Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Si O2 are tot electromecanica:)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a disparut un post de ieri. Asta e... Serviciile lucreaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca doar gti-ul are directie progresiva... Am aflat ceva nou!! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug si eu 2 poze la repezeala pana fac un proper shooting :D 

 

img0331kr.jpg
 
img0329ux.jpg
 
Intrebare: Am observat ca tot uit geamul deschis dupa ce dau sa parasesc masina. Exista vreo metoda prin care se pot inchide geamurile fara a da iara contact?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii apasat pe butonul de inchis din telecomanda si urca geamurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un punct pozitiv, incepe sa imi placa foarte mult noua directie progresiva, la intoarcerile de 180 grade rotesti volanul cam o data jumate iar la 90 de grade mai putin de o tura, orice manevra pe loc este mult mai usoara de facut, iar la viteza se modifica raportul si daca mai pui si modul Sport al selectiei modului de conducere, senzatia e chiar de masina sport, inca nu am simtit infuenta XDS dar probabil asta e treaba sa nu simti nimic sau auzi scartait de roti nici pe viraje. Azi am incercat iar sa ma joc pe apa si n-am avut destul loc cat sa fac masina sa se simta vreun inceput de derapaj.

Nu stiu cum era la G5/G6, fiind primul meu Golf, dar pot spune ca directia este fff reusita, nici bleaga ca la Renault (avand in vedere ca este electro-hidraulica, am impresia ca la Renault e full electrica), nici grea ca la Opel (daca nu gresesc), ajuta foarte mult in oras si sta bine la viteza, daca nu ar fi progresiva nu ar impaca si una si alta.

 

Ai optiunea de directie progresiva?

Stiam ca e valabila doar pe GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit-o ca e electro hidraulica posibil ca am gresit-o si cu progesiva, mai bine ma uit in manual inainte sa vorbesc, mea culpa, oricum feelingul si manevrabilitatea sunt excelente, ca impresie a posesorului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin si eu dupa a pauza mare. 

 

Azi am pornit masina ( Golf 7 TL -1.2TSI 105cp )  si de obicei o tin cu autohold activ tot timpul, e mult mai comod, si cand sa plec incepe sa bipaie si apare un triunghi cu semnul ! in centru de culoare galbena si scrie pe computerul de bord Electric Brake FAULT. Opresc motorul astept ceva timp si repornesc, erroarea dispare, a mai patit careva ?

 

Eu personal sunt multumit de masina, nu prea am ce sa-i reprosez consumul este decent ( nu e diesel, dar merge ) , dar la doar 3800km  si deja sa am probleme e o senzatie de vis :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te-ai gandit sa postezi probleme in topicul de Impresii, cand e plin forumul de probleme asemanatoare?

 

Directia standard: 1N3 Servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am simtit o usoara vibratie in pedala de ambreiaj, parca si turometrul arata mai mult la ralanti, in jur de 1000 in loc de 600. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
PS: Sunt incepator, nu dati cu pietre :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te-ai gandit sa postezi probleme in topicul de Impresii, cand e plin forumul de probleme asemanatoare?

 

Directia standard: 1N3 Servodirectie electromecanica, reglabila in functie de viteza

 

Nu am 1N3 in lista de optiuni, nu am nici un 1Nx (x=0-9), deci nu am nici un fel de directie asistata  :lol: .. mai studiem

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee, monitorizarea presiunii la Golf VII se face cu ajutorul senzorilor ABS sau exista senzori de presiune in roti? Va trebui mai la toamna sa ma hotarasc la o varianta pentru roti de iarna, si sa stiu de unde apuc problema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin intermediul senzorilor ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia montati pe valva, costa sute de euro, functia asta, a ESP-ului, e gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai d-aia si intrebam, intentionez sa cumpar alte jante pentru rotile de iarna si vroiam sa stiu daca nu cumva ma costa mai mult senzorii decat jantele. Oricum e o optiune care nu ma intereseaza catusi de putin, dar macar sa nu ma incurce. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Ma bucur ca s-a deschis acest topic.

Avand in vedere ca am aproape 2 000 km facuti cred ca pot impartasi cu voi cateva impresii.

Eu am optat pentru varianta HL+uranograu in detrimentul variantei CL+culoare metalizata, si vreau sa va spun ca nu-mi pare rau deloc. E adevarat ca uranograu poate nu e cea mai fericita culoare pt un Golf dar avand in vedere cate ofera HL fata de CL cred ca merita sacrificiul. 

