Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic la rugamintea colegului Cosmin D. (care este Primul pas si nu are dreptul sa deschida inca un topic nou) si din necesitatea POSESORILOR de a impartasi impresii in ce priveste noul model de Golf, intr-un cadru organizat si respectand regulamentul.

 

 

 

 

Deschidem acest topic in principal pentru ca posesorii de Golf VII sa poate schimba impresii general despre acest model recent lansat.

Profit de aceasta ocazie pentru a sublinia faptul ca acest topic se deschide cu rugamintea de a se respecta urmatoarele reguli transmise de echipa de moderatori si anume:

  • Topicul va fi rezervat impresiilor generale furnizate EXCLUSIV de posesori, fara pareri post test drive ale non-posesorilor (un astfel de topic a existat daca va amintiti).
  • Recomandarea este ca posturile sa fie structurate frumos pe categorii pentru a permite gasirea rapida a informatiilor relevante. (de exemplu - impresii in ce priveste motorul, consumul, conduita de drum, etc, categorii bolduite. Este important sa evitam transformarea topicului intr-un amalgam de informatii inutile si greu de parcurs).
  • Avem rugamintea sa evitati comentariile malitioase si comparatiile de tip versus care fac obiectul altor topic-uri. De asemenea, este important sa evitam expunerea de probleme tehnice. Fiecare problema trebuie discutata in topic separat, asa cum prevede regulamentul.
  • Cum noi posesorii de Golf VII nu avem o arie unde sa schimbam impresii si faceam acest lucru in diferite topic-uri care au fost inchise, va rugam sa respectati pe cat posibil recomandarile de mai sus pentru a pastra un topic unde sa schimbam informatii si impresii utile.

 

Va rog sa respectati cerintele impuse de regulament si mentionate mai sus.

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand as dori sa multumesc echipei de moderatori (si in special lui WVWZZZ) pentru ajutorul acordat in deschiderea acestui topic.

 

Continui apoi prin impartasirea impresiilor mele dupa aproape 1000 de km.

 

Motor: 1.2 TSI 105 cai - desi mersesem cu el cu alte masini din grupul VAG si l-am testat in doua test drive-uri, m-a suprins placut prin silentiozitate si elasticitate in regimul de exploatare cotidian. Cuplul este foarte prezent inca de la turatii joase si permite rularea in trepte superioare fara retrogradari dese. Sunetul in sarcina este unul placut datorita turbinei iar antifonarea excelenta si faptul ca noua versiune de motor are transmisia pe curea te fac sa uiti de motor uneori. Tacanitul tipic TSI este inca prezent in momentul in care ridicam capota insa nu este acompaniat de sunetul de lant de la versiunea anterioara. Un motor ideal pentru rulaje mici si exploatare normala preponderent urbana. Mult peste un 1.6 aspirat (da - l-am testat si pe drum de munte cu 4 persoane si bagaje).

 

Consum: aici a fost cea mai placuta supriza pentru mine, Ma asteptam ca pe traseul foarte aglomerat spre munca (traversez piata Victoriei si zona Pipera) sa am un consum de 11-12 in perioada rodajului. In schimb cel mai ridicat consum a fost de 9.9 miercurea trecuta cand a plouat si s-a circulat ingrozitor (viteza medie 12 km/h). Seara cand am viteza medie 19-21 km/h consumul se mentine intre 6,6 l si 7.5. Am observat ca daca las sistemul start stop activat, consumul este cu 0,5 - 0,7 l mai scazut decat in mod normal. In cei 905 km parcursi pana acum consumul Long Term afisat este de 8.2 l / 100 km. Am scos-o doar odata din oras si nu am alimentat niciodata cu benzina cu cifra octanica 95.

 

Tren de rulare: mult contestata punte spate clasica isi face treaba foarte bine. Masina este foarte lata si chiar si cu jantele de 15 cu latime de 195 masina sta foarte bine in curbe. Evit comparatiile dar spun ca dintre cele 5 modele testate din clasa compacta doar Ford Focus mi s-a parut ca are un tren mai sportiv, dar nu mai confortabil. Subliniez confortul ca pe o calitate principala a trenului de rulare. Indiferent de suprafata pe care rulez nu se aud troncaneli, zgomote metalice etc. Imi place ca masina nu se inclina in viraje desi nu are suspensie sport.

