Jump to content

Misfire ocazional pe un cilindru


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

O scanare cu vcds (vag-com) e cea mai indicata. Nu cred ca pompa de servo are legatura cu problema ta. Vezi ca sunt multi baieti care fac scanari gratuite sau pe putini bani si asa vei avea codul de eroare care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se manifesta si la mine la acelasi model , acelasi motor. Alalteieri am venit seara cu masina acasa, am parcat , toate bune si frumoase, si cand sa plec ieri dimineata , apare problema. Am dat la cheie a pornit , si cand sa cada acul turometrului la 800 de rot, a cazut de tot. Am mai dat la cheie de vreo 3-4 ori , a facut la fel , si am plecat cu taxiul. Seara cand am ajuns acasa i-am mai dat o cheie de curiozitate si invartea alternatorul dar nu a mai pornit deloc. Daca gasesti vreo rezolvare intre timp sa o postezi aici. Eu maine ma duc cu ea la service. Estimez eu ca ar fi pompa de benzina ( doar o banuiala )

BAFTA sa avem !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce insemna "short to plus" la pompa de servodirectie....

inseamna circuit deschis, posibil o siguranta arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminalexandrus

Asta stiu, problema e ca nu stie mecanicul ......

Am fost la tester si au pus-o la un dispozitiv numit tester TEXER, si au iesit probleme la cilindrul 2 si eroare la aliniamentul camelor pe cilindrul 2, care prin deductie logica nu ca ar fi spus-o cineva Bobina de inductie nr.2. Urmare Bobina 140 lei , montaj 40 lei, curatare clapeta EGR 170lei , tester 50 lei. Asa ca .......oarecum s-a rezolvat. Multumesc oricum pt informatii..!!!

Nu e nicio siguranta, am impresia ca e un fir pe undeva fara izolatie sau oxidat pe la conectori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa ne asculti sfaturile de a merge la un vag-com, nu la testere de astea universale, de ce mai intrebi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminalexandrus

Eu ma duc la service, dar nu sunt in pozitia de a pune conditii.....iar cand te duci la doctor nu-i spui ca tu vrei medicamente cu arome de ciocolata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminalexandrus

Iar referitor la problema, este cam pe ultima suta de metrii. Dupa ce am schimbat bobina de inductie, filtru benzina si curatat clapeta motorul a ramas blocat la 3000 de ture. Concluzia nu se alimenteaza cum trebuie, la scanare cu VAG eroare "Camshaft Position" pe cilindrul 2, care nu vrea sa se stearga si mai nou Engine Control Module: Check DTC Memory care din cate mi-au spus apare ca un scurt in calculatorul masinii, numai ca in principiul logicii daca ar avea scurt nu ar functiona. Raspuns: motorul nu este alimentat corespunzator, sfatul nostru este sa va duceti la reprezentanta sa va faca o scanare sa vedeti exact ce are si probabil o resoftare ar rezolva problema. Multumesc pentru sfaturi si idei!!! Astept si alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În adata pentru "Camshaft Position" zice aşa ca şi cauze posibile (le scriu în engleză ca să nu traduc prost):

- air gap

- insecure sensor/rotor

- wiring

- poor conection

- fuse

- distributor/camshaft alignment

- camshaft position sensor

Era interesant codul de eroare. Ce ţi-am zis este pentru eroarea 2113.

Dacă a apărut 01121, acolo scrie Camshaft position control, bank 2-mecanical fault cu următoarele cauze: wiring, fuse, camshaft position actuator.

Chestia cealaltă nu ştiu ce este cu ea dar cred că mai degrabă un contact imperfect decât un scurt

Dacă air gap înseamnă aer fals atunci poate fi o cauză destul de plauzibilă pentru problema ta.

Celelalte presupun verificarea mufelor, continuitatea circuitelor şi a senzorului în sine.

Ar mai trebui verificat senzorul lichidului de răcire, de presiune care nu dau eroare dar trebuie să arunci un ochi să vezi ce valori dau.

