Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Pe S2 treptele erau scurte dar nervoase, la S3 se vor simti la fel de intepate chiar daca le-au lungit.

De exemplu cu S2 aveai, sa zicem, la 150km/h pe gps, aproape 3000 rpm. Acum, la S3, vei avea 2500 rpm la aceeasi viteza.

La 140km/h in a 6-a sunt fix 2250rpm. Deci la 150km/h probabil ca sunt undeva la 2400rpm, departe de 3000rpm :) Ai 3000rpm pe undeva pe la 190km/h parca. Iar 210km/h din cate imi aduc aminte sunt pana in 3500rpm :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la m6 la 160kmh pe 170 tdi am 3000 rpm.

Vai ce frumos e combiul... Imi place mai mult dar cred ca va aparea mai tarziu si va fi mai scump.

Oare haionul electric e standard la sedan?

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie standard si ma tem ca va fi disponibil doar cu cheiless :soothe[1]: . Oricum, este foarte util cand vii la portbagaj cu mainile ocupate de bagaje

 

Nsm, si tu si mihaip aveti aproximativ aceleasi rapoarte la M6 chiar daca difera motorul. Trebuie sa va puneti de acord :D . La 3000rpm, in tr 6, ai 177km/h pe gps iar in bord ai undeva intre 180-185 :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 la parerea ca la S3 e mai frumos sedanul decat breakul :)

 

Ref la rapoartele DSG:

la 205km/h am 3900rpm, sta "inghetat" acolo turometrul, iar ulterior viteza creste pana pe la 213-215km/h - vorbim de viteza digitala aratata pe MFD

 

@Mihai: tu la M6 ai doar 3500rpm la viteza aia ???

 

la 3500rpm am doar 185km/h

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat-o în rapoarte, proportii, matrici, siruri, derivate, integrale si ecuatii diferentiale.

 

La subiect, nadajduiesc ca pe diesel sa fie aceleasi coduri de motoare ca la B8.

Mi-a mers la inima motorul de 2 litri 150 de pe passat. Foarte rafinat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Quino! dar taximetristii, principalii clienti de sedan, se plang de defectiuni la twindoor. E si normal ca la 30 de deschdieri pe zi sa apara probleme...

Sunt taximetrist in UK. Am un superb 2 de 1 an. Am cumparat-o când avea 180 şi ceva de mii km. Acum am 258.000 şi sa nu zic într-un ceas rau n-am avut absolut nici o problemă. De nici un fel. Amvelope, ulei, filtre, placute şi motorină
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaip, ai dsg sau M6? 

Dupa cum zicea si cipo, am M6 cu 140CP.

 

+1 la parerea ca la S3 e mai frumos sedanul decat breakul :)

 

Ref la rapoartele DSG:

la 205km/h am 3900rpm, sta "inghetat" acolo turometrul, iar ulterior viteza creste pana pe la 213-215km/h - vorbim de viteza digitala aratata pe MFD

 

@Mihai: tu la M6 ai doar 3500rpm la viteza aia ???

 

la 3500rpm am doar 185km/h

In postul anterior vorbeam din amintiri - de 2 ori pana acum am avut >xxxx/h. Astazi cand veneam inspre Bucuresti pe autostrada Buc-Ploiesti, am avut "norocul" sa dau peste niste vitezomani. Astfel (mereu merg cu xxxx pe autostrada, cu pilot automat, dupa ce am avut carnetul 1 luna suspendat - depasire pe linie continua cand ma intorceam de la munte :pale:), am reusit sa ajung la viteza maxima de pana acum: xxxx/h :D , pe suprafata nivelata/plana.

 

Rpm la xxxxx/h, cu pilot automat: fix xxxxx, iar consumul instant intre 10-11L.

