Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Arata foarte bine , scuze daca a mai fost pus link-ul :

si
Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOR, eu stiu ca aderenta ca aplicatie a fortei de frecare la lunecare este independenta de marimea suprafata de contact. Singurele variabile care o conditioneaza sun miu si vectorul N(mxg). De asta am intrebat.

Nu te contrazic, caci nu am studii de specialitate. Observatiile mele sunt bazate pe ceea ce am invatat la scolile de pilotaj, sesiunile de condus pe circuit si experienta proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Deja ne indepartam prea mult de subiect, dar ideea cu diametrul rotii mai mare nu este de a mari doar talonul. Se mareste diametrul total al rotii -> zona de contact mai mare. Rezultatul final ar trebui sa compenseze latimea mai mica.

 

Si da, forta de frecare este F = u(miu - coef. frecare) * N (apasarea normala). Dar in practica fortele nu sunt aplicate chiar ca in exemplele ideale.

 

OT: A zis cineva de Combi ca va fi lansat in toamna. E valabil cu totul sau doar pentru preturi/comenzi? Sper totusi sa vedem si Combi in "persoana" impreuna cu sedanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un lucru laudabil este cresterea capacitatii rezervorului de la 60L la 66L care implicit creste autonomia. In teorie putem parcurge distanta dintre Bucuresti si Viena (sau chiar Linz) fara oprire pentru realimentare :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e 'funny' cum la O3 au micsorat rezervorul si la S3 l-au marit. Despre cauciucuri scrie in press release ca tyres are 215/60/16 and 215/55/17.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal acum cred ca VAG are gama cea mai larga de masini cu un design pe gustul meu (mai putin citigo si eos) cumva las deoparte Phaeton pentru ca pare o masina parasita :D

In rest totul este foarte ok incepand de la UP, leon si terminand cu aparitia Superb 3 care inchide lista de actualizare a marcii Skoda

 

Si da nici eu nu inteleg cum e cu capacitatea de rezervor la passat. La superb daca este 66l pt toata linia de echipare si motorizare -super

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea rezervorului mi se pare si mie o idee foarte buna, la aprox 55L cat are acum este prea mic.

 

Ref la cauciucuri: e foarte ciudat lay-outul inpus de MQB:

 

206/55/16 de la S2 vs. 215/60/16 de la S3 inseamna:

- crestere diametru: 5.2%

- crestere latime: 4.8%

- crestere talon: 14.4%

- crestere circumferinta: 5.1%

 

225/45/17 vs 215/55/17

- crestere diametru: 5.2%

- crestere latime: -4.5%

- crestere talon: 16.8%

- crestere circumferinta: 5.4%

 

http://tire-size-conversion.com/tire-size-comparison/

 

Nu vad logica, alta decat cea de a micsora emisiile prin cresterea diametrului si circumferintei rotii.

 

 

Si totusi: ce-i cu bordul luminat in albastru ? Nimic luminat in verde prin masina ? 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

NOR, eu stiu ca aderenta ca aplicatie a fortei de frecare la lunecare este independenta de marimea suprafata de contact. Singurele variabile care o conditioneaza sun miu si vectorul N(mxg). De asta am intrebat.

Nu te contrazic, caci nu am studii de specialitate. Observatiile mele sunt bazate pe ceea ce am invatat la scolile de pilotaj, sesiunile de condus pe circuit si experienta proprie.

 

Deci, chiar am întrebat de curiozitate pentru că nu de putine ori am fost surprinsi sa vedem ca aspecte practice premerg notiunilor din teorie.

 

Acum, o scadere de 1 cm a lătimii pneului, pe mine nu ma deranjeaza mai ales ca vin de pe pneuri de 195/65 unde ruliul e la el acasă.

Chestia cu bordul albastru nici pe mine nu ma incanta. Mi-ar fi placut un alb simplu curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate nu exista cauciucuri 205/65/R16 si cred ca sigur nu exista 195/70/R16 sau cat ar veni... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

NOR, eu stiu ca aderenta ca aplicatie a fortei de frecare la lunecare este independenta de marimea suprafata de contact. Singurele variabile care o conditioneaza sun miu si vectorul N(mxg). De asta am intrebat.

Nu te contrazic, caci nu am studii de specialitate. Observatiile mele sunt bazate pe ceea ce am invatat la scolile de pilotaj, sesiunile de condus pe circuit si experienta proprie.

