Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Nu e de mirare, eu cand am facut anul trecut revizia la Brady a trebuit sa merg de 3 (trei !) ori pana mi-au "reusit" resetarea pe interval flexibil :D  Anul asta le-a iesit din prima :) 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/26/2018 at 1:20 PM, hiro said:

 

IMG_20180726_131311.jpg

Dupa revizie, inspectia nu se face la 168 de zile ci la un an din cate stiu eu pentru ca e inclusa in revizie.

La mine coincid km pt ca s-au suprapus inspectia cu revizia mereu, dar mai putini km la inspectie decat la revizie nu cred ca se poate. Mai multi ...

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ieri, cand am facut inspectia la masina, revizia vine abia anul viitor, eu aveam revizia la mai multi km decat inspectia.

e69789930157724.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Intervalul flexibil consta practic in 2 axe temporale: una este inspectia service si schimbul de ulei. La inceput sunt paralele

Inspectia se face dupa primii 2 ani / 30.000 km  si apoi din an in an / 30.000 km

Uleiul se schimba la 2 ani, max 30k km insa un model matematic ce ia in calcul conditiile de utilizare din temperatura ulei, turatii, sarcina, numar de porniri la rece, numar de regenerari DPF pt diesel, mers urban/extraurban, stil de conducere iti va spune cand sa schimbi uleiul.

Talpa grea -> sub 10.000 iti va spune sa schimbi uleiul

Masina de firma cu utilizare normala, preponderent extraurbana -> vei ajunge la 30k cu uleiul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, dar daca faci inspectia mai des decat revizia e normal sa fie mai multi acolo pt ca se reseteaza mai des la 30000. (Adica o data in plus).

La revizie se reseteaza amandoua, (inspectie, revizie) la 30000.

Daca nu probabil de aici diferentele ciudate.

La mine nu a scazut intervalul de service in functie de stilul de condus la nici o revizie . Dar nu am schimbat la mai mult de un an uleiul si aproape de 25000 km.

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/26/2018 at 1:20 PM, hiro said:

Pe factura scria service ulei, Castrol LL si filtre.

La iesire din service scria la Oil change service 22.200km

Cand i-am intrebat ca de ce nu scrie 30.000km, au spus ca nu se poate programa.

Problema este ca pentru pastrarea garantiei trebuie respectate indicatiile de pe bord iar daca ei programeaza pe mai putin atunci trebuie sa merg mai des.

IMG_20180726_131311.jpg

     Pe ecran vad 22100 Km si 538 zile.  2 ani inseamna 730 zile! Deci ai facut schimbul de ulei acum 192 zile? Daca "tocmai ce ai facut schimbul de ulei", ori la service nu au resetat contorul si este clar greseala service-ului, ori chiar au trecut 192 de zile si ai o perceptie eronata a timpului. Daca au trecut 192 zile si ai facut 41,14 Km/zi, rezulta ca initial Km au fost corecti, 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog mai cititi o data postul meu...

Nu mai exista revizie (ce intelegeam cu totii, mers o data pe an, schimbat ulei si toate filtrele), denumirea este de inspectie.

Inspectie si schimb de ulei - acestea sunt cele doua coordonate pentru care veti primi atentionare in bord

Apoi, la inspectie nu este musai sa se schimbe uleiul... fiecare inspectie, la 30, 60, 90, 120, etc, presupune anumite lucrari, altele decat uleiul - vorbim de cerintele producatorului

Uleiul se schimba la inspectie in conditii ideale... Cum nu prea avem, bordul iti va spune sa schimbi uleiul mai devreme de cei 30.000 (care reprezinta limita maxima), de aici si defazajele intre inspectie si schimburile de ulei

@Gelu1, e normal sa nu se schimbe perioada inspectiei, ea este FIXA - 30k sau 2 ani, dupa care 30k sau un an....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/27/2018 at 8:58 PM, Ebi said:

     Pe ecran vad 22100 Km si 538 zile.  2 ani inseamna 730 zile! Deci ai facut schimbul de ulei acum 192 zile? Daca "tocmai ce ai facut schimbul de ulei", ori la service nu au resetat contorul si este clar greseala service-ului, ori chiar au trecut 192 de zile si ai o perceptie eronata a timpului. Daca au trecut 192 zile si ai facut 41,14 Km/zi, rezulta ca initial Km au fost corecti, 30.000.

Poza e facuta cam la 100km de la schimbul de ulei, dar arata fix la fel doar cu 100km in plus la iesirea din service. Parerea mea este ca nu au resetat contorul de ulei. Service-ul sustine ca au resetat contorul de ulei, dar valori exacte de genul 30.000 si 730 zile nu se pot introduce. La contorul de inspectie da, la ulei nu. La ulei cica inventeaza computerul valorile alea. Ceea ce mi se pare si mai dubios ca la masina nou livrata in 0km  deja arata schimb de ulei in 20000km, nu 30.000km.

Mai nou sau s-a schimbat ceva la MQB/Golf 7 , sau e un truc din partea lor sa te oblige sa mergi mai des la schimbul de ulei.

De asta as vrea sa stiu cat mai multe exemple de la posesorii de Golf 7 dupa iesrea dela reprezentanta, in garantie, schimb de ulei... ce arata computerul.

 

Multam.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria la intervalul fexibil de service e ca schimbul de ulei se face la maxim 30.000 km sau 2 ani, oricare din astea vine prima, sau cand iti zice masina... Si masina, in functie de... diverse, nu stiu exact ce, te poate trimite la schimb de ulei mai devreme de cei 30.000 km.

Eu am facut ultimul schimb la 45.000 km(anul trecut), masina are 58.000 acum si imi arata 17.000 pana la urmatorul schimb de ulei(sau un an dar nu asta e important). Deci teoria pare sa functioneze...