 

Interior/functionalitate/ sistem multimedia/ latura practica: nu ma repet cu impresiile din alte topic-uri, ci doar imi mentin parerea ca si in varianta CL, Golful are un interior multe peste concurenta chiar si unele masini din clasa mare sunt sub acest nivel (de HL nici nu mai vorbesc). Spatiul este arhisuficient si masina pare foarte lata (chiar si portierele par decupate pentru a oferi spatiu suplimentar la umeri/coate) Pentru o familie tanara cu un copil masina ofera exact ce trebuie (portbagajul modulabil, spatiile de depozitare sunt foarte bine gandite). Comenzile sunt acolo unde trebuie ca la orice VW si chiar si sistemul multi-media este intuitiv - iarasi nu vad nimic similar la concurenta in gama asta de pret exceptand fratii Octavia si Leon. Pozitia la volan e ideala si imi aminteste de momentul cand am stat in Golf 6 prima oara si mi s-a parut ca doar in A3 am stat intr-o pozitile la fel de apropiate de ceea ce eu consider drept pozitia ideala de condus. Auto holdul este foarte util in oras iar camera pentru marsarier m-a salvat de 1 stalpisor si o bucata de bordura aruncata neglijent. Volanul are o forma sport foarte placuta iar Bluetoothul integrat foarte util si merita toti banii.

 

Cutia: foarte precisa si usor de manevrat ca si la Golf 6. Mult peste cea de la fost mea masina.

 

Overall, masina imi pune un zambet pe fata de fiecare data cand ma urc in ea si profit de orice ocazie sa o folosesc. Sunt foarte multumit si sper ca si fiabilitatea sa fie la nivelul atributelor de mai sus. Merita cu desavarsire premiile acordate in acest an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 950km din care jumatate in oras (Bucuresti), consumul long term este 9.0l/100. In afara consum 6-7 in functie de stilul de condus si viteza. In oras insa ma surprinde cu un consum intre 10-14l/100. Fac drumuri scurte intradevar, cu multe stopuri si cozi lungi, in aceste cazuri consumul e cam mereu 12-13l/100. La drumuri mai normale in oras (10-15km, fara blocaje), e cam 10/100, sub aceasta valoare este foarte greu de scos, chiar in modul Eco si cu start/stop pornit (pe care insa il tin pe off in perioada rodajului). Cel mai bun consum in oras l-am obtinut nu cu Eco ci manual din padele. Deci mi se pare cam mare consumul in oras fata de cifrele oficiale.

Referitor la suspensie, fac comparatie cu O2, este mai ferma in sensul ca se simte mai tare pe denivelari si parca se aude mai tare pe piatra cubica. Poate fi si faptul ca la O2-ul meu s-au mai lasat bucsele si amortizoarele, nu mai tin minte cum era de noua.

Functional interiorul este excelent, ramane de testat ergonomia scaunelor la drum lung (peste 500km) si cum se comporta dupa 1500-2000km. Sustin cele spuse de Cosmin referitor la ergonomie, interior fata/spate si portbagaj, fundul mobil este o chestie desteapta, care iti da mai mult loc pe inaltime. Bancheta spate foarte comoda (cu cotiera). Scaunele fata mai jos ca la O2 sa vedem daca este un lucru bun. Volanul este minunat, este mai mult decat excelent.

In plin soare cum a inceput sa vina vara, cu toate foliile, la volan daca pica soarele pe tine cu tot aerul conditionat la 20 de grade tot transpiri la spate. Vreau sa spun ca aerul conditionat baga rece dar nu e impresionant si mi se pare ca baga cam putin pe jos pe auto.

Masina e foarte silentioasa, ajunge la 100 parca electric (in D ca in S se aude). La 120 e inca silentioasa, adica nu se aude nimic (D7/2000rpm), mai sus se aude vantul, rularea si consumul creste (la 1.4tsi e normal, e un motor mic). Ce am observat parca din afara se aud mai bine zgomotele ca in O2, am fost suprins sa aud niste voci ale unor persoane si niste zgomote pe care in O2 nu intrau in habitaclu. Poate e doar o impresie din cauza ca e prea liniste in interior:)

Un mic dezavantaj (tot cu Octavia compar), garda la sol e mica, atat in fata cat si in spate unde tevile sunt jos, deci orice bordura mai mare de 15 cm este de oprit inaintea ei, atat cu fata cat si cu spatele.

