Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

popoviciu ioan mihai

k merss fain o sa incerc la reprezentata mii de multumiru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa mergi la reprezentanta pt.o diagnoza ??

Cauta un coleg de prin zona sa ti faca una.

On topic, precum a spus si @Florin, cu ce cod ai postat nu te putem ajuta .

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

rog un coleg din mures.. tarnaveni ..sau iernut daca ma poate ajuta cu o diagnoza merss mult ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update la problema mea.

 

Mi-a venit piesa comandata 038 128 063 (desi pe site am comandat cu L mi-au trimis cu M ) , producator Pierburg; am schimbat-o si acum motorul se opreste fara sa mai tremure. Am sters erorile cu VCDS-ul dar martorul in bord inca persista ; din ce am citi pe-aici o sa dispara dupa ce voi rula cativa Km.

 

Pretul a fost 3790 Kc (~ 140) euro + 110 Kc (~4.5 euro) transport; (pretul la un dealer Skoda/VW era de 8298 Kc (adica mai mult decat dublu).

 

Multumesc celor care au postat in aceasta arie si am reusit sa imi schimb singur clapeta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
laurentziu bubu

Mi a aparut si mie acest mesaj "emissions workshop" fost cu ea pe tester si mi a zis ca e bujia de la coloana 1 ...este posibil???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate de la cilindrul 1....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popoviciu ioan mihai

Mai fai o diagnoza in mers ieu nu cred ca poate fi cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus clar ca pe diagnoza a aparut bujia de la cilindrul 1. De ce nu o schimbi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentziu bubu

Acum plec sa o fac ...ieri a fost duminică si nah.merg la "doctor" acum cu ea ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujia (eventual pe toate 4, ca o sa se strice si celelalte in timp...) si o sa scapi de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentziu bubu

Momentan o schimb doar pe aceea ca nu stau bine cu banii acum.nu stiu cat e una (merg acum sa ma interesez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva la 70 lei bucata, sunt de 7 v din ce retin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentziu bubu

48 de lei de la champion

..de abia am gasito

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La circa 2 saptamani dupa schimb ulei+filtru+garnitura la cutia automata cu 5v pe un Passat B5.5 mi-a aparut mesajul "emissions workshop" si dupa diagnoza cauza ar fi pe partea de transmisie, adica:
1 Fault Found:
17125 - Torque Converter Clutch

          P0741 - 35-00 - Stuck OFF / No Power being transferred
Dupa stergere, o perioada de cca 1 luna a fost normal, dupa care iar reapare mesajul deci e ceva ca tot apare dupa un timp de la stergere.Masina functioneaza normal, nu are niciun simptom.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o problema la electrovalva ce comanda ambreajul din interiorul convertizorului de cuplu, sau insasi cu convertizorul.

Tu nu simti nicio problema, insa in mers, dupa ce se realizeaza plecarea de pe loc sau accelerarea, cand mergi stabilizat, TCM comanda blocarea convertizorului pentru a nu supraincalzi uleiul din cutie. Blocarea se comanda hidraulic, printr-o electrovalva (ce poate fi defecta) sau din insasi acel cuplaj sau ambreiaj din convertizor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 115k km cu un convertizor de cuplu?cum as putea afla ce e mai exact, eventual fara demontare?

 

problema pare a fi asemanatoare cu a lui valeron http://vwforum.ro/topic/16961-ulei-cutie-tiptronic/page-4(care s-a terminat nasol, dupa ce a schimbat evalvele a cazut convertorul  de cuplu)- lucru care s-a intamplat dupa schimb ulei si filtru cutie...
 

asa le dai dreptate si alora care zic sa nu te atingi de cutie lifetime...de la midocar mi-au spus ca nu se sch.uleiul la tiptronic.
Eu m-am dus la IANUL MOTORS COMPANY cu masina, iar piesele( filtru, garnitura, ulei) si manopera lor ...

rezultatul e bec aprins in bord.

 

 imi puteti recomanda un service care sa stie sa interpreteze o diagnoza si sa stie sa repare transmisiile automate?

Modificat de crispri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca uleiul a fost conform normei, nu e problema de acolo.

 

Audi Fault Code P0741-17125 
The Audi has become well known as a fine automobile, unfortunately the transmission continues to be a problem.
Even when overhauled, the same factory parts are installed resulting in the same problems. LEVEL 10 has developed a series of valve body & torque converter components and modifications that will correct code P0741-17125 and transmission failures.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fault Code P0741-17125 Possible Causes

  • Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK

    • Transmission Sealing faulty

Automatic Transmission Fluid (ATF) dirty

Torque Converter faulty or incorrect Torque Converter installed

Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218) faulty

Torque Converter Pressure Valve faulty

Valve for Torque Converter Clutch faulty

 

  • Torque Converter Lock-Up Clutch faulty/worn our 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touran, 1.9 TDI , Cod motor BKC.

Clapeta de oprire motor arde o siguranta, cea pe care sunt si ventilatoarele. Problema clasica. Daca scot mufa de la ea, totul ok.

Am cumparat alta noua, la fel face.

Poate sa fie si altceva sau cea noua e defecta?

Mersi.

In bord am eroarea din titlul topicului si check engine aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceeasi siguranta ai si bujiile....deci codul erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet pentru promtitudine.

c) am verificat tensiunile la conectorul care intra in V157 si am urmatoarele valori:

c.1 )Tensiuni conector

c.1.1) Tensiunile fata de masa (caroserie)

pin 1: 0V (maro)

pin 2: 11.85V

Pin 3: 3.21V

pin 4: 11.41V

c.1.2) Tensiunile fata de pinul 1

pin 2: 11.85V

pin 3: 3,14V

pin 4: 11,41V

La mine tensiunea la pinul 3 este 0,1V in ambele cazuri.

In rest, la fel.

Postam daca aveam codul erorii...

Am fost la Al bundy pt diagnoza si el a zis ca e motorasul / partea electronica de la clapeta oprire motor.

Am schimbat clapeta, la fel.

Am desfacut clapeta veche, e brici, nici praf nu are. Motorasul l-am testat, merge perfect.

Am impresia ca tocmai mi-a ars siguranta cand am pus aparatul de masura pe pini. Revin maine cu detalii, cand fac rost de sigurante de schimb.

Am antecedente cu sobolani care mi- au ros cabluri/fire la masina. Asa ca ma astept la orice.

Modificat de Adrian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil cablaj de arde sig_scurtcircuit. La clapeta veche culisa usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Marian_Bz
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!