Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Salut,

am facut revizia de 30.000 KM, total 835 RON. (filtre, ulei, mici alte interventii) Au intervenit cateva aspecte zic eu interesante:

1. s-a deschis o noua actiune de service pentru fixarea conductelor de la ac aflate la picioarele soferului (n-am inteles exact unde dar pe factura asa scrie :D) - ei sustin ca ar exista riscul de a se desprinde

2. m-i s-a spus ca zgomotul acela metalic la capatul cursei geamurilor din fata este perfect normal ( :rolleyes: ) - o sa mai vedem despre asta

in rest, numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum ma asteptam la asta: revizia de 15000 km la PBV, ulei+filtru ulei+manopera - 590 lei. Mi se pare enorm. E foame de bani !

Am vrut ulei la bidon, nu vrac si m-am pricopsit cu ulei longlife 3 (75 lei / l)...

E prima si ultima revizie la dealer VW. In ceea ce priveste zgomotul cutiei de viteze la ralanti raspunsul a fost: "asa face toate"..... e un zgomot recunoscut de fabricant ca fiind unul normal de functionare.... :D O sa ma programez special pentru acesta chestiune, ca sa primesc si in scris.... ca asa pe vorbe sunt satul....

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet - numai uleiul si cu filtrul de ulei, fara alte filtre.... In mod normal schimbul de ulei nu ar trebui sa depaseasca 2-300 lei. Greseala e a mea, ca nu am intrebat ce ulei imi pune, eu am cerut doar sa fie Castrol la bidon....daca auzeam de longlife nici nu discutam. Am luat o mica teapa. Trebuia sa duc eu uleiul (comoditatea costa). Din cate stiu, ala longlife se schimba la 30 k km, ceea ce nu imi suna bine, nu o sa il tin atata. Stiu ca nemtii practica reviziile la 30 de mii de km.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic.Daca era ulei obisnuit si vroiai sa faci revizia la 30000 aveai o problema dar asa..

Stai linistit ca si ala longlife se cam duce dupa 15-20.000km mai ales daca te fatai mult prin Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu intentionez sa merg mai mult de 15 mii de km, maxim 20 mii cu schimbul asta. Acum masina are exact 12600, deci merg linistit pana la 30 :). Parerea mea ca diferenta de pret reprezinta bani aruncati, mergea fara probleme un ulei obisnuit. Sigur ca nu are cum sa dauneze motorului, teoretic este un ulei mai bun calitativ. Urmatoarea revizie la "nea gigi" la colt de strada, iau eu uleiul si fitrele de data aia, filtrul de polen si aer o sa le schimb singur, sunt banal de inlocuit. Chiar si cel de motorina se poate inlocui usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la omv au un program epg , zic ca daca folosesti ulei de la ei iti prelungesc garantia motorului pana la 10 ani sau 150000km. a incercat cineva? am vazut la statia alexandriei.

am vazut ca e fabricat in austria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum ma asteptam la asta: revizia de 15000 km la PBV, ulei+filtru ulei+manopera - 590 lei. Mi se pare enorm. E foame de bani !

Am vrut ulei la bidon, nu vrac si m-am pricopsit cu ulei longlife 3 (75 lei / l)...

E prima si ultima revizie la dealer VW.

Daca 590 Ron ti se pare enorm, de ce ti-ai luat o masina cu pretentii ? De ce ti-ai luat diesel ? Cu cat crezi ca e mai ieftin la "nea gigi" la colt de strada ? Scutesti echivalentul unui plin ? Eu cred ca exagerezi. Daca nu-ti permiti sa intretii o masina, n-o mai cumpara, sau cumpara o rabla si bate-ti joc de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi dai pe masina 18-20 de mii de euro... si nu poti sa dai 120 de euro pe an? Eu am platit la prima revizie 10 mil (scirocco) dar am cerut sa imi schimbe tot ce se poate schimba. Intr-un an este o suma chiar ok si vad ca nu ai de gand sa trece de 15 km pe an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KimDiesel - am creat un topic despre uleiurile longlife in sectiunea de Uleiuri si Cobustibili, unde precizam ca la motoarele TDI euro 5, uleiul VW 507 e esential, chiar daca faci schimbul la 15.000, pentru sanatatea filtrului de particule, fiindca are foarte putine particule de cenusa, si aditivi. Unii spun ca nu conteaza, eu spun ca, conteaza chiar foarte mult... alegerea e a ta, merita sa risti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astfel de comentarii ma asteptam. Daca iti iei o masina de 20 de mii de E inseamna ca iti permiti s-o intretii. Altceva voiam sa subliniez, ca pentru a nu pierde garantia esti obligat sa faci revizia la reprezentanta (corect) dar si pretul e cu mult mai mare si nejustificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa o faci la reprezentanta si in final e spre binele tau, in SUA de exemplu daca nu ai reviziile la service autorizat o vinzi incredibil de greu sau la pret mult mai mic, in Germania la fel. In final nu e chiar asa nasol. In privinta justificarii e atat de discutabil, incat fiecare e cu parerea lui, e normal sa isi puna si aia ceva ca ar muri de foame. La ei e ora de manopera mult si isi pun cat zice producatorul chit ca le ia mai putin. Problema nu e asta, ci faptul ca in anumite situatii schimba piese nejustificat. Lui taica-meu la ford fusion i-a schimbat filtrul de motorina chit ca a facut 4000 km in ultimul an si aia in afara localitatilor, filtru care ar tine lejer 30k. deci la astea te fura, cand schimba aiurea doar ca sa iti ia banii. Nu e cazul tau la 15k, dar ca idee. Si eu am patit la fel la symbol, dar mi-au dat voie sa nu schimb ce nu vreau, chit ca era in garantie (avusesem masina de servici anul ala si facusem 3000 cu a mea, deci anumite filtre le-am sarit).

Te rog sa intrebi cat e in germania, eu am vazut la ford ca e mai scumpa in austria decat la noi, ce-i drept ei schimbau piesele mult mai rar, dar nici nu le freaca ca noi in halul asta in traficul asta de rahat si nici nu au poluarea asta. Sunt convins ca si la vw e la fel, e si normal, doar muncitorul de acolo e platit mult mai bine. Chestia e ca acolo te trateaza cu totul altfel si nu fac ca la noi figuri sa nu poti sa intri sa vezi ce fac cu masina (daca nu ai nimic de ascuns, nu ai de ce sa faci asta)

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completare: am stat langa masina tot timpul (o bila alba) si mi-au facut si actiunea aceea cu colierul de prindere.

Sa nu ne comparam cu nemtii in niciun domeniu, ca nu e cazul, nici peste 100 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ne comparam cu nemtii in niciun domeniu, ca nu e cazul, nici peste 100 de ani.

Eu nu sustin japca si lipsa de profesionalism ce e destul de des intanita in Romania dar, hai sa nu-i mai urcam pe nemti pana la cer, pentru ca AU SI EI USCATURILE LOR. Eu sunt cel mai bun exemplu, am platit mai mult pentru revizie in Germania decat in Romania si au uitat sa-mi fixeze capacul la filtrul de polen (bineinteles ca iarna in loc sa bage cald baga frig pe la picioarele pasagerului). In plus, multi din Germania se plang de lipsa de profesionalism a celor angajati in reteaua de service-uri VW.

Bineinteles ca per total ei "stau" mai bine cai noi, insa nu exista nici un temei real pentru ridicarea lor in slavi.

Scuze pentru OFFTOPIC, nu m-am putut abtine.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am facut revizia de 30000 km. 955 RON, ulei Castrol LongLife III (4 l), si toate filtrele, plus clasica diagnoza. Am reclamat si faptul ca palpaie ceasurile din bord si displayul maxidot si au investigat si asta. A aparut o eroare la senzorul de lumina (eroare intermitenta, deci nu se stie exact ce si cum), asadar au comandat un senzor nou pe care il vor pune pe masina probabil sambata viitoare.

Service-ul a fost EuroTehnoGroup Targoviste, am apreciat faptul ca de cate ori am fost la ei am fost lasat sa stau langa masina, sub masina, in masina, in timp ce lucrau si mi se si explica tot ce se intampla. :D Sper sa-mi rezolve si treaba cu palpaitul ceasurilor din bord o data cu schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

foarte multi bani nush ce se intampla acolo in bucuresti la mine in galati e mult mai ieftin la service vw,m am uitat mai sus am vz la golf 2.0 tdi prima revizie 590lei e furaciune totala eu am dat la prima revizie ulei castrol 5 litri (au intrat 4 litri si ceva restul mi a ramas) +filtru ulei,verificat placute de frana 420 lei la reprezentanta.

Modificat de Crisilo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi, prima revizie, golf 6 1.4 tsi 160 cp, efectuat la Midocar Otopeni(sos de centura), schimbat ulei (bidoane de 1 l, castrol slx 5 w 40) + filtru, filtru de aer si polen (erau destul de murdare, in conditiile in care eu nu circul f mult in oras, ci doar pe drumuri nationale, deci recomand chiar de la prima revizie schimbarea acestora) + actiunea la conducta de aer(24S4) si un update de soft(80B4) ), pret total cu tva 591,72. daca vrea cineva detalii despre pretul fiecarui produs o sa revin cu detalii. Eu am dorit si schimbarea filului de aer si polen (asta nefiind obligatoriu la prima revizie). Am fost lasat sa stau langa masina in momentul schimbarii fiecaruia dintre aceste elemente, deci cu alte cuvinte totul a decurs f bine. Durata 3 ore. Sper ca v-am fost de jutor, mai ales celor care trebuie sa-si faca revizia in curand. Bye

Pentru Crisilo, pretul in Bucuresti la midocar unde am facut eu revizia, pentru schimb de ulei si filtrul aferent era de 350 ron, deci din ce ai spus tu mai sus rezulta ca exista si in buc serviceuri cu preturi mai mici. THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximus ,cand a fost fabricata masina de ti-au facut update de soft?

La exact cati kilometrii ai facut revizia?Ca pe mine deja ma baraie CB_ul ca am revizie in 2000 de kilometrii si nu stiu exact intre cat si cat trebuie facuta reviza,adica ce marja +/- exista fata de cei 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDRfx, masina am e an de fab 11.2009 si cat despre revizie e drept ca te anunta si bc-ul dar se stie ca la un an sau 15.000 de km trebuie sa o faci ca altfel pierzi garantia. Din ce am discutat cu baiatul de la receptie in mom cand am facut programarea pt service, puteam sa depasesc cu cateva zile (pe 6 fac un an de cand am cump masina), ideea era sa nu exagerez. Da nu ai cartea masinii, ca acolo iti scrie exact tot ce ma intrebi tu. bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la tine a fost revizie la un an(la mine nu este cazul ca are doar 4 luni),eu ma refeream la cazul cand se ajunge la un nr de km,de ex la alte firme se tolereaza o abetere de 500-1500 km in plus sau in minus fata de cei 15000.Cu alte cuvinte ma interesa daca pot face revizia si mai devreme,adica acum la 13500km.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binenteles ca o poti face, dar mai poti astepta pana la 15.000 de km. Serviceul nu se poate decat bucura de un sofer care face asa de multi km intr-un timp asa de scurt. Lol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi tovarasi, imi puteti spune un service care ma lasa sa aduc eu uleiul(din cel bun... full synth VW 502), fara sa pierd garantia la motor?

Ma apropii de 15.000km si toate raspunsurile pe care le-am primit inclusiv de la TESS Brasov, a fost ca pierd garantia daca vin eu cu uleiul :angry: - de neconceput, masina are 6 luni!

Dintre cei cu masina in garantie, stiti ceva?

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general reprezentantele nu te lasa sa vii cu uleiul tau,mai ales daca ai masina in garantie; mie acest lucru mi se pare normal tinand cont ca poti aduce un ulei contrafacut(tu nestiind acest lucru,evident). Dar ce ulei vrei de nu-l gasesti la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut la inceput sa imi cumpar de pe piata uleiul, asa k am sunat mai intai la service si am intrebat. Raspuns : uleiul sa respecte norma specifica tipului de motor(scrie si in cartea masinii, ti-l spun si ei daca intrebi), trebuie sa fie sigilat bidonul si sa ai factura pentru el. Asta a fost raspunsul Midocar Otopeni. In alta parte nu am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!