Un detaliu pe care nu il inteleg, chederele de la geamuri au un design ciudat, astfel incat se formeaza un sant in care se strage mizerie si este ingust de 2-3mm cat sa nu poti sa cureti. Doar cu geamul jos la maxim poti incerca ceva, iar in spate cum nu se da geamul in jos nu poti. Eu mai stergeam praful de la imbinarea cheder-geam, la G7 nu ai cum sa faci asta.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update de la fata locului: long term 9.3l/100 991km avg 26kmph; since refueling (numai in oras) 11.2l/100 avg 20kmph; repet, drumuri scurte (4-5km) jumate merg jumate stau deci mai mult consuma a/c:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimii 532 de la alimentare sunt facuti cu un consum de 8.0l/100km in 18 ore. Mers in D nu foarte incet, si start-stop cam jumate din timp activat. Mers in Bucuresti aproape in orele de varf cu A/C. Am deja 1150+km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus cineva benzina de la lukoil? Eu am pus si de la bucuresti la constanta mi-a mancat 9l/100 km.La dus am pus de la omv si a consumat 6l/100.

 

LE:Legat de consum am reusit intre Targu Jiu-Bucuresti un consum de 4.8 mers in modul eco si cu acc-ul pe autostrada.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De lukoil nu am auzit prea de bine. Cei de la dealer mi-au spus sa ma feresc de ei. Personal am pus doar Omv maxxmotion 100. O sa incerc si efixs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus doar omv 95 pana acum... o sa trec la 99... dar pe DN1 ploiesti- bucuresti am scos 4.7% cu omv 95, cu sprinturi pana la 130km/h... cutie manuala

 

long term: 7.7, are deja 1300km... cu un drum mai lung de 600km pana la mare

 

prin oras scot si 8%... podu grant aglomeratie... sincer cred ca e super decent pt. benzina 1.4 cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la bord 1700 km, dintre care 500 in afara orasului. Imi arata un consum mediu de 8.0l/100km. Alimentez de la Petrom cu cifra octanică 95.

 

Ce ţin neapărat să remarc, este A/C, nu ştiu cum la voi, dar eu l-am simţit foarte rapid, în maxim 2-3 minute, salonul este rece. Plăcut surprins.

 

Încă nu am înhăţat vreo gaură mai mare, dar pînă cînd sunt la fel plăcut surpins de jantele la 17 + roţile Pirelli se descurcă minunat pe carosabil umed.

 

-------------

codz ce ţine de praful de la geam, total de acord, cel mai iritant este cînd parchezi sub un copac, şi cad floricele acolo... ughhh... de fiecare dată mă dor "bolfele" de la suflat praful şi mizeria, dacă nu fac asta mă tem să nu se roadă geamul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pun la indoiala cifrele pe care le dati, dar de dragul conversatiei, puteti va rog sa puneti nste poze cu cb-ul afisand distanta parcursa, perioada necesara parcurgerii acesteia si consumul mediu?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul include un drum dus-intors pe A3 cu viteza legala. Atunci motorul era la primul rezervor de benzina, probabil consumul o sa mai scada.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pun la indoiala cifrele pe care le dati, dar de dragul conversatiei, puteti va rog sa puneti nste poze cu cb-ul afisand distanta parcursa, perioada necesara parcurgerii acesteia si consumul mediu?

Multumesc!

 

Poză e veche de 2 săpt.

 

ad9aa18s-480.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-1145-13689695410894_thumb.jpg se pare ca eu conduc cel mai sportiv, sau masina e defecta:))

post-1145-13689696092472_thumb.jpgdrum bucuresti-bran

O sa pun din nou Petrom 95 pentru ca am impresia ca cu Rompetrol 98 a consumat cel mai mult si cu Petrom 95 cel mai bine.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 se pare ca eu conduc cel mai sportiv, sau masina e defecta:))

 

Accelerezi probabil un pic mai repede ca noi :) Eu încă încercă să o ţin mai moale, nu cred că am trecut de 3700 turaţii încă :)

 

 

A avut cineva probleme pînă acum? La mine "scârţie" un pic uşa stîngă spate, prea repede zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 km facuti afara , restul in oras. Consumul e mare pentru ca merg doar 2-3 km pe zi si nici nu se incalzeste bine motorul.

post-27610-0-58812500-1368987050_thumb.j

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati oamenii in pace!

Totusi vorbim de niste masini care abia fac 1.000 Km, daca si p-aia... E normal sa vorbeasca despre consum.

Tot ce ne pot spune posesorii lor despre ele pana acum este cat de comode sunt scaunele Ergo-Active, cat de bine se vede Composition Media, cat de bine merge Bluetooth-ul sau cat consuma masina.

Nici nu poti sa mergi prea tare cu masina in rodaj, sa-si poata da cu parerea despre cat de bine sta pe strada cand e impinsa mai tare, asa ca despre ce altceva ar putea vorbi? Consumul e cam singura variabila deocamdata.

Desi ar putea sa apara review-uri la:

- farurile cu xenon fara cornering si diferentele lor fata de cele adaptive - pentru cine a mers in masina cu ambele.

- Composition Media - functionalitate, design, puncte bune/proaste

- scaunele Ergo-Active si mai ales functia de masaj. Utila/inutila? Buna in timpul mersului? etc

- Ce-i lipseste masinii? Ce are in plus degeaba? Sunt multe alte lucruri care conteaza la o masina pe langa consum

Asa ca putem sa deschidem un topic nou, numit "Consum Golf VII" in care sa se prezinte consumul masinii, defalcat pe diferitele motoare, si in acesta sa ramana review-uri pertinente ale masinii, nu ale motorului - sau cel putin nu al consumului motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ce impresii aveti despre ACC? merita fata de tempomatul simplu?

2. Cine are Composition si le-a vazut si pe cele simple, este perceptibila diferenta de rezolutie a ecranului (eu stiam ca este o diferenta)?

3. Are cineva parbrizul incalzit? Este intr-adevar fara fire si cu "strat conductor" cum zice VW? Nu ma astept sa-l fi folosit cineva totusi, pe caldurile astea. :)

4. Are cineva Light Assist si cum vi s-a parut, util/inutil/enervant?

5. Are cineva Lane Assist si pareri? Am vazut un filmulet cu o Octavia 3 cu asa ceva si cu ACC si intr-o curba (secventa dureaza doar vreo 10 secunde), masina practic se conducea singura in coloana de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin cu rugamintea sa cititi ce s-a postat la inceputul acestui topic ca sa nu poluam/inchidem si acest topic. Am discutat cu un moderator inainte sa facem topicul si l-am structurat in consecinta, iar consumul este unul dintre capitolele asupra carora dorim sa schimbam impresii intre posesori (nu pentru ca este criza ci pentru ca dorim sa stabilim cat consuma masini in conditii REALE de exploatare in capitala). Nu inteleg unde este problema, impresiile pot fi legate si de consum nu?. Atata timp cat sunt structurate corect, acestea pot fi consultate si identificate usor asa cum a dorit si echipa de moderatori. Daca nu va intereseaza informatiile legate de consum, nu le consultati. Eu de exemplu am structurat informatiile foarte clar si cine doreste informatii despre ceva anume le poate consulta acolo. Cine nu, sare peste.

 

@ Mike - ai dreptate trebuia sa punem informatiile in context. Pun mai jos pozele in cauza.

Asadar consum pana in prezent - viteza medie este cea "Clasica de Bucuresti"

20130519201257.th.jpg

 

Drum ceva mai liber seara din Pipera pana in Centru - viteza medie decenta

searaliber.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Drum aglomerat pe acelasi traseu - vedem diferenta la viteza medie si durata deplasarii

aglomeratieseara.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

aproximativ aceleasi conditii cu start stop - pe Sos Fabrica de glucoza masina a stat oprita in aglomeratie cam 14 minute. In situatiile acestea e bun start-stopul:

aglomeratiestartstop.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Referitor la ACC: nu am testat sistemul dar am vazut filmulete pe net unde parea foarte eficient. Cum am grija tot timpul sa mentin distanta fata de cei din fata eu sunt de parere ca merita banii doar daca faci drumuri lungi si obositoare pe autostrada si iti pierzi concentrarea.

Referitor la Composition Media: diferenta se vede si faptul ca vine cu Bluetooth integrat si te scapa de instalat ulterior cabluri/microfon - lipit etc. este un mare plus. La dimensiune, de asemenea se vede diferenta dar nu este atat de vizibila la o privire superficiala.

Este foarte usor de folosit si, cum am precizat, mi se pare foarte ok ca si in alte meniuri ai optiunea de a accesa muzica (prin tabul media). Grafica e foarte ok pt dimensiunea asta si daca ai portbagajul deschis sau usa esti avertizat si in meniul CAR iar pictograma masinii isi schimba culoarea in nuanta inchisa si indica "door/bonnet lid open please check MID"

Imi place de asemenea ca pot dezactiva ASR-ul din meniul car si pot seta diferite functii ale masinii de acolo si nu din MID/MFD. E foarte usor de realizat si memorarea posturilor radio.