Ar mai trebui si o adaptare a clapetei (ar fi fost obligatorie dacă au curăţat clapeta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminalexandrus

Mi-a tocat toti nervii si de bani nu mai zic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic (mecanic neomologat, de cartier) cu masina ( pentru problema descrisa mai sus ) si tot ce a facut omul a fost sa o porneasca cu spray si anume "low temperature starting agent" , exact asa scria pe cutia spray-ului. A pornit masina, s-a scuturat binisor vreo 2 minute, nu s-a mai oprit ca pana atunci, se ducea acul pana la 500 de rotatii dupa care parca primea un boost si sarea la 1500, a tinut-o asa o vreme dupa care s-a calmat, am dat o tura de oras si de atunci masina porneste normal......In timp ce mecanicul umbla la motor, eu stateam in masina si la un moment dat s-a aprins martorul EPC in bord dupa care s-a stins. Cam asta e povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ai rezolvat problema?

 

 

 

 

 

___________________________________________________

Cea mai tare scoala de soferi din orasul tau o gasesti la permis-de-conducere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eroare P0302 misfire cylinder2  motorul tremura la relanti si martor check engine aprins...  Schimbat bobine intre ele, injectoare intre ele, inlocuit bujii si eroarea ramane aceeasi pe cilindrul 2. Scanteie vine, benzina are...

Verificat distributie, compresie... ok. Demontat totusi chiulasa, pistonul 2 si supapele de la cil2 au o depunere neagra ca si cum nu ar functiona normal... 

Supapele inchid - testate cu diluant daca curg... ramane sa analizez mai bine ghidurile de supape si chiulasa, dar par in regula... 

 

Urmeaza oricum sa refac scaunele la supape si sa pun chiulasa la loc dar ma tem ca pb nu s-a rezolvat...

 

Daca cineva a mai patit asa ceva si poate ajuta,  eventual probleme fire electrice sau calculator, nu mai stiu...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e problema cu supapele,e o boala a lor,motorul tremura rau si are oscilatie si parca zvacneste cand sta la ralanti,am vazut cu ochii mei 2 pe evacuare negre si 2 pe admisie(sper sa nu vorbesc prostii)  si dupa ce au fost inlocuite( eventual daca ai banutii toate 12 ar trebui) nu au mai fost probleme...Cati km are masina?

Verifica si cablajul de sub filtru de aer,dar daca spui ca ai vazut supapele si au o negreala pe ele,tind sa cred ca ele sunt de vina.Ciudat ca nu ti-a dat valoare diferita pe cilindrul 2 fata de 1 si 3 la testul de compresie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sunt supapele, am patit acelasi lucru la o Ibiza 1.2 12V 70 CP, problema s-a rezolvat prin schimbarea a 6 supape, curatarea temeinica (aceeasi depunere neagra ca si la tine). Daca tin minte bine, totul a costat in jur de 2400 RON, acum 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspunsuri ....si oricum daca tot e desfacut acum voi demonta supapele de pe chiulasa sa le rezolv sa vad si ghidurile si arcurile in ce stare sunt... sper sa fie de aici pb... revin dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si axele cu came ,lagarele lor mai exact,poate fi o problema si de acolo,eu am luat o masina  cu problema asta,proprietarul schimbase aproape tot ,pistoane,supape,tachetii hidraulici,arcuri,ecu,bobine,etc,,mai putin axele cu came,pentru ca totii mecanicii ii spuneau ca ele sunt bune domne' ,camele arata ca noi,dar nimeni nu a verificat si lagarele lor,aveau o uzura f mare,la fel  dadea missfire pe cil 2,si s-a remediat prin inlocuirea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce spuneai ca , compresia este ok nu trebuia sa mai dai jos chiulasa , orice defect la supape (indoire sau ca e arsa) se reflecta automat in lipsa compresiei , daca tot ai demontato si refaci si scaunele ,schimba si ghidurile la supape sa nu ai probleme pe viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu... am verificat supapele , 2 de la pistonul 2 se pare ca au inchis putin mai pe o parte, ghidurile au putin joc dar le schimb... ramane sa vedem daca se rezolva ceva :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum anticipam problema nu s-a rezolvat. Acum dupa reparatia la supape parca se aprinde si mai repede martorul check engine, motorul incepe sa tremure rau. Aceeasi eroare P0302 mysfire cilinder 2.

