bine de 200E daca mi-o schimb la mine in service cand ajung acasa. Deci ei schimba la 120.000 acum mi se pare super aiurea sa scrie in carte ca la 180.000 se verifica (poate se verifica dupa ce a fost deja schimbata la 120.000) pentru ca eu nu stiu ca vreo curea de distributie sa reziste atat.. La mine cureaua arata foarte bine la 100.000 dar se vedeau usoare urme de uzura acele urme se vor accentua intr-un timp mult mai scurt deci cu siguranta nu se vor accentua in 80.000km pentru ca atunci ei nu ar mai avea nici un castig.. Si cand spun ca nu ar mai avea nici un castig am in vedere urmatoarele: Durata normala de viata este de 350.000-400.000km pentru un motor diesel.. asta inseamna 3 schimburi de distributie fata de 2 cum ar fi daca s-ar schimba la 180.000km ceea ce inseamna considerabil mai putini bani pentru ei. Iar daca socotim ca dintr-o vanzare de masina un dealer nu castiga o suma spectaculoasa ci adevaratul lui castig este perioada de garantie in care iti face tie service atunci lucrurile incep sa prinda contur.

ca sa revin la treaba cu reviziile de zi cu zi eu la Passat vreau sa-mi fac revizia in Austria (e mai ieftin si am si certitudinea ca tot ce se face la masina este real) deoarece eu la Porsche am avut niste experiente relativ neplacute cu "schimbul" de ulei trecut in factura dar uleiul ala nu stiu unde a ajuns... Mai mult de atat eu am luat masina din Germania si am ulei long-life dar o sa fac revizia undeva la 23-25000 pentru ca masina merge prin Romania si aici e mai mult praf decat in alte parti... Apropo de revizie in Austria pretul este undeva la 150-200E depinde de ce vrei sa inlocuiesti si am voie sa vin cu piesele mele atat timp cat sunt OEM (iar eu le achizitionez oricum mai ieftin decat de la ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizie 30k 20.10.2008

passat 3c

850ron

schimb ulei

filtru motorina

filtru ulei

filtru polen

filtru aer

stergere memorie defecta

manopera

Service rapid PBV1

tot ce am enumerat mai sus costau 350ron achizitionate din autostore...

senzatia a fost maxima, nu ma pricep la masini, dar filtrele + schimb ulei maxim 20 minute lucru care-l poti face chiar in spatele blocului.

1. La 30k nu trebuie schimbat si lichidul de frana? Eventual si placutele?

Intreb pentru ca am programare la PBV1 in cateva zile si vreau sa stiu ce sa le cer sa imi faca, ca daca le zic "SCHIMBATI TOT" mi-e sa nu ajung la vreo cifra astronomica.

2. Daca faci in "Service Rapid" poti sa stai langa masina?

3. "Senzatia maxima" a fost in bine sau in rau?

Modificat de Stecheru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La 30k nu trebuie schimbat si lichidul de frana? Eventual si placutele?

(...)

lichidul de frana se schimba la 2 ani sau 30.000 km :) ( eu unul cand l-am schimbat aveam 2 ani si 45.000 km ;), dar sunt persoane care in 2 ani fac si 20.000 km :) )

iar la 30.000 km iti verifica placutele si in caz ca sunt uzate abia atunci iti va recomanda sa le schimbi sau ti le schimba atunci pe loc :cool: (parerea mea e ca n-are cum sa se uzeze in 30.000 km placutele decat daca sunt de foarte, foarte proasta calitate :unsure:)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ei schimba la 120.000 acum mi se pare super aiurea sa scrie in carte ca la 180.000 se verifica (poate se verifica dupa ce a fost deja schimbata la 120.000) pentru ca eu nu stiu ca vreo curea de distributie sa reziste atat.

Din cate am auzit, noile curele de distributie folosite si la Passat au in compozitie kevlar care le face mai durabile (si probabil mai scumpe). Nu am certitudinea, doar ce am prins cu antenele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea mea scrie intervalul pt distributie 150.000 km.. e cam dublu sau triplu de cum erau obisnuiti mecanicii lautari...(care repara ca asa au vazut ca reparau altii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

probabil la fel e si la Passatul meu care este productie 2008, Skoda fiind productie 2005.. Eu sunt foarte atent cu distributia pentru ca stiu cat costa neglijenta.. dupa cum am spus eu am service auto si am vazut destul de multe situatii in care ajung motoarele dupa o curea rupta... Supape strambe ar fi ceva banal avand in vedere ca poate fi una dintre cele mai ieftine situatii..dar imaginativa o biela iesita prin blocul motor sau pistoane "scobite", chiulase sparte etc..

Kong scuze de offtopic dar chiar voiam sa gasesc un coleg cu un CR TDI de 170cp... Cum se comporta masina? Pentru ca eu am mers cu unul si mi s-a parut ca trebuie turat mai mult decat cel vechi (pe care il am si eu) pentru aceleasi performante... Ti se mai aprinde filtrul de particule dupa un mers indelungat in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!