Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Nuuuu, sa te tragi cu masina! Si la service sa meri doar pentru revizii si atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Aditu - inainte sa parchezi decupleaza centura, nu i greu apesi butonul rosu si gata.

Specialistii in O3 ce pb ati sesizat? Ne puteti spune si noua numeroasele probleme ale masinii?

Sistemul s&s nu se pune fiind special conceput pentru ceea ce face, ai citit despre dsg 7 diverse lucruri, inteleg...., dar chiar le crezi?

Bateria masinii este diferita de una normala, iar dc dai cautare pe google observi ca au specificat faptul ca sunt pentru masini cu s&s.

Consumul de ulei este specific masinilor din grup si nu cred ca poate fi considerat o problema. Faruri aburite exista si la case mai mari. Geamuri care nu coboara la prima apasare de buton.....astea le considerati probleme sau care? De dat cu parerea ne putem da toti, dar daca citeste cineva pt a si face o parere va vedea comentariile unora ca voi....fara suparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa... ce probleme are masina mea si eu nu stiam?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca lumea cauta probleme. pai sa vedem, ati incercat sa faceti maxim stanga/dreapta in parcare si sa plecati de pe loc ( sa va invartiti in cerc , sa imi spuneti si mie ce auziti in dreapta fata :) pana acum am confirmat la a mea 2.0 , un 1.6 diesel si un passat 2.0 ...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

ps: la passat a fost gasita cauza si s-a rezolvat oricat de putin as fi crezut ca e de acolo....Daca se rezolva si la Skoda va anunt.

Modificat de xoft2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere cea mai de luat in seama problema este cea cu directia...la mers in regim de autostrada, drum national. Pe forumuri de afara se plang f multi de chestia asta, insa nu am gasit vreo cauza/rezolvare.

@xoft2003, ce se intampla? Vreo flansa zgomotoasa?care e cauza si rezolvarea?

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de senzor placute frana , este elegance echoparea si cf vin imi scrie clar "without sensor for brake pad"

@xsoft---ce s a inlociit la pasat pt zgomot in viraj max?

Modificat de P_A_E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lucian, pana nu ai incercat sistemul nu prea inteleg cum de-l critici, doar din auzite?... Macar Aditu vorbeste in cunostinta de cauza. Iar pe o cutie DSG e absolut banal de controlat sistemul atunci cand este activat. Si in plus, tu chiar crezi ca inginerii aia prost platiti ai VAG au introdus un astfel de sistem fara sa modifice piesele care lucreaza sau sunt afectate de el si sa vada si ei cum li se modifica MTBF?

 

Ca faza legata de problema cu aburirea farurilor, am trecut zilele trecute pe langa un BMW seria 5 la care un far nu doar ca era aburit, era plin de broboane de apa pe intreaga suprafata interioara a farului. Posesorul BMW-ului ce sa mai zica? Legile oamenilor se mai discuta, legile fizicii sunt aceleasi pt toti.

 

@xoft, de ce ai face totusi asta, avand in vedere ca nu e recomandat daca tii la cutia ta de directie? Si faptul ca ai confirmat si la un Passat, stii ca nici macar nu sunt pe aceeasi platforma si nu au aceleasi piese la suspensie? Si pana la urma spune-ne si ce ai observat, nu doar spui ca ai observat tu ceva si nu spui ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat injinerii de care zici introduc cu buna stiinta piese predispuse a se defecta in masinile pe care dam o galagie de bani, da-mi voie sa fiu oarecum sceptic. Tata a platit pana acum peste 30 mil pentru egr si reconditionat turbo la motorul de 1,5 tdi. Sa nu ziceti ca sunt offtopic, aveti acest motor si pe Octavia 3. Pana la kulanta, a spart turbina si succes la service!

 

Aia cu farurile e cam de cacao, dar avand in vedere clima de la noi, nu sunt chiar surprins, desi nu am vazut condes la tractorul meu. Nici la celelalte masini nu retin sa fi vazut. Oricum, masinile pentru Est am inteles ca-s facute cu mai putin simt de raspundere decat cele pentru Vest...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat injinerii de care zici introduc cu buna stiinta piese predispuse a se defecta in masinile pe care dam o galagie de bani, da-mi voie sa fiu oarecum sceptic. Tata a platit pana acum peste 30 mil pentru egr si reconditionat turbo la motorul de 1,5 tdi. Sa nu ziceti ca sunt offtopic, aveti acest motor si pe Octavia 3.

 

Asta e o acuzatie destul de serioasa, dovezi ceva ai? Si asta trecand peste faptul ca chiar si o simpla baterie trebuie sa fie mai puternica pe o masina cu S-S decat pe una fara. Sa nu mai zic de electromotor etc...

 

Nu exista motor 1.5 TDI. Ai vrut sa zici 1.6?

 

In alta ordine de idei, am observat zilele astea umbland cu masina cu cheia sotiei ca sistemul Kessy tine minte setari complete in unitatea multimedia pentru fiecare cheie separat. Destul de elegant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este o optiune pe care o poti activa/dezactiva. Dar in afara de scaun si oglinzi, ce altceva mai tine minte? Eu stiam ca doar asta dar poate la tine la columbus e altfel.

Azi am mers vreo 3 masini in coloana de la bran spre Bucuresti, am mers linistit, aproape legal, si la intrarea pe A3 aveam consum 4.2 ..... Deci se poate si sub 4.5 mergand aproape legal si fara aglomeratie. Deja sa scoti sub 4, e chin clar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei dovezi? Cauta pe topicul Scanare vag-com. Ca sa nu cauti, cu riscul de a supara pe cineva, uite ce a facut vestitul EGR de la 1,6 tdi...

