Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Scuzele mele, am incurcat piesele!

am schimbat clapeta de shut off (cea de jos), care, banuiesc ca era moarta, deoarece nu schita niciun sunet, nimic.

erorile, intr-adevar, au disparut o data cu inlocuirea sigurantei.

in schimb egr-ul nu l-am schimbat ?, iar eroarea pe care o mai am, este din cauza egr(flux prea mic de gaze). Teoretic ar fi partial infundat.

tinand cont ca este mecanic, as putea sa-l readuc la viata cu o curatare?

ms frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Nick_vnd said:

Scuzele mele, am incurcat piesele!

am schimbat clapeta de shut off (cea de jos), care, banuiesc ca era moarta, deoarece nu schita niciun sunet, nimic.

erorile, intr-adevar, au disparut o data cu inlocuirea sigurantei.

in schimb egr-ul nu l-am schimbat ?, iar eroarea pe care o mai am, este din cauza egr(flux prea mic de gaze). Teoretic ar fi partial infundat.

tinand cont ca este mecanic, as putea sa-l readuc la viata cu o curatare?

ms frumos!

 

Nu te chinui prin curatare. Intai vezi daca tine vacuum. Eu zic ca e sparta membrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu problema cu Emission Workshop Alert la  un Golf 4 2006 1.9 TDI AXR

 

Sambata am umblat pe la roata dreapta fata ... si mecanicul a dat jos si furtunul care vine din intercooler spre amortizor ... + cotul respectiv ( le-a sters putin de praf / pelicula fina de ulei si le-a pus la loc) 

De atunci am inceput sa aud un fasait cand accelerez ( daca urc un deal il aud de pe la 2000 rpm ...  daca e drum drept pe la 2500 rpm)

Duminica am facut 75 km pe ploaie si vand  si nu prea calcata masina ..... mergea ok doar ca avea momente  cand parca tragea mai greu pt 1 secunda (la viteze de peste 70>80 km) dupa care isi revenea ( ca si cum ar trage cineva frana de mana si ii da drumu) ... si consumul mi-a crescut la 7L/100 km ... ( avand in vedere ca pe acelasi drum in conditii normale scoteam 5.5 iar cand o calcam serios nu treceam de 6.5l)

 

Astazi in drum spre serviciu  mi s-a aprins in bord   Emission Workshop  + check engine ... (Emission Workshop ramanea aprins)

Am citi pe aici  ca ar putea fi EGR blocat ....  si am dat jos  furtunul gros care vine la egr si am impins  clapeta ...  sta pe deschis si se misca  usor ... am sters interiorul + clapeta cu ceva servetele si am pus furtunul la loc ... Acum imi apare doar cand pornesc motorul Emission Workshop si se stinge dupa 1 secunda ... dar ramane aprins check engine .... dar problema cu franarea si fasaitul tot o are :)

 

Ceva pareri ??? ma gandesc acum ca  poate nu e pus bine  furtunul care vine la intercooler si trage aer fals ... dar dc sa  mi se aprinta Emission Workshop ??

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri ...fa si tu o diagnoza si posteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionut10a said:

pareri ...fa si tu o diagnoza si posteaza eroarea

am un  program aiurea la serviciu ... 9-18 cu 1 ora pauza plus 45 min dus / 45 intors  drumul ... cand scap mai toate sunt inchise ... 

Cer o pararea in sensul , ca sa vad daca mai circul saptamana asta cu masina sau nu ... pana ajung sambata pe la un service.

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci controleaza egr ul daca nu e spart si daca ajunge vaccum la el....pui pe cineva sa accelereze si te uiti in compartimentul motor sa nu fie iesit vreun furtun din ala gros,verifici colierele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am apelat la o cunostinta cu  o chinezarie pe bluetooth

pe obd  mi-a dat asa : p0101 mass or volume air flow circuit range/performance

 

a sters codul ... si nu mi-a aparut ... dar nu am plecat cu masina .... am sa vad maine in drum spre serviciu daca reapare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pierzi presiune , verifica traseul pana in intercooler sau pe unde a lucrat mecanicul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/10/2017 at 10:50 PM, WNT89 said:

am apelat la o cunostinta cu  o chinezarie pe bluetooth

pe obd  mi-a dat asa : p0101 mass or volume air flow circuit range/performance

 

a sters codul ... si nu mi-a aparut ... dar nu am plecat cu masina .... am sa vad maine in drum spre serviciu daca reapare....

