Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Replies 702
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    55

  • F l o r i n

    49

  • pronet

    47

  • EEXCALADE

    21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In mod normal respectivul motoras(V157) nu trebuie sa iti provoace ingrijorare: el este folosit doar la oprirea motorului cand flapsul obtureaza admisia pt o oprire mai calma a motorului si pentru a e

Prin amabilitatea lui Istef, am cumparat de la Volksman buclucasa "Reglerklappe" 038 128 063 G. Miercuri dupa amiaza o montez. Oricum motorul merge excelent cu cea veche reparata, dar m-am gandit ca e

Ai o problema cu cablajul dintre sensor si ecu, se remediaza.

Posted Images

valentin.tartan

Buna ziua,

Am si eu emission workshop in bord, insotit de lipsa de putere...am curatat senzorul map cu spray de contacte cat si mufa dupa care a aparut eroarea.la service a dat ca senzorul map e dus..

Am schimbat senzorul cu unul nou dar eroarea nu a disparut si masina trage la fel de greu...mi sa stricat cablul vcds dar imi vine altul astazi sau maine ..ma gandesc ca trebuie stearsa eroarea ca sa isi revina masina...sau dupa schimbarea senzorului cu problema trebuia sa isi revina de la sine fara sters de eroare?

Ideea e ca masina a mers perfect pana in momentul in care am dat jos senzorul respectiv sa il curat..firele de la mufa par a fi in regula, la locul lor.sa fie din cauza ca am schimbat senzorul dar nu am sters eroarea?

 

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa ștergi eroarea ca să meargă ok. Trebuia sa meargă după înlocuire. 

Link to post
Share on other sites
valentin.tartan

Multumesc de raspuns Florin!

O sa astept cablul vcds sa vad daca imi da tot senzorul respectiv.. 

Ma gandesc ca nu are cum sa nu fie bun un senzor nou...poate sa fie mufa care intra in el? De la spray-ul de contacte sa se fi intamplat ceva acolo unde sunt pini conectori?

Link to post
Share on other sites
zaharia catalin

Salut!

Am un necaz cu clapeta shut-off sau asa cred.Este a doua oara in doi an cand imi arde siguranta 34.Prima data am dat-o jos si am curatat-o,dar in continuare imi ardea acea siguranta,asa ca vreo doua saptamani am mers cu mufa scoasa.Luasem serios in calcul sa o schimb dar am zis sa-i mai dau o sansa, asa ca am conectat mufa si surpriza,a mers pana acum o saptamana.

Am luat o alta clapeta de pe o Octavia cu motorul identic,dar tot imi arde siguranta.Cred totusi ca nu-i asta de vina.Eu am inteles ca motoarele pe benzina au un incalzitor epurator sau o rezistenta R67 care cauzeaza arderea sigurantei.Este posibil ca si AXR-ul sa aiba acea rezistenta?

Astept cu interes orice raspuns.

Link to post
Share on other sites
valentin.tartan

dupa ce am schimbat senzorul mi-a dat asta...este la fel ca inainte cu senzorul vechi...

cand am scos mufa care intra in senzor sau cand i-am dat cu spray de contacte cred ca am stricat ceva pe acolo ...

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 214426 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.09.23
                    Time: 12:00:29

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.62 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 183.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar
 

Link to post
Share on other sites

Ai o problema cu cablajul dintre sensor si ecu, se remediaza.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
On 28.08.2013 at 16:37, aurelian_bln a scris:

Salutare. Am si eu o nelamurire legata de EGR. Mi se aprinde ledul galben in bord de la motor la o Octavia Tour an 2004, 1.9 TDi, cod  AGR. Fac test si imi apare eroare asta:

              Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430  
           Additional Info: TMBDG41U368841360     SKZ7Z0E3057529
1 Fault Found:
 
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded 
        P3130 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Am rasfoit topicul dar am verificat si componentele adica,furtunasele, electrovalva ce actioneaza EGR-ul, valva EGR curatata si chiar schimbate cu altele. Aceeasi eroare si acelasi comportament al masinii. Acum le-am montat inapoi pe masina pe cele ale ei. Ce mi se pare suspect este ca vacuum-ul mi se pare cam slab pe furtunul care duce la EGR.  Unde sa mai scotocesc, ce sa-i mai fac la masina? Un sfat, o idee, ceva...

