Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

la produsele electronice cel putin e regula... si la case mari... vezi telefoane si tablete, etc care sunt moarte direct din cutie sau dupa 2 porniri, tot mai des in ultima vreme

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta ca masina n-o poti trimite prin curier la service! trebuie zi libera, co, sau rugaminti la sefu..sa te duci cu masina inca neinmatriculata la doftor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu a mea chiar nu am avut deloc probleme in 5 ani si 60.000 km....  pana la urma nu e rau sa iei Last edition, cum am facut eu.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vremea cand se faceau masini, nu tablete cu jante de aliaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! eu sunt nou pe forum. Tocmai mi`am comandat si eu o skoda octavia 3 Elegance 1.4 TSI 140 CP +DSG 7. Nu stiu daca am facut o alegere inteleapta asta cu cutia de viteze, am inteles din spusele de aici caci cam au probleme... Are cineva aceeasi combinatie de motor cu aceeasi cutie de viteze? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-au implinit 1000km de cand am luat masina (Elegance, 1.4, 140 CP).

 

 

Avand in vedere ca nu mi se pare relevate consumurile pe 1 km, 100km..am preferat sa postez ce s-a intamplat in ultimii (de fapt primii) 1000km:

- 200 km sunt regim autostrada cu tempomat la 120km/h (doar inca sunt in rodaj)

- 130 km drum european bun(curbe, vai si dealuri - Pitesti-Slatina pentru cei care il cunosc)

- 140 km drum national

- restul de 530 km exclusiv Bucuresti la ora de varf (dimineata si seara) pe ruta Popesti-Leordeni-Aparatorii Patriei-Piata Sudului-Calea Vacaresti-Tineretului-Parcul Carol-Izvor si retur

 

Consumul este cu Start-Stop activat, cu aer conditionat pe Auto la 21 grade tot timpul, cel putin 2 persoane in masina (400 km au fost 3 persoane plus portbagaj plin).

 

PS: Nu stiu de ce nu mi-a uploadat si imaginea, consumul a fost de 7l/100km, viteza medie 28km/h, timp 35:39 h

PS2: de fapt nu-mi dau seama de unde pot uploada fisiere :)

Modificat de mot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este consumul? Ai DSG 7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i "More Reply Options" si ai buton mai jos de "Attach".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 4400 km. pana acum nici o problema cu uleiul la 1.4 tsi. consum mediu de la ridicarea masinii 6,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog posesorii de O3 2.0TDI sa ne prezinte in ce masura au simtit functionarea DPF-ului in mersul masinii.

La sfarsitul lui aprilie imi va sosi si mie masina si recunosc ca e singurul aspect care ma deranjeaza, prin prisma celor citite in legatura cu DPF-ul in general:

-ca atunci cand incepe regenerarea, trebuie sa merg 30-40 de minute si sa nu-l deranjez si ca asta se va intampla cam o data pe saptamana;

-ca la 3-4 opriri ale motorului si implicit ale procesului de regenerare, DPF trebuie schimbat cu altul nou si ca are un cost cam mare;

-ca in timpul regenerarii se simte o evidenta lipsa de putere si un consum vizibil crescut.

 

In ce masura aceste lucruri sunt valabile pe O3 2.0TDI?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am simtit dpf, doar cand am oprit masina , si mergeau ventilatoarele plus un miros de incins.

Ce i drept nici nu merg cu ea pe distante scurte si cand o fac merg in S.

Am mai observat ca turatia statea la 1000 si am legat si lucrul asta de DPF.

In rest nu stiu de el si am 6500km din noimebrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci cand mergeau ventilatoarele, turatia statea la 1000 rot/ min, etc ai lasat motorul sa isi faca ciclul sau l-ai oprit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, eu am oprit masina si am auzit ventilatoarele mergand... Turatia de 1000 am sesizat o in trafic...si dupa oprire nu au mai mers, deci au fost 2 situatii diferite

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constat ca a mea 1.4 tsi nu are cablaj pt senzor uzura placute frana, mi se pare de mare rahat, chiar asa mult ii crestea pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce echipare ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de sistemul Start-Stop, eu unul am o prejudecata care ma impiedica sa fiu de acord cu utilizarea acestei functii. Mai exact, pornirile repetate nu fac bine electromotorului si nici motorului in general. Ok, se face o oarece economie de carburant, insa as prefera sa stau cu motorul pornit decat sa cotizez in viitor la service pentru piesele care ar putea ceda mai rapid. Nu opresc niciodata motorul la semafor sau la trecerea la nivel cu calea ferata. De ce? Ca vara am nevoie de racoare, daca opresc motorul se face cald rapid, iar iarna in se face frig (logic, nu?!). Bun, pornirile repetata uzeaza prematur si bateria, oricat de smechera ar fi ea. Tampoanele motorului nu se uzeaza si ele?

 

Daca as avea o masina cu acest sistem, l-as dezactiva inainte sa plec de la dealer sau in secunda doi dupa ce as pune piciorul in ea (daca e SH). Nu sunt scartar cu consumul, inainte de octavia am avut un chevy care sub 7 nu scoatea (benzina), dar economie la sange nu am facut niciodata. Si nu am bani sa arunc in caini si nici tata nu-i patron de benzinarie.

 

OK, s-a luat masina, e fain ca are o gramada de gadget-uri, insa sistemului astuia nu-i vad rostul. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi iti permite sa ai căldură sau răcoare dupa caz, vezi manualul. In rest iti împărtășesc opinia cu SS-ul. Ba chiar e enervant cand opresc să parchez , scot pe liber si apoi opreste motorul cand ei de fapt imediat urma să mai avansez putin. Il dezactivez mereu si cand uit ma suprinde oprind cand nu era momentul. Il activez cand opresc so consider ca e oportun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul, suportii motor si bateria, foarte probabil si alte piese implicate, sunt proiectate pentru a functiona in baza unui astfel de sistem.

Ultima data am condus un Passat B7 DSG cu SS. Este perfect dupa ce te obisnuiesti cu el.

SS tine seama de asemenea de anumiti factori. Daca merge clima de exemplu si trebuie sa faca frig, nu intra SS. Vorba colegului, intr-un manual gasesti toate conditiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneti voi. La mine clima e in permanenta pornita. Sau ma rog, la pornirea motorului tai toti consumatorii, apoi dau cheie si pornesc clima, muzica, statia si cand las frana de mana jos, porneste si DRL-ul (activat pe faza scurta la 50%).

 

Masinile din ziua de azi au devenit mult prea sofisticate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul este special, mult mai rezistent decat ce ai vazut tu pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea curand nu imi iau octavia 3, asa ca voi urmari cu interes cum se descurca masinilor celor de pe forum. Ma rog, nu cu prea mult interes, ca urmatoarea masina, cand o fi, cred ca are sanse mari sa fie vreun T4/5 :D.

 

Nu ma intelegeti gresit, imi place octavia 3, insa nu mi-o permit si nici nu ravnesc la ea. Ca design e ceva nou, dar parca mai mult imi place generatia anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) si eu sunt putin speriat la cate probleme am citit ca are :))) problema e ca am facut un leasing si am si semnat contractul. Deci masina e comandata :)) o combinatie perfecta 1.4 tsi si DSG7 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu vreau sa te supar, insa din cate am citit, e mai bun dsg6. Sper sa ma insel si sa fie si varianta 7 macar la fel de buna, daca nu si mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am citit si eu si din câte vad nu este nimeni aici cu dsg7... deci o sa am de tras cu masina :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!