Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

ca sa dai km inapoi te costa. de banii aia bagi motorina si te plimbi.

daca nu o vinzi, poa' sa arate si 1 mil km. daca o vinzi, nu te crede nimeni ca masina are 500 km.

in concluzie, inutil.

Link către comentariu

Crede-ma ca la un moment dat o vei vinde :). Este doar entuziasmul momentului... Succes in continuare cu ea

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Razvan stie ce zice :)

El a ajuns mult mai departe cu investitiile/modificarie si tot a vandut-o:)

Link către comentariu

daca nu se schimba taxele de mediu nu o vinzi...poate o dezmembrezi vreodata

Link către comentariu

Taxa e platita. Masina a tinut cu motorul asta 11 ani, acum trebuie sa tina cel putin inca atat. Deci am vazut turbina...zici ca e scoasa din cutie, e vopseaua exterioara intacta! Daca vreti sa faceti o treaba calumea, va recomand mecanicul asta. A facut treaba exact cum trebuie. Daca imi merge cum vreau eu pe plan profesional, poate sa imi mai iau una, dar asta este prima masina, este cadou, deci nu se vinde niciodata. E masina mea de suflet.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu te grabi cu recomandarile...asteapta sa vezi cum iese treaba la final...vopseaua exterioara intacta nu are relevanta....conteaza cu este reconditionata...si cel mai important...cum e reglata :)

Link către comentariu

ai aflat si unde e turbina pana la urma... :))

Link către comentariu

Am lasat-o si in seara asta sa ii faca probe,teste,reglaje etc.

Acum mai multe detalii. Motorul este proaspat, totul e nou: segmenti,supape,cuzineti,etc. S-a simtit diferenta la prima acceleratie. Urmeaza cateva sute de km in rodaj, apoi un schimb de ulei, alte cateva sute si iar un schimb. Schimburile sunt deja cumparate. Voi reveni joi la mecanic pentru montarea scutului metalic pe care l-am comandat azi. De acum incolo, pa probleme la motor. Mai trebuie sa mai schimb ambreiajul(fulia) compresorului de clima, sper sa gasesc unul prin dezmembrari ca vin caldurile.

Urmeaza cauciucuri de vara noi(sper curand,desi cam greu dupa gaura asta in buget), aripi fata si grila fata de la Darius, montare lampi bandou US, reconditionat Santa Monica, suspensie+distantieri si poate, un mare poate, dau la vopsit barile fata/spate + prelungiri (sa le fac tot argintii), ori mai astept si o vopsesc toata.

Link către comentariu
redline1619

Offf, nici nu vreau sa ma gandesc la cati bani o sa cheltui :( sper sa fie totul ok cu motorul!

Link către comentariu

Cat te-a costat sa faci motorul ca nou ? :)

Link către comentariu

Suma este ~1000 de euro datorita manoperei foarte mari (desfacere motor cu tot ce trebuie pentru a ajunge la el)

Link către comentariu

Chiar ca nu o mai vinzi acum. Ca ramai cu gaura f mare :)

Link către comentariu

Am zis si mai sus ca nu am de gand :p

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Felicitari...dar...ori esti inconstient...ori esti curajos...ori nu iti merge ceasul de la motorina :))

Link către comentariu

Sunt constient ca nu mai merge:)) A stat foarte mult zilele astea pe rosu acul si cred ca s-a stricat senzorul. Mai astept deocamdata poate isi revine, ca asa face si la Tiguan. Daca mergi mult pana aproape golesti rezervorul si pui motorina pe urma, acului ii ia ceva timp pana urca la locul lui.

Tocmai ce pusesem vreo 20 de litrii :p

Link către comentariu

A venit si ultima piesa! Ca sa protejam tot ce am construit pana acum.

post-122999-13995503053777_thumb.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

O sa pun cand il duc la montat, adica maine.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

nu imi dau seama daca e ca al meu sau difera.

montajul e simplu, daca cere mai mult de 50 lei nu da.

Link către comentariu

Nu imi mai cere nimic. I-am dat atatia bani ca asta deja e ca un bonus. Legat de senzorul din rezervor, o sa mai bag niste motorina sa vedem daca isi revine, iar daca nu o sa il schimb si pe asta cred. Maine daca e frumos afara, mergem la cosmetica:

post-122999-13995624063967_thumb.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Azi am montat scutul si am lasat masina si in seara asta acolo pentru inca niste verificari comandate de mine, se pare, pe buna dreptate. Etrierul spate drept nu functiona absolut deloc, iar cel stang avea burduful rupt si pistonasul ruginit=no hand brake. Le rezolvam si pe astea. De asemenea, hayonul si capota nu vin la linii perfect si din cate am inteles trebuie ajustate din prinderi, treaba de care se va ocupa tot acolo un tinichigiu. Am zis ca daca o fac, sa o fac lata, asa ca am comandat si suspensia :wub: . Aman cauciucurile noi de vara sezonul asta pentru la anul si o sa iau unele sh. Ce mai trebuie sa fac in viitorul apropiat este sa duc jantele la reconditionat si sa imi iau capacele centrale originale pentru a finaliza setupul de vara.

Azi, este o zi speciala :d :

bye bye good old friends

post-122999-13996470844719_thumb.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!