Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

este evident ca Superb, Passat, Insignia, Mazda 6 si Mondeo se bat pe aceeasi clienti.

 

Si pana la urma toata problema vine din VAG insistand sa se pozitioneze la atac pe premium. Inevitabil compari cu alde Seria 3/4 GC, XC60 (40.8k oferta super dotata la mall azi :P ) chiar Jaguar XE, etc. etc. 

 

PS: trebuie sa lamurim un lucru. Daca la premium pui piele e cateva k mai mult decat pe S3/ Mondeo/ Insignia. Personal nu vad rostul "pielii" si ma mir de ce chiar in modelele de S3 pe stoc dealerii au configurat cu piele....e un cost in plus, o grija in plus, intretinere, etc..unde mai pui de niste amarate de animale jupuite.. (nu ca as fi PETA..)  :icon_rendeer:

Asta e de fapt problema. Iar noi, posibilii cumparatori trebuie sa suportam mofturile lor de marketing, respectiv sa acceptam pretul masinii.

 

Personal, sunt destul de dezamagit de toata faza asta, adica de ce primesti pentru ceea ce platesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim totusi sinceri ca cine aspira spre ceva premium, nu are de ce sa se uite la un Superb. Cine cumpara Superb e naiv sa creada ca si-a luat ceva de mare calitate.

Doar mai multa masina, nu si ceva mai calitativ. Nu vad diferenta mare intre interiorul de Superb 3 si de Octavia 3. Ma refer stilistic, plansa de bord, ceasuri, consola.

Faptul ca se apropie de Passat la pret, adica diferenta pana in 3000e intre Style si Highline configurate aproape la fel descalifica Skoda din comparatie.

Passat-ul chiar trage spre premium.

 

Pielea da bine pe orice limuzina. Chiar daca nu e piele adevarata de nu stiu cate mii de euro, schimba complet tot interiorul. Mai ales discutand despre o masina mare ca Superbul sa vezi textil pe ce este flagship-ul Skoda o face sa para ieftina la interior. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce preturi se afiseaza as reconsidera serios alte optiuni, inclusiv variante SH premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc asa:

1- ori tin masina 6 ani, sau 120 000km. Macar stiu ca o folosesc de toti banii si o vand cu 10k eur probabil...

 

2- ori schimb clasa, ca sa raman la VAG si merg pe o compacta sportiva gen Leon Cupra Break sau Octavia RS Break. In cazul asta trebuie sa traiesc cu materiale mai slabe ale interiorului, plus alte "ieftiniri" fata de Superbul actual - no offence intended pentru nimeni

 

3- ori ma uit in alta curte: la 30k buget ar iesi o Insignia Sport 2.0 benzina 260cai automata, 4x4, sau Mondeo 2.0 benzina 240 automat

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in fata preturile din luna iunie pentru Passat si Noul Superb, iar diferentele mi se par incredibil de mici, daca ma uit la Highline vs Style este ~500 de euro pentru 1.8TSI M6. Ce opreste un potential cumparator de Superb sa mai puna 500 de euro pentru un VW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati pentru off-topic, insa sper totusi ca o parere obiectiva nu strica, chiar daca nu este despre Superb. :)

 

Fa un drive-test cu Mondeo si mai vorbim... Mai ales daca ai peste 1.80 inaltime, vei vedea ce inseamna Mondeo ca spatiu interior. 

 

In ceea ce priveste senzatia de calitate, Insignia facelift e peste Mondeo cu mult. In echipare Sportline e chiar interesanta...

 

1. Am 1.88, stau perfect la volan in Mondeo si cu scaunul in pozitia mea de condus incap si in spate fara probleme.

2. Nu stiu in ce Insignia si Mondeo te-ai urcat, insa in nici un caz nu este cum zici tu ref calitate. Nu stiu cum se conduce Insignia FL, insa nu cred ca sta atat de fain pe drum ca Mondeo.

 

S3 pentru familist este cel cu 1.4 TSI manual 4x4 Ambition care apare cu 26k in lista si pe care l-as visa la vreo 22...