Eroarea aceasta a masina ta este datorata sensorului g70. Maf sau debimetru de aer. Deci poti sa verifici mufa,cablaraia sau inlocuirea, deorece curatarea nu prea da roade. Cum doresti. Iar sfatul meu sa verifici tubulatura intercooler, turbo. Acestea fiind spuse din spusele tale. Eroare mai exacta cu vcds nu se poate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Dupa ce a aparut mesajul check engine la masina socrului ,un golf 4,1.9 tdi axr din 2004 am facut o diagnoza si apar urmatoarele erori:

VCDS
Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 Data version: 20130910
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000 000000
Self-Diagnosis Log
Friday,01,December,2017,16:38:34:40973
VIN: WVWZZZ1JZ4W103639 License Plate:
Mileage: Repair Order:
Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76
VIN: WVWZZZ1JZ4W103639 Mileage: 220110km/136770miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 KP
Component: 1,9l R4 EDC 0500SG 4902
Coding: 00002
Shop #: WSC 01266
VCID: 6FED353E2D3D01667D9-4B36
WVWZZZ1JZ4W103639 VWZ6Z0C0125251
2 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
19586 - EGR System
P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Part No: 1C0 907 379 M
Component: ESP FRONT MK60 0102
Coding: 0019458
Shop #: WSC 01266 785 00200
VCID: 3467FA52549B62BE40B-517A
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 605 F
Component: 02 AIRBAG VW61 0101 0003
Coding: 12338
Shop #: WSC 01266
VCID: 275D1D1EC54D1926F59-517A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
VCDS
Self-Diagnosis Log
Friday,01,December,2017,16:38:35:40973
Page 2
VIN: WVWZZZ1JZ4W103639 License Plate:
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Part No: 1J0 920 806 G
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V29
Coding: 01112
Shop #: WSC 00000
VCID: 2B55E12ED9A53D46111-5198
WVWZZZ1JZ4W103639 VWZ6Z0C0125251
2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
49-10 - No Communications - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
VCID: F0EFB642B0039E9EE43-517A
3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-10 - No Communications - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
49-10 - No Communications - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
VCDS
Self-Diagnosis Log
Friday,01,December,2017,16:38:35:40973
Page 3
VIN: WVWZZZ1JZ4W103639 License Plate:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799
Component: 1F Komfortgerát HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 01266
VCID: F4E7BA52C41BA2BE00B-4B36
Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
Component: 1F Tõrsteuer.FS KLO 0202
Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
Component: 1F Tõrsteuer.BF KLO 0202
Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
Component: 1F Tõrsteuer.HL KLO 0202
Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
Component: 1F Tõrsteuer.HR KLO 0202
5 Faults Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
37-00 - Faulty
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)
62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
37-00 - Faulty
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
37-00 - Faulty
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1J0-035-15x-56.lbl
Part No: 1J0 035 152 F
Component: Radio BNO 0005
Coding: 00001
Shop #: WSC 31414
VCID: 21490306AB69E716BBD-4B1E
1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s); Front
36-00 - Open Circuit

End --

Masina functioneaza normal,nu intra in limp mod. O sa incep prin verificarea egr daca tine membrana vacuum sa stiu daca merita sa-l curat,daca nu o sa-l inlocuiesc cu unul nou.La alternator trebuie verificate firele/mufele  si ce altceva? la radio nu functioneaza volumul (asa a cumparat-o) oricum vrea sa puna un cd player nou. nici din telecomanda nu se inchide,am schimbat bateria si tot nu merge. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata EGR-ul.

