Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@simply clever pana tu zici 40k asa o vor tine. IMHO zic ca tot mai prea mult, e pret de staif.

+pana se trezesc ei, noi luam ce e mai la indemana.

Vad ca suntem multi cu mana pe portofel anul asta (chit ca din 2016 e -5% din TVA) dar cam pufoase preturile. (poate ca intentioneaza si ei sa aplice politica de negociere reclama Dacia UK).

https://youtu.be/kEt0fV4Foeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

@sln m-ai rupt pe genunchi cu clipul de la dacia. nu il stiam. :)) :)) :))

 

timpul ne va spune unde se duc cu preturile ... u get a lot of kit ... dar se pare ca tot forumul e de acord ca preturile sunt un pic cam mari. cel putin acum. eu cred ca 2.0 tsi 4x4 280 va fi sub 40k la anul. ai tva-ul mai mic. mai o promotie, mai o maslina ... si iata 39900. una peste alta nu cred ca are rost sa ne ingramadim sa o cumparam. ca orice brand auto, pana si japonezele, primele 6 luni de la lansare e bine sa te uiti. there are a lot of kinks to be fixed after the launch.

 

ma scuzati ... m-am murdarit la gura de engleza :)

 

p.s. ca sa nu mai zic ca la 40k cu tva deductibil pentru cine are nevoie ... sunt o caruta de masini SH, cu vechime de max 2 ani si max 50k de km si niste anisori de garantie ramasi. ceea ce nu suna rau ... sincer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt amatori la 40k gasesti c-klasse nou. Cu pack amg si 2.1 de 170 de cai. Just saying.... nah ca m am murdarit si eu. :)))

Desigur ca varianta echivalenta de merc adica c350 cgi este poate chiar 60k...dar...asa cum spuneau si colegii mai sus, la 40k "paletarul" este destul de mare ( exista chiar si touareg la banii aia..nou..de 204 cai v6 tdi).

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

touareg am avut. no comment. are si plusuri si minusuri. daaar ... weeekendul trecut am avut un c klasse la drive test de weekend. si am dat o fuga la mare :)

 

2.1 diesel, 7g tronic, HUD, navi, bluetooth, pachet amg cu volan turtit in partea de jos ... coool. faptul ca au eliminat schimbatorul de viteze mi se pare genial. este atata loc pe consola centrala ... foarte tare.

 

masina e ok, te duce la viteze decente fara efort mare. agility control was nice. in modul sport plus vreau sa spun ca este extrem de responsive pedala de acceleratie. mult peste gti cu dsg de exemplu. raspunde ffff bine la apasare, motorul este turat fix cat trebuie sa te duci lansat.

 

doua plusuri mari ... volanul si directia sunt excelente ... literalemente cata vreme nu te dai in spectacol ...living on the edge :)... indiferent de viteza sau curba ... just point and shoot. masina se duce pe trasa respectiva fara sa clinteasca. si doi ... full LED adaptive lights ... spectacol pe strada fara sa orbeasca participantii precum xenoanele. ca sa ma intelegeti de ce le-am placut ... duminica trecuta de la km 150 inspre bucuresti cerul s-a intunecat teribil, eram si in apus si colac peste pupaza ploua abundent deci fiecare masina care trecea pe langa noi avea o trena de apa in spate de aprox 3 m. vreau sa spun ca au luminat excelent. am ajuns super odihnit la destinatie.

 

minusuri ... aceasta masina nu avea suport lombar. m-a rupt scaunul pana la destinatie. extrem de joasa ... in oras abia poti urca o bordura, atentie la gropi iar la intrarile in garaje aproape siiigur o harasii pe dedesubt. si inca ceva ... ac-ul bezmetic rau ... nu a reusit sa ofere un habitaclu placut decat in modul manual ... nu prea m-am mai intalnit cu situatia asta. indiferent de masina in general am setat temperatura si aia a fost. cel mult mai urcam sau scadeam intensitatea.

 

a ... mai recunosc ceva ... frumoasa masina. starneste emotie. cred ca in echipare amg sau c300 ofera o senzatii excelente.