Zicea cineva de Mondeo, eu sunt fan (moderat) dar noile preturi sunt horror.

 

Horror pe hartie only. Cere o oferta si vezi apoi. ;)

 

hmmmmmmmm .... strict in nume propriu vorbesc ... dar daca scoti un mondeo vignale cu led, awd, dubluambreiaj, trapa si restul de jucarii spre un 35-38k ... la cum pune problema fordul ca va trata clientii acestei masini ... sincer te cam pune pe ganduri ... singurul lucru care ma scoate din joc la acest moment ... este bordul + consola centrala ... nu ma impac de loc cu ele ... cati dintre voi nu ati aprecia sa programati masina in service, sa vina un domn la data, ora si locul stabilit sa iti dea fie si o fiesta si sa te lase in pace cu tot ce inseamna revizie ... se repeta operatia cand e gata  :)) ... si tot in nume propriu deci va rog nu ma asaltati ... vignale looks aaaaa hoooole lot better than s3 ... :peace:

 

Nu am vazut Vignale live, insa in Titanium te simti excelent la interior, bordul si meniurile sunt clar diferite de VAG (mi-a luat timp sa ma acomodez la schimbare), insa apoi totul este foarte intuitiv si placut. La fel si consola centrala, Sync2-ul e reusit, chiar daca ecranul rezistiv e un pic mai dificil de operat, necesitand o atingere un pic mai ferma decat la capacitivul de la VAG.

 

este evident ca Superb, Passat, Insignia, Mazda 6 si Mondeo se bat pe aceeasi clienti.

Despre Ford, si Mondeo in particular este clar ca se detaseaza in value for money, nu ca ar oferi foarte mult value dar chiar sunt atragatori la preturi.

Nu am urcat in S3 insa mi-e clar ca e net superior ca finisaje interioare fata de Mondeo. (Titanium,de Trend nici nu mai vorbim)

Ford doar pentru ca intri in showroom ai discount afisat de vreo 15-20%. Iar curent sunt multi ce au scos si ±25-28%. Asta ar insemna un Mondeo 210cp, automata dublu ambreiaj si suspensie adaptiva (fara 4x4 ce e doar la 180cp) +cam toate optionalele la pret mult mai mic de S3 190cp standard.

...

 

Intr-adevar, cand am cumparat recent Mondeo am considerat ca este best value for money din intreaga clasa, avand in vedere pretul real de achizitie, luand in considerare oferte similare si pentru Passat, Insignia, Mazda 6, 508 si Octavia 3 (Superb 3 nu era disponibil).

Calitatea interioara la Superb 3 inteleg ca nu este cu mult peste Octavia 3, caz in care nici aici nu se poate spune ca este net superioara unui Mondeo, nu este in nici un caz atat de rau cum incearca unii sa spuna. :)

 

Ca sa inchei, m-am uitat la preturile Superb 3 si intr-adevar sunt mari. Nu regret ca nu am asteptat, am configurat ceva asemanator cu ce am acum pe Mondeo (navigatie mare, piele, park assist, lane assist si altele) si am iesit cam la 35k lista. As fi ajuns la Skoda la 25k pret final? Niciodata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este frumoasa dar scumpa rau . Ca o parere personala este o Skoda Octavia 3 mai mare mai bine finisata cu dotari optionale nedisponibile pe O 3 . Am configurat un S3 cu motorizare identica , dotari aproximative cu O3 a mea si costa cu aproximativ 8000 de euro mai mult . O 3 cumparata 24000 de mii factura ( pret lista 26500 ) fata de 32000 de mii (pret lista) ,probabil mai obtii ceva discount aprox 2500 de euro , (atata am obtinut eu discount la O3) dar tot raman 5500 de euro diferenta care sincer nu prea se justifica din punctul meu de vedere .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As propune sa ramanem in contextul discutiilor generale si sa nu pornim vr'un "versus" doar prin prisma alternativelor de achizitie (putem sa scapam totusi de ideea de SH, n-are sens s-o aducem in comparatie cu masinile noi si sunt destule subiecte deschise pe aceasta tema).