Acum, ma gandesc ca fiind proaspat iesit din curtea reprezentantei de la schimbul de ulei, masina ar trebui sa arate 30.000km si sa scada in functie de acele... diverse. Oricum, daca in conditii ideale uleiul se schimba la 30.000km si poate scadea in functie de... diverse, inseamna ca ceva nu e ideal. Daca masina recomanda schimbul mai devreme inseamna ca undeva e o problema... stilul de condus, orele de condus, vitezele medii, uleiul folosit, poate un consum de ulei... ceva clar nu e cum ar trebui pentru ca daca totul era 100% perfect te-ar fi trimis la schimb la 30.000km...

Asa ca sa zicem ca cei de la service au dreptate, au resetat cum trebuie la revizie si masina arata 22.000km pana la schimb. Inseamna ca ceva nu e ok. Du-te prima dara la alt service (unde ai facut schimbul?) sa verifice daca a fost sau nu resetat cum trebuie. Si daca este resetat cum trebuie, pune o intrebare... de ce arata masina atat si, eventual, fa o verificare. Poate asa afli care/unde e problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa arată după prima revizie + schimb ulei, făcută la 28.000 km si 2 ani. 

Screenshot_20180804-103529~01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am achizitionat de cateva zile un VW Golf 7  2.0 TDI  150CP  2015.

La schimbarea filtrului de motorina trebuie facuta amorsarea cu vcds sau se poate schimba simplu ca la masinile mai vechi? Am citit cu amorsarea la passaturi cc mai noi de 2010. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am facut amorsarea de data asta (G7 2014, 2.0 tdi). Am pus contactul de 5 ori si apoi am pornit-o. Prima data s-a oprit, a 2-a oara a luat-o putin mai lung si dar s-a amorsat, motorul mergand fara sa se mai opreasca.

La 1.6 TDI cu Siemens e musai sa faci amorsarea altfel termini bateria si pompa de inalte. Este ideal sa o faci si la 2.0 TDI, dar se poate porni si fara ea mult mai usor fata de 2.0 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am facut revizia la dealer la 93k.

5L ulei OEM + toate filtrele - 798.64 lei. Nu e rau.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie dupa 2 ani si aproape 3000 km..nu am gresit nr de zerouri.

Golf 7 1.4 tsi...la fel ulei + filtre cca 800 lei

Asa arata filtrul de polen, nu mai inteleg nimic..

20180830_204618-2016x980.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şoimu' Patriei

Cred că este polistiren de la anvelopările blocurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, de curand (1luna) mi-am cumparat un Golf 7 Variant 1.6 TDI 110cp CRKB  2015. Kilometri parcursi pana in momentul achizitiei 171100 (de cand o am am facut aprox 1500km). Este luat de la un dealer din Germania, a fost pe firma cu leasing operational. Istoric complet in baza de date VW verificat personal de mine interventie cu interventie, pana in ianuarie anul acesta la 160800 km, cand i s-a facut ultima revizie.

Ma intereseaza sa ii schimb distributia (nu a fost schimbata pana acum). Din ce stiu, conform recomandarilor vw, s-ar schimba pe la 210.000 km. 

Ce-mi recomandati? Sa mai astept? Daca da, cat?! Sau sa o schimb imediat! Teoretic, ma gandesc ca distributia ar fi ok repectand recomandarile vw, iar practic ar trebui schimbata nestiind cum a fost intretinuta.

 

Multumesc anticipat!

20180724_082312.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am schimbat eu distributia la 167000. Era ca noua.

Mai ca imi parea rau ca am umblat la ea.

Eu zic sa o lasi pana la 210000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat la reprezentanta si mi-au zis 210000 sau 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema afost discutata si razdiscutata in topicul dedicat.

Va rog sa nu mutam discutiile aici.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectie făcută la TESS Brașov. 

Schimb filtre și ulei. 960 lei

 

434504C8-E21F-4D4E-9C12-6787FA89D68A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, am făcut recent revizia la 1.2TSI 2016 - Darius Motors Constanţa, totul bine şi frumos însă de câteva zile am un zgomot ce pare a fi de la clapeta de circulare a aerului condiţionat, este foarte enervantă mai ales la frânări bruşte - ataşez şi un video cu zgomotul dacă mai întâmpină şi altcineva această situaţie - https://j13.ro/wp-content/uploads/2018/09/vw.mp4

Modificat de cosmynpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A schimbat cineva uleiul la 1.5 TSI ?

In carte scrie ca trebuie folosit 508.00, sau 504.00, dar daca folosesti 504.00 cresc emisiile.

Eu nu gasesc pe nicaieri (in RO) 508.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Curios. Eu am scris acum pe google ulei 508.00 si am gasit multe magazine online care vand. Pe rafturi in magazine sigur ca nu se gaseste ca este aparut de curand si nu ar avea inca cumparatori. Cei care au masini care folosesc asa ceva merg la reprezentanta pentru ca sunt inca in garantie. Asa nu gasesti nici antigel pentru masina ta in magazinele de cartier. (trebuie cred G13).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta am intrebat, pt ca am inteles ca la dealer folosesc 504.00.

Nu vreau sa cumpar de la colt de strada, dar macar la dealer sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am lucrat la Golful (1.6tdi) unui coleg. Inlocuire motoras clapeta recirculare aer si inlocuire radiator incalzire habitaclu. Avand masina de putin timp, nu stie daca lichidul de racire a fost inlocuit vreodată. Radiatorul ( Valeo) era infundat. Recomand inlocuirea tot cu Valeo, un altul, de alta marca, luat dupa cod nu s-a potrivit. 

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!