Salut  aceeasi problama o am si eu . Ce ar putea avea.??? Multumesc

Link to post
Share on other sites

egr defect sau lipsa vacuum.

Link to post
Share on other sites
valentin.tartan

Legat de problema mea cu 000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 000 - Signal too High

Am verificat firele care vin de la senzor si se duc spre motor,in jos...unde se despart firele senzorului de alte fire...acolo era rupt un fir...

Acum merge bine masina..

 

Va multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Aseara m-am confruntat cu urmatoarele erori + martorul galben motor in bord+emission workshop pe BC.

Am pus vag-ul si am gasit urmatoarele erori. Am incercat sa le sterg de 2-3 ori dar tot reapareau.

Pana la urma nu au mai revenit.

Citind pe ross tech ar fi ceva pe la debitmetru de aer.

Pentru passat b6 2.0 TDI BKP 16valve 2006 este vro problema generala? ar trebuii sa incep cu ceva anume ? gen fire cablaj rupt sau galerie de admisie infundata?

Ambele erori apareau impreuna.

 

Multumesc,

 

image1.jpeg

image2.jpeg

Edited by Sor1neL
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutari tuturor,
Am si eu pe display 'emissions workshop' la pornire si martorul motor aprins continuu . Motorul trage bine, singurul lucru ciudat este ca ventilatoarele pornesc de la pornirea motorului chiar si cu motorul rece si fara AC pornit. Am schimbat senzorul de temperatura antigel, cel de pe langa termostat si am ramas cu acceasi eroare si acelasi efect dupa incercarea de a le sterge erorie. Ati mai intalnit acest lucru ? Cum ati rezolvat? Masian e un Touran din 2003 1.9 tdi 74 kw

Capture.JPG

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

g83 este cel de pe radiator.

Link to post
Share on other sites

Ma poti ajuta si cu pozitionarea lui? Mersi 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

La baza radiatorului, pe furtunul de la radiator inspre motor , un senzor cu 2 fire. Verifica si firele, iar doar atunci daca e ok schimbi senzorul si stergi eroarea!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare, de cateva zile mi-a aparut martor motor si emissions workshop, imi poate spune cineva unde sa verific intâi,vacuum sau sa desfac egr? 

IMG_20190819_092006.jpg

Link to post
Share on other sites

Membrana de la capsula actionare egr sparta.

Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc, banuiesc ca schimb capsula cu totul, nu doar membrana. 

Link to post
Share on other sites

Se schimba egr cu totul.

Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos, deocamdata nu limiteaza motorul si cred ca mai merg si luna asta așa,pt ca, sincer, nu aș lua egr din dezmembrari. 

Link to post
Share on other sites

Ce cod motor are mașina? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Mulțumesc Al Bundy, ai avut dreptate, in seara asta am schimbat egr, pierburg, tot pierburg am avut, era membrana sparta, cand am tras cu gura pe la teava unde intra furtunul de vacuum pierdea aer. M-a costat 275 ron. 

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Salutare! 
O problema cu un wv caddy 1.9 TDI. 
dimineata la rece dupa cativa km mi se aprinde martorul cu eroarea la emisii, dupa care la cateva secunde imi taie pedala cu eroare la motor. Dupa ce se incalzeste motorul bine 20-30km eroarea dispare, insa cea de emisii ramane activa. Am mers in service si pe eroare apare “eroare presiune turbo”. Am pus testul in mers si toate bune, nicio eroare de presiune. Ceva lamuriri daca se poate? Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri