Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

- «Membru Primul Pas» - este perioada in care un utilizator se considera in etapa «de proba». Se urmareste evolutia acestuia si i se poate retrage oricand dreptul de membru vwForum. In aceasta perioada nu este permisa postarea anunturilor de vanzare si nu are posibilitatea de deschidere de topic/thread nou in aproape nici o arie a forumului (face exceptie aria "Masina mea"). Membrii din aceasta categorie nu au acces in anumite sectiuni ale forumului care sunt rezervate doar membrilor. Vanarea de posturi in scopul obtinerii unui alt statut de membru se sanctioneaza cu warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa reveniti on topic. Gasiti raspunsuri la toate intrebarile pe forum, este nevoie doar de bunavointa si rabdare sa cautati.

Nici start stopul si nici autoholdul nu sunt functii specifice Golfului 7, d-asta se discuta pe temele astea in aria discutiilor generale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru urari! Azi fac un drum mai lung, Piatra Neamt-Bucuresti si revin cu impresii actualizate, inclusiv legate de zgomotul interior. Zgomot de vant am auzit la rafale de vant, deci vant lateral, nu neaparat de la oglinzi.

Ma nedumereste putin si treaba cu pneurile, stiam ca poate sa vina cu diverse pneuri insa de Hankook nu auzisem sa fie in short-list. O fi recurs VW la o noua metoda de reducere a costurilor? A mea a venit ca fiind MK 2014 (cred ca asta e prescurtarea), si poate am "beneficiat" si de aceasta corectie...

In fine, zilele urmatoare revin cu info si poze in sectiunea Masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot uit si eu pentru un set de roti pe 17 si din ce am observat anvelopele Hankook stau destul de bine la eficienta. Cauta si vezi ce indici au ale tale. Nu cred ca tine neaparat de o reducere de pret pentru ca exista si la preturi asemanatoare cu Pirelli. Drum bun, abia astept sa vin si eu la Piatra cand o primesc :X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum lung Piatra Neamt-Bucuresti, sunt si mai multumit de masina decat eram anterior. Iata impresiile la cald, daca pot spune asa si dupa un somn bun:

- sunt mai mult decat multumit de motor. Daca il consideram pana acum doar acceptabil, probabil facand anterior drumuri mai scurte si mai virajate, la drum lung pe DN2 s-a comportat foarte bine si cred ca e foarte reusit. Evident, e o parere personala raportata si la stilul meu de mers mai cuminte (auto-impus oarecum), insa, avand in vedere ca anterior am mers cu masini mai puternice, relativ obiectiva 

- consumul de asemenea foarte bun, zic eu, cu o medie Bacau-Bucuresti de 5.1 l/100km cu o viteza medie de 85 km/h. Daca mai si scade putin in timp, e si mai bine

- confortul, fata de Civic-ul de care am pomenit mai sus, e la ani-lumina distanta. Am scazut putin presiunea din pneuri fiindca aveau toate 2.5 si mi s-a parut cam mult la incarcatura mea si cred ca si confortul s-a imbunatatit

- sistemul audio mi se pare chiar OK si ma consider cu pretentii peste medie in domeniu, fara a fi un audiofil adevarat. Dar, asa cum spunea si Psyluc, e o zona foarte subiectiva. Am constatat ca artwork-ul la mp3-urile de pe cardul SD nu erau afisate la toate melodiile sau la unele se afisa in mod incorect artworkul de la alte melodii, artwork ce nu era embedded ci ca fisier jpg separat. O mica dezamagire dupa ce am pierdut muuuuult timp cu gasirea muzicii la calitate flac (pt a putea sa o convertesc in 320 kbps) sau, oricum, la o calitate cat mai buna, si de asemenea am cautat artwork-uri la melodii pe net. Problema se pare e data de faptul ca CM nu citeste artwork cu rezolutia mai mare de 400px pe 400px si sper sa remediez problema. Mai multe detalii aici . Voi testa de asemenea si iconurile ce se pot adauga pentru posturi radio

- scaunele Ergoactive si-au facut treaba la drum lung, sunt cele mai bune scaune cu care am avut ocazia sa merg.

- legat de izolarea fonica, impresiile s-au ameliorat putin insa fara a fi la nivelul asteptarilor. Probabil ca asteptarile sunt problema la mine... :-)

 

Voi incerca cand voi avea putin mai mult timp si sa fac un jurnal cu poze insa, dupa discutia de mai sus si avand in vedere ca sunt membru nou, voi vedea daca se va putea...

 

@1-Q: sa inteleg ca ne tragem din aceleasi locuri ? :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă bucur că ești mulțumit de mașinuță. Mi-ai luat oarecum o piatră (get it ? :P) de pe inimă relativ la motor.

 

Da, Pietrean mândru mi-s. Și-avem și configurații asemănătoare, here's mine.

Te așteptăm cu interes în zona "Mașina mea". Dacă nu poți crea tu topicul, cere ajutor, și se rezolvă.

 

Numa drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat mai bine sistemul audio si cred ca este foarte slab. Am comparat cum se aude pe un Megane si pe un Kalos, ma credeti nu ma credeti se aude mai bine in acelea. Toata gama, medii, inalte, basi, in Megane se aude cel mai bine, chiar si la 10% deci muzica nu e tare dar simti muzica, tweeterele se aud super bine. Daca dai tare la 50% zici ca e club, simti basii in corp. La G7 tweeterele nu se aud deloc, trebuie sa dai muzica tare ca sa simti basii, iar daca nu dai din egalizator inaltele la maxim si mediile/basii un pic mai sus nu ai nici o profunzime. Si oricum fidelitatea e la pamant. Va rog analizati si voi, nu stiu cum era la G6, dar la G7 se aude cam ca in O2, deci la fel de slab. Muzica de pe SD se aude mai bine intradevar insa nici acolo nu se aude cum ar trebui, fidel si plin si la volum mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aici http://www.vw-bordbuch.de/de/welcome;jsessionid=A05F6E9865E99D52C6EB616916268A8D?0〈=de-DE ar trebui sa se poate descarca manualele de utilizare, dupa VIN. Poate aveti timp sa incercati si sa ne spuneti si nou ce si cum.

Studiind alt forum, am gasit urmatarea serie care ne permite accesarea manualelor. 

WVWZZZAUZDW000001

 

Lectura placuta ;)

 

P.S. Pentru a le traduce in engleza, Google Chrome se descurca extraordinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat mai bine sistemul audio si cred ca este foarte slab. Am comparat cum se aude pe un Megane si pe un Kalos, ma credeti nu ma credeti se aude mai bine in acelea. Toata gama, medii, inalte, basi, in Megane se aude cel mai bine, chiar si la 10% deci muzica nu e tare dar simti muzica, tweeterele se aud super bine. Daca dai tare la 50% zici ca e club, simti basii in corp. La G7 tweeterele nu se aud deloc, trebuie sa dai muzica tare ca sa simti basii, iar daca nu dai din egalizator inaltele la maxim si mediile/basii un pic mai sus nu ai nici o profunzime. Si oricum fidelitatea e la pamant. Va rog analizati si voi, nu stiu cum era la G6, dar la G7 se aude cam ca in O2, deci la fel de slab. Muzica de pe SD se aude mai bine intradevar insa nici acolo nu se aude cum ar trebui, fidel si plin si la volum mediu.

 

Ma bucur ca nu sunt singurul care are o parere proasta despre sistemul audio. Dar totusi tin sa mentionez ca in Octavia 2 se aude mult mai bine decat in Golf7, deci eu personal nu prea as spune ca se aud la fel.

 

Aceeasi impresie mi-a lasat si mie, dupa cum scriam si eu mai devreme.

 

REVENIND, la comentariile despre puntea rigida pe spate, eu azi am experimentat un fenomen inexistent la vechea masina ( care avea punte independenta ) , pe drum cu denivelari ( asfalt valurit ) in curba pierzi aderenta mult mai repede, eu azi daca nu aveam ESP ma faceam titrez  ( nu aveam mai mult de 50 km/h ). Am ramas surprins pentru ca am mers pe un drum pe care-l fac de obicei si obisnuit cu vechea masina ( Octavia 2 ) sa nu-mi dea emotii pe acea portiune cu denivelari si in curba, cu GOLF dupa cum am spus, mi-a fugit spatele, acele denivelari au facut ca masina sa sara practic pe asfalt si sa ma prind cu spatele in aer, de unde mi-a si fugit fundul putin, noroc cu ESP-ul care mi-a corectat traiectoria.

Modificat de PSYLUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant faptul ca sonorizarea la G7 cu composition media si 8 (?) boxe pare asa de slaba.

 

codz, cu proxima ocazie vedem cum ti se pare si la G6.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca de 5 pagini tot citesc comparatii cu octavia 2. De ce nu le vindeti si luati/pastrati octavia ? :| Voi nu intelegeti o chestie, Skoda a avansat mult de tot, Golful ramane un hatchback la nivel de hatchback.

@PSYLUC: Legat de mult discutata suspensie independenta, tin sa te anunt ca si pe un gti cu suspensie stock patesti acelasi lucru.

Oricum, ma distreaza cum faceti voi diverse manevre la viteze ridicate si cereti atatea de la o masina cu 100 de cai ...

Am generalizat pe ultimile pagini, nu strict pe un post anume.

 

Pe scurt : G7 are boxe si suspensie spate PRAF (e ok exprimarea ?). Bun, alte impresii ? In afara de faptul ca se aude vantul la 150km/h (lol ...)

Are cineva bixenoane adaptive ? Impresii ?

Are cineva ACC, Lane assist, City Emergency braking ? Impresii ?

Are cineva Discover/Discover Pro ? Impresii ? (inclusiv despre harti, eficienta rutelor, semnal gps etc)

Nu va suparati, dar cred ca cereti prea mult de la masini (da, da, stiu, "la banii astia..."). Dar Golf-ul nu a fost niciodata "cel mai bun la ceva", ci "bun la toate"

A avut cineva oglinda exterioara (sofer) electrocromata (la alta masina) ? Ii simte lipsa pe G7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că problema relativ la suspensie e că aparent e mai zgomotoasă. În același timp, 100 de cai sau 1000, pot să ajung într-o curbă cu aceeași viteză...și-atunci nu prea contează câți cai ai. E într-adevăr o prostie ce au făcut, pentru că nu are nicio legătură cu numărul de cai siguranța pasagerilor la mai mult de 70-80km/h într-o curbă. Dar mno, e un compromis ce trebuie făcut și trăit cu el, în același timp nu poți fi super încântat de constrângere. Trebuia măcar opțional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu conteaza caii, de acord cu tine. Dar nu asta vroiam sa spun.

Spun ca daca vrei masina "sa te dai cu ea", nu iti iei una de 100 de cai. Atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ C Z R :  Am postat impresia mea pentru actuala masina, iar cum la vechea masina nu am avut anumite "trairi" pe care le am cu actuala m-am gandit ca ar fi util pentru un posibil viitor client sa stie anumite lucruri, un fel de head's-up. Si inca ceva, am si scris cu ce viteza mergeam, crezi ca 50km/h e mare ? eu nu prea cred.

 

Eu consiider un lucru normal sa-mi povestesc experienta actualei masini prin prisma masinilor conduse. Masina are si puncte forte dar si puncte slabe pe care consider ca trebuie sa le evidentiem.

 

LE : @ C Z R - eu nu mi-am luat masina "sa ma dau cu ea" in caz de faceai referire la mine.

Modificat de PSYLUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta am invatat ca 50km/h in romania, intr-o curba, te poate arunca in râpă :)

Totusi, astept cu interes raspuns la ce am intrebat mai sus (sau orice altceva mai gasiti nou si nu s-a discutat)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problemă, la calculatorul de bord s-a resetat info din parcusul "Long-Term" care arăta km parcurşi şi consumul mediu, a avut cineva aşa problemă? Acumulatorul nu a fost deconectat + altcineva nu a avut access la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe alte modele din grupul VAG, CB2 care e tot un fel de long-term se reseteaza la 3000 de km. Deci e posibil sa se fi intamplat asta si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reseteaza automat cand ajunge la timp 99:99:99 (100 ore de mers efectiv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reseteaza automat in momente absolut stupide. Eu l-am resetat cand am plecat in concediu si nu a reusit sa pastreze cei 6.000 km facuti, s-a resetat dupa vreo 2.000 si ceva... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am aflat alt motiv ceva mai plauzibil pentru care puntea e semi-rigidă, nu știu dacă a mai fost notat: 15kg mai ușoară. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca asta e explicatia de marketing a celor de la VW, si probabil este mai usoara, insa motivul real cred ca e totusi cel mentionat de toata lumea pe forumuri si anume ca e mai ieftina. Poate in pretul masinii s-a tinut cont si de asta sau nu, pretul final al masinii fiind mai mic sau, dimpotriva, avand ei marja mai mare. Cum nu stim exact, se poate doar specula si se pot genera polemici de cateva pagini de forum...

 

Totusi, apropo de punte, chiar azi am patit ceva asemanator cu Psyluc intr-o curba (pt cei care circula prin Bucuresti, chiar in intersectia Calea Grivitei cu Buzesti, unde se lucreaza si e o mica ocolire denivelata). In mod sigur si din cauza denivelarilor, spatele mi-a sarit putin de pe traiectorie si as putea spune ca nu s-ar fi intamplat cu o suspensie independenta. In general, sunt totusi multumit de cum se comporta puntea spate dar, cel putin personal, tin cont ca in anumite scenarii chiar nu se comporta ca o punte independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot imprumuta masina mea sa vezi ca la aceeasi viteza, daca iei aceeasi denivelare in curba o sa fuga spatele la fel. E masina, nu tramvai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a schimba discutia de la faimoasa punte independenta spate pe care unii dintre noi au ales-o, eu, cel putin, sperand sa nu creeze un disconfort major va intreb, stimati posesori, ce parere aveti de urmatoarele accesorii: 

 

1. Covorase de cauciuc.

Merita covorasele de inteorior din cauciuc pentru un highline sau cele textile, care vin in dotarea standard, sunt suficiente? Ma gandesc ca pe timp de iarna, cele de cauciuc ar trebui sa isi faca foarte bine treaba. Daca ma hotarasc sa cumpar covaorase de cauciuc, sa le iau pe cele originale sau nu isi justifica pretul si ma sfatuiti sa merg catre ceva AM dar fabricat pentru G7. Mai jos aveti o poza cu acele covorase de cauciuc originale. 

 

5G1061500%20%2082V-250x250.jpg

(http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Siguranta-golf7/Set-covorase-cauciuc-Volkswagen-GolfVII-5G106150082V)

 

2. A montat cineva aparatori de noroi? Sunt 200 si ceva de Ron la reprezentanta. Merita? (http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Siguranta-golf7/Set-bavete-noroi-spate-Volkswagen-GolfVII-5G0075101

5G0075101-250x250.jpg

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile Dvs. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!