 

si da, daca vrei 4x4 si peste 200cp ... sari de 55k lejeeer :)

Modificat de simply clever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu de unde veniti cu preturile astea, de 40k pentru C-klasse sau 3-ar no offence. In ce echipari ? 

C 220D de 163cai, automat, este 42.9K, echipare cu vechiul 7G tronic, care este sub DSG. Orice vopsea este minim 950Eur. Si sa-ti iei C Klasse cu tapiterie de stofa.... spui despre tine ca esti cam "ieftin"...

 

Noul Seria 1, ultima compacta cu propulsie ever - ceea ce o face pentru unii dezirabila, varianta 2.0diesel de 190cai, automata, este 36k eur cu niste dotari medii, fara piele...

 

Eu zic sa revenim On Topic. Hai sa apara Superbul la drive-test, sa ne dam cu el (dar nu 5-10km, ca oricum nu intelegi nimic la genul asta de traseu) si mai discutam dupa. 

Sper sa fie suficient de inspirati sa-si comande de drive-test cu DCC... :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am condus nicio masina cu DCC pana acum. Cum se simte? Stie cineva? Vreau sa inteleg in termeni lumesti, nu din carti/google/wikipedia etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mie unul mi-a placut maxim (DCC-ul) taman pe S3... am testat ceva vreme toate setarile, insistand pe Sport si Comfort, singura problema era ca, fiind intr-o tara cu apa calda, gaseam greu denivelarile. E un optional peste care eu unul nu as trece, diferentele intre cum trece peste o denivelare in C/ S sau cum sta pe curbe si in general intr-un mers sportiv fiind evidente. E un optional scump (750 la Style, aproape 850 la Ambition) insa ofera destule, mai ales celor pasionati sau/si pretentiosi... 

Pe scurt http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/adaptive-chassis-control-dcc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3 cuvinte :) , ce face DCC-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vad ca nu merge linkul desi la cautare apare

 

DCC is an innovative system that allows you to choose the style of drive you want at any time. Three ride settings are offered - Normal, Sport and Comfort - all at the touch of a button in the centre console. This operates the electrically regulated dampers and steering. In Sport mode, for instance, relatively stiff dampers match the changed steering characteristics, offering a driving experience like that of an agile sports car. The damping also adapts itself to the respective road conditions. Each shock absorber is connected to a control which calculates the optimum setting for each wheel from the sensor data and other information received from the steering, braking, engine, transmission and driving assistance systems. This allows the ACC to react continually (up to a thousand times per second) to bumps in the road, changing lanes or bendy roads, reducing pitch and roll motion and provide the optimum settings for every driving situation.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu problemele de la Golf mai bine fara DCC...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au aparut si cateva modele la "Livrare din Stoc"... te cam apuca plansul si rasul in acelasi timp la ce pret si dotari au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu 3-4000 eur reducere nu ajung intr-o plaja de preturi rezonabila ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis de curiozitate si oferta de la Mondeo, alta viata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un drive-test cu Mondeo si mai vorbim... Mai ales daca ai peste 1.80 inaltime, vei vedea ce inseamna Mondeo ca spatiu interior. 

 

In ceea ce priveste senzatia de calitate, Insignia facelift e peste Mondeo cu mult. In echipare Sportline e chiar interesanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norocul meu ca am doar 1,69 :)) Ma "chinui" de 2 saptamani sa fac drive test cu o cutie automata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 pentru familist este cel cu 1.4 TSI manual 4x4 Ambition care apare cu 26k in lista si pe care l-as visa la vreo 22...

Zicea cineva de Mondeo, eu sunt fan (moderat) dar noile preturi sunt horror.

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis si eu oferta de la Mondeo. De fapt, o tot deschid de cateva luni. Se incapataneaza sa fie mai slaba decat Skoda desi eu chiar aveam incredere in Ford. ;)

Concret: 40,8k contra 40,6k (Superb) si trebuie sa renunt la DCC, 40 CP si 4x4 (plus cateva "maruntisuri") ca sa castig bijuteria lor de navigatie din pachetul Premium 3 (daca am retinut corect).