 

Deci, chiar am întrebat de curiozitate pentru că nu de putine ori am fost surprinsi sa vedem ca aspecte practice premerg notiunilor din teorie.

 

Acum, o scadere de 1 cm a lătimii pneului, pe mine nu ma deranjeaza mai ales ca vin de pe pneuri de 195/65 unde ruliul e la el acasă.

Chestia cu bordul albastru nici pe mine nu ma incanta. Mi-ar fi placut un alb simplu curat

 

Pot sa-ti spun ca daca ai trece de la 195/65/15 la 205/55/16 ti s-ar parea ca ai o alta masina. Caz testat pe O2 FL a alor mei.

 

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Difference

205/55-16     4.4in       12.4in    24.9in        78.2in            811         0.0%

195/65-15     5.0in       12.5in    25.0in       78.5in            807         0.4%

 

Deci, la acelasi diametru, vei avea o scadere a talonului (sidewall) cu 1.4inch, adica 3.56cm. Asta este de fapt ceea ce imbunateste handlingul major, cresterea de latime de 1cm avand un impact secundar.

Cu cat ai talon mai mic cu atat e mai stabila masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci overall cred ca R18/235/45 pe Superb ar fi cea mai ok optiune din punct de vedere al stabilitatii si al drumurilor noastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai bun decat 215/55/17, care sunt foarte ciudate.

 

In orice caz mult mai bune decat actualele 225/40/18, care au un talon mult prea mic. 235/45 sunt mai late si cu talon mai inalt, deci...e perfect :)

 

Aproape ca la fostul A6: 245/45/18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar este adevarat ca vei putea comanda Superb 3 abia din toamna? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-una dintre prezentari am vazut aceleasi jante de pe S2 FL (http://jangcars.com/wp-content/uploads/2014/12/Skoda-Superb-2015.jpg). Mi se pare putin de prost gust sa lansezi o masina total noua dar cu un model vechi de jante.

Mergand pe ideea asta intuiesc c-or sa pastreze si dimensiunile anvelopelor 225/40/R18.

 

Sa nu uitam ca latime mare ~= consum si zgomot de rulare mai mare.

Se pare ca "noile" jante sunt pe 19" nu pe 18". Cel putin asa spune prezentatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul este sub Passat, si as indrazi sa spun ca semnificativ. Nu e neaparat un lucru rau (aduce beneficii la preturile de lista) dar se vede ca Skoda e sub Vw. In aceeasi logica am fost entuziasmat si O3 pana m-am urcat in Golf 7 si lista poate continua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare, cel putin in zona centrala/cotiera cum stau butoanele mi se pare mai ergonomic si frumos

 

 


Bine, acuma ca le-am pus una langa cealalta...hmm s-ar putea sa ai dreptate.

post-12248-0-94785700-1424358129_thumb.j

post-12248-0-00597400-1424358141_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rama din jurul schimbatorului e mai finuta si mai elegant lucrata la Passat, de acord.

 

Pe de alta parte ma enerveaza terbil ideea de grila continua de aerare de la Passat.

 

piano Black nu ma da pe spate in Passat

 

Concluzia: prefer Superbul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e grila de aerisire continua, doar pare  si in realitate arata chiar bine. Si Superb-ul vad ca are tot Piano Black, deci... ?

Ar fi fost chiar culmea tu, care tot aperi Superb-ul de cand ti-ai luat, sa zici ca preferi Passat-ul! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-7664-0-11338500-1424362294_thumb.jp

post-7664-0-80699500-1424362293_thumb.jp

Cand vad lumina aia albastra chiar ma ia cu :frigbaitata:

post-7664-0-43745400-1424362293_thumb.jp

Va place carcasa bateriei?

Daca mai aveti piese de dacii prin spatele curtii pastrati cricul

post-7664-0-68712100-1424364141_thumb.jp

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea continua de la passat, cei de la vw spun ca este intr-un fel activa. caut sa vad unde am citit comunicatul sau daca stie cineva sa puna un link

deci nu e doar de design ci si pt functionalitate

Acum am vazut si cheia de la superb 3 in a 2a poza..ca la passat fara ramele de aluminiu top/bottom

 

"The interior features the same horizontal layout as the exterior, with a full-width ventilation strip that stretches across the dashboard which is to improve climate control performance and ventilation acoustics"

 

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capota are 2 cleme de prindere ? nu am mai vazut  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pe la case mai mari gen s classe or mai exista. Putea pune si la Passat asa dar NU, costuri reduse de productie

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!