Nu mai stiu ce sa-i fac, ce sa mai verific. Totul pare in regula dar motorul tremura si apare aceasta eroare.

Ar putea fi ceva din ECU?... Dar daca am scanteie buna la cil 2, injectorul pulverizeaza benzina... compresie ok.... chia nu mai stiu.

Nu a  mai patit oare nimeni asta si pb sa nu fie de la supape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te mai intreb odata,ai verificat axele cu came in lagarele lor sa vezi daca au uzura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat axele si sunt ok... banuiesc ca spui de cele 3 lagare detasabile care se prind in capacul de la culbutori, pt ca celelalte 2 din capetele axelor cu came nu vad cu ce ar putea influenta defect la cilindrul 2.

Scuze dar deja chiar nu mai stiu... daca e o pb mecanica sau electrica?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are importanta,ai tacheti hidraulici,daca ai uzura in lagare,si la capete,presiunea de ulei se va pierde sus si atunci unii tacheti nu lucreaza in parametri,nu mai deschid supapele cat trebuie,daca nu ma insel a fost un coleg si aici pe forum cu aceeasi problema,a postat chiar si un filmulet,asta dupa  ce a montat si demontat motorul de 4 ori,schimbat absolut totul,mai putin axele impreuna cu capacul lor.Aceasta problema am avut-o si eu si s-a rezolvat prin schimbarea axelor impreuna cu capacul lor,asta dupa ce fostul proprietar care imi este prieten a schimbat de la ecu pana la pistoane,biele,supape,tacheti,culbutori,bobine,injectoare,arbore,4 ani la rand s-a chinuit sa rezolve problema cu misfire pe pistonul 2.Mergea perfect in sarcina,nu intrerupea,dar la relanti mergea in 3.Daca scoti bujia banuiesc ca e afumata pe 2?Se manifesta intreruperea si in sarcina?Sau doar   in ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema asemanatoare la un Polo 1.2 12v AZQ. In mers se aprinde martorul de check engine..si motorul prezinta oscilatii de turatie+nu mai are putere de tractiune(ajunge la maximum 2000-2300 turatii). Daca opresc si apoi repornesc motorul totul e ok. Se intampla rar..odata la cateva saptamani. Nu am facut nici un demers pana acum-diagnoza sau mecanic. Puteti sa ma ajutati cu un sfat...cu ce ar trebui sa incep. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza in primul rand sa vezi ce erori apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da daca scot bujia e afumata  pe 2, pt ca nu lucreaza... dar misfire este si in sarcina deoarece am resetat, am pus testerul din nou, am tinut-o doar ambalata si dupa cateva secunde mi-a si aparut eroarea. E plauzibil ce spui tu desi la cate motoare de acest gen am facut cele care nu aveau presiune de ulei in primul rand se manifestau cu pb legate de intinzatorul la lantul de distributie. Eu la ce am vazut axele cu came aratau f bine, si lagarele lor. Masina are 71000 de km si e VW POLO 1,2 12 v deci in 3 cilindri... banuiesc ca masina care ai avut-o tu era in 4 cilindri din ce am citit mai sus. Eu cred ca aceste Polo de 1,2 12v au mai multe  probleme, ca si de genul acesta ... la cate am citit pe site-urile straine sunt tot felul de chestii mecanice si electrice referitoare la pb asta... de aceea ma gandeam ca poate si la noi a patit cineva asemanator la acest tip de motor...

merci mult si mai astept pareri care ar ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!