Sa trecem la impresii:

- Puncte pozitive: interiorul HL e superb (luminile ambientale au un mare efect, volanul vine cu o piele de fff buna calitate iar comenzile sunt foarte utile, suprafata lucioasa da un aspect de lux interiorului iar problema prafului se poate rezolva ff simplu cu un chifon cu microfibre, scaunele sunt foarte confortabile si cu o buna sustinere laterala)

- Puncte slabe: sunetul motorului la relanti, iar ceea ce ma ingrijoreaza si mai tare e sunetul motorului in plaje joase de turatie ( 1300-1700) nu stiu daca si la voi se aude la fel, dar la mine se aude un zgomot "metalic" destul de deranjant, un fel de zdranganit. Sincer nu mai prea merg cu geamul deschis tocmai sa nu mai aud zgomotul asta foarte ciudat. Sper sa fie zgomotul specific motoarelor TSI, eu fiind la primul meu motor TSI nu sunt inca obisnuit.Un alt punct slab ar fi spatiul acela de care s-a mai discutat dintre geam si usa care e foarte greu de curatat.

Legat de culoare, as spune ca in conditii de luminozitate mai scazuta e foarte aproape de negru,un gri foarte inchis, iar in razele soarelui se transforma intr-un gri cu tente usoare de verde si de albastru. E destl de ciudata dar te onisnuiest cu ea in cateva zile.

 

...In rest multi km fara probleme tuturor

Peace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se deschide un thread separat pentru accesorii (daca se considera necesar acest lucru), postez aici. Ieri am cumparat setul de covorase original de cauciuchttp://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Siguranta-golf7/Set-covorase-cauciuc-Volkswagen-GolfVII-5G106150082V. Covorasele par destul de quality, nu miros si sunt destul de aderente. Cele din fata se clipseaza in podea, cele din spate nu dar stau destul de fixe. Nu am observat riscul ca acestea sa se deplaseze de la locul lor. Preturile acesoriilor mi se par foarte mari, chiar si comparativ cu DE. Urmatoariul pe lista de achizitii este un covoras pentru portbagaj http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Siguranta-golf7/Covoras-portbagaj-Volkswagen-GolfVII-5G006116, iar in viitor un ornament cromat pentru haion (http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-volkswagen/Volkswagen-Golf/Accesorii-Golf-7/Accesorii-exterior-golf7/Ornament-cromat-haion-Volkswagen-GolfVII-5G0071360) si tipsuri. BTW, un set de ornament de praguri care la noi costa ~700RON, pe ebay.de se poate achizitiona la 99E...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un comportament ciudat al masinii, si anume: pedala de ambreiaj vibreaza cand accelerez. Doar cand accelerez. A mai observat cineva acest lucru? E motiv de ingrijorare sau e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deathwish86: tu accelerezi cu ambreiajul calcat ? :) Nu stiu cine poate sa-ti dea un raspuns exact pentru ca nu putem aprecia ce intelegi tu prin "vibreaza", o oarecare vibratie am intalnit-o la mai multe masini asa ca eu zic ca e normal.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de exemplu la plecarea de pe loc. E o vibratie/trepidatie dar a carei frecventa e mult mai mica decat cea de rotatie a motorului, posibil sa fie egala cu cea de rotatie a rotilor. Chiar nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca sunt incepator, cred ca o sa o duc in reprezentanta sa se uite la ea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a avut de furcă cu monitorizarea presiunii în pneuri? Lucrează sistema? Deja am aproape 3000 la bord şi nu am primit nici un semnal, şi nici nu am verificat dacă a scăzut presiunea. Sunt curios dacă funcţionează...

 

P.S. am citit cîte ceva info pe wiki despre acest sistem TPMS, am văzut că este Direct TPMS şi Indirect TPMS. Ştie careva ce fel de sistemă stă pe Golf? thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios daca functioneaza airbag-urile de pe masina mea. A avut cineva de furca cu ele? Am aproape 40.000Km si nu s-au deschis niciodata pana acum...

Intr-o nota mai serioasa; Dezumfla o roata si o sa vezi daca functioneaza sau nu, simplu nu?

Pe masinile de generatie noua nu mai exista senzori independenti in fiecare roata ci sistemul se bazeaza pe informatiile primite de la senzorii ABS/ESP care citesc cat de repede/incet se misca fiecare roata, daca una "iese" din tipar declanseaza alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BNQ, eu am vaga impresie ca tu n-ai citit manualul masinii, corecteaza-ma daca gresesc :)

Acolo scrie destul de clar cum se activeaza sistemul si cand da semne ca e ceva in neregula.

Exact cum e la Golf, nu stiu, insa n-are cum sa fie diferit de ala de pe Polo: umfli rotile, pui contactul, tii degetul apasat pe butonul de setare pana face bing! iar dupa aceea, cand scade presiunea la una din roti cu mai mult de 25% din valoarea la care a fost setata, te avertizeaza.

 

LE: Evident, operatiunea trebuie repetata de fiecare data cand completezi aer in roti.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea "resetare" se face in mers, nu stand pe loc !

Si acel sistem e fix degeaba ! Cel putin pe anvelope cu talon mic (17",18" ..) O spun din experienta, nu doar din auzite !

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!