Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Unde ai configurat? Pe configuratorul de Ungaria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

o bere pentru sln .. nice job. o sa ii socam pe domnii din showroom cand o sa stim mai multe decat ei :)

 

mai jos berea promisa :beer: :beer: :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele de pret sunt infime fata de Passat (daca cifrele sunt reale). In conditiile astea, prefer oricand Passat-ul pentru calitatea fabricatiei si dotari in fata Superb-ului. La vechea generatie gap-ul intre modele prin prisma pretului era semnificativ mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca sigur o sa fie un discount de lansare de vreo 1500 - 2000 Euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nivelul actual al pretului de lista afisat se pot oferi pachete tehnice cu titlu gratuit din partea fabricii si eventual o actiune/bonus din partea importatorului astfel incat pretul sa scada cu cca 3.000 Euro. Dar asta se va intampla probabil dupa cel putin 1 an. In acest fel ar apare o diferenta tentanta fata de Passat si in acelasi timp un pret corect. In momentul acesta, daca mai pui ceva optiuni pe un model de mijloc se ajunge la o suma considerabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai configurat? Pe configuratorul de Ungaria?

De mana. Am luat preturile de lista si am adunat optionalele pe care le doresc la pretul cu TVA, aferent versiunii Style

La nivelul actual al pretului de lista afisat se pot oferi pachete tehnice cu titlu gratuit din partea fabricii si eventual o actiune/bonus din partea importatorului astfel incat pretul sa scada cu cca 3.000 Euro. Dar asta se va intampla probabil dupa cel putin 1 an. In acest fel ar apare o diferenta tentanta fata de Passat si in acelasi timp un pret corect. In momentul acesta, daca mai pui ceva optiuni pe un model de mijloc se ajunge la o suma considerabila.

De acord. Gandeste-te ce dotari am avut noi cu titlu de actiune pentru Ambition: roti 17'', xenon cu AFS, volan multifunctional si car kit de fabrica

 

Anyway, la masina urmatoare vreau sa incerc o benzina cu DSG, iar daca 2.0tsi 220 DSG e mai ieftin decat TDI190 DSG, chiar mi se pare o alegere buna...

 

In ceea ce priveste dotarile, eu zic ca la masina asta e un must DCC-ul, la fel si Driving Mode Selection, mai ales daca e DSG (ma rog, eu nu concep masina asta fara DSG). 

Iarasi, datorita noilor si meschinelor roti 17'' (215/55/17), parerea mea e ca se impun cele de 18'', cu atat mai mult cu cat talonul (235/45/18) e mult mai mare decat chiar la actualele 17'' 

Mai pun un Sunset si un Canton si iaca >2k Eur de optionale. Basca o vopsea misto :)

Taca-paca, am facut-o de aproape 35k Eur....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vad ca apare noul Superb in configuratorul de RO. Desi nu e total implementat se poate lucra cu el...

Din ce observ preturile sunt cele din lista postata de Hiro.

Spor la configurat!

Modificat de lenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca acum se lucreaza, fara poze, ordinea de afisare e "dezordonata" si optionalele selectabile nu reflecta ce e in standard. (conform listei lui hiro)

 

ref la preturi, acum, peste 1 an, oricum cred ca un pret peste 34-35k varianta de top si complet dotata (except poate L&K, piele si 280) deja e prea mult. fie te duci spre passat fie spre concurenta comparabila si mult mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ref la preturi, acum, peste 1 an, oricum cred ca un pret peste 34-35k varianta de top si complet dotata (except poate L&K, piele si 280) deja e prea mult. fie te duci spre passat fie spre concurenta comparabila si mult mai ieftina.

Depinde.

Superb 2, 3.6 FSI V6 4X4 L&K cu de toate, adica inclusiv trapa cu cu celule fotovoltaice si scaune ventilate era 40k Eur....