N-ar fi rau nici sa reconsideram si notiunea de "premium". La nivel de piata auto internationala si nu raportandu-ne la buzunarul nostru. Skoda nu este "premium" indiferent de model sau echipare tot asa cum VW nu este "premium" indiferent de model sau echipare. Si nici BMW & Co. nu este "premium" doar prin prisma siglei. Notiunea asta, atat de des folosita, de "premium" presupune un mix de dotari, performante si "brand" pentru a exista la nivelul la care este perceputa de cei care vizeaza asa ceva.

Pentru "omul de rand", VAG propune o "marca de rand" iar VW este acolo tocmai pentru asta (pretul de 22,5k la Passat o claseaza fix in partea superioara a masinilor ieftine). Skoda si Seat sunt pentru omu' de rand cu mijloace financiare mai reduse (pret din 5 cifre care incepe cu 1 in traducere libera). Mai sarac cu alte cuvinte (ca doar nu ne speriem de cuvintele simple ;)).

Putem compara cu restul modelelor ieftine din piata (Ford, Mazda, Reanault, Opel, Fiat, Honda, etc.) mult si bine pentru ca tot nu va iesi o formula magica care sa se potriveasca tuturor in ceea ce priveste masina "cat mai perfecta". :P

Sunt variante (motorizare + echipare) pentru care S3 nu va putea fi niciodata depasita de concurenta tot asa cum sunt variante la care S3 va iesi pe locul 2 sau 3 sau 4 sau oricat ar fi el. As indrazni sa afirm ca VAG are calculele facute destul de bine si nu trebuie sa-i spunem noi ca S3 se apropie periculos de mult de Passat (in anumite variante). Ceva imi spune ca a observat si "el". Si probabil ca daca "el" nu se ingrijoreaza nici noi n-ar trebui s-o facem.

Vreti sa fiti cat mai aproape de adevar in legatura cu S3 vs. concurenta? Atunci haideti sa vedem de ce Superb si nu Octavia? Plecam din "gradina Skoda" si dupa ce identificam punctele care fac Superb atractiv le urmarim la concurenta. Pentru maxim de obiectivitate. Sunt destui cei care zic Superb peste Octavia pentru ca este mai spatioasa (mai ales la cargo) si apoi compara cu Mondeo care pierde sub aspectul asta pana si in fata Octaviei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corecte remarcile.

Totusi VAG are calcule, dar ele nu se aplica ca un sablon pe toate pietele. La noi fiind mentalitatea de a compara varfurile cand Skoda ca sa aiba acel raport calitate/pret imbatabil nu are ce cauta in configuratie de top si clar nu comparat cu Passat. 

 

In Germania, Superb L&K 2.0TSI 220 DSG incepe de la 39,7k, iar un Passat HL 40,2k. Pe cand Superb Style 2.0TDI 150 DSG6 ajunge cu aproape 3000e mai ieftin decat Passat HL tdi dsg. 1.4TSI ACT ajunge chiar cu 4500e mai ieftin. Asa se vede foarte clar unde ii este locul. 

 

Inafara de o paleta mai consistenta de motorizari, desi O3 nu duce lipsa si de ceva mai multa calitate la interior nu vad atuu-uri veritabile fata de sora mai mica.

Spatiul interior e deja bun la octavia si cat de des ar fi folosit fix acel spatiu in plus adus de Superb? 