verifica incarcarea/alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Constantincatalin

Salut.  am și eu o problema de emission workshop,  apare însorită de martorul motor dar la mine totul merge normal,  mașina trage bine fără fluctuații la relanti fără limp mode!!  De la ce crede-ti ca ar putea fi? Vw touran 2.0 tdi BKD 140 cp 2005 ! Mulțumesc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin
în urmă cu 1 oră, EEXCALADE a scris:

E o problema la motor ,fa o diagnoza

Am mai observat ca în dimineața asta trepideaza motorul pentru scurt timp la pornire si undeva în fundal se aude un bocanit dar se aude numai din mașina de afara nu se aude!!

On 09.03.2013 at 14:21, ofioana a scris:

un asa zis mecanic mi-a spus ca ar fi de la clapeta de acceleratie eroare, el zice asa, cand scoti mufa de la clapeta de acceleratie in timpul functionarii masina trebuie sa se opreasca, daca nu e opreste inseamna ca aia e dusa, lol :tuktuk:

H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna , am si aceeasi problema mi-a aprut in bord “ emission workshop” dupa o perioada de un an  in care din cand in cand dupa ce ii dadeam kick-down masina intra in “limp-mode” dar opream motoru si il porneam inapoi si totul revenea la normal ( asta fara martori in bord)... tot asa a fost o perioada de aprox. 1 an pana zilele astea la un kick down a aparut martorul in bord :) am facut o diagnoza din care am atatsat rezultatul, baiatul care a facut diagnoza mi-a zis ca e posibil sa fie senzorul vag sau cum( mecanic polonez) ... pe care la demontat la curatat cu spray si la pus inapoi , a sters erorile si totul pare sa fie ok, dar cer parerea unui specialist Roman , precizez ca stau un Uk si aici e fffffff greu sa gasesti un mecanic bun :( .

masina mea este un golf V 2.0 tdi 140 hp. DSG din 2005.

multumesc cu respect!

45DFEFE7-24C3-4A79-A5A1-ED0CDA352F73.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa care schimbate si bujiile de la cil. 3 si 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi ;) sincer mi-e frica cu ,curatarea/reconditionarea turbo-lui aici in Uk , dar problema asta cu limp mode e de 1 an si nu s-a agravat  este perioade cand o luna nu face nici o figura :) , nustiu ce sa zic daca era de la turbo nu trebuia sa pice intr-un an? zic si eu ... :( mi-e sa nu fie ceva senzor... multumesc oricum pt sfaturi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa pice ce ?geometria variabila?ca asta e ancrasata la tine..curata geometria si daca ai joc in ax mai bine inlocuiesti turbina cu alta noua /sh sau de care vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc pt sfaturi !

respectele mele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Laurentiu Sorin

Salut! Postez și eu în speranța că primesc mai multe informații. Am postat și în aria octavia 2.Mi s.a aprins senzorul în bord și mașina nu mai trage.

Apare urmatorul defect : P0237 Turbocharger/Supercharger Boost Sensor A Circuit Low.

Am schimbat senzorul g31 nimic.am schimbat centrala de vacuum și nici o schimbare.Menționez ca în prima faza am găsit un cot de plastic rupt aflat pe furtunul ce iese din plosca de servofrâna,pe care l.am lipit și nici o schimbare. Ajutați.mă cu ceva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Centrala de vacuum am pus.o pe o mașină fără probleme și nu a mers dar nici cea buna la mine.Asta trebuie adaptată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Laurentiu Sorin said:

Am postat și în aria octavia 2

ti s-a dat un raspuns acolo si e interzis sa postezi in mai multe arii aceeasi problema

ori te echipezi cu vcds si vii cu loguri in mers,ori mergi la un mecanic competent care stie sa repare un BKC iesit acum aproape 14 ani

 

blocul de electovalve nu trebuie adaptat pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu mai curatati EGR cea mai mare prostie posibila ..va ia banii de geaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Marian_Bz
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!