Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Salut!

NU vreau sa lansez un nou debate fff aprins cu pro si contra ci vreau doar sa pun doua intrebari simple la care astept niste raspunsuri la fal de simple: Da sau Nu.

1. A sesizat pana acum vreun proprietar de O3 cu motor TSI un zgomot metalic oarecum mai puternic la aceleratii ca si cum doua elemente metalice vibreaza si rezoneaza? Zgomotul este sesizabil doar cu radioul si ventilatorul oprite si numai daca asculti cu atentie; uneori daca mergi cu geamul soferului deschis se simte si atunci. Nu este deranjant si asta nu insemna ca regret ca am cumparat masina sa fie clar!

2. Cat de tare va vibreaza motorul la relanti? Vibratia pe care o sesizez eu nu se simte din habitaclu ci doar atinci cand ridic capota motorului si pun mana pe filtrul de aer. Parca este un pic cam prea tare si credeam ca nu ar trebui sa fie totusi atat de pregnant.

 

Mentionez ca masina este inca in rodaj are doar 1000km, consuma fff bine si a nu are alte manifestari negative.

 

Astept parerile voastre si ar fi fff frumos daca ati putea raspunde la obiect. Sunt foarte incantat de masina si poate tocmai de aceea orice inadvertenta mi se pare un capat de tara.

Va multumesc, numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

1. Nu

2. La mine inainte sa trec pe benzina de la Rompetrol vibra usor de tot masina. Acum (cam 1 luna) vad ca nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Motorul este 1.4 TSI:

 

1. Si eu am sesizat zgomotul metalic!  Dar numai la prima pornire cand este motorul rece si dureaza vreo 30 de secunde dupa care dispare.

 

2. Nu am sesizat vibratii suspecte de la motor, din cate spui tu, daca trebuie sa deschizi capota si sa pui mana pe motor ca sa-ti dai seama, cred ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refer la tzacanitul tipic motoarelor TSI, acesta este usor de distins (chiar asa, de unde vine tzacanitul asta??!!). Eu ma refer la o vibratie metalica ascutita de tonalitate inalta care se aude la acceleratii mai puternice. Ok nu o sa incerc sa o descriu din  nou, poate mi se pare numai mie...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa sperii pe nimeni dar astazi am dat peste topicul acesta in legatura cu zgomotele metalice..imi pare rau de cea patit acest user...http://vwforum.ro/topic/106042-probleme-distributie-skoda-12-tsi/

Dupa cate vad nici masinile noi numai stii daca sunt in ordine...ce sa zic trist,macar ai garantie dar stai dupa ei sa iti rezolve problema...

 

va doresc numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu ventilatia la picioare fiindca ridica tot praful si il inhalam. eu tin inchisa partea de jos cu ajutorul celorlalte sageti. frana de mana trasa nu face bine pe termen lung.

 

pare ca a ajuns departe skoda din ce am citit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va suparati dar bateti campii. Au cazut motoare si altele si vor cadea de cand exista si cat vor exista masini. De la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe.

 

Si d-aia nu mai e Skoda ce a fost, ca ridica praful daca dai AC la picioare? :lol: Sa intelegem ca faza cu frana de mana este numai si doar pt Skoda?

 

Eu zic sa nu mai cumparam masini, inchidem si forumul si asa ne tinem tensiunea sub control. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca cineva lauda efectul de la picioare, eu am zis ca e periculos la orice masina, mai bine inchise acele duze din sageti. frana la fel.

pt tacanit luati benzine aditivate, omv100 sau mol evo. si acel wastegate pare un must have.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul specific vine de la tehnologia de injectie FSI. Nu se poate atenua schimband benzina :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa sperii pe nimeni dar astazi am dat peste topicul acesta in legatura cu zgomotele metalice..imi pare rau de cea patit acest user...http://vwforum.ro/topic/106042-probleme-distributie-skoda-12-tsi/

Dupa cate vad nici masinile noi numai stii daca sunt in ordine...ce sa zic trist,macar ai garantie dar stai dupa ei sa iti rezolve problema...

 

va doresc numai bine

 

Topicul respectiv este despre versiunea anterioara de 1.2TSI care avea distributia pe lant. La O3 distributia este pe curea.

Modificat de brosco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O astept si eu zilele astea.

Ale voastre, cand le-ati ridicat venisera ele cu Carte sau a trebuit sa o faceti la RAR? Omologarea o fac eu, dealerul sau...?

Nu prea imi e clar care e procedura...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt colegii cu TSI, la prima pornire din zi sta motorul mai turat(1200-1300) pt aprox. 10 sec. ?

Pe timp de vara la 20 de grade dimineata statea turata iar acum la 6 grade cand ar fi normal sa stea putin mai turata la pornire nu mai sta. Cum e normal? oare am o problema?

 

Aditu, in cazul meu a venit cu RAR facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut kyu,

 

exact asa face si a mea, deci nu cred ca este o problema. Vara statea in jur de 1200 si acum de cand e frig ramane acolo unde ii este locul la relanti, 800

Modificat de doggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O astept si eu zilele astea.

Ale voastre, cand le-ati ridicat venisera ele cu Carte sau a trebuit sa o faceti la RAR? Omologarea o fac eu, dealerul sau...?

Nu prea imi e clar care e procedura...

La mine a venit fara carte si trebuie sa merg la RAR, programarea si plata mi-au spus ca o fac ei (programarea e in 16.10)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata treaba asta cu RAR-ul si cartile. Sa vad si eu cu ce acte o primesc. Era bine daca imi plateau ei RAR-ul.

RCA-ul vostru cat a costat prima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inmatricularea si verificarea RAR cad in sarcina proprietarului. Daca luati masina cash(de la ei) e normal sa faca proprietarul in carte identificarea, daca o luati in leasing se ocupa ei de toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu cat de ontopic este..dar mie mi-a zis dealerul ca se ocupa ei de RAR..acum ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina cash si a trebuit sa fac omologare/identificare pentru ca era in primele 10 masini cu motorul asta comercializate in romania. Taxele platile la RAR pt omologare au fost suportate de dealer. Dupa omologare am primit CIV-ul de la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi face si mie la golf dimineata doar 1.4 benzina!


bogdann81 am impresia ca se ocupa ei doar daca masina e luata in leasing daca este luata cu cu cash e posibil sa mergi tu la RAR pentru ca tu esti proprietar si nu stiu daca ei pot face lucru asta doar sa le dai imputernicire ceva sunt curios si eu sa vad cand o ajunge masina daca trebuie sa merg eu fiind direct proprietar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane de vazut..eu nu o iau in leasing, si asa mi-au spus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine sa se ocupe ei nici eu nu am intrebat cand am dat comanda dar voi suna zilele urmatoare la dealer sa vedem cine se ocupa! cand iti ajunge masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!