 

Spre final review-ului(ultimele 3 minute) spune niste lucruri foarte interesante: exterior frumos, atractiv, dar putin dezamagit de interior. La fel si de scaunele de pe L&K, fiind mai proaste pt cei inalti decat cele sport de pe O3:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am condus Passat HL ca mașina de serviciu, am făcut test drive extins cu S3 Style și unul mai scurt cu Mondeo Titanium... Întotdeauna vor fi clienți pentru oricare dintre ele, asta e clar. VAG și-a stabilit preturile astfel încât diferențele sa fie mici iar alegerea subiectiva iar Ovalul Albastru beneficiază de politica cel puțin dubioasa a Ford Europe Corp care prefera în continuare sa meargă pe cota de piață și nu pe profit

Fac câteva mici clasamente pe criterii personale pentru cele 3

- ținută de drum

1. Passat - ușor de condus, effortless, singura parte negativa fiind zgomotele punții spate

2. Superb - cea mai prietenoasa la volan Skoda condusa vreodata

3. Mondeo - corecta, putin înghesuit după gustul meu - eu fiind mai robust de felul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat astazi la Avia Motors Constanta si mi-au spus ca vor avea S3 la test saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corecte remarcile.

Totusi VAG are calcule, dar ele nu se aplica ca un sablon pe toate pietele. La noi fiind mentalitatea de a compara varfurile cand Skoda ca sa aiba acel raport calitate/pret imbatabil nu are ce cauta in configuratie de top si clar nu comparat cu Passat. 

 

In Germania, Superb L&K 2.0TSI 220 DSG incepe de la 39,7k, iar un Passat HL 40,2k. Pe cand Superb Style 2.0TDI 150 DSG6 ajunge cu aproape 3000e mai ieftin decat Passat HL tdi dsg. 1.4TSI ACT ajunge chiar cu 4500e mai ieftin. Asa se vede foarte clar unde ii este locul. 

 

Inafara de o paleta mai consistenta de motorizari, desi O3 nu duce lipsa si de ceva mai multa calitate la interior nu vad atuu-uri veritabile fata de sora mai mica.

Spatiul interior e deja bun la octavia si cat de des ar fi folosit fix acel spatiu in plus adus de Superb? 

 

Spre final review-ului(ultimele 3 minute) spune niste lucruri foarte interesante: exterior frumos, atractiv, dar putin dezamagit de interior. La fel si de scaunele de pe L&K, fiind mai proaste pt cei inalti decat cele sport de pe O3:

Bun review-ul mi-a placut si mie. Thomas chiar mi se pare ca este obiectiv si pertinent in comentariile sale.

 

Foarte valid punctul tau de vedere in ceea ce priveste comparatia cu Passatul. Suberbul de volum va fi cel Ambition si cu motoarele mici, deci va fi diferenta reala fata de Passatul echivalent.

 

Varfurile de gama, vor fi in aceeasi zona ca si in trecut: asa cum azi un L&K 2.0 TSI 280 costa 40k cat Passatul echivalent, in trecut un L&K 3.6FSI 4x4 costa cat Passatul R36.

 

Sa stii ca sunt diferente fata de O3, diferente ce tin de detalii, sesizabile de publicul ce este atent/cauta aceste detalii:

- fete de usi

- materiale plansa de bord

- zona dintre scaune

- zona torpedoului

- materiale scaune

 

Tocmai prin materialele astea au ocazia perfecta sa ceara banii astia pe S3. Pentru ca au impus standardul de materiale in clasa compacta prin O3: materiale glossy, dar ieftine, in timp ce O3 a ramas la acelasi pret cu fostul O2 care avea materiale mai bune.

Vrei calitate ? Te obliga sa platesti pretul Superbului 3.

 

Ceea ce iarasi nu inteleg: daca vrei Superb benzina de ce nu poti opta pentru 2.0 TSI de 220 cu tractiune fata ?

1.8TSI nu va fi spectaculos in niciun fel pe caroseria asta, iar singura optiune mai puternica este 2.0TSI 280 4x4. Adica te obliga la varful de gama, care evident sare de 36k Eur.

Moment in care ma enervez, ma revolt si iarasi ma uit la Jaguar XE. Apropos, ieri am vazut un XE pe strada. E devastator dpdv estetic.....