 

Deci pentru mine Mondeo iese pentru ca nu cred sa obtin o reducere cu mai mult de 2-3k comparativ cu Skoda. Si m-as gandi de doua ori chiar si la 5k. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. [editat de kthor: am corectat eu in postul anterior, era vorba de Superb, nu de Octavia ;)]

2. Ford sunt recunoscuti pentru discount-urile generoase. De fapt, nu doar Ford ci cam toti non-VAG si non-premium dau discounturi consistente. Nu dau numele marcii, dar la motorizare diesel de 175 CP si 400 Nm obtinusem pentru modelul de top (inclusiv trapa si TOATE gadgeturile posibile) o reducere mai consistenta decat la motorizarea de 170 CP de pe Superb FL echipare de top dar fara nici un optional. Iar la design si calitatea materialelor chiar nu se puteau compara cele 2 modele.

3. Eu sper sa le vina mintile in cap celor de la VAG, prea si-au luat-o in cap cu preturile (este de neconceput pentru mine o diferenta de doar 800 euro intre Passat si Superb la motorizari identice si echipari de top).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ford e ca in bazarul din Istanbul, cer mult ca sa aiba de unde lasa. De ex, un amic a negociat o configuratie pe un focus de la 24000 pret de lista, pana la 15800 cu tot cu tichet. In saptamana urmatoare, pe o alta configuratie, Focus de la 15000, s-a vandut cu 11000 . La 35000, cred ca se poate lua si cu 27000.

Modificat de Ciprian75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este evident ca Superb, Passat, Insignia, Mazda 6 si Mondeo se bat pe aceeasi clienti.

Despre Ford, si Mondeo in particular este clar ca se detaseaza in value for money, nu ca ar oferi foarte mult value dar chiar sunt atragatori la preturi.

Nu am urcat in S3 insa mi-e clar ca e net superior ca finisaje interioare fata de Mondeo. (Titanium,de Trend nici nu mai vorbim)

Ford doar pentru ca intri in showroom ai discount afisat de vreo 15-20%. Iar curent sunt multi ce au scos si ±25-28%. Asta ar insemna un Mondeo 210cp, automata dublu ambreiaj si suspensie adaptiva (fara 4x4 ce e doar la 180cp) +cam toate optionalele la pret mult mai mic de S3 190cp standard.

 

Eu cred ca as plati 10 poate chiar 20% mai mult pe S3/ Passat dar nu suntem nici pe aproape...

 

Si pana la urma toata problema vine din VAG insistand sa se pozitioneze la atac pe premium. Inevitabil compari cu alde Seria 3/4 GC, XC60 (40.8k oferta super dotata la mall azi :P ) chiar Jaguar XE, etc. etc. 

 

PS: trebuie sa lamurim un lucru. Daca la premium pui piele e cateva k mai mult decat pe S3/ Mondeo/ Insignia. Personal nu vad rostul "pielii" si ma mir de ce chiar in modelele de S3 pe stoc dealerii au configurat cu piele....e un cost in plus, o grija in plus, intretinere, etc..unde mai pui de niste amarate de animale jupuite.. (nu ca as fi PETA..)  :icon_rendeer:

Modificat de sln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

hmmmmmmmm .... strict in nume propriu vorbesc ... dar daca scoti un mondeo vignale cu led, awd, dubluambreiaj, trapa si restul de jucarii spre un 35-38k ... la cum pune problema fordul ca va trata clientii acestei masini ... sincer te cam pune pe ganduri ... singurul lucru care ma scoate din joc la acest moment ... este bordul + consola centrala ... nu ma impac de loc cu ele ... cati dintre voi nu ati aprecia sa programati masina in service, sa vina un domn la data, ora si locul stabilit sa iti dea fie si o fiesta si sa te lase in pace cu tot ce inseamna revizie ... se repeta operatia cand e gata :)) ... si tot in nume propriu deci va rog nu ma asaltati ... vignale looks aaaaa hoooole lot better than s3 ... :peace:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista piele pe categoria asta de masini, asa cum nu exista nici pe Audi, Bmw sau MB.Pielea se poate gadi eventual pe lateralele scaunelor sau cel mult spatar. Piele reala se gaseste pe clasa lux sau clasa mare premium ca optional la preturi de peste 12k euro. Nu mai confundati musamaua cu originalul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca doar de aia un interior Valcona pe Audi A8 este 15.000 ca optionala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!