 

 

La xxxx/h, am fix 3500rpm, aproximativ cum imi aduceam eu aminte :icon_thumleft:

Modificat de dudu
Ti-am sters prima oara postul, vad ca insisti! Rog citeste Regulamentul si abtine-te in a mai posta vitejii de genul asta! Pe acest forum este zero toleranta pentru asa ceva! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva drum pe afara saptamana viitoare, merge cineva la Geneva? De joi incepe balul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa castig concursul Sloda de pe FB si sa ma invite ei dar n-a fost sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine incepe? eu stiam ca pe 5 Martie

In legatura cu spatiul ala de la faruri probabil este lasat pe unde sa iasa apa care se formeaza din condens

Am vazut cum sunt si de la ML si de la Golf 7...vad ca asta este tendinta acuma toate sa aibe acele gaurele pe unde sa iasa apa formata din condens 

Misto unde sunt senzorii pe spate, mai mult ca sigur vor vedea si bordurile

Ever sprayed your windshield and ended up with the windshield cleaner's smell inside the cabin? The Superb automatically switches the air-con to recirculate mode when you use the windshield washers! Same for when you engage reverse (e.g. reversing into a garage to prevent exhaust gases from getting into the cabin)

 

Da sunt niste chestii care nici Passatul nu cred ca le are

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta mi se pare cel mult un moft. sa vedem ce miros de AC necuratat si plin de bacterii o sa avem in schimbul celui placut parfumat de la solutia de spalat parbrizul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si geeamurile electrice sunt un moft etc

Pare o masina placuta si practica maxim :)

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ever sprayed your windshield and ended up with the windshield cleaner's smell inside the cabin? The Superb automatically switches the air-con to recirculate mode when you use the windshield washers! Same for when you engage reverse (e.g. reversing into a garage to prevent exhaust gases from getting into the cabin)

 

Da sunt niste chestii care nici Passatul nu cred ca le are

 

 

Cred ca le are pentru ca si Octavia 2 FL din 2011 le are (deci probabil toate masinile din grup din cel putin ultimii 5 ani). De fiecare data cand spal parbrizul sau cuplez in reverse, aud clapetele cum comuta pe recirculare.

 

Un link. Stiu ca a mai fost o discutie acum cativa ani si Al Bundy s-a uitat in blocurile de masura de pe clima cu VCDS si vedea cum se actioneaza motorasul, si sta vreo 10 secunde dupa actionare la cuplarea in reverse sau spalatul parbrizului la masina lui (tot O2 FL)

 

Interesant cum probabil, aproape toti de pe acest topic avem functia dar n-am observat. 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat ca aveam buton de auto pt reciclare la scirocco dar nah la astea mai noi nu am mai vazut acest buton si credeam ca a disparut functia :)

Mie nu imi merge link'ul dat de catre tine :(

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ever sprayed your windshield and ended up with the windshield cleaner's smell inside the cabin? The Superb automatically switches the air-con to recirculate mode when you use the windshield washers! Same for when you engage reverse (e.g. reversing into a garage to prevent exhaust gases from getting into the cabin)

 

Da sunt niste chestii care nici Passatul nu cred ca le are

Si climatronicul de la S2 comuta pe recirculare cand selectezi R. Daca opresti muzica se si aude schimbarea felului in care sufla aerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagrama motorului de 2 litripost-7664-0-73331400-1425369063_thumb.jp

La superb III  şi la passat B8 raspunsul e chiar, o idee, îmbunătăţit. Adica vom avea 190 cp intre 3500 - 4000 iar cuplul este maxim de la 1750 - 3250. Ca idee, la 2500rpm avem aproape 150 cp. Poti sa incarci masina full, sa-i agăti si o rulotă in coada şi sa alergi în rampă  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu hartia.

Totusi, foarte importanta ramane practica, adica rapoartele cutiei de viteze. La DSG6 eu nu am simtit diferenta intre 140cai-S2 si 150cai-B8. 

Sunt curios cum se vor manifesta cei 190cai.

 

Mi-as dori ca DSG-ul sa nu mai permita rularea sub 1800rpm, dar nu cred ca se va putea din motive de reducere emisii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta se simte la consum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma voi va luati 2.0 TDI de 190cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!