 

Toti concurentii lui S3 au cate un 2.0T benzina in zona de 200-240cai. S3 are ori 180, ori 280. O pozitionare ciudata...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot vad referiri cu diferente de 3000-4500 euro intre Superb si Passat. Vedeti mai jos cum sta situatia in cifre exacte (atasat este o imagine cu preturile "side-by-side"):

1) Passat HL 2.0TDI 150CP DSG6 vs Superb Style 2.0TDI 150CP DSG6

                                   33210 euro    vs     31682 euro               => diferenta de  1528 euro

2) Passat CL 1.4ACT 150CP M6     vs Superb Ambition 1.4 ACT 150CP M6

                                   25725 euro    vs     24233 euro               => diferenta de  1492 euro

 

Diferentele maxime/minime intre echipari (fara 2.0TDI 240CP biturbo de la Passat care nu este disponibil pe Superb si fara 2.0TSI 280CP de la Superb care nu este disponibil pe Passat):

                                    HL vs Style

  •    min:  29657 euro  vs  29132 euro   => diferenta neta de 525 euro
  •    max: 36659 euro  vs  34932 euro   => diferenta neta de 1727 euro

Nota: Singura diferenta mai mare este la 2.0TSI 220CP DSG6 (35655 euro) care la Passat include si DCC (1072 euro) fata de 2.0TSI 220CP DSG 6 la Superb (32382) => diferenta efectiva 2201 euro

                                    CL vs Ambition

  •    min:  25725 euro  vs  31332 euro   => diferenta neta de 525 euro
  •    max: 31743 euro  vs  31332 euro   => diferenta neta de 411 euro

                                    TL vs Active

  •    min:  24020 euro  vs  21333euro   => diferenta neta de 2687 euro
  •    max: 27124 euro  vs  25083euro   => diferenta neta de 2041 euro

In concluzie singurele diferente care depasesc 2000 de euro sunt pentru primul nivel de echipare, unde posibil Passat are mai multe dotari decat Superb.

Din variantele mai dotate 2.0TSI 220CP pare sa fie singura varianta care sa faca un potential cumparator sa aleaga Superb in detrimentul Passat (la aceste dimensiuni ale ambelor masinilor nu cred ca diferentele de gabarit intre cele doua pot sa faca diferenta).

post-12831-0-00012700-1435916979_thumb.p

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am adus in discutie preturile din Germania pentru a exemplifica pozitionarea reala a Superb 3 fata de Passat. Acolo e o piata sanatoasa si preturile sunt potrivite pentru cerintele si buzunarul fiecaruia. 

Faptul ca la noi preturile sunt mai stranse se datoreaza importatorului. Apropierea Superb 3 de Passat mi se pare artificiala si asta e in carca Porsche Romania.

Asta o fi politica lor sa mai creasca din vanzarile de Passat si peste 1-2 ani sa se ajunga la 3000euro diferenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta, la aceste diferente mici, doar pasionatii vor alege S3 in detrimentul Passat-ului.

Fata de cum s-a pozitionat in ultimii ani S2 in grila de preturi, este un salt putin cam mare.

Cum am mai spus, dupa ce va fi satisfacuta euforia asta de exclusivism la lansare vor apare si reducerile aferente (cred/sper).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinstanciu

Salutare tuturor,

Fac parte si eu din grupul posibililor cumparatori de S3. Acum ca ne-am lamurit cu preturile (cam mari si fata de asteaptarile mele), as dori sa stiu cum stau cu fiabilitatea motoarele TDI de 2 litri. Banuiesc ca sunt aceleasi motoare folosite de cativa ani buni de VAG in diverse variante de cuplu si putere. Rog deci cativa posesori sau avizati in domeniu sa ne impartaseasca in linii mari opiniile lor despre aceste propulsoare.