 

Ok, e mai ieftin sa pui un 4 in linie de 2L Turbo decat un V6 de 3.6 :) , dar nu cred ca cu 5k Eur :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incluzand Rapid in oferta, au impins preturile la Octavia si Superb destul de mult in sus, SIII intra pe terenul Passat sau chiar C class, seria 3 sau s40 cu o echipare satisfacatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce treaba are S3 cu C Class si seria 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceeasi bani parca mai degraba un seria 3 tourer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca multi se vor intreba acelasi lucru. daca tot platesc 35-40k ce pot sa iau in banii astia? 

nu sunt in aceeasi clasa in sensul traditional dar ne mutam spre o noua atitudine, pe clase de valoare pentru ca in fond fiecare euro cerut de "ei" e muncit de "noi". Iar "noi" ar trebui sa cautam alternative atat practice cat si "emotionale" cu un pragmatism, culmea, rece. (end logoree)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clasele "impuse" de producatori sunt chiar haioase desi total inutile. Intotdeauna se vor compara preturi, performate si volume ceea ce face putin mai usor de inteles inutilitatea "conceptelor" bazate pe litere din alfabet sau atribute. Majoritatea (chiar si la "clasa medie" dpdv al pretului - peste 30k dar sub 50k) insa merg pe ordinea pret, volume (unde avem cargo cu volumul portbagajului in principal si gura de incarcare in secundar si apoi spatiu interior) si abia apoi performante.

Pentru cei care sunt "orientati" catre marca, Skoda, VW, Volvo, etc. spun exact acelasi lucru ca si oricare "premium" in configuratie de baza. Practic trec neobservate, chiar daca uneori aparentele pot fi inselatoare (vezi celebra configuratie, din vremuri deja apuse, cu BMW 316i "coaja + M-Paket").

Deci ar trebui sa fie destul de dificil sa compari S3 cu orice altceva ar fi sensibil mai scump, mai redus dpdv al volumelor si la acelasi nivel de performante (in cel mai bun caz - probabil doar pentru cei care prefera diesel).

Ca sa-i raspund si lui cristi511, sunt posesor de O3 si ma intereseaza S3. Cum la O3 am 1.8 180 CP pentru S3 n-am ce sa aleg cu exceptia 2.0 280 CP 4x4 (in mintea mea, orice "upgrade" trebuie sa se simta pe toate planurile deci nu pot ignora raportul putere/greutate). O configuratie mai mult decat decenta ajunge undeva la 39k ceea ce momentan face trecerea imposibila. Ramane sa astept "stabilizarea" preturilor si sa vad si ofertele financiare disponibile pentru a putea trage concluzii. Un pret in limita a 33-35k sustinut de o oferta financiara pe masura (transformarea contractului actual) m-ar putea determina sa schimb fara prea multe ezitari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 SIII intra pe terenul Passat sau chiar C class, seria 3 sau s40 cu o echipare satisfacatoare.

Nu vreau sa fiu tendentios, sau sarcastic, dar ce "echipare satisfacatoare" la 3-ar ai gasit tu in 30k ? 

 

Chiar m-a interesat subiectul acum vreo 2 luni, asa ca o configurare facuta la Bavaria, de 3-ar Touring 2.0T benzina, automat, de 245cai era 50k... Nu vorbim de piele, navigatii, sau asistenti electronici.

Am pus Climatronic, scaune sport, roti 18'', xenon, sistem audio de mijloc, geamuri colorate, senzori parcare fata-spate si cateva nimicuri...

 

Sa-mi fie cu parere de rau, dar 3-ar cu motor de baza, roti 16'' si capace, cutie manuala, aer climatic, bancheta spate nefractionabila si halogen este o gluma proasta.. 

 

Pe acelasi principiu, adica "chel-line" de ce nu va uitati la Superb3 Active, 1.4 benzina, cutie manuala? E fix aceeasi chestie si are un pret foarte bun... 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la echipari de 30k eur ci la 40-45k eur unde ajunge S3 top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comparatiile interesante si blasfemice incep sa apara tocmai pt ca VAG declara deschis ca B8 si S3 ataca segmentul premium compact.