Referitor la lucrurile care nu imi plac: faptul ca sloturile pt SD si CD playerul sunt in torpedo. Era mult mai ok solutia pt RCD510 dar presupun ca nu aveau loc pt senzorii touchscreen-ului sensitiv. Daca ai mult muzica pe carduri SD ai doua sloturi si la drumu lung nu trebuie sa schimbi mai nimic dar oricum e un pic peste mana.

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM, eu am Light Assist...vreau sa-ti spun ca mie mi se pare foarte util, merg mult in afara si pe timp de noapte...te scuteste de grija de a schimba mereu intre faza lunga si faza scurta...schimba foarte bine, detecteaza la timp lumina din fata, nu am primit niciodata niciun flash, semn ca am orbit pe cineva...e pacat pentru 135 de euro sa nu il pui pe masina. E adevarat ca te obliga sa iei si pachetul LUMINI SI VIZIBILITATE, insa eu il consider util si pe asta: ai oglinda interioara cu sistem automat antiorbire, senzor de ploaie, senzor de lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine "scartie" f fin usa spate stanga si am vazut si de la ce este... un cheder prea mare parca sau... nu stiu cum sa ii spun... pe acolo pe unde se scurge apa este putin mai mare si se prinde intre prag si usa atunci cand se inchide... daca il impingi putin se rezolva pt moment... sincer acum ca am descoperit de unde e nici nu mai bag in seama deloc

 

nu se vede decat daca te uiti f aproape de usa de jos, deci in mod uzual nu vezi nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM, eu am Light Assist...vreau sa-ti spun ca mie mi se pare foarte util, merg mult in afara si pe timp de noapte...te scuteste de grija de a schimba mereu intre faza lunga si faza scurta...schimba foarte bine, detecteaza la timp lumina din fata, nu am primit niciodata niciun flash, semn ca am orbit pe cineva...e pacat pentru 135 de euro sa nu il pui pe masina. E adevarat ca te obliga sa iei si pachetul LUMINI SI VIZIBILITATE, insa eu il consider util si pe asta: ai oglinda interioara cu sistem automat antiorbire, senzor de ploaie, senzor de lumina.

 

Salut Hayate, ai cumva si faruri cu xenon? La reprezentanta mi s-a spus cum ca Light Assist este disponibil numai pentru halogen, iar pentru varianta xenon va fi Dynamic Light Assist care este si o groaza de bani, in jur de 500 de euro parca.

Modificat de Mesmer88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesmer88, eu am Jetta si am halogen...la Jetta vad ca merge sa bifezi xenon+light assist...si la G7 vad ca merge xenon+light assist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă o problema care mi-am aminitit... la Composition Media, la radio, atunci cînd încerci să apeşi pe touch un canal apropiat, cîte odată nu se schimbă postul. Probabil că este prea alăturat, nu ştiu exact cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa stai o secunda cu degetul pe ecran la icon-urile foarte apropiate. Ideal e sa-ti activezi si sunetul ala de confirmare.

Si mie mi se par chederele foarte groase dar asta e un lucru bun.

 

Ieri la AFI Cotroceni am ramas in panta de la iesirea din parcare si am plecat foarte usor. Chiar si prietena mea a reusit si ea este terorizate de plecarile din rampa. Deci pt oras e foarte util acest auto hold cat si actionarea franei la stop printr-o apasare unica a pedalei (eliminand necesitatea de a sta cu piciorul pe frana). Am observat si ca stopul de frana se activeaza in aceste conditii desi piciorul nu ramane pe frana.

 

Am observat de asemenea seara ca daca scot cheia se sting farurile deci nu exista riscul sa le uiti aprinse. Pe de alta parte, daca vreau sa las masina cu luminile aprinse pentru doua- trei secunde trebuie sa las si cheia in contact si asta nu-mi place (apelez la avarie dar still). Poate pachetul lumini si vizibilitate aduce o functionalitate ceva mai buna acolo.

 

Nu am reusit sa activez acel follow me home manual (printr-un flash scurt la iesirea din masina) - Mai investighez in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vreau sa las masina cu luminile aprinse pentru doua- trei secunde trebuie sa las si cheia in contact si asta nu-mi place

Poti sa lasi masina pe pozitii, care nu se vor opri la scoaterea cheii din contact, doar daca o lasi pe scurta se opresc.

Sau poti sa semnalizezi intr-o parte (stanga sau dreapta) si sa scoti cheia din contact lasand semnalizarea pe partea respectiva, vor ramane aprinse pozitiile pe partea aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!