Eu sunt interesat de un S3 Ambition 2 TDI cu 150 sau 190 CP in functie de sfaturile si parerile voastre.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vor mai apărea ceva pachete de dotări cu Cleverbonus în viitorul apropiat, pe Ambition chiar ok

Stay tuned :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca este deja disponibil un cleverpack (pagina 6) sau chiar pe configurator:

http://www.bradytrade.ro/sites/default/files/pdf/Liste_pret/Lista-pret-Noua-Skoda-Superb_03.07.2015.pdf\

 

Am reusit sa configurez un superb (ambition + cleverpack + alte dotari) exact configuratia pe care o am pe actualul superb elegance, singura diferenta notabila fiind motorul cu 20CP mai puternic. AM inclus cam aceasi reducere (imposibil de obtinut la un model nou) + program rabla (cu tichetul de la dealer) si tot ajung la un pret cu aproape 5.000 euro mai mult.

 

Apropo am reusit sa fac cumva configuratorul sa-mi include de 2 ori reducerea de 1000 de euro la cleverpack:

***Cleverpack Ambition*** Detalii EUR 944,88 Actiune Cleverpack Ambition   EUR -1.000,- Cleverbonus Ambition   EUR -1.000,- Cod intern CleverBonus   EUR 0,-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Atentie, sunt doua chestii diferite:
Cleverbonus-ul este de fapt o reducere acordata de importator (1000 eur la Ambition si 500 la Style) in timp ce CleverPack-ul este un pachet de optionale (la Amb - Bixenon AFS si DSL, jante 17, scaune fata incalzite, volan multif) care aduna vreo 1500 eur din care suporta importatorul 1000....

Practic, masina e corect configurata (dpmdv) si, pe langa dotarile suplimentare "gratuite", mai castigi 500 eur...(-1000-1000+1500)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Fata de preturile 2010 au crescut f mult. De fapt cred ca au redus ecartul cu passat (la momentul achizitiei S2 din semnatura, diferenta cu passat-ul era de aproape 2500 E). Ma mai gandesc.....parca nu mai e "simply clever"...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sud de dunare, un ambition de 150 cp dsg 6, pleaca de la 26.900...parca e mai pamantean pretul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pai si la noi de la 27.082 eur - spuneam mai sus de Cleverbonus-ul de 1000 eur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la ei este  26.900, pret de catalog fara bonusuri, early booking sau last minute. Când vor introduce si ei artificiile aste in configurator... sa vedem atunci preturi cinstite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la Avia Motors Constanta si am vazut Superbul 3. M-a impresionat din toate punctele de vedere. Mi-a placut foarte mult. Imi place mai mult decat Passat B8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

am facut o comparatie intre S3 Style 2.0 TDI DSG si Passat 2.0 TDI DSG HIGHLINE. singura optiune "extra" a fost vopsea neagra metalizata

passat 35.413,14 Euro vs Superb 33.653,60 Euro - diferenta 1759,54 Euro.

diferentele majore - passat puncteaza la : display lcd (fata de ceasuri analogice S3, multicolision brake si franare automata sub 30 km/h, alcantarra vs stofa, rezeva aliaj vs tabla, servdirectie electromecanica reglabila in fct  de viteza vs...nu stiu exacct S3 (posibil la fel, nu dau/dati cu piatra), passat full LED interior exterior cu schimbare design stopuri la franare iar composition media pare mai destept decat bolero.

Skoda puncteazala baruri bixenon ( LED high la passat impusca 1516 E) si deschidere cu senzor porbagaj (alti 654 E la Passat).

Passatul de asemenea lasa deschisa lista pentru o suma de optionale inexistente la S3.

Asadar, parerea mea este ca passatul puncteaza la impresia artistica mai bine, dar diferenta ramane oarecum simply clever - cca 3000 Euro cca 2500 daca luam in calcul doar farurile, care dupa parerea mea sunt un "must" ce tine de siguranta si confortul condusului....

Passatul l-am vazut in trafic. Frumos. Poate un pic prea "american" pentru mine dar oricum frumos. totusi cred ca voi opta pentru skoda....

My 2 Cents...

 

L.E. - cred mi-as dori de la passat servo reglabila (daca ea nu exista la S3  - n-am studiat) si ar fi frumos full led interior - dar cred ca se poate face after market. LCD arata bine, Dar chiar si BMW nespune ca analogul inca are frumusetea lui.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!