 

@75NOR, "smecheria" e ca nici S3 nu e 30k si nici 3-ul nu e nevoie sa fie atat de chel pt a fi ieftin. Daca mai iei in considerare atitudinea traditionala VAG de no discount iar de la BMW posibil sa scoti 7-10%, eu de ex m-as uita serios la un 420d GC ce vine standard bine dotat. Mai pui un xenon, 18``, steptronic, parcare, maruntisuri si adevarat...renunti la 4x4 si sisteme asistenta ce pana la urma intra la briz briz-uri si ai ajunge cu vreo 6k mai scump ca un S3 190cp dotat mai bine, cel putin la asistenta.

 

Daca-i bal...pt 6-7k se poate pune serios problema ce sa alegi.

 

Pana la urma totul e o chestiune personala si discutam pana facem si un drive test, iar comparatiile arata in ce situatie privilegiata ne gasim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...este destul de dificil sa faci o achizitie acum care sa aiba de toate: pret/echipare/satisfactie personala ( sa i zic brand satisfaction).

Ps: multumesc kthor pt raspuns. O perioada acel 2.0 de 280 cp era tot ce "fabrica" mintea mea in materie de masini noi dar....pretul ma scoate din joc chiar inainte sa se dea startul. Din pacate...

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce doream eu sa evidentiez este ca Superbul iese din zona de smart choice, adica design/materiale ok, spatiu generos si optionale de top, la un pret mai mult decat ok si intra intr-o zona destul de efervescenta cu optiuni multiple de la producatori premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de simplu, depinde foarte mult ce vizeaza fiecare. Concret, ce ai recomanda de la BMW (sau oricare alt "premium") cu cargo 620 l, 280 CP, 4x4 plus destule optiuni (practic cam tot ce aparea in lista mai putin trapa, navigatie, audio premium, carlig remorcare & Co.) "in contra" celor 39,6k de la S3? Daca ce iese sare de 50k (+25% pentru "analisti" :D), S3 ramane "smart choice" detasat. La benzinare cel putin. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne limitam strict la benzina, poate ca nu ... Daca insa largim oferta si cu diesel si ne limitam usor pretentiile de volum(nu car zilnic ATV-ul in portbagaj :)) ), la 40-45k gasim sigur ceva comparabil, avand in vedere ca discount-ul a devenit o a doua natura a dealerilor ;) . Ca sa inchei, asi fi ales Superb, daca ce imi doresc eu ar fi costat 28-30 k eur si nu 35 cat ajunge cel putin dupa preturile oficiale de la acest moment.

Modificat de Ciprian75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu notele voastre de mai sus.

In zona de 40-45k nu as concepe S3, sub nicio forma.

 

Astept cu interes preturile lui Jaguar XE, am o senzatie ca vor fi fix in zona aia.

Caz in care....VAG cade in derizoriu din toate punctele de vedere, mai putin spatiul interior. Care spatiu, cel putin in spate, chiar nu ma intereseaza.

 

Personal, nu sunt dispus sa sar de un 30k pentru Superb, ceea ce s-ar traduce intr-un 28.5k dupa diverse facilitati. 

Vorba lui @sln, mai pui 6-7k si discuti de alta masina.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania o sa se vanda modele S3 cu 25-28k cu toate dotarile de bun simt date ca bonus (2000-3000 discount).

Masina e frumoasa, spatioasa, nidernam sigura. atata ca nu e premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

eu zic sa nu ne aruncam. adica cine nu are rabdare sa isi cumpere. dupa umila mea memorie superbul la lansare nu era chiar ieftinut. dar in cateva luni incepeau sa realizeze ca e cazul sa faca o promotie. sa mai lase la pret. etc.

 

eu unul sunt ofticat ca in configurator nu este 2.0tsi 280 4x4 :ceuameni: . asemenea catorva colegi de pe aici asta este singura varianta de motorizare pe care o vad pe aceasta masina :)

 

sunt convins ca in ianuarie - februarie, luni faimoase pentru vanzarile record auto :)) , sa ii vezi pe cei de la skoda cum revin la sentimente mai bune

 

intr-adevar masina ar fi competitiva in orice raport vreti (calitate, pret, putere, spatiu etc.) la un maxim 40k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!