S-a desprins o bucata din clapeta si a facut terci interiorul turbinei. Du-te la Suceava, stai dupa mecanic, basculeaza 13 mil etc. Poveste lunga. De aia sunt destul de sceptic cand priveste rezistenta in timp a pieselor, indiferent de masina.

 

Da, s-a tastat aiurea, ca mai editez si o serbare de 8 martie si-s cu ochii in mai multe locuri. E, cum se stie, motorul de 1,6 tdi 105 cai (77kw) si 250 Nm.

post-117502-0-65904100-1394379654_thumb.

post-117502-0-72492000-1394379745_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Mers lejer din militari, pe traseul politehnica, eroilor, izvor, unirii, timpuri noi, vitan (incinta autovit) 5.5%, pe la ora 14.30. Am oprit si alimentat de la statia mol, langa liceul tudor vladimirescu, iar consumul de la realimentare pana la destinatie a fost 4.5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C masina ai? Scz motorizare..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Oraş:Bucureşti

  • Maşina:Skoda

Model:Octavia

Motorizarea:1.2 tsi, 105 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Asa este, multumesc lucian....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru nimic!

Eu sunt atent la detaliile de la avatar, ma mai interesez uneori inainte de a intreba una-alta. Mi se pare normal sa avem avatarul completat corect, ajuta foarte mult cand avem de dat o indicatie, un sfat... Mie, cel putin, imi place sa vad mai intai de unde este omul si (uneori) si ce varsta are (conteaza, de multe ori). Pe acest forum e bine sa fie completate si datele masinii, pentru a se evita situatii ca mai sus.

Nu o spun cu rautate sau superioritate, insa am fost moderator pe doua forumuri si cam tineam la aceste mici precizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, masinile pentru Est am inteles ca-s facute cu mai putin simt de raspundere decat cele pentru Vest...

Adica au doua linii de productie la fabrica, una pentru est si una pentru vest?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa iti demonstrez asta, dar cum la noi daciile pentru export is mai bune decat alea pentru amarestenii bastinasi, nu vad de ce nu ar fi aceeasi treaba si la alte case, mai mari. Asa am auzit de la oameni, ca o masina facuta de neamt pentru neamt e mai buna decat una facuta pentru tarile cu apa mai rece... Poti sa ma contrazici, insa de-a lungul timpului am constatat ca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e are deptate lucian si spun din proprie experienta 2 golf VI aceeasi echipare aceeasi motorizare unul din germania unul comandat pt romania kiturile de ambreiaj diferite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca furnizorii de piese sunt diferiti.

Am configurat Octavia 3 la un dealer din Germania si la aceeasi configuratie rezulta un pret peste al nostru. In fine, sunt si consideratii ce tin de piata, etc.

Revenind la Octy3, nu vreau sa ma gandesc la faruri aburite si directii ciudate pe viitorul 2.0TDI de la sfarsitul lunii viitoare. Pe actuala masina (din oct.2011), pe care deja am batut palma pentru vanzare la 60% din pretul de achizitie, nu am avut niciun fel de problema. O schimb doar pentru potenta motorizarii si o idee de spatiu in plus. Si cateva brizbrizuri, trebuie sa recunosc.

Modificat de silpower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal pentru ei furnizori foarte buni pentru noi ciurucuri "eftine" :)))

Modificat de BKL36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdann81, P_A_E

   - zgomotul care se aude e ca un safait, harait, ma rog e ceva nedefinit... Se aude doar cand sa zicem esti oprit si vrei si tu sa intorci in loc sau ceva genul.

   - inca nu am fost cu a mea la service sa vad ce zic cei de la skoda.

   - la passat desi inca nu imi vine sa cred, dar totusi problema a disparut, a fost schimbat uleiul de la cutie; da, stiu ca toata lumea o sa zica ca nu are cum, etc, etc.. nu stiu, nu sunt mecanic sau inginer mecanic, totusi dupa operatia asta (facuta pe garantie) problema a disparut (pentru mai multe detalii vedeti topicul de la passat pentru cutia de viteze - solutia schimbare de ulei)

   - in plus, se pare ca sherifu' mecanic stia exact despre problema, nu stiu daca a fost nota de la vw sau ceva, clar e ca in blink of an eye a zis ..."mda, stiu de unde este".

   

   

TudorM

- din pacate azi pe unde am fost nu am avut semnal la telefon ca sa pot sa dau reply asa instant, interesant este sa confirme si ceilalti fara sa le spun ce se aude la mine. E destul de simplu, te opresti si faci stanga maxim si pleci de pe loc...si daca ai oprit muzica vezi daca se aude ceva ciudat... Eu sunt foarte curios daca sunt doar TDI-urile care fac sau si benzina ....

- asta cu "nu e recomandat daca tii la cutia ta de directie" e cam ... Nu ai avut niciodata nevoie sa te opresti si sa intorci in loc ? 

 

Intentionez sa ma duc si cu a mea, probabil in 2 saptamani. Oricum, daca la service o sa inceapa sa ma abureasca ca nu se aude sau ca "asa face toate", fac instant redirect la acelasi service unde s-a dus si passat-ul.

Modificat de xoft2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tii volanul virat maxim stanga sau dreapta se aude altfel pompa/motorul de servo...eu n am sesizat nimic la a mea anormal, si totusi uleiul din cutia de viteze cu viratul maxim stanga/dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, poate nu m-am exprimat corect. Te opresti faci stanga maxim si pleci de pe loc (regim normal - nu fortat sau ceva). Cel putin la mine asa se aude si se aude clar si tare.... din pacate.

@bogdann81 - vad ca ai cutie automata, eu o am pe aia manuala ... asta poate fi o diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Octavia 2 a fost problema cu zgomot la plecarea de pe loc, virat la maxim. Tot prin inlocuirea